Jokerit kaudella 05/06

  • 491 519
  • 2 612
Tila
Viestiketju on suljettu.

Illuminatus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Taito
ennustaja kirjoitti:
V.Filppula 2+3=5 (2,50) (ei enää kokoonpanossa)

Valtteri olisi siis nakuttanut 140 pistettä runkosarjassa. Korvaajan täytyy olla melkoisen hyvä.

Kyllä kelpaisi Maneluk tännekin. Aika huikeat statsit Sveitsissä ja muutenkin uralla. Jos joulupukki on olemassa niin se voisi tuoda meille kaksi pakettia joista toinen sisältäisi Tommi Santalan ja toinen Mike Manelukin. Ja koska markkinatilanne on tällä hetkellä aika hiljainen eli mikään eurooppalainen seura ei etsi tuon tasoisia surffareita vahvuuteensa niin kaverit voisi saada varmasti halvalla, esim. kaksi yhden hinnalla?
 

One#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SoJy, ManU, Ac Milan, Barcelona
Manelukkiin vielä. Masa voisi suositella Mikelle Jokereita usean vanhan Jokeri-pelaajan avulla. Pelaahan Luganossa seuraavalla kaudella Metro, Peltonen ja Hentu. Ja luulen, että pojilla ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa Jokereista. Maneluk on jo meidän mies!!!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jeffrey kirjoitti:
Näinkö luulet?
Vaikka kyssäri ei mulle ollutkaan niin mä voin vastata miten nuo pelurit Jokereita kuvailevat.

Peltonen; "Oikein hyvä joukkue, tarvitsee varmasti juuri sinunlaista pelaajaa ja uskon että viihdyt. Minulla ainakaan ei ollut siellä(kään) mitään ongelmia"

Metropolit; "its veri okei, good plei sou dount vori. its guud aut teer"

Hentunen; "Tsekkaa ensi kuka siellä koutsaa. Ai Wade, no sit varmaan ihan ok paikka, en tiedä"

Jotenkin tähän malliin se menisi. Ongelma vain esim. Manelukin osalta on se, että sm-liiga ei tällä hetkellä välttämättä ole kovin houkutteleva paikka. Siihen en sinällään usko, että Jokereilla automaattisesti olisi jotenkin huono maine tms.

Edit. tuli tuplana, sama viesti toiseen kertaan poistettu
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
bozik kirjoitti:
Hentunen; "Tsekkaa ensi kuka siellä koutsaa. Ai Wade, no sit varmaan ihan ok paikka, en tiedä"

Bozik onnistui tuossa lauseessaan kiteyttämään oikeastaan koko asian. :D

Maneluk olisi ehkäpä paras mahdollinen vahvistus tällä hetkellä. Luulenpa, että molemmat Helsingin liigajoukkueet ovat kaverin kintereillä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ikijokeri kirjoitti:
Luulenpa, että molemmat Helsingin liigajoukkueet ovat kaverin kintereillä.

Sinähän kummallisia asioita oletat :)

Jokereiden maineesta sen verran, että Jokereilla on minun tietääkseni erittäin hyvä maine niiden pelaajien keskuudessa, jotka Jokereihin ovat tulleet. Sen sijaan useampi oma ex-juniori saattaa ajatella hieman toisin. Tosin tämäkin puoli on korjaantumassa ihan viime kausina.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
cobol kirjoitti:
Sinähän kummallisia asioita oletat :)

Niin. Eiköhän naapuri tyydy Niko Mikkolaan ja tusinajanariin maalilla. Pääasiahan on, että voittavat taklaustilaston.

Maneluk toisi Jokereihin sekä fyysistä voimaa, että tehoja. Sikäli lähes täydellinen vahvistus, kunhan se asenne olisi 100% kunnossa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Jokereiden maineesta sen verran, että Jokereilla on minun tietääkseni erittäin hyvä maine niiden pelaajien keskuudessa, jotka Jokereihin ovat tulleet. Sen sijaan useampi oma ex-juniori saattaa ajatella hieman toisin. Tosin tämäkin puoli on korjaantumassa ihan viime kausina.
Ei ehkä pitäisi tässä ketjussa sanoa, mutta kohtuu iso kiitos tästä kuuluu Masalle. Ne ulkopuolelta tulleet vahvistukset/ulkomaalaiset joiden kanssa itse olen jutellut pitävät säännönmukaisesti Masaa ja Jokereita ensisijaisesti reiluina. Ehkä 3-5 tällaisen pelaajan kanssa olen jutellut ja yhdelläkään ei ole ollut valittamista. "Omat" junnut ovat sitten pakollinen häpeätahra/moka.

Eli ihan näillä puheilla mä luulen, että P-Amerikan koneessa on Modanon johdolla jono ukkoja pyrkimässä Jokereihin. Kaikki eivät valitettavasti millään mahdu rosteriin, kiitos tyhmän ulkomaalaiskiintiön.

Ps. Manelukille 2 kiloa lihaa käteen ja ukko pelaamaan.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
cobol kirjoitti:
Sen sijaan useampi oma ex-juniori saattaa ajatella hieman toisin. Tosin tämäkin puoli on korjaantumassa ihan viime kausina.

On ollut korjaantumassa ja ihan hyvällä mallilla moneenkin suuntaan, kunnes pääbelsebubi Harkimo osoitti taas tasonsa Filppulan ja Mäen siirtoja kommentoidessaan. Ei näin, Hjalmari.
 

Tuoppi

Jäsen
Gags kirjoitti:
On ollut korjaantumassa ja ihan hyvällä mallilla moneenkin suuntaan, kunnes pääbelsebubi Harkimo osoitti taas tasonsa Filppulan ja Mäen siirtoja kommentoidessaan. Ei näin, Hjalmari.

Tuota minäkin ihmettelin. Luulisi että jo noin monta vuotta jääkiekossa toiminut äijä osaisi jo varautua "NHL-peikkoon". Siinä missä muut toivottelevat hyvää onnea lähteneelle pelaajalle ja ehkä sitten kiroavat hiljaa itsekseen niin Pena ja Hjallis itkevät kuin pikkulapset petetyistä lupauksista. Perseestä tommonen pelaajan syyllistäminen.
 

mutt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,ylilyönnit,Harkinsin juomalahjat
Kun katsoo noita Manelukin tehoja niin ei voi kun toivoa, että rakas Mattimme pistää tarjouksen herralle. Itse lupaan hypätä kattoon asti, jos mies tulee meille.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Maneluk

Epäilen, että ei tule liigaan. Aivan eri tason pelaaja ja eri tyylin pelaaja, mitä täällä on nähty parin kauden aikan.

Jos tulisi, niin olisi huippuvhavistus ja löisi laudalta mielestäni jopa Santalan. Ilmeisen stereotyyppinen P-Amerikkalainen, joita meidän jengiin todella kaivattaisiin. Toinen kaveri voisi olla kopio Pavel Rosasta.

Vahvistan omalta osaltani cobolin tiedot siitä, mitä rosteriin ollaan hankkimassa. Tilanne on siis suunnilleen sama kuin ennen Ritan sopimusta.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Gags kirjoitti:
On ollut korjaantumassa ja ihan hyvällä mallilla moneenkin suuntaan, kunnes pääbelsebubi Harkimo osoitti taas tasonsa Filppulan ja Mäen siirtoja kommentoidessaan. Ei näin, Hjalmari.

Eikös Hjalliksen kritiikki kohdistunut lähinnä agenttiin?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Gepardi kirjoitti:
PELAAJA O M S P
26 Jan Latvala 7 0 0 0

:(
Treenipelejä. Missä viime kauden +/- tilasto ? Sitä ja aikaisempia on paha vääristellä.

Ensimmäinen vertaistensa joukossa, JL ja Napoleon.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Cobie, kai tekstasit Masalle Manelukista? Ettei karkaa IFK:hon.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Eric Perrin saa Bernistä tulevalla kaudella 450 000 euroa nettona. Eli aika paljon saadaan Ilmalassa heittää pöytään pätäkkää että alkavat Manelukin tasoiset kaverit valumaan Suomeen.

EDIT:

Manelukin huhutaankin vain vaihtavan seuraa Sveitsin liigassa.
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ennustaja kirjoitti:
Eric Perrin saa Bernistä tulevalla kaudella 450 000 euroa nettona. Eli aika paljon saadaan Ilmalassa heittää pöytään pätäkkää että alkavat Manelukin tasoiset kaverit valumaan Suomeen.
Tämä on minun käsittäkseni se ongelma. Minä en halua nähdä Santalaa, Manelukia, Perrinia tms. Jokereissa yli 250 kilon liksassa. Todennäköisesti jäädään siis nuolemaan näppejämme, mutta minusta hyvä näin.

Ps. Samalla haluan osoittaa nöyrimmät kiitokseni kaikille niille liigaseuroille, jotka suuressa viisaudessaan päättivät ettei ulkomaalaisia voi olla neljää enempää pelaavassa kokoonpanossa. Mitään muuta keinoa minäkään en olisi keksinyt sille, että liigaa tasoitetaan. kiitos ja kumarrus. Kun vielä lisätään se, ettei tämä nostanut keskitason liigajyrien liksoja, niin ollaan täysin samaa mieltä.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Mielenkiintoista sinänsä että Perrin saa nyt 450 000 e nettona. Kuusi vuotta sitten sama pelaaja tuli Jokerit nimiseen seuraan melkein nälkäpalkalla (suhteessa nykyiseen liksaan) hakemaan nostetta uralleen. Perrin pelasi tuolloin edellisellä kaudella vain 21 peliä IHL liigassa (Tosin niissä 3+15=18 pistettä.) pahan loukkaantumisen takia. Hyvä scouttaus, paska loppu. Jokereiden kannalta siis...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
ennustaja kirjoitti:
Mielenkiintoista sinänsä että Perrin saa nyt 450 000 e nettona kun kuusi vuotta sitten sama pelaaja tuli Jokerit nimiseen seuraan melkein nälkäpalkalla (suhteessa nykyiseen liksaan) hakemaan nostetta uralleen pelattuaan edellisellä kaudella vain 21 peliä IHL liigassa (Tosin niissä 3+15=18 pistettä.) pahan loukkaantumisen takia. Hyvä scouttaus, paska loppu. Jokereiden kannalta siis...

Niin, Erkkihän tuli Jokereihin täysin rapakuntoisena. Odotukset oli liian kovat heti alkuunsa. Kaveri sai monoa liian nopeasti. Ei sillä, ettäkö nytkään olisin jäänyt Erkin perään itkemään, kun menikin Sveitsiin.

Ja mitä tulee noihin palkkoihin, niin ainahan siinä on vaara olemassa näiden Manelukkien ja kumppanien kohdalla, että tulevat hakemaan Suomesta vain rahat pois. Ilmeisesti Masa on kuitenkin pelimiehiä, kun kerran kaksi kanukkia on tänne päin suuntaamassa. Ja nimekkäitäkin ovat, kuulemma.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Ikijokeri kirjoitti:
Ilmeisesti Masa on kuitenkin pelimiehiä, kun kerran kaksi kanukkia on tänne päin suuntaamassa. Ja nimekkäitäkin ovat, kuulemma.

Määrittele sana nimekäs ? Tiedän tasan tarkkaan mitä pelaajia Pohjois-Amerikassa on vielä vapaana ja kyllä tähtien pitää olla todella suotuisat että käteen jää hyvät kortit, eli kaksi Jokeria. ;-)
 

mutt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,ylilyönnit,Harkinsin juomalahjat
Ikijokeri kirjoitti:
. Ilmeisesti Masa on kuitenkin pelimiehiä, kun kerran kaksi kanukkia on tänne päin suuntaamassa. Ja nimekkäitäkin ovat, kuulemma.

Onko mahdollista, että herrat tulevat jo ensi viikolla Suomeen?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ikijokeri kirjoitti:
Niin, Erkkihän tuli Jokereihin täysin rapakuntoisena. Odotukset oli liian kovat heti alkuunsa. Kaveri sai monoa liian nopeasti. Ei sillä, ettäkö nytkään olisin jäänyt Erkin perään itkemään, kun menikin Sveitsiin.
Kun tämä Jokereihin ja tulevaan kuitenkin kiinteästi liittyy, niin pakko kysyä oliko tuo Perrinin kohtalo ihan noin ?

Mä muistelisin asiasta silloin aikanaan keskustellun ja kaveri todettiin kyllä OK peluriksi, muttei sellaiseksi mitä haettiin. Silloin haettiin vahvaa/voimahyökkääjää ja noihin raameihin ei Eric sopinut. Sen muistan varmasti, että ihan jo ekojen pelien aikana moni meistä Jokeri-diggareista teki johdolle selväksi, että Eric haluttaisiin pitää (ne kädet ja se yksi veivi fanipäätyyn). Jostakin (coach ?) syystä ei sitten pidetty ja sen pituinen se. Jokerit siis toimi kuten kuuluukin, valmentajat päättävät ketä jengiin kuuluu jne. Siltikään en muista edes valmennuksen moittineen Ericin taitoja, oli vain vääränlainen jätkä siihen paikkaan.

Anyway, potkitaan jatkossakin ylimääräiset tähdet Vantaalle.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
mutt kirjoitti:
Onko mahdollista, että herrat tulevat jo ensi viikolla Suomeen?

Ei ole mitään tietoa. Sen tiedän vain, että kaksi kanukkia on tulossa. Nimistä tms. ei ole tietoa, mutta juttuja on liikkunut, että nimekkäitä herroja on ollut Virmaselle tarjolla.

Eiköhän julkistusten aika piakkoin pitäisi olla, koska tässäkin ketjussa on useampaankin otteeseen todettu, että kaverit olisivat näytillä ärrä-cupissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös