Jere Karalahti vielä kerran?

  • 308 292
  • 665

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jotenkin aina toivonut paluuta himaan, kun aika on, mutta en enään. Näytelköön tatuointejaan ihan missä haluaa, mutta toivottavasti helvetin kaukana Nordikselta.
Kiben ja Söden arvostus nousi taas uusiin sfääreihin, jos se nyt vielä voi johonkin nousta.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan muuten koskaan SM-liigassa, KHL:ssä, NHL:ssä tai missään muussakaan ammattilaisorganisaatiossa nähty vastaavaa - sopimusneuvotteluja usean seuran kanssa käyvä pelaaja käy esittäytymässä osalle yhden potentiaalisen joukkueen kannattajista seuran/faniporukan järjestämässä tilaisuudessa?

En muista tuollaista kuulleeni koskaan aikaisemmin. Tuossa haiskahtaa vahvana juuri se seuraavan kauden sopimus Jokereihin.

Ja mä olen vapaaehtoinen tarkistamaan kaikkien potentiaalisten tulijoiden tatuoinnit :) Miksei Jerenkin. Köh.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksinkertaisena ihmisenä toistan hiukan itseäni. Kun neuvottelut ovat olleet käynnissä useamman tahon kanssa yhtä aikaa, niin miksi Karalahti piti viedä sinne fanien sekaan ennen kuin osan konkreettisista sopimusneuvotteluista tiedettiin etukäteen umpeutuvan (KHL-siirto)? Eikö olisi voitu odottaa päivää, että KHL-kuvio ratkeaa ja erityisesti, kun sillä tapaamisella ei kuulemma ollut mitään merkitystä lopputuloksen kannalta? No, ei ole ensimmäinen asia jota en tässä episodissa ymmärrä ja ei kai sitä uutta jengiä ole vieläkään julkistettu?

Sä et ilmeisesti nyt ymmärrä tämän kupletin juonta, joka on tietenkin se, että Hjallis on ihan mieletön businessmies ja suuri visionääri ja Jokereilla on ihan mielettömän ylivoimainen markkinointikoneisto, joka vie tätä perähikiää kuin litran mittaa.

Asia ei kuulu mulle pätkääkään, mutta mun mielestä Harkimo hoiti tämänkin asian ihan päin persettä. Jere osoitti olevansa moukkamaisempi kuin minäkään olisin uskonut. Uskomatonta, miten nopeasti näillä jarkkoruuduilla ja jerekaralahdilla rotsit kääntyy IFK-vastaisiksi, jos heidän ylisuuriin luuloihinsa itsestään ei lähde sokkona mukaan. Tyyliä ja arvokkuutta ei vain kaikille ole suotu, se on tullut taas huomatuksi.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sä et ilmeisesti nyt ymmärrä tämän kupletin juonta, joka on tietenkin se, että Hjallis on ihan mieletön businessmies ja suuri visionääri ja Jokereilla on ihan mielettömän ylivoimainen markkinointikoneisto, joka vie tätä perähikiää kuin litran mittaa.

Olipa huomaavaista, että jätit tuonne tuon sanan ilmeisesti. Yritän vastata yhtä kohteliaasti, asiayhteyteen sopivasti huumorisävytteisesti: Jos mulla olisi jonkun seuran tatuointi, paljastaisin sen ehkä vaan just sun kaltaisillesi, auttavaisille faneille.
 

ajmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tapaamisessa ollut henkilö kertoi (narrien ketjussa), että Karalahden ei ollut tarkoitus olla mukana tapaamisessa, vaan Hjalmari soitti hänet paikalle kesken palaverin. Toisaalla taas Hjallis ilmoitti kyllästyneensä asian vatvomiseen mediassa, siksi häneltä tämä väliintulo.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Se tosiaan ihmetyttää, että miksi Jere on ilmeisesti jostain kilahtanut HIFK:lle. Paikalla olleet Eteläpäätyläiset sanoivat Karalahden puhuneen seurastanne rumaan sävyyn, mutteivät halunneet sen kummemmin spesifioida asiaa julkisuudessa. Kumma tyyppi.
 
Se tosiaan ihmetyttää, että miksi Jere on ilmeisesti jostain kilahtanut HIFK:lle. Paikalla olleet Eteläpäätyläiset sanoivat Karalahden puhuneen seurastanne rumaan sävyyn, mutteivät halunneet sen kummemmin spesifioida asiaa julkisuudessa. Kumma tyyppi.

Kuuluu normaaliin elämään että joku kilhtaa jollekin ja puhuu sen jälkeen p:tä aina asiaan liittyen, joko totta tai ei, vai kea sanoa. Osa ihmisistä vain on tuollaisia. Tälläkin palstalla niitä riittää, joskus tuntuu että enemmistöllä on joku katkeruus päällä. Joten ei mielestäni ollenkaan kummaa.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Se tosiaan ihmetyttää, että miksi Jere on ilmeisesti jostain kilahtanut HIFK:lle. Paikalla olleet Eteläpäätyläiset sanoivat Karalahden puhuneen seurastanne rumaan sävyyn, mutteivät halunneet sen kummemmin spesifioida asiaa julkisuudessa. Kumma tyyppi.

Eiköhän tuo liity siihen, että on useaan otteeseen ollut takaisin tulossa, mutta ei ole potkujensa jälkeen kelvannut. Nyt tosin uskon, että tuuli on tämän suhteen kääntynyt, ja miestä on meillekin yritetty ensi kaudeksi. Mihinkään Jokereita suurempaan palkkatarjoukseen en usko, mutta yritetty kuitenkin. Mutta Jere siis vetänyt herneen nenäänsä, ja siksi laukoo nyt noita kommenttejaan. Organisaatio on ihan eri tasolla nyt kuin Penan aikana, jolloin Jere itse on viimeksi seurassa edes vaikuttanut. Tulosta tullut aika hyvin, toisin kuin vaikkapa Jokereissa.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös IFK:lla ja Jerellä ollut jotain rahakiistoja? Ehkä siinä yhteydessä suhde tulehtui Jeren(kin) puolelta - tosin kuka tietää, mitä kulissien takana on IFK:n ja Jeren välillä tapahtunut.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Mä ymmärsin Jeren puheista, että ei siellä mitään varsinaisia kiistoja tai riitoja ole. Lähinnä kyse on siitä, että nyky-IFK ei ole enää se IFK mikä hänet kasvatti ja nosti liigaan, sekä minkä Jere tuntee omakseen ja mitä haluaisi edustaa. Mainitsi mm. 1.9.2012 tapahtumat, joita hänen tuntemassaan IFK:ssa ei olisi päästetty tapahtumaan. Oli selvästi kyllä ylpeä siitä nuoruutensa "perinteisestä" IFK:sta ja kiitteli niitä aikoja, mutta nykypäivä sitten toisesta ääripäästä.

Samankaltaisia mielipiteitä oon mun mielestä tältäkin palstalta IFK-faneilta lukenut.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...
Mainitsi mm. 1.9.2012 tapahtumat, joita hänen tuntemassaan IFK:ssa ei olisi päästetty tapahtumaan.
...

Siis, osaatko sanoa tarkalleen, mitä hän tällä tarkoitti?

Kuulostaa hyvin oudolta, että esim. tuon tapahtuman takia hän ei enää tuntenut IFK:ta omakseen, mutta hänellä olisi kuitenkin kova halu edustaa Jokereita...

Vähän kaksinaamaista juttua muutenkin Jereltä - kyseessä kuitenkin sama kaveri, joka aikanaan IFK:n pudotuspelikevään aikaan kuvattiin ylipainoisena ja umpikännissä jossain moottoripyöräjengin tiloissa.
 
Viimeksi muokattu:

Kenth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooVee
Mainitsi mm. 1.9.2012 tapahtumat, joita hänen tuntemassaan IFK:ssa ei olisi päästetty tapahtumaan.

Sikälikin mielenkiintoinen tilanne, että Semir Ben-Amor on Karalahden parhaita kavereita. Saattaisi olla Karalahdelle outo tilanne liittyä nyt HIFK:hon, jossa Ben-Amor on kopissa edelleen vihattu kaveri. Tiedä vaikka Karalahden sympatiat olisivat Ben-Amorin puolella, vaikka tämän teko brutaali kaikkien mielestä olikin.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Siis, osaatko sanoa tarkalleen, mitä hän tällä tarkoitti?

Kuulostaa hyvin oudolta, että esim. tuon tapahtuman takia hän ei enää tuntenut IFK:ta omakseen, mutta hänellä olisi kuitenkin kova halu edustaa Jokereita...
Käytti sanaa "hävettää" IFK:n toiminta, ilmeisesti koko tuon casen ympärillä. Semir on Jeren parhaita frendejä kenen kanssa tälläkin hetkellä treenaa, niin eiköhän sieltä ole kuulunut jotain taustajuttuja mitkä ei ole koskaan julkisuuteen päätyneet. (oma veikkaus)

Ja toki pitää muistaa, että ne olivat puheita jengin kannattajille johon oli tulossa pelaamaan, niin kannattaa ottaa aina suodattimen kautta.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuomaksen kiihkotonta raportointia ei nähdäkseni ole syytä epäillä, ja oikeassahan Jere on. Tässä on itsekin saanut tuntea olevansa suunnilleen luonnevikainen, kun kaipaa edelleen kuittia Villen teloituksesta. Naapurin pugilisti hakkasi Helsingin IFK:n kapteenin sairaalaan ilman mustelman mustelmaa tähän päivään mennessä. Lisäksi ko. kapteeni sattuu vielä olemaan Raipeen verrattava pala elävää suomalaista jääkiekkohistoriaa. Jeren huomautukset asiasta ovat 100% aiheellisia, ja annan tässä sen verran arvoa nimimerkki Tuomakselle että uskon viestin välitetyn oikein.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käytti sanaa "hävettää" IFK:n toiminta, ilmeisesti koko tuon casen ympärillä. Semir on Jeren parhaita frendejä kenen kanssa tälläkin hetkellä treenaa, niin eiköhän sieltä ole kuulunut jotain taustajuttuja mitkä ei ole koskaan julkisuuteen päätyneet. (oma veikkaus)
...

Niin mietin, että hävettikö Jereä se, että IFK ei kostanut Peltosen telomista vai mahdollisesti joku IFK:n/IFK-pelaajien muu, keissiin liittyvä, toiminta.

Kuitenkin, ihmettelen, että häntä hävetti IFK:n toiminta niin, että hän ei enää seuraa halua edustaa, mutta ilmeisesti Jokereiden toiminta oli ihan jees, kun halua pelata joukkueessa löytyy. Unohtiko Jere, mitä hänen hyvä ystävänsä, Semir Ben-Amor, teki Ville Peltoselle?
 
Niin mietin, että hävettikö Jereä se, että IFK ei kostanut Peltosen telomista vai mahdollisesti joku IFK:n/IFK-pelaajien muu, keissiin liittyvä, toiminta.

Boldaus oma ja oma arvaus on että liittyy tähän, mutta näitähän voidaan vain arvailla. Minusta tämä vain kuulostaa loogisimmalta kun on tätä palstaa lukenut.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Unohtiko Jere, mitä hänen hyvä ystävänsä, Semir Ben-Amor, teki Ville Peltoselle?

Kaverilla on tota unohtamistapausta ollut ennenkin. Esim. loppuillasta laskua maksaessa.

Hei, mun frendi telo Peltosen, joka edustaa sitä seuraa, joka on sietänyt mun toilauksia vaikka miten kauan eli sanonpa että seura teki tyhmästi. Ei mitään tolkkua. Muistiko vihjailla "kulissientakaisista"? Kai nyt on ainakin todistettu, että mitä huumehista seuraa. Sori jos muistelen vanhoja.

Sika vois tajuta sen verran, että frendille voi sanoa, kun frendi tekee tyhmästi, sekä sen että oman porukan päälle ei paskota. Luulis, että sian motoristikaverit olis tän sialle opettanu.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mä valitettavasti uskon, että Jere on sanonut Jokerien faneille ihan mitä sylki suuhun tuo, kunhan vaan saa rahakkaan sopimuksen..

Eikös Jere aikanaan hyvin palkattuna kiekkoiljana joutunut päällikkö Jokiseltakin lainaamaan jonkun kymppitonnin, kun oli sotkenut asiansa.

Mielestäni Jere Karalahti on ihan pätevä kiekkoilija, mutta - varmasti moni pitää minua nyt vanhanaikaisena - missään raha-asioihin liittyvässä en hänen henkilöhistoriallaan varustettuun henkilöön luottaisi.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä valitettavasti uskon, että Jere on sanonut Jokerien faneille ihan mitä sylki suuhun tuo, kunhan vaan saa rahakkaan sopimuksen.

Kyllä se näin on. Karalahti on toisaalla puhunut ihan muuta. Tavallaan lämmittänyt molempia puolia ja samalla myös sopimuksen kanssa vehdannut niin, että vuoron perään käynyt kummallekin käynyt kummankin joukkueen luona keromassa mitä toinen on tarjonnut. Mikäli Karalahti oikeasti olisi HIFK:sta sitä mieltä mitä tuossa palaverissa on kertonut, niin ei esileikki HIFK:n kanssa olisi jatkunut viime hetkille asti.

Sekin on vähän ihmeellistä, että nämä 150-175k euron tarjoukset HIFK:lta ovat nyt faktoja. Ehkä HIFK jollain tuollaisella avasi pelin, mutta kyllä HIFK käsittääkseni tarjosi lähelle sitä mitä Jokeritkin. Toki narritarjous oli rahallisesti ja etenkin kokonaisuudessaan parempi paketti. Monesti näihin diileihin kuuluu muutakin.

Jospa Jere ei tykännyt siitä, kun joutui katselemaan HIFK:n mestaruusjuhlia erittäinkin läheltä pari vuotta sitten. Villenkin kolmatta maalia pääsi katselemaan ihan aitiopaikalta.
 
Viimeksi muokattu:

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Mä ymmärsin Jeren puheista, että ei siellä mitään varsinaisia kiistoja tai riitoja ole. Lähinnä kyse on siitä, että nyky-IFK ei ole enää se IFK mikä hänet kasvatti ja nosti liigaan, sekä minkä Jere tuntee omakseen ja mitä haluaisi edustaa. Mainitsi mm. 1.9.2012 tapahtumat, joita hänen tuntemassaan IFK:ssa ei olisi päästetty tapahtumaan. Oli selvästi kyllä ylpeä siitä nuoruutensa "perinteisestä" IFK:sta ja kiitteli niitä aikoja, mutta nykypäivä sitten toisesta ääripäästä.

Samankaltaisia mielipiteitä oon mun mielestä tältäkin palstalta IFK-faneilta lukenut.

Kyllä on niin järkyttävää paskaa ettei mitään rajaa. Vai olisiko syynä kenties se, että IFK maksaisi puolet vähemmän kun narrit? Ymmärrän, että tossa iässä juostaan rahan perässä, mutta rajansa kaikella.
Uuge sanoo, että antakaa armoa! Ei ikinä. Jere Karalahti on vahingoittanut IFK:n imagoa kymmenen kertaisesti verrattuna 1.9.2012 tapahtumiin.

Oikein pitää mennä Jokeri faneille selvittämään IFK:n nykytilaa. Voi mun puolesta pysyä pois jäähallista kokonaan. Oksennan jos näen herran vielä IFK:n aitiossa katsomassa peliä. Sinne ei pitäisi olla enää mitään asiaa.
 

Carlos

Jäsen
Eiköhän 175K€ tarjous riitä syyksi kilahtamiseen.

Noi voivoi pikkujereä. Mielestäni täysin asiallinen tarjous ottaen huomioon minkälaiselle kokonaispaketille se on tehty. Se että joku on niin hullu että maksaa runsaasti enemmän ei ole Hifkin vika. Jerellä ehkä paikka katsoa niihin Kiben peileihin, vaikka ei ole tainnut semmoista koskaan tehdä.

Ja miksi Hifk tarjoaisi Jeren kaltaisesta aivottomasta juopponarkkarista enemmän? Tuolla rahalla saa jo ihan oikeita urheilijoitakin joilla on vielä ura edessä. Ja toisaalta ehkä tässäkin oli takana enemmän semmoinen kohtelias "kiitos, mutta meitä ei oikeen kiinnosta". Jossa tapauksessa viesti meni perille, mikä on hyvä.
 

Animal

Jäsen
Eiköhän 175K€ tarjous riitä syyksi kilahtamiseen.

IFK:n näkökulmasta tuossa ei kyllä ole yhtään liikaa tai liian vähän, kun huomioidaan Karalahden historia ja ikä. Ei IFK:n kuulu olla mikään sosiaalitoimisto tai pelastusarmeija. Toinen asia sitten on se, että tottakai Karalahti itse menee tuossa vaiheessa uraansa sinne mistä eniten saa. Fakta on se, että vähemmän vuosia Jerellä on ammattilaiskiekkoilijana edessä kuin takana.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Mä ymmärsin Jeren puheista, että ei siellä mitään varsinaisia kiistoja tai riitoja ole.
Mä olen kuullut kahdesta eri suunnasta juttua siitä että Karalahti olisi sanonut että syy Jokeri pestiin olisi ollut se että ei halua Summasen Hifkiin vaan olisi menny mielummin Jokereihin jossa on jo kaksi hyvää kaveria venaamassa. Tosin samaan aikaan kun lukee juttuja että Jokereien sopparitarjous ois ollu jotain 250 luokkaa ja Hifkin jotain 160 luokkaa niin sitä miettii että onkohan se nyt se oikea syy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös