Jokerit kaudella 05/06

  • 491 262
  • 2 612
Tila
Viestiketju on suljettu.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tommy kirjoitti:
, eihän Eskelisenkään pitänyt tulla Bluesiin kun täällä on Summanen, mutta tulikin ja kahden vuoden pahvilla.
Money Talks!

Mielenkiintoista, jos Niinimäki on tulossa Suomeen. Kyllä kelpaisi myös meille!
 

Filosofem

Jäsen
Itsekään en lähtisi suorilta käsin teilaamaan Niinimäkeä. Vielä muutama kausi sitten hänestähän Ilveksen puolella kaavailtiin todella suurta pelimiestä, josta tulisi Raipe Helmisen taitoperinteen jatkaja ja SM-liigan ehdoton ykkössentteri kunnes hän siirtyisi NHL:ään. Sitten tuli se loukkaantuminen. Sitten tuli kausi 04-05, jolloin hän yllättäen siirtyikin AHL:ään odotusten alle menneiden pelien jälkeen ja Ilveskannattajat olivat tästä siirrosta jopa tyytyväisiä. Tässä vaiheessa multa oli mennyt jotain todella pahasti ohi. En tiedä Niinimäen nykytilanteesta yhtään mitään, mutta mikäli ne taidot ja potentiaali ovat edelleen tallella, niin Niinimäki saattaisi kelvata mun Jokereihini kakkossentteriksi. Mutta tämä edelleen vaatii sen, että ykkössentteriksi tulisi jokin todella iso kala. Kuten Tommi Santala. Tai Glen Metropolitin lookalike.

Se asia, mikä Niinimäessä mua viehättää, on se, että kaveri on puhdas taitosentteri ja vieläpä nuori sellainen. Ei vielä timantti, mutta hiomista vaille.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Filosofem kirjoitti:
Vielä muutama kausi sitten hänestähän Ilveksen puolella kaavailtiin todella suurta pelimiestä, josta tulisi Raipe Helmisen taitoperinteen jatkaja ja SM-liigan ehdoton ykkössentteri kunnes hän siirtyisi NHL:ään. Sitten tuli se loukkaantuminen. Sitten tuli kausi 04-05, jolloin hän yllättäen siirtyikin AHL:ään odotusten alle menneiden pelien jälkeen ja Ilveskannattajat olivat tästä siirrosta jopa tyytyväisiä. Tässä vaiheessa multa oli mennyt jotain todella pahasti ohi.

Valotetaan viimekautta vähän. Jesse on taitava. Välillä jopa loistelijas (aih kun tekee hyvää katsoa viimekauden maalikosteDVD:ltä miehen muutamat harhautus maalit). Mutta... ensin kitistään ettei ole näyttöpaikkoja, ja mihin valmentaja laittaa miehen tämän jälkeen? Ketjuun jossa pelaavat PATRIK STEFAN ja STEVE KARIYA. Jesse kiittää entistä löysemmällä ja ylimielisemmällä asenteella. Fanit ovat raivoissaan, kun mies mielenosoituksellisesti kiukuttelee kentällä verkkaisesti vaihtoaitioon luistellen. Meni kappa ilmeisesti katsomon lisäksi joukkueen johdossa, ja kas Jesse lensi Edmontoniin.

Pisteenä i:n päällä kiekkolehden "uuno" haastattelu.

No, itse olisin vielä antamassa miehelle mahdollisuutta. tuollaista taitopelaaja ei ole aikoihin nähty. On todella harmi, jos ura jää asennepuolesta kiinni.

...Perttua odotellessa...

EDIT: Senbusta. Olivat loistava tutkapari. Odotin Snebusta takuuvarmaa maajoukkuemiestä (tais tsekin turnauksessa kävästäkkin). Tiedä sitten eikö Rautakorven valmennus miehelle sopinut, sillä taidosta se EI voi olla kiinni, sen verran kauan miestä on kaukalossa tullut seurattua.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
cobol kirjoitti:
Mä en ihan jaksa ymmärtää sinun ja muutaman muun Niinimäen luokittelua. Puheet siitä, että on vaikea luonne yms kertoisi jopa sellaisesta, että tunnette kaverin paremminkin - kenties ihan sukulaispoika :) Mistä teillä on tietoa asiasta - siis oikeasti?

Ei kannata uskoa jokaiseen juttuun, jonka netistä löytää. Ilveksen ja Niinimäen tilanteesta voin sanoa sen verran, että Niinimäki oli yksi pelaajista, johon Ilves todella uskoi ja johon Ilves panosti Niinimäen pahaan loukkaantumiseen asti. Toipumisen jälkeen ongelmia tuli, mutta tuskinpa ne kaikki Niinimäestä johtuivat. Minulla oli kunnia jutella erään ottelun jälkeen hänen kanssaan ja ei kyllä vaikuttanut diivalta tai mitenkään vittumaiselta sitten tipan tippaa. Oikeastaan mulle jäi kuva vähän hiljaisesta ja nöyrästä nuoresta kaverista, joka on valmis tekemään työtä kunnon otteella.

Jännästi tällä nöyrällä joukkuepelaajalla, Jesse Niinimäellä on ollut ongelmia niin rapakon takana kuin Ilveksessä ja molemmissa paikoissa Jessen työmoraalia on kyseenalaistettu. Mutta ehkä kummassakaan paikassa ei olla sitten tunnettu Niinimäkeä.

Ja kuten sanoin niin taitojensa puolesta Jesse Niinimäki kelpaa tänne vahvistamaan meidän kädetöntä joukkuetta mutta sitä ennen Jesseltä on saatava varmuus että hänen motiivinsa ja tavoitteensa täällä päässä on kunnossa. Mitään diivailevia Tommi Turusia ei tänne enää tarvita.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jesse vaan tänne, jos tuloillaan on. Pistää vaikka try-outille miehen, niin pääsee katsastaa sen asenteen. Ja sitten palkka tehdään tulospohjaikseksi, niin sekin lisää haluja pelata paremmin.
Jaffalan lentokenttän luulisi sopivan Jessen tapaiselle taitokiekkoilijalle vieläpä erittäin hyvin.
Virta - Niinimäki - Dahlman, joo ei kuulostas huonolta. Mutta koska markkinoilla ei kuulemma ole pelimiehiä, niin meille tulee semmoisia kavereita, jotka ei tiedä mitenkä päin mailaa pidetään kädessä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
flintstone kirjoitti:
Jännästi tällä nöyrällä joukkuepelaajalla, Jesse Niinimäellä on ollut ongelmia niin rapakon takana kuin Ilveksessä ja molemmissa paikoissa Jessen työmoraalia on kyseenalaistettu. Mutta ehkä kummassakaan paikassa ei olla sitten tunnettu Niinimäkeä.

Kuka ja missä on kyseenalaistanut? Kuka on kyseenalaistanut ja missä tilanteessa Ilveksessä ja kuka Edmontonissa? Ihan turha tarjota muutamaa keskustelupalstan kommentia. Kummeksuttaa vaan tapasi luoda pelaajasta negatiivinen profiili. Mitään faktaa ei ole esittää, ainoastaan epämääräistä vihjailua.

Niinimäki voi silti olla aivan väärä pelaaja Jokereihin tai vaikkapa Nivalan Noutajiin. Taitoa kaverilla on, joten etukäteen sitä en ainakaan minä tiedä. Ja olen melkein varma siitä, että et tiedä sinäkään.

Mutta jatka vaan ristiretkeäsi, jos siltä tuntuu. Muista kuitenkin se, että Niinimäki ei ole vielä tehnyt sopimusta Jokereiden kanssa. En ole lainkaan varma siitä, että sellainen syntyy. Katsotaan.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Tietynlaisessa kulttuurissa, tietynlaisen valmentajan alaisuudessa ja tietynlaisten pelaajien keskuudessa Jesse Niinimäki ei välttämättä saa ymmärrystä. Hän on taiteilija ja mielestäni taiteilijoita tarvitaan - myös jääkiekossa.

Parempi että jätkästä puhutaan, kuin että kaveri on joku perkeleen luistelukone, josta ei ikinä kuule mitään. Paitsi ehkä terien kirskunan. Ja välillä vilahtaa silmät, jotka ovat kuin peuralla tukkirekan edessä.

Jesse Niinimäki on taitava jääkiekkoilija. Hänen kaltaisiaan ei ole osattu Suomessa vaalia, mutta toivon että se aika on ohi. Pelityyliltään mielestäni aika lähellä iki-ihanaa Valle Vilppulaamme.
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
cobol kirjoitti:
Mä en ihan jaksa ymmärtää sinun ja muutaman muun Niinimäen luokittelua. Puheet siitä, että on vaikea luonne yms kertoisi jopa sellaisesta, että tunnette kaverin paremminkin - kenties ihan sukulaispoika :) Mistä teillä on tietoa asiasta - siis oikeasti?

Ei kannata uskoa jokaiseen juttuun, jonka netistä löytää. Ilveksen ja Niinimäen tilanteesta voin sanoa sen verran, että Niinimäki oli yksi pelaajista, johon Ilves todella uskoi ja johon Ilves panosti Niinimäen pahaan loukkaantumiseen asti. Toipumisen jälkeen ongelmia tuli, mutta tuskinpa ne kaikki Niinimäestä johtuivat. Minulla oli kunnia jutella erään ottelun jälkeen hänen kanssaan ja ei kyllä vaikuttanut diivalta tai mitenkään vittumaiselta sitten tipan tippaa. Oikeastaan mulle jäi kuva vähän hiljaisesta ja nöyrästä nuoresta kaverista, joka on valmis tekemään työtä kunnon otteella.

Saanen huomauttaa tähän näin Ilves-fanina, joka on seurannut Jessen pelaamista vuosikaupalla. En henkilökohtaisesti todellakaan tunne Jesseä, mutta satunpa vain tietämään yhtä sun toista, kuten moni muukin Ilves-fani, joka on tännekin kommentoinut. Kyllähän oman seuran fanit saavat väkisellä tietää asioita joukkueen pelaajista jne. Eivätkä nämä arvostelut Jessestä ole mitään huhuja, mitä netissä liikkuu... ne ovat silkkaa faktaa, piste.

Mikäli miestä kiinnostaisi harjoittelu ja asenne olisi sellainen, mitä liigakiekkoilijoilla on, niin ei Jesse Suomessa enää pelaisi, vaan tuolla rapakon takana. Jesselle todellakin annettiin viime kaudellakin Ilveksessä kunnon mahdollisuus... eiköhän jokainen liigakiekkoilija hihkuisi onnesta ja yrittäisi tosissaan, mikäli annettaisiin mahdollisuus pelata Steve Kariyan ja Patrik Stefanin rinnalla... Jesselle ei kelvannut tosiaan tämäkään. Ja mikä olikaan syy, miksi häntä arvosteltiin ahl-kauden jälkeen... aivan, asenne!

Kieltämättä olet saanut mielenkiintoisen kuvan Jessestä. Kyllähän hän osaa kasvokkain olla helvetin rento ja mukava... ja ehkäpä luvata tehdä työtä, mutta eipä ole vain vielä tuota työntekoa näkynyt. Uuno-nimitys kuvaa häntä todella hyvin.

Mutta kuten sanottua, potentiaalia on älyttömästi ja taitoa... vilpittömästi onnea, mikäli Jessen saatte ja ennenkaikkea pelaamaan sillä asenteella, mitä liigassa vaaditaan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Grub kirjoitti:
Eivätkä nämä arvostelut Jessestä ole mitään huhuja, mitä netissä liikkuu... ne ovat silkkaa faktaa, piste.

Kirjoitit hyvin ja olen monesta asiasta kanssasi samaa tai lähes samaa mieltä. Sen verran kuitenkin tunnen pelaajia, valmentajia ja toimitusjohtajia, että uskallan sanoa noin 80 prosentin heistä netissä kirjoitetun olevan enemmän tai vähemmän vääristynyttä juttua ja pieni osa jopa silkkaa paskaa. Niinimäkeä en tunne lainkaan - olen siis vain kerran tavannut ottelun jälkeen ja pari sanaa vaihtanut - joten hänestä ja häneen liittyvistä kirjoituksista en pysty sen enempää sanomaan. Epäilisin kuitenkin, että suunnilleen samoissa prosenteissa liikutaan eli noin 20 prosenttia pitää paikkansa ja loput pääosin ei.

Itse en ole Niinimäkeä mitenkään Jokereihin hamuamassa. Mutta kun muistan kaverin potentiaalin Ilveksestä, niin eihän tämän tason kavereita SM-liigassa enää montaa ole. Niinimäki voi olla mun puolesta vaikka marsilainen, mutta mieluimmin näkisin hänet tässä tilanteessa Jokereissa kuin ulkopuolella - joka tarkoittaisi kohtuullisen todennäköisesti HIFK:ta. Jos Niinimäen hommaa nyt, ulkomaalaispaikat jäävät edelleen pääosin käyttämättä. Siitä olen aivan varma, että niitä tarvitaan jatkossa. Ja jos homma ei Niinimäen kanssa toimi, näkemiin sitten vaan.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Sanotaan nyt vaikka niin, että jos Jokerit on aikoinaan tarjonnut Mave Eivolalle uuden näytönpaikan, niin miksei Niinimäellekin? Mä en edes tiedä mitä Niinimäestä sanotaan ja kerrottaan, mutta olen satavarma siitä, että Eivolaan verrattuna kyseessä on partiopoika.
 

J.Rita

Jäsen
Lubos Bartecko teki sopparin Luleåån, joten Tommi Santalalla on todennäköisesti yksi vaihtoehto vähemmän nyt.


Onko Virmasen muuten aivan pakko hankkia vahvistukset heti kauden alkuun? Lokakuun lopustahan lähtien veroprosentti putoaa merkittävästi ja NHL-kauden lähestyessä saattaa vapautua koviakin nimiä NHL-joukkueista. Jos hintataso on äärimmäisen kova tällä hetkellä, niin näkisin tilanteen niin että kauden alussa olisi säästön paikka. Säästetyt verorahat voisi panostaa laatuun loppusyksystä. Kärppien kyytiin emme kuitenkaan ehdi ja nykyiselläkin rosterilla Jokerit pysyy muiden vauhdissa.

Niinimäestä en minäkään innostu jos mies ei suostu tryoutiin tai siihen että palkka sidotaan tehoihin.
 

Toimitus

Jäsen

Filosofem

Jäsen
Thomaksen haastattelusta seuraava poiminta:

Pienet kikat, kuten vaikka mitä Tony Virta täällä osaa, nuoret juniorit eivät tiedä niistä mitään, eikä kukaan opeta niitä. Petri Varis ei ehkä enää ole muilta ominaisuuksiltaan parhaimmiltaan, mutta hän osaa niitä pieniä asioita, mitä nuoret pojat eivät osaa ollenkaan, kritisoi Thomas nykyjunioreita.

Eli tällä hetkellä jääkenttien kikkakakkosia ovat Jokereista vanhat herrat Virta ja Varis, virnuilija Jantusen Thomas unohti. Ylivoimapeliin luovuutta vain, joskin ilman tuota haastatteluakin on toki itsestään selvää, että Pete ja Toke yv:ssä pelaavat. Haastattelussa oli muitakin mielenkiintoisia juttuja, ehkä merkittävimpinä Thomaksen spekuloinnit tulevista vahvistuksista.
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Erittäin hienoa työtä Tomi Terholta. Kiitos! Nuo kommentit valmentajista ja ilmapiiristä pukukopissa eivät kyllä yllättäneet... Thomasin kuvailut nykyisestä joukkueen hengestä ovat lupaavia.

Ja mitä tulee case-Niinimäkeen, niin ei helvetissä sitä ballerinaa tänne! Olin aluksi try-outin kannalla, mutta eräs tällä palstalla vaikuttava, Ilves-kannattaja latoi hetki sitten faktaa kehiin Jessestä. Ei edes try-outille, mieluummin vaikka niitä kanukkiveteraaneja Amerikoista myöhemmin !
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itse elän semmoisessa käsityksessä, että Jesse Niinimäki on kasvanut jenkkien matkalla niin henkisesti, kuin fyysisestikin. Niinimäki olisi valmiimpi pelaaja SM-liigaan. Onko hän sitten oppinut joukkuepelaamisen merkityksen ja harjoittelun tärkeyden, mutta jotenkin tuntuu, että Niinimäki olisi hyvä lisä Jokereiden pelaajistoon. Hän toisi syvyyttä ketjuihin - parin menetyksen myötä - ja sitä paitsi olisi riskittömämpi hankinta Jokereille kuin joku sika säkissä -ostos, joka on pelannut farmisarjat läpi ottamalla kymmenisen pojoa sieltä täältä. Suomalainen hankinta on aina parempi - ja varmempi.
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kommentoidaan nyt vielä vähän Niinimäkeä. Olin itsekin haluamassa miestä Ilvekseen alkukesästä... try outille... siinä olisi ollut kesä aikaa katsoa, joko harjoittelu kiinnostaisi ja miten sitten harjoitusottelut menisivät jne... mutta, koska näin ei ole tapahtunut, ei hirveämmin enää innostaisi, jos Jesse Ilvekseen sattuisi tulemaan. Yksinkertaisesti liian iso riski joukkueelle. Tiettävästi reenannut kesän yksin, joten kunto on täydellinen arvoitus.

Itsekin luulin, että amerikan reissun aikana hän oppisi tavoille, mutta palaute sieltä suunnasta oli samanlaista, joten ilmeisesti sielläkään ei asenne korjaantunut yhtään.

Suomalaisuus toki on iso plussa, siirtomarkkinat kun ovat mitä ovat. Parhaimmillaan Jessestä saadaan se kakkossentteri, mikä puuttuu Jokereilta, kuten myös Ilvekseltä. Potentiaali on valtava, siitä olemme kaikki samaa mieltä. Taidoltaan ilvesläisyyden perikuva... kikkoja kyllä löytyy vaikka muille jakaa. Ja taitosenttereitä on nykypäivänä aivan liian vähän.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Grub kirjoitti:
Kommentoidaan nyt vielä vähän Niinimäkeä. Olin itsekin haluamassa miestä Ilvekseen alkukesästä... try outille... siinä olisi ollut kesä aikaa katsoa, joko harjoittelu kiinnostaisi ja miten sitten harjoitusottelut menisivät jne... mutta, koska näin ei ole tapahtunut, ei hirveämmin enää innostaisi, jos Jesse Ilvekseen sattuisi tulemaan. Yksinkertaisesti liian iso riski joukkueelle. Tiettävästi reenannut kesän yksin, joten kunto on täydellinen arvoitus.

HFBoardsilta muistan lukuneeni että hän harjoitteli kesällä siellä Oilersin voimavalmentajan opastuksella.

Edit: tässä ketjussa siitä mainitaan: http://www.hfboards.com/showthread.php?t=156193&highlight=Niinimaki

"Last year was so bad for me that I'm a little bit embarrassed," confessed Niinimaki. "Now I want to show everybody that I really can play."

"Everyone has their own opinion. I want to show them they were wrong and make them forget about last year."

Scott Zerr:

Niinimaki went back to Finland after the AHL season and began a gym regimen with Calgary's Ville Nieminen.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Taitaa jengi pyytää liikoja, jos halutaa Niinimäen taidoilla varustettu kaveri, joka tekee pyytettömästi töitä joukkueen eteen. Tässä on paljon huonompiakin paketteja lähtenyt nhl:n suuntaan, että pitäisi varmaan tyytyä siihen mitä on tarjolla.

Itse olen edelleenkin sitä mieltä, että Niinimäki kannattaisi edes testata. Vaikkapa jouluun asti soppari, jos jälki ei miellytä niin adios. Enemmän minua arveluttaa lähteä kauteen Kukin ja Pakkasukon ollessa yv-pyörittäjäni, kuin jos toinen niistä olisikin Niinimäki.

Tätäkin Niinimäki keskustelua lukiessa on turha enää ihmetellä minkä takia Suomalaisesta jääkiekosta puuttuu taito. Eihän sitä edes haluta nähdä. Pääasia, että tehdään joukkueen eteen töitä, ja luistellaan niin maan perkeleesti.
 

Dynamo#79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, KD
Minä oon sitä mieltä, että tässä tilanteessa kannattaa antaa Niinimäelle mahdollisuus. Katkerien Ipa-kannattajien haukkumisia ei saa liian sokeasti uskoa. Jokereista löytyy kyllä kokenutta osastoa, jotka pistää kaverin tarvittaessa ruotuun. Jotkut kypsyy vasta vanhemmalla iällä.

Toinen vaihtoehto olis tietty se, että annetaan Niinimäki Ipaan ja signataan Raipe. Siinä olis kädellinen sentteri. :)
 

Peeveli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kun kerran Niinimäen taitotasosta tai lahjakkuudesta ei näytä olevan erimielisyyksiä, niin minkäköhän takia miesta ei Ilvekseen haluta, useamman mielestä edes try-outille ?

Tulee mieleen useampikin uunoilu tältä kaverilta, mm. pojalla oli vakiinnuttamatta pelipaikkaa joukkueessa ja tavoitteena kaudelle oli vaatimattomasti SM-liigan dominoiva sentteri. Ei Niinimäellä ole pientä asennevammaa puolustukseen tms. mitä näiden tekstien perusteella voisi tulkita, vaan kyseisellä kaverilla ego on hiukan eurooppaa isompi ja asenne vähän atomia pienempi.

Mutta ottakaa ja viekää, voisi ainakin hyvällä mielellä todeta ettei ole täällä päässä kusemassa omaan pesään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
cobol kirjoitti:
Kuka ja missä on kyseenalaistanut? Kuka on kyseenalaistanut ja missä tilanteessa Ilveksessä ja kuka Edmontonissa? Ihan turha tarjota muutamaa keskustelupalstan kommentia. Kummeksuttaa vaan tapasi luoda pelaajasta negatiivinen profiili. Mitään faktaa ei ole esittää, ainoastaan epämääräistä vihjailua.

Höpö, höpö. Minä en ole todellakaan yksinäni kyseenalaistaessani Jesse Niinimäen työmoraalia.

Esimerkiksi Jatkoajan pelaajaprofiilissa Niinimäestä sanotaan näin:
"Heikkoudet:

Jessen todelliset heikkoudet ovat fyysisyys sekä harjoittelumotivaatio. Mikäli motivaatiota ei löydy, ei pelaaminen NHL:ssä ole mitenkään kirkossa kuulutettu."

Ja muutama sivu takaperin bambamcam lainasi Hockeys Futuresta tällaisen pätkän:
bambamcam kirjoitti:
Which Road Runner player (24 yrs. and younger) was the biggest disappointment?

Brownlee: Jesse Niinimaki. As the old saying goes, "He likes everything about being a pro hockey player except the games and the practices." Didn't work hard enough to make the transition or stay in the lineup when he was given the chance. His talent is obvious, but his indifference and lack of work ethic was alarming. And, please, no excuses about the shoulder. It's his heart that's in question now.

Gregor: Jesse Niinimaki. Needs to work harder plain and simple.

Flaming: Because my hopes were so high for him, I’ll say Niinimaki too. He made it an easy decision for the coaches to keep him out of the lineup. Next year will either be a good one or his last one in North America.

Näin Niinimäestä Hockeys Futuressa.

Ehkä tämäkin on vain mistään mitään tietämättömien fanien panettelua Jesse Niinimäestä. Ehkä tuo koko Hockeys Future on pelkkää fanien panettelua. Tai ehkä tässä onkin käynyt niin että minun luomani negatiivinen pelaajaprofiili on tarttunut kaikkiin ja nyt tätä ilmiselvää valetta vain levitellään netissä.

Onneksi meillä kuitenkin on täällä sinut, sillä sinä ilmeisesti olet jälleen se joka tietää millainen nöyrä joukkuepelaaja Jesse oikeasti on.

cobol kirjoitti:
Mutta jatka vaan ristiretkeäsi, jos siltä tuntuu. Muista kuitenkin se, että Niinimäki ei ole vielä tehnyt sopimusta Jokereiden kanssa. En ole lainkaan varma siitä, että sellainen syntyy. Katsotaan.

Mitä vitun ristiretkeä? Minä olen sanonut että taitojensa puolesta Jesse Niinimäki kelpaa vahvistamaan Jokereiden kädetöntä joukkuetta mutta vain jos Jessen motiivit ja pelihalut on täällä pelaamiseen kunnossa. Ja näiden motiivien tarkistamista minä olen vain peräänkuuluttanut.

Sitten vähän toiseen asiaan eli,
Toimitus kirjoitti:

Hieno haastattelu, ja mukava kuulla Timin mietteitä tulevasta kaudesta ja hauska tietää että myös Jokereiden joukkueen sisällä odotetaan lisää hyökkäysvoimaa. Ja mielenkiintoista kuulla että nykyisen NHL:n sopimuksen seurauksena 27-33 vuotiaat AHL-veteraanit olisivat joukolla hakemassa pelipaikkoja Euroopasta, ehkä sieltä meillekin jokunen pelimies haaviin tarttuu.

Kiitoksia Jatkoajan Jokeritoimitukselle ja erityisesti Tomi Terholle.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
flintstone kirjoitti:
Onneksi meillä kuitenkin on täällä sinut, sillä sinä ilmeisesti olet jälleen se joka tietää millainen nöyrä joukkuepelaaja Jesse oikeasti on.

Mitä vitun ristiretkeä?

Pistät jälleen sanoja muiden suuhun. Sitä voinee kutsua tekstin väärentämiseksi. En ole missään kertaakaan ikinä todennut, että Niinimäki olisi nöyrä joukkuepelaaja. Ei vitussa ole! Jokerit ei tarvitse tällä hetkellä nöyriä joukkuepelaajia. Sellaista harmaata massaa. Se mitä me tarvitaan, on maalintekijöitä ja game breakereita ja pelin pyörittäjiä sekä toisaalta kovia kavereita viihdyttämään yleisöä. Kädellisiä pelaajia. Joko hanskauksella tai mailalla taitavia. Taiteilijaluonteet ovat tervetulleita.

Ristirekellä tarkoitan Virta-fobiaasi. Sen toinen aste on Niinimäki-fobia.

Mutta ihan sama mulle.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
J.Rita kirjoitti:
Kärppien kyytiin emme kuitenkaan ehdi ja nykyiselläkin rosterilla Jokerit pysyy muiden vauhdissa.

Myös Bluesin kyydissä voi olla pysymistä. Ja vaikka Espoossa on osattu sotkea paperilla hyviltä näyttäviä joukkueita ennenkin niin tällä kertaa minusta siellä on myös taustat erinomaisessa kunnossa joten ainakin minun papereissani Blues on Kärppien pahin uhkaaja ja nämä kaksi on rosteriensa puolesta aivan eri kastissa kuin loput joukkueet.

J.Rita kirjoitti:
Niinimäestä en minäkään innostu jos mies ei suostu tryoutiin tai siihen että palkka sidotaan tehoihin.

Miksi ihmeessä? Cobolhan tietää että Jesse on mitä nöyrin joukkuepelaaja ja kaikki negatiivinen kirjoittelu Jessestä on vain mistään mitään tietämättömien fanien panettelua.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
flintstone kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Cobolhan tietää että Jesse on mitä nöyrin joukkuepelaaja ja kaikki negatiivinen kirjoittelu Jessestä on vain mistään mitään tietämättömien fanien panettelua.

Kannattaisko vaikka haukata happea kerran ennen seuraavaa ulostustasi? Missään en ole kirjoittanut, että Niinimäki olisi nöyrä joukkuepelaaja, joten voit varmasti lopettaa valehtelun ja tekstini väärentämisen. Onko sulla jotain ongelmia vai mistä on kyse kun suollat paskaa?

Kerran tavatessani Niinimäki vaikutti hiljaiselta, ujolta ja sitä kautta nöyrältä. Mutta joukkuepelaajasta en osaa sanoa mitään. Enkä ole sanonut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös