Jokerit - HPK ti 8.3.2005

  • 19 694
  • 131

M10

Jäsen
Kylläpäs tuntui hyvältä tuo eilinen voitto, vaikka siitä maksetaan nyt veroa krapulan muodossa. Kerho ei pelannut parasta peliään mutta se riitti tällä kertaa koska Jokereiden kenttäpelaajat pelasivat vain 100 prosenttisen tuntuisesti (ei 110) ja Hästens Häkkinen hoiti loput. Oikeasti ne patjat on ihan naurettavat, yhtä häpäsyt kuin sen erään ruotsalaisveskan maskissa olevat pinkit my little ponyt.

Kirjaimellisesti aitiopaikalta oli hauskaa seurata jokerifanikatsomon liiderin Zeron toimintaa. "Mä sanon JII, Mä sanon OO, Mä sanon KOO, Mä sanon.....VITTU TE MITÄÄN OSAA" jengi ei siis lähtenyt kannustukseen mukaan. Saatiin kyllä hyvät naurut.

Ossi Väänänen antoi sellaisen pommin kulmassa Lahden Jaskalle että sillä olisi pääsyt Don Cherryn seuraavalle. Toinen mieleen jäänyt taklaus oli Setzingerin pommi jollekin narrille, joka meinasi lentää kerhon vaihtoaitioon.

Mäkkärin hiusrajat ovat peli peliltä taaempana. Toni on kalju kuuskymppisenä.

Hancock oli parempi kuin odotin ja Jantunen näkymätön ilman Metroa. Setzinger on nöyryyttänyt Jalkasta pitkin kautta harjoituspeleistä lähtien jolloin kaverit tappelivat.

Kerhon paketti oli ihan hyvin kasassa. Väittäisin silti ettei sunnuntainen esitys ollut juurikaan huonompi kerholta. Kärpät nyt vain sattuu olemaan liigan paras joukkue.
Kerholla ei löydy joukkueesta juurikaan tällä hetkellä heikkoja lenkkejä. Hahlin peliä ja kaikkia niitä kaksinkamppailuvoittoja on hieno katsoa. Pleijareissa helvetin tärkeä mies.

Valtteri Filppula on kyllä vaarallinen kaveri. Varis ja Lind eivät niinkään. Kävikö Gusse Kuusisto jäällä?
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Morrow10
Kirjaimellisesti aitiopaikalta oli hauskaa seurata jokerifanikatsomon liiderin Zeron toimintaa. "Mä sanon JII, Mä sanon OO, Mä sanon KOO, Mä sanon.....VITTU TE MITÄÄN OSAA" jengi ei siis lähtenyt kannustukseen mukaan. Saatiin kyllä hyvät naurut.

Heh, joo. Näinhän se tapahtui. Jokerien fanikatsomossa on ollut pitkin kevättä todella vaisu meininki. Siitä on puhuttu paljon. Jokerifanien keskustelupalstalle on avattu ketjukin, jossa yritetään saada porukat kannustamaan. Sinällään ymmärrän Zeron turhautumisen, kun n. puolet fanikatsomosta lähtee huutoon mukaan ja puolet istuu tuppisuina paikoillaan. Fanikatsomon tarkoitus olisi kuitenkin tuoda tunnelmaa muuten niin hautajaismaiseen areenaan. Toivottavasti meininki muuttuu pudotuspeleissä. Ei, vaan sen pitää muuttua.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Re: Re: Re: Vetoapu on annettu.

Viestin lähetti bozik
Nyt vituttaa lähinnä se, miten ihmeessä Jokerit voi hävitä areenalla kerholle ?

Älä paikkaile, perkele. Et oo tosifani. Sanoit jo eilen, että olisit pelannut Jokereita vastaan, jos pelitililläsi olisi ollut rahaa...


EDIT: Hymiö pois - ei tää oo mitään vitsailua, kun playoffit on alkamassa. Saatana!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Re: Vetoapu on annettu.

Viestin lähetti BitterX
Älä paikkaile, perkele. Et oo tosifani. Sanoit jo eilen, että olisit pelannut Jokereita vastaan, jos pelitililläsi olisi ollut rahaa...
Onko jokainen syntiä ajatellut syntinen ? Mä olen ihan varma, että pitkätukka Jessekin ajatteli Mariasta jotakin ihan muuta kuin kirjoihin on kirjattu. Ei vaan päässyt pukille ja säilyi synnittömänä. Niin minäkin, ei ollut hilloa niin en voinut ajatustani toteuttaa. Puhdas olen minä, ajatukseni eivät aina.

Sinne Jokerien fanikatsomoon terveisiä, että kyllä se fiilis löytyy kun pleijarit alkaa. Hyvää duuniahan tuo fanikatsomo on tehnyt jo vuosia, jatkakaa samaan malliin. Eilen sai minusta luvan kanssa olla vähän vaisumpaa.
 
Taas ihmetytti, että muuten koko ottelun turpa ummessa olleet Areenan katsojat (miinus Jokereiden fanikatsomo) repesivät hurraamaan kun Kerho maalasi. Kun taas Herbie kilautti maalin, vain Jokerifanikatsomo piti hetken älämölöä, muu areena istua tökötti hiljaa.

Siis ohhoh. Tuntuu, että Areenan katsojat ovat aina vierasjoukkueen puolella (paitsi siis J-fanikatsomo). Käsittämätöntä.
 

Pasanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti jacquar-fan
Siis ohhoh. Tuntuu, että Areenan katsojat ovat aina vierasjoukkueen puolella (paitsi siis J-fanikatsomo). Käsittämätöntä.

Eikös se ole niin että muut paitsi fanikatsomolaiset ovat niitä yritysvieraita. Joko ne on maakunnan yrityksistä tai paikallisista yrityksistä (3v vuotta sitten savosta tms muuttaneita) eli paikoista missä yli kaiken vihataan Jokereita. Siinä syy.

Ps. Luin Hämeen Sanomista että Louhi olisi hymyillyt Jortikalle pelin jälkeen mutta ei ehtiny kun Jortikka liukeni paikalta niiiin äkkiä. Louhen mukaan HPK voitti tahallaan pelin. Mutta toisaalta taas luin netistä että ircissä olis joku kirjoittanu että kuulemma pelin jälkeen Lind olisi hymyillyt pelin jälkeen. En tiedä mitä uskoa.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti jacquar-fan
Taas ihmetytti, että muuten koko ottelun turpa ummessa olleet Areenan katsojat (miinus Jokereiden fanikatsomo) repesivät hurraamaan kun Kerho maalasi. Kun taas Herbie kilautti maalin, vain Jokerifanikatsomo piti hetken älämölöä, muu areena istua tökötti hiljaa.

Siis ohhoh. Tuntuu, että Areenan katsojat ovat aina vierasjoukkueen puolella (paitsi siis J-fanikatsomo). Käsittämätöntä.

Ja höpö höpö. Meitä oli hallin puolivälissä ainakin kaksi hemmoa, jotka pomppas kattoon Herbien tehdessä maalin =).

... no ei vaiskaan: melkoisen liioteltu on tuo lausuntosi, kyllä hallissa oli muutama tuhat niitäkin jotka innostuivat jokerimaalista. Muutoin tunnelma oli kyllä ihan hanurista, kuten pelikin. Valitettavasti tunnelmaan vaikutti se, että suurin osa porukasta tiesi etukäteen että:

a) Jokerit häviää pelin ja Jokerien peli kusee
b) Ottelussa ei ole mitään panosta
c) Häkkinen on maalissa ja Metro+Kanki ovat poissa
d) Veikkaukselta saa rahaa Jokerien hävitessä

... rakenna siinä sitten tunnelmaa, kun asetelmat on kokoonpanoa myöten rakennettu tappiota varten. Tätä ottelua ei voi pitää minään mittarina mistään mitä Areenalla tapahtuu. Sitä voi pitää vain Jokerien kannalta täysin panoksettomana runkosarjan toiseksi viimeisenä pelinä, jonka Veikkaus arvioi väärin. Hallin R-kioskin jonossa oli niin paljon Jokerivärjättyä jengiä lyömässä vetoa HPK:n puolesta, että en olisi uskonut etukäteen. Toisaalta - tyhmä pitää olla jollei ilmainen raha kelpaa (tai sitten hilloa pitää olla niin paljon että who cares).

Toisaalta: häviäminen ottaa kupoliin aina. Myös minua. Häviöllä tienatut eurot taasen hieman silottavat tappiofiilistä. En olisi halunnut koskaan nähdä HPK:n voittavan Areenalla. Tilastollisesti se taisi kuitenkin olla täysi mahdottomuus. Parempi näin, kuin että oikeasti vedossa olevalla joukkueella otettaisiin pataan. Ottaa aina enemmän pannuun, jos etukäteen kokee häviön olevan vaikeaa tai jopa mahdotonta. Nyt se oli jopa erittäin todennäköistä.

Haluan kuitenkin muistuttaa, että nykykunnossa Jokerit on käytännössä kykenevä häviämään kenelle tahansa. Maaleja ei osata enää tehdä, peli on hidasta ja ennalta arvattavaa. HPK voitti - kyllä. Mutta: HPK voitti eilen erittäin surkean vastustajan. Jopa HPK:n omasta pelistä näki eilen, että tiesivät voiton irtoavan melko iisillä pelillä. Olisin toivonut sitä joukkuetta HPK:ta vastaan, jonka tällä kaudella olen tottunut näkemään. Sitä ei ole nähty sitten tammi/helmikuun vaihteen. Toivotaan kuitenkin että se nähdään taas playoffien alkaessa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös