Jokerit fanitoiminta ja -matkat kaudella 2013–2014

  • 260 162
  • 919

Nismo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ilman Harkimoita.
Vaikka Jere sainattiinkin vasta Kekun lähdön jälkeen, niin tässäkin tapauksessa mentiin pelillinen puoli edellä, valmentajia kuunnellen. Lämsä nimenomaan halusi Jeren Jokereihin.

Ja faktahan on se, ettei ammattilaisorganisaatiossa fanit voi päättää jengin kasaamisesta.

Itse koen asian niin, että seurajohdon rooli on kunnioittaa seuran arvoja ja perinteitä eikä Jeren kohdalla näin ole todellakaan tehty. Mestaruutta ei voida hakea hinnalla millä hyvänsä. Eli toisinsanoen, jos Lämsä ilmoittaa haluavansa Jeren, tulisi seurajohdolla olla sen verran pelisilmää, ettei ko. henkilöä sainaa. Korostan, ettei näitä "Ei helvetissä" pelaajia ole kovin montaa, joten yhden pelaajan laittaminen mustalle listalle ei kovin suurta lovea mahdollisiin vahvistuksiin tee.

Pelaajat saa kuusinumeroisia summia palkkaa ja hakevat mestaruuksia ja henkilökohtaisia onnistumisia, ei Jeren eikä Hjalliksen toiminta heitä niin kirpaise, Jerehän edesauttaa omia tavotteita. Osa kannattajista on tyytyväisiä, kun joukkue vahvistuu. Se on mulle ihan fine.

Mutta mulle kannattaminen on paljon enemmän. Ei kyse ole mistään harrastuksesta, vaan elämäntavasta. Ei Jokerit saa olla mikään purjehtijan tosielämän manageripeli vaan oma lapsi, josta tulisi pitää huolta kaikin mahdollisin voimin; vaalimalla sen historiaa, perinteitä ja arvoja. Ja muistaa, että kannattajat on ja pysyy, jopa sen jälkeen kun Hjallis myy osakkeensa ja seuran omistaa joku venäläinen miljardööri.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Liigassa pelaaminen ja myöhemmin KHL:ssa on huippu-urheilua jossa tavoitteena menestyminen. Tämä tarkoittaa, että joukkueen pitää olla mahdollisimman vahva, mikä johtaa siihen, että valmentajat ovat tulosvastuussa omistajille/organisaatiolle ja pyrkivät yhdessä rakentamaan menestyvän joukkueen. Ei saatana jos joku fanien kitinä jonkun yksittäisen pelajaan historiasta tai mitä hän on joskus sanonut on suurempi asia kuin Joukkue, niin näkemiin.

Kertokaa vielä rautalangasta mitä Jere on tehnyt sellaista, mitä ei: A voisi antaa anteeksi tai B mikä estäisi häntä oikeasti pelaamasta Jokereissa. Itse olen seuranut Jokereita sen 40 vuotta, enkä näe mitään syytä miksi Jere ei voisi pelata Jokereissa tai miksi pitäisi ottaa herne nenään.

Joku yksittäinen lausunto tai nuorempana tehty hölmöily ei ole mielestäni tälläinen. Miksi esim. arvostettu Erkka W näkee Jere potentiaalisena Olympia- pelaajana, vain siksi että Jere on pelimies.

Jokaisella on oikeus mielipiteisiinä, mutta mun mielipiede on se, että negailu esim. Jeree liittyen on vaan aivan älyttömän lapsellista toimintaa.

Onneksi Areenassa on paikkoja, muuallakin kuin eteläpäädyssä ja pelejä voi seurata ympäri Areenan. Ihan sama missä sitä mykkäkoulua vietetään.

Aika saletti oon vielä, että kauden aikana Jeren pelipaita on vielä aika kova juttu ja on monen kannattajan päällä. Mulle on tärkeintä se mitä Jere esittää kentällä Jokereiden pelipaita päällä ja toki myös sen ulkopuolella siitä hetkestä kun on sainanut pahvin jengiin, LISÄKSI MENNEET OVAT MENNEITÄ.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Amattikiekko on yritystoimintaa ja on yritykselle erittäin lyhytnäköistä kusta yhden tärkeimmän sidosryhmän muroihin. Eteläpääty on siis Areenan tunnelman kannalta elintärkeä. Bisneksen kannalta se merkitsee, että huono tunnelma -> vähemmän katsojia. Kausikorttiennätykset ei paljoa paina jos irtolippulaiset jää sankoin joukoin kotiin.

Suo sielä, vetelä täälä, Jere on kuitenkin kova vahvistus.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Amattikiekko on yritystoimintaa ja on yritykselle erittäin lyhytnäköistä kusta yhden tärkeimmän sidosryhmän muroihin. Eteläpääty on siis Areenan tunnelman kannalta elintärkeä.

Samaa mieltä tästä, mutta on myös aika lyhytnäköistä kusta yhden pelaajan takia koko seuran muroihin. Seura tarvitsee faneja ja tukea siitä ei siis kahta sanaa. Seura on mukavasti tullut vastaan Eteläpäätyä kaikin puolin mm. Suomen halvimmat kausikortit löytyvät juuri täältä Eteläpäädystä.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Seura tarvitsee faneja ja tukea siitä ei siis kahta sanaa.

Jotku meistä elää vaan niin vahvasti Jokerien kautta ettei vaan yksinkertasesti pysty katella mitää pahimman vihollisen ikonia jokeripaidassa, varsinkaan kun ensin tiedotetaan ettei se tulekaan.
Muutenkin joukkue näyttää Rudin, Tyrväisten ja SBAn johdolla enempi hifkiltä kuin Jokereilta niin kyllähän se kyrpii, ei tietenkää kaikkia.

Varmasti capot yms palaa katsomoon kannustamaan jossain vaiheessa, mutta ei se ainakaa motivaatiota lisää ja nopeuta palaamista kun täällä pitkin jatkoaikaa vittuillaan kuinka lapsellisia ja väärin kannattavia faneja ovat.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Jotku meistä elää vaan niin vahvasti Jokerien kautta ettei vaan yksinkertasesti pysty katella mitää pahimman vihollisen ikonia jokeripaidassa, varsinkaan kun ensin tiedotetaan ettei se tulekaan.
Muutenkin joukkue näyttää Rudin, Tyrväisten ja SBAn johdolla enempi hifkiltä kuin Jokereilta niin kyllähän se kyrpii, ei tietenkää kaikkia.

Silti on mielestäni väärin tuomita yksi henkilö pelkän nimen perusteella, vaikka peli kulkisi kuinka hyvin kentällä. Jos on syytä niin ymmärrän negailun, mutta ilman hyvää syytä ei kannattaisi lähteä tuomitsemaan liikaa ketään yksittäistä henkilöä. Esim, sinähän olit tuomitsemassa Antti Tyrväistä ylimääräiseksi pelaajaksi, vaikka Antti on parhaimillaan valovuoden liikkeessä edellä esim. Rudiin verrattuna. Mielummin sitten Rudi eläkkeelle kuin Antti ulos. Itse kumminkin näkisin Hjalliksen omilla toimillaan isoimmaksi syntipesäksi viimeaikaisista tapahtumista. Vaikka en kaikkea Hjalliksenkaan hartioille halua kaataa, mutta Harkimon toiminta ei ole ollut kovinkaan reilua kannattajia kohtaa. Mielestäni Karalahtea on turhaa syytellä ainakaan yksinomaan. Mielipiteen voi ilmaista, mutta ei tuleen voi jäädä makaamaan liian pitkäksi aikaa.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Samaa mieltä tästä, mutta on myös aika lyhytnäköistä kusta yhden pelaajan takia koko seuran muroihin. Seura tarvitsee faneja ja tukea siitä ei siis kahta sanaa. Seura on mukavasti tullut vastaan Eteläpäätyä kaikin puolin mm. Suomen halvimmat kausikortit löytyvät juuri täältä Eteläpäädystä.

Seuran kannattaminen ei ole järkiperäinen ratkaisu ja ihan yhtä tunteella mennään suhteessa pelaajiin. Joten ei ole väärin fanittaa hyväksymällä tai hylkäämällä vaikka vain yhden pelaajan tähden. Jos yhteisö menee rikki tästä syystä, niin ei Jere pysty sellaisia taikatemppuja kentällä tekemään, että pelaamalla tämä hyvittyisi. Meneekö yhteisö rikki, siihen saadaan vastaus myöhemmin. Itse en osaa arvioida miten homma kääntyy. (Eikös eteläpäädyssä ole väkeä sekä puolesta että vastaan?)

Eikö Nielikäisestä opittu mitään? Ei ole toimistollakaan kaikki inkkarit samassa kanootissa. Ja Karalahtea en lähde syyttämään, pelaaja valitsee tarjotuista sopimuksista mieluisimman.

Noista halvimmista kausikorteista sen verran, että HC-fanien merkitys on jotenkin toimistolle avautunut. Hyvä niin.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Noista halvimmista kausikorteista sen verran, että HC-fanien merkitys on jotenkin toimistolle avautunut. Hyvä niin.

Mielenkiintoinen tilanne on edessä ennen ensi kautta. Maltetaanko hinnat pitää edullisina myös KHL:ssä vai ryssitäänkö(heh) korottamalla hintoja liikaa ja menettämällä osa nuoremman polven faneista ja opiskelijoista?

Tämä nyt taas ei liity tähän ketjuun hirveästi.
Joten kirjoitetaan tähän ketjuun sopivaakin asiaa.

Hei kaikki huomenna peliin tulevat Jokereiden fanit, jotka haluavat tunnelmaa halliin ja pystyvät kannustamaan punakeltaista joukkuettamme oli siellä Jere tai ei,

Huomenna saa huutaa ja laulaa. Tee oma osasi jos vakaumuksesi sen sallii.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielummin sitten Rudi eläkkeelle kuin Antti ulos.
Ehdottomasti näin jos asioihin voisi vaikuttaa vielä mutta kun ei voi. Antti on varmasti nopeampi kuin Rudi, sehän on ihan selvää, mun mielestä silti turha hankinta kun joukkueessa on jo tuollainen antijääkiekkoilija kuin Rudi.

Antti tosin teki sitten heti kaksi häkkiä joten taidan dissata häntä jatkossakin jos auttaa keskittymään maalintekoon =)

Itse kumminkin näkisin Hjalliksen omilla toimillaan isoimmaksi syntipesäksi viimeaikaisista tapahtumista.

Käsittääkseni suurin ongelma nimenomaan onkin hjalliksen toimissa, ei pelkästää Jeressä. Jos Jere olisi heti "ensimmäisellä kerralla" tullut niin kiukuttelut ja rotestit ois ollu huomattavasti pienempiä ja olisi varmaan jo laantunutkin.

Mutta mun pointti oli aikaisemmassa viestissä se, että turha täällä on fanien alkaa hyppimään toistensa silmille jos toisilta menee motivaatio kannustamiseen, ei se sillä takasin tule että vittuillaan lapselliseksi ja väärinkannattajaksi. Tietty sitä aukomista on ollu molemminpuolin mutta nyt tuntuu olevan enää kovin yksipuolista. Jos peleissä on liian hiljasta niin kukaa ei ole kieltäny alottamasta chantteja katsomossa, käyttäkää energia mielummin siihen kuin täällä jatkoajassa vittuiluun, se voisi tuodakin capoille motivaatiota kannustamiseen ja herättää tunteenpalon uudelleen.
 

Titaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ilman Hjallista Jokereita ei varmaan nyt olisi ja moni nuori olisi pilaantunut kantamalla punaista paitaa päällänsä.

Jokainen ihminen on joskus tehnyt tyhmiä asiota elämässään tai sanonut vääriä asioita. Jätkät nyt järki käteen ja rationaallinen ajattelu kunniaan. Niistä asioista on jo yli kymmenen vuotta. Jokainen meistä on muuttunut kymmenessä vuodessa jollain tavalla.

Itse en ainakaan pysty arvostamaan tätä tämän hetkistä toimintaa ja hiljaiseloa. Onko tämä sama toiminta jatkumassa koko kauden?
Eteläpäätyyn myyty enemmän kausikortteja kuin viime kaudella yhteensä. Onko nämä paikat tulevissa peleissä tyhjinä?

Yhdyn sanoihisi. En itsekään Karalahtea olisi Jokereihin halunnut, mutta tilanne on nyt tämä ja sen kanssa on elettävä. Tuntuu että tästä on tehty nyt aivan liian iso numero, tiedän että kannattaminen lähtee tunteista jne, mutta kyllä maailmalla tapahtuu vakavempiakin asioita, kuin Jere Karalahden siirto Jokereihin. Itse en ainakaan mitään mykkäkoulua ala Eteläpäädyssä harrastamaan, siitä ei hyödä kukaan tai mikään. Tietysti jokainen tyylillään, mutta vähän on tämä murjottaminen lähtenyt käsistä. Vaikuttaa siltä, että useampi nuorempi fani on aivopesty nyt vihaamaan Karalahtea ja Hjallista näiden adressien ja mediavouhotuksen avulla. Tarkoitan sellaisia nuorempia faneja, joilla ei olisi todellisuudessa mitään Karalahden siirtoa vastaan, jotka ovat tyyliin syntyneet silloin kun on puhunut pahaa Jokereista, niin nyt hekin ovat sillä periaatteella liikenteessä, että Hjallis on itsekäs sika ja Jere sitä ja Jere tätä.

Toivottavasti siis saadaan Eteläpäädyssä sama meininkin jatkumaan, kuin ennenkin. Tietenkin jos haluaa istua suupielet väärässä ja kädet puuskassa siellä, niin oma on jokaisen asia.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Ehdottomasti näin jos asioihin voisi vaikuttaa vielä mutta kun ei voi. Antti on varmasti nopeampi kuin Rudi, sehän on ihan selvää, mun mielestä silti turha hankinta kun joukkueessa on jo tuollainen antijääkiekkoilija kuin Rudi.

Antijääkiekkoilija on tehnyt niiden kyykkimisten ohellla 64 tehopistettä. Oli kaudella 2011-2012 sisäisen pörssin kolmas ja viime kaudella kuudes. Rudi on ollut viime vuosina ehdottomasti pelillisesti vahvistus ja tärkeä pelaaja joukkueelle.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Ehdottomasti näin jos asioihin voisi vaikuttaa vielä mutta kun ei voi. Antti on varmasti nopeampi kuin Rudi, sehän on ihan selvää, mun mielestä silti turha hankinta kun joukkueessa on jo tuollainen antijääkiekkoilija kuin Rudi.

Mutta mun pointti oli aikaisemmassa viestissä se, että turha täällä on fanien alkaa hyppimään toistensa silmille jos toisilta menee motivaatio kannustamiseen, ei se sillä takasin tule että vittuillaan lapselliseksi ja väärinkannattajaksi. Tietty sitä aukomista on ollu molemminpuolin mutta nyt tuntuu olevan enää kovin yksipuolista. Jos peleissä on liian hiljasta niin kukaa ei ole kieltäny alottamasta chantteja katsomossa, käyttäkää energia mielummin siihen kuin täällä jatkoajassa vittuiluun, se voisi tuodakin capoille motivaatiota kannustamiseen ja herättää tunteenpalon uudelleen.

Antti turha hankinta sitä en niele. Antti on Jokereille tärkeä pelaaja kuin muistaa pelata. Anttia voidaan käyttää periaatteessa missä kentässä vaan ( monipuolinen pelaaja ). Mielestäni monikäyttöisempi kuin Rudi. Antti on kyllä pätevä laituri liikaa maineensa vanki. Tuosta fani asiasta olen kyllä samaa mieltä.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Antijääkiekkoilija on tehnyt niiden kyykkimisten ohellla 64 tehopistettä. Oli kaudella 2011-2012 sisäisen pörssin kolmas ja viime kaudella kuudes. Rudi on ollut viime vuosina ehdottomasti pelillisesti vahvistus ja tärkeä pelaaja joukkueelle.

Tämäkin on kyllä totta. Väärin sanoa ettei kummatkin Rudi ja Antti mahtuisi joukkueeseen.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Antti on Jokereille tärkeä pelaaja kuin muistaa pelata.

Aivan, Antista on apua kunhan muistaa pelata, Rudista on apua kunhan muistaa pelata Jerestä on apua kunhan muistaa pelata. Eerokin on hyvä maalivahti kunhan muistaa pelata.
En jätkien liksoista tiedä mutta varmasti samaan rahaan olisi saanu pelaajia jotka muistaa pelata eikä olis "maineensa vankeja" itse olisin kumminki jättäny nämä hankkimatta

Toivottavasti muistavat pelata niin oon ihan mielelläni väärässä.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tottakai täällä ymmärretään ongelman ydin. Liian paljon on tullut niskaan ja liian lyhyellä ajalla. Ihan selvää, että jokainen fani on oikeutettu tekemään ihan mitä lystää ja vaikka hylkäämään koko joukkueen. Pelkkä KHL on jo sellainen myrkky joillekin, että oksat pois, lisäksi episodi liigapaikasta ja Jere, niin kyllähän se koville ottaa. Aluksi otin KHL uutisen avoimin mielin vastaan, mutta pikkuhiljaa ajan kuluessa on niitä harmaita pilviä noussut tännekin niin rakkaan joukkueen päälle. Mutta katsotaan mitä tulevaisuus tuo KHL myötä. Mutta ensin mennään tulevaan kauteen ja nautitaan tai käristään siitä täysin rinnoin sitähän tämä fanitus on.

Kaikille hyvää kiekkokautta !
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Aivan, Antista on apua kunhan muistaa pelata

Niin Antti on pelannut muutaman pelin vasta Jokereissa. Eikö Antti muistanut pelata viimepelissäkin? Tästä todisteena pari häkkiä. Aika omistuista tuomita kaveri loistavan pelin jälkeen. Ymmärtäisin tämän jos Antti olisi pelannut kaikki pelit ihan vihkoon, mutta erinomaisen pelin jälkeen olet valmis kritisoimaan. Enhän tässä ole mitään logiikkaa.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin Antti on pelannut muutaman pelin vasta Jokereissa. Eikö Antti muistanut pelata viimepelissäkin? Tästä todisteena pari häkkiä. Aika omistuista tuomita kaveri loistavan pelin jälkeen. Ymmärtäisin tämän jos Antti olisi pelannut kaikki pelit ihan vihkoon, mutta erinomaisen pelin jälkeen olet valmis kritisoimaan. Enhän tässä ole mitään logiikkaa.

Onkohan sulta nyt menny jotain ohi ja pahasti? Eilen ennen peliä sanoin että Antti on mielestäni turha hankinta koska meillä on jo yks sekopää nimeltä Ruutu. Tuossa muutama viesti aikasemmin heitin vitsinä että taidan dissata jatkossaki jos se auttaa tuolla tavoin että heti tekee pari häkkiä.

Nyt Antti on onnistunu yhdessä pelissä, yhden ollu pelikiellossa ja yhdestä lentäny pihalle, ei vielä kovin lupaavalta vaikuta. Ei mun mielipiteet vaihdu joka vitun tiedotustilaisuuden tai pelin jälkeen. Oon edelleenki sitä mieltä että herraa ei oltais tarvittu. Toivottavasti Antti näyttää että oon väärässä
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Nyt Antti on onnistunu yhdessä pelissä, yhden ollu pelikiellossa ja yhdestä lentäny pihalle, ei vielä kovin lupaavalta vaikuta. Ei mun mielipiteet vaihdu joka vitun tiedotustilaisuuden tai pelin jälkeen. Oon edelleenki sitä mieltä että herraa ei oltais tarvittu. Toivottavasti Antti näyttää että oon väärässä

Just. Joku virkamieskiekkoa pelaava laiturihan se olis mukava. Kiva katsoa kilttiä neppailua ja selkäsuoraksi aina kuin pitää vähän luistella. Vittu eikö tämmösiä pelaajia olla nähty jaffalassa jo ihan tarpeeksi? Kyllä mä mielummin katon vauhdikasta peliä missä tilanteet vedetään loppuun, kuin jotain vitun massi Esa lätkää.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
JKyllä mä mielummin katon vauhdikasta peliä missä tilanteet vedetään loppuun

Tottakai minäki katon vauhdikasta peliä missä taklaukset viedää loppuun asti ja mennää maalille ottamaan mustelmia mutta ei niitä tarvitse yli vetää.
Ja sen lisäks vielä kärsiä maineestaan.

Kyllä mä kannustan koko jengiä niin kauan kun peli miellyttää mua. Jos taas liikaa istutaa boxissa tai muuten sikaillaan niin sit pysyn pois katsomosta.

Jos sä diggaat kovemmasta pelistä kuin mä niin ei siinä mitää, käsittääkse ei se ei tee susta yhtää parempaa tai huonompaa kannattajaa kuin mustakaa. Jokainen tyylillään, mä kerroin vaan mielipiteeni noista herroista.

En kyllä yhtää ihmettele jos areenalla alkaa taas olla tunnelma kuin kirkossa kun täälläkin fanit on heti toistensa kurkussa kiinni eikä hyväksytä mitään erilaisia näkökulmia tai mielipiteitä.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
En kyllä yhtää ihmettele jos areenalla alkaa taas olla tunnelma kuin kirkossa kun täälläkin fanit on heti toistensa kurkussa kiinni eikä hyväksytä mitään erilaisia näkökulmia tai mielipiteitä.

Toki jokaisella on oma tapansa kannattaa ja saa tietysti tuoda omia mielipiteitä ilmi, mutta tuntuu välillä hieman kohtuuttomalta kritiikki Anttia kohtaan. Peliäkään sm-liigaa ei olla vielä pelattu meinaan.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peliäkään sm-liigaa ei olla vielä pelattu meinaan.


Mä perustan mielipiteeni Antista aikasempiin esityksiin sm-liigassa.
Tottakai on kehittyny vitusti ja niinku sanoin niin toivottavasti näyttää että oon väärässä. Ehkä mä joskus marraskuun pimeinä iltoina fanitan Anttia ihan kybällä mut just nyt ei hirveesti innosta.

Tosiaan peliäkää ei ole vielä pelattu liigaa niin en myöskää anna mitää arvoa parille maalille ETpeleissä. Katsotaan sitten liigassa kuka onnistuu ja kuka ei. Nyt menee niin ohi ketjun niin parempi lopettaa tää tähän. Pidetää nyt ees me fanit pää kylmänä ja koitetaa olla tappamatta toisiamme :)
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Tosiaan peliäkää ei ole vielä pelattu liigaa niin en myöskää anna mitää arvoa parille maalille ETpeleissä. Katsotaan sitten liigassa kuka onnistuu ja kuka ei. Nyt menee niin ohi ketjun niin parempi lopettaa tää tähän. Pidetää nyt ees me fanit pää kylmänä ja koitetaa olla tappamatta toisiamme :)

Näin se menee. Anna Antille mahdollisuus ja jos homma ei toimi, niin sä olet ollut oikeassa ja mä väärässä. En minäkään noista ET-maaleista lähtisi vielä juhlimaan. Kyllä tulosta pitää tulla sm-liigassa. Mutta joo eiköhän tämä tästä aiheesta. Joten peace.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tottakai minäki katon vauhdikasta peliä missä taklaukset viedää loppuun asti ja mennää maalille ottamaan mustelmia mutta ei niitä tarvitse yli vetää.
Ja sen lisäks vielä kärsiä maineestaan.

Kyllä mä kannustan koko jengiä niin kauan kun peli miellyttää mua. Jos taas liikaa istutaa boxissa tai muuten sikaillaan niin sit pysyn pois katsomosta.

Mä en ymmärrä nyt sun pointtia. Jos sä ajat maalille ja sulla on tappajanvaisto mukana niin voi olla että tulee mustelmia puolin ja toisin! Jos Rita ajaa maalille niin ikävä kyllä siellä ei tapahdu mitään. Antti Tyrväinen on loistava pelaaja ja jos joskus läikkyy yli niin mitä sitten. Ainakin tilanteisiin mennään sata lasissa. Jos mies on pelannut kolme matsia joista yksi oli ok, yhdessä oli halukas ja hanskasi pihalle ja yhdessä teki kaksi nyyttiä ja samalla dominoi fyysisyydellä niin en mä tiedä. Laittakaa paitoja painoon, niitä myydään vitusti! Uusi päällikkö on talossa #11 jälkeen. Tämä kertoo kaiken.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Mä en ymmärrä nyt sun pointtia. Jos sä ajat maalille ja sulla on tappajanvaisto mukana niin voi olla että tulee mustelmia puolin ja toisin! Jos Rita ajaa maalille niin ikävä kyllä siellä ei tapahdu mitään. Antti Tyrväinen on loistava pelaaja ja jos joskus läikkyy yli niin mitä sitten. Ainakin tilanteisiin mennään sata lasissa. Jos mies on pelannut kolme matsia joista yksi oli ok, yhdessä oli halukas ja hanskasi pihalle ja yhdessä teki kaksi nyyttiä ja samalla dominoi fyysisyydellä niin en mä tiedä. Laittakaa paitoja painoon, niitä myydään vitusti! Uusi päällikkö on talossa #11 jälkeen. Tämä kertoo kaiken.

Tämä on kyllä 110% asiaa. Vaikea itseänikin on tajuta miten Antti Tyrväisen tapaista pelaajaa joku ei arvostaisi. Lähtökohtaisesti mielummin mä pidän Antin jengissä kuin pelaan Anttia vastaan. Kyllä vastustajana Antti on liian fyysinen ja osaa tehdä siinä samassa maalejakin. Ja Janista ihan samaa mieltä. Sori vaan kaikki Rita fanit, mutta kyllä Rita on liian kiltti lätkänpelaajaksi vaikka kaveria arvostankin Joketitaustan takia. Ritan taklaaminen on eteen päin liukumista siis mitä vit? En ymmärrä miksi Rita ei uskalla taklata vaikka fyysisyys olisi Ritalla kunnossa. Mä kyllä muistelen, että joskus Janikin osasi taklata, vai muistanko ihan väärin? No joo, se siitä taas tähän.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Iso-Britannia vs Tanska
  • 8.00
  • 6.40
  • 1.26
Saksa vs Kazakstan
  • 1.25
  • 6.60
  • 8.00
Tshekki vs Itävalta
  • 1.10
  • 10.00
  • 12.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös