Jokerit fanitoiminta ja -matkat kaudella 2013–2014

  • 259 540
  • 919

zone55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit ja Jere

Haluan kysyä kysymyksen johon toivon vastausta? Eteläpäädyn tietty joukko ei hyväksy Jereä joukkueeseen. Teitte adressin jossa tuotte hyvin voimakkaasti asianne esille. Miksi mieliala on sellainen että protestia jatketaan vielä kun JK:n luisteelee jäälle? Kenelle protestoitte? Kaikille on jo selvää ettei Jere ole tervetullut. Asia on tehty selväksi adressilla ja Face to Face kommunikaatiolla. Haluan tietää kenelle haluatte näyttää Jerevihan katsomotoiminnalla?

Onko siis joku taho joka ei vielä ymmärrä asiaa?
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Haluan kysyä kysymyksen johon toivon vastausta? Eteläpäädyn tietty joukko ei hyväksy Jereä joukkueeseen. Teitte adressin jossa tuotte hyvin voimakkaasti asianne esille. Miksi mieliala on sellainen että protestia jatketaan vielä kun JK:n luisteelee jäälle? Kenelle protestoitte? Kaikille on jo selvää ettei Jere ole tervetullut. Asia on tehty selväksi adressilla ja Face to Face kommunikaatiolla. Haluan tietää kenelle haluatte näyttää Jerevihan katsomotoiminnalla?

Onko siis joku taho joka ei vielä ymmärrä asiaa?

Puhun vain omasta puolestani, mutta uskoisin, että suurinosa haluaa protestoida Hjallikselle. Hjallis päätti tuoda Jeren tiimiin vaikka oltiin rautalangasta väännetty mitä se tulee tarkoittamaan tunnelmalle hallissa.

Mikäli tätä ei protestoida mitenkään annetaan viesti, jonka jälkeen paljon isompiakin kannatajien perseraiskauksia on tulossa. "Kannattajat piipittää pari viikkoa, mutta kyllä se siitä". Itse toivon, että protestit eivät jatku koko kautta ja saadaan vielä yhtenäinen EP ja hyvä fiilis matseihin.

Kuten aikaisemmin sanoin tämä oli vain oma näkökulmani. EP:n aktiiveista löytyy varmasti montaa näkökulmaa asiaa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kuulin vähän juttua ettei huomiseen ET peliin eikä myöskään mm. kauden kotiavaukseen olisi tulossa mitään erityisempää kannattajatoimintaa. Harmi jos näin todella on.

Kai viimeistään tässä vaiheessa jokainen protestoija on jo hiffannut, ettei omasta protestoinnista ole mitään hyötyä kenellekkään, oikeastaan täysin päinvastoin. Väitän, että koko Jokerijoukkue pelaisi paljon mielummin äänekkäiden fanien edessä ja monet fanit taas haluaisivat nimenomaan keskittyä siihen olennaiseen eli JOKERIEN KANNATTAMISEEN. = protesteista vain haittaa ja harmia; kunnon kannattamisesta vain iloa ja etua.

Toivotaan, että jotain saadaan jo huomenna aikaan. Tulee muuten tosi tylsää verrattuna edellisvuoteen. Todella sääli koska kyseessä on viimeinen kausi 1ügassa ja ainakin itse haluaisin ottaa tästä nyt kaiken mahdollisen irti.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Väitän, että koko Jokerijoukkue pelaisi paljon mielummin äänekkäiden fanien edessä ja monet fanit taas haluaisivat nimenomaan keskittyä siihen olennaiseen eli JOKERIEN KANNATTAMISEEN. = protesteista vain haittaa ja harmia; kunnon kannattamisesta vain iloa ja etua.

Nimenomaan.

Toivottavasti EP kohdistaisi protestinsa suoraan siihen henkilöön, jonka vastuulla koko Karalahti-keissi on. Jokerit tarvitsevat Eteläpäätyä ja Eteläpääty Jokereita. Jokerit pelaavat liigassa jäähyväiskautensa ja EP:llä on mahdollisuus näyttää vielä viimeisen kerran, kaikella pauhullaan sen, mikä myös tulee liigasta poistumaan Jokereiden kanssa.

EP on ilmiö, jonka on synnyttänyt rakkaus seuraan ja halu luoda suomalaiseen kannattajakulttuuriin jotain uutta ja ennennäkemätöntä. Henkilökohtaisesti arvostan Eteläpäätyä siitä, että luovat sen koko tunnelman Areenaan kerta toisensa jälkeen ja erityisesti niitä henkilöitä, joiden uuttera ja epäitsekäs työ Eteläpäädyn puolesta on tuon kaiken mahdollistanut.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
EP on ilmiö, jonka on synnyttänyt rakkaus seuraan ja halu luoda suomalaiseen kannattajakulttuuriin jotain uutta ja ennennäkemätöntä. Henkilökohtaisesti arvostan Eteläpäätyä siitä, että luovat sen koko tunnelman Areenaan kerta toisensa jälkeen ja erityisesti niitä henkilöitä, joiden uuttera ja epäitsekäs työ Eteläpäädyn puolesta on tuon kaiken mahdollistanut.

Tähän vahva sama, EP on saanut myös minut syttymään ja kannustamaan Jokereita täysillä. Jatketaan samaan malliin ja otetaan viimeisestä SM-liiga kaudesta kaikki irti.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nythän tämä prostesti häiritsee lähinnä pelaajia (myös muita kuin Jere) ja peleissä käyviä Jokerifaneja, mutta se oikea kohde ei asiasta kärsi. Jotain muita keinoja tuolle turhautumisen purulle pitäisi löytyä, sillä nyt asiasta kärsivät lähinnä ne, joilla ei ole siihen osaa eikä arpaa.
 

fatover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Tuo EP:n kannatus vaatii aina tiettyjä ihmisiä joilla on palava tunne huudattaa ja luoda sitä tunnelmaa. Olisiko nyt mahdollisesti niin, että tämä tapaus Karalahti on vienyt sen fiiliksen ja poltteen näiltä aktiiveilta? Mikäli näin on tapahtunut, en pitäisi sitä protestina vaan lähinnä seuran toiminnan seurauksena. Jotenkin hyvä uskoisena uskon ja toivon näiden aktiivien kuitenkin tulevan hallille vaikkakin sitte rivikatsojina. Ehkäpä se tunne sieltä vielä löytyy uudelleen kauden alettua viimeistään.

Minun on muutenkin vaikea ymmärtää näitä protesteja, jotka toteuttaisiin lopettamalla äänekäs kannattaminen. Olen itse edelleen Karalahtea vastaan, mutta tulen silti edelleen hallille kannustamaan vaikkakin fiilikset on erittäin sekavat. Suurin toiveeni ensi kaudelle on yhtenäisen EP:n aikaansaanti, mutta se vaati paljon jokaiselta kannattajalta itseltään. On opittava ymmärtämään muiden mielipiteitä ja jättää turhat nahistelut pois.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Itse en tule koskaan hyväksymään Jereä Jokereissa mutta tämänkin asian kanssa pitää opetella elämään. Se, että jäädään himaan kiukuttelemaan ja samalla näytetään persettä niille aidoille Jokereille joita kentällä luistelee, ei hyödytä ketään. Mieluummin vaikka jonkunlaista protestia matseissa, silloin kuitenkin ollaan paikalla. Jokereita siellä kumminkin kannatetaan, ei Hjallista tai Kamalahtea. Jos aktiiviporukkaa jää himaan niin vaikutus on kaikin puolin huono. Hjallis nyt ei tietenkään välitä jos marginaalinen osa katsojista jää pois mutta vaikutukset tunnelman kannalta saattavat olla katastrofaaliset. Varsinkin, kun nyt on viimeinen liigakausi kyseessä niin reissuilta ja matseista poisjääminen on aivan turhaa perseilyä.

Haluan vielä korostaa selvästi, että en edellenkään puolusta tätä järjetöntä ja oksettavaa hankintaa ja kannatan protesteja otteluissa mutta pääpaino on kuitenkin oltava jengin tukemisessa jo treenipeleistä lähtien.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Ei ole taaskaan mitään kannattajakatsomoa Valtti-Areenalla. Antaa varmasti osviittaa myös tulevan kauden menosta. Sääli.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nythän tämä prostesti häiritsee lähinnä pelaajia (myös muita kuin Jere) ja peleissä käyviä Jokerifaneja, mutta se oikea kohde ei asiasta kärsi. Jotain muita keinoja tuolle turhautumisen purulle pitäisi löytyä, sillä nyt asiasta kärsivät lähinnä ne, joilla ei ole siihen osaa eikä arpaa.

Eihän hiljaisuus voi ketään häiritä? Minusta oli ihan selvää että ei Jereä tulla hyväksymään pelkällä olankohautuksella ja protestointia on luvassa. Hiljaisuushan on varsin sivistynyt keino protestoida, eikä kukaan kiellä Jeren hyväksyviä pitämään meteliä kun EP ei sitä organisoidusti tee.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Nyt vaan kaikki hiljaiset kannattajat esiin. Antaa EP:n murjottaa aikansa, niin kyllä ne vielä leppyy. Siihen asti hiljaiset kannattajat esiin. Itse en ole Jerestä vihainen jos Jere täyttää paikkansa, mutta Eaveksesta itse olen enemmän murjottamis kannalla toimiston suuntaan.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
@hjallisharkimo: Ihmettelen suuresti Jokerifanien toimintaa viime pelissä tulivat peliin mutta eivät kannustaneet joukuetta.Kuka tästä kärsii syytön joukkue.

Siinähän vittu ihmettelet.
 

faro

Jäsen
Kyllä nyt hjalliksen vain kannattaisi pitää turpa kiinni ellei halua karkoittaa loppujakin faneja. Niin paljon hän on jo kaatanut paskaa fanien niskaan ja kehtaa sen jälkeen vielä nillittää Twitterissä.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Tottahan tuo on että joukkue on syytön siihen ketä tuolla pelaa ja siihen missä ensi vuonna pelataan. Yksikään pelaaja ei ole itseään tuonne hankkinut saati sopimuspapereita laatinut Jokereiden KHL-siirrosta.
Syyttävä sormi osoittaa muualle kun joukkueeseen, joten siinä mielessä Hjallis on oikeassa. Joukkueen pelaajat eivät ole tehneet mitään sellaista, mikä oikeuttaisi heidän hylkäämisensä. Jere erikseen. Siihenkin muu joukkue on syytön.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Aika omistuista että paikalle mennään mut ei kannusteta. Ymmärtäisin senkin jos äänestettäisiin jaloilla, mutta ei näin poijjaat. Aika spedeilyä nyt eteläpäädyltä. Nyt jos joskus Jokerit tarvisi tukea. Ukkoa on taas tippunut joka höntsäpelissä ja eteläpääty vaan murjottaa, eikö teissä ole tarpeeksi Jokerisydäntä? Ei yksi pelaaja ole joukkueen kokoinen. Eteläpääty ylireagoi nyt pahasti yli. Sitä paitsi eteläpääty murjottaa nyt väärän henkilön takia. Kyllä suurin syyllinen ja sylkykuoppi pitäisi olla purjehtija. Meidän leuvanton-purjehtija on vetänyt muutamassa kuukaudessa joukkueen lähes kriisiin. Jere on sen rinnalla aika helvetisti pienempi paha. Lisäksi ekaksi Hjallis sanoo ettei Jere tule Jokereihin ja vähän ajan päästä Jere tuleekin Jokereihin. Kyllä Hjallis on se suurin syyllinen tässä tilanteessa.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Kyllä Hjallis on se suurin syyllinen tässä tilanteessa.
Hjallikselle siellä porukka juuri vittuuntunut onkin.

Ei tässä mun ymmärtääkseni mitään sen kummempia järjesteltyjä protesteja ole käynnissä. Kyse on lähinnä siitä, että monet henkilöt ketkä eläneet ja hengittäneet jengiä vuosien ajan 24/7 sekä hoitaneet esim. capoilut ja tifot ovat nyt Hjalliksen toimintaan täysin kyllästyneitä. Ja sitä innostusta ei varmasti ainakaan lisää omistajan laukomat toinen toistaan typerämmät kommenttit.

Tätä kautta heiltä on tietysti motivaatio täysin poissa. Ja toki se sitten näkyy ja kuuluu katsomossa kun aktiivisia johtohahmoja ei innosta. Intohimosta kun on kuitenkin kyse, ei mistään palkatusta kannattamisesta. Ei sitä intohimoa pysty jostain vain keksimään jos se on kadonnut. Jossain capon roolissakin pitää pystyä antamaan itsestään se 110%, jotta siitä on jotain hyötyä.

Porukkaa kuitenkin matseissa on, niin kyllä siellä kuka tahansa voi alkaa chantteja halutessaan vetämään. Itse joskus aikoinaan pari kertaa capoilua yrittäneenä tosin todennut, että ei ole mun homma. Ei ole niin helppoa miltä näyttää, kun pitäisi hetkessä löytää oikeat chantit oikeisiin tilanteisiin.

Itse kyllä toivon, että mahdollisimman nopeasti kauden alussa palattaisiin taas normaaliin meininkiin. Mutta eipä tässä ketään voi mihinkään pakottaa.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Hjallikselle siellä porukka juuri vittuuntunut onkin.

Ei tässä mun ymmärtääkseni mitään sen kummempia järjesteltyjä protesteja ole käynnissä. Kyse on lähinnä siitä, että monet henkilöt ketkä eläneet ja hengittäneet jengiä vuosien ajan 24/7 sekä hoitaneet esim. capoilut ja tifot ovat nyt Hjalliksen toimintaan täysin kyllästyneitä. Ja sitä innostusta ei varmasti ainakaan lisää omistajan laukomat toinen toistaan typerämmät kommenttit.

Sitten mä ymmärrän täysin, koska itse olen myös täysin kypsä Hjalliksen toimintaan. Vähän samoja fiiliksiä täälläkin suunnalla meinaan.
 

Sape28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Purjehtija vois pitää turpansa kiinni. Tuskin ainakaan noilla lausunnoilla saa mitään muuta aikaseks kun lisää vittuuntumista. Täällä oletaan kanssa olemaan aika kypsiä purjehtijaan pikkuhiljaa...
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Sori nyt, mut ihan pakko kysyä. Mikä on se suurin syy miksi Hjallikselle ollaan vittuuntuneita? KHL-siirto? Karalahti? Hartwallin myyminen? Joku muu, mikä?

KHL se ei omasta mielestäni voi olla, sillä itse ainakin haluan nähdä Jokerit pelaamassa Euroopan huipulla. SM-liigassa se ei enää olisi ollut mahdollista, eikä mitään toista koko Euroopan laajuista liigaa ole ihan lähiaikoina tulossa. Lisäksi sellaiset nimet kuin S.Lepistö, I.Filppula, J.Lehterä, T. Stapleton on mahdollista nähdä taas Jokeripaidassa. SM-liigassa tämä ei olisi ollut mahdollista.

Sitten case Karalahti. Karalahti olisi tullut jo Sheddenin aikaan, jos oltaisiin päästy sopimukseen. Kekäläinen yritti hommata Karalahtea oman valtakautensa aikana. Lisäksi Hjallis ilmoitti, että konsultoi edelleen Kekäläistä pelaajahankinnoista, eli onko mahdollista että Kekäläinen oli edelleen suurin syy Karalahden tuloon?

Karalahti oli niin varma Jokereihin tulija, että jopa Jatkoaika.com uutisoi siitä, Eteläpääty rupesi keräämään addressia, addressi luovutettiin Hjallikselle, järjestettiin tapaaminen fanien kanssa, Karalahti sai viime hetkellä sopimuksen KHL:stä, Jokerit ilmoitti ettei Karalahti pelaa Jokereissa(ymmärrettävää, kun valtakunnan yksi suurimmista jääkiekkomedioista oli Jeren siirtymisen jo uutisoinut), Hjallis ilmoittaa ettei fanien addressilla ollut mitään tekemistä asian kanssa, Karalahden KHL-sopimus kaatuu, Jokerit julkistaa Karalahden sopimuksen.

En näe tuossakaan mitään ihmeellistä. Hjallis ei valehdellut, sanoi suoraan ettei fanien addressilla ollut asian kanssa mitään tekemistä, niinkuin ei ollutkaan. Jos pelaaja, jonka joukkue halusi ja jonka sopimus parempaan liigaan kaatui, edelleen haluaa Jokereihin, miksi häntä ei otettaisi?

Hartwallin takia vittuntuminen tuntuu erittäin kaukaa haetulta, enkä todellakaan usko että tästä ollaan suututtu. Mutta kertokaa nyt ne vittuuntuneet omin sanoin, mikä on se juttu? Ja ihan ilman vittuilua siis nämä, kiinnostaa vaan.
 

faro

Jäsen
Tekstiä...

Uskon, että porukka on vittuuntunut hjalliksen puuhasteluun. Khl:ään siirtymis asiassa hjallis oli hoitanut asiat niin päin persettä kun ne vaan voi hoitaa. Muutama viikko sitten ei tiedetty pelaako Jokerit tällä kaudella ollenkaan, joka oli kaikki Hjalliksen syytä. Mielestäni nämä kaikki edellä mainitut seikat paitsi Areenan myynti, vaikuttavat siihen, että porukka on niin täynnä Hjallista. Onhan hän toki oikeassa, että se ei ole pelaajien vika, että kaikki on päin persettä. Hjallis on ihan itse keittänyt tämän sopan. Myöskään se, että Hjallis ei ole saanut hankittua uutta UTJ:tä koko kevään ja kesän aikana ei kyllä vahvista hjalliksen asemaa. Sen takia minua vituttaa tämä Hjalliksen marina, koska uskon, että jengi on tällä hetkellä niin täynnä Jokereiden toimintaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös