Jere Karalahti Jokereihin

  • 653 016
  • 1 664

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mun täytyy sanoa, etten jaksa tällä vikalla kaudella uhrata energiaa siihen, että miettisin kenelle taputan ja kenelle en. Eilen olin todella hyvillä fiiliksillä aina Porokunkun Koulutuskeskuksen (PKKK) käytyä hommissa. 1-1-tilanteen aikana Eteläpäädyn yläpuolisesta aitiosta kuului niin saatanan järkyttävän vittumaista "KUKA VOITTAA?? - saaaipää" -huutoa, että Jerguksen maalin jälkeen en edes huomannut kuulutuksia, kun bailasin selkä kentälle päin ja tuulettelin sinne aitioon. Mun puolesta saa olla vapaasti taputtamatta Jeren otteille, itsekin tein niin aluksi, mutta nykyään olen jo sopeutunut tilanteeseen ja eläydyn matsiin. Ei siinä jää kelaamaan, että ohjasikohan joku vai laitanko jalan polvelle ja murjotan.
 

Etelä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jeren kiekollinen pelaaminen on jotain sellaista mitä en ole oikeasti nähny pitkään aikaan Liigassa. Välillä tuntuu kuten mm. Saipa pelissä, että kyseessä olisi isät vastaan pojat ottelu. Liike on hidasta, mutta yhdellä käännöksellä saa taas tilaa itselleen karvaamaan tulleelta vastustajalta, Jere hitaudessaan ja nokkeluudessaan lähes pilkkaa vastapuolen pelaajaa. En väitä, että Jere olisi hidas kuntonsa puolesta vaan nimenomaan harkitseva. Ja Jeren ruoskasta on vamraan turha mainita mitään, sen tietävät kaikki.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pakko kysyä nyt näin ulkopuolisena. Miten TE, jotka olitte sitä mieltä, että Karalahtea ei todellakaan Jokeri-paitaan voida laittaa, näette nyt hänet? Ja oletteko TE, ketkä kirjoittelitte, että yhteenkään Jokeri-matsiin ette mene, kun Jere joukkueeseen tuli, niin käyneet katsomassa matseja?

Kuulun niihin joiden mielestä Jeren ei olisi koskaan pitänyt pukea Jokeripaitaa ylle ja ymmärsin hyvin protestit asian johdosta. En uhannut jättää tulematta hallille enkä ole jättänyt tulematta. Taputin myös Jeren eilen tekemälle maalille ja kaiken sen alkukauden hämmingin jäljiltä tuo maali jopa tuntui hyvältä että juuri Jere onnistui. Alkukaudesta en taputtanut Jerelle, enkä olisi taputtanut jos maali olisi tullut jo silloin Jeren toimesta. Kysehän ei ole itselläni koskaan ollut siitä etten uskoisi Karalahden olevan pelillisesti hyvä ja vahvistus tähän liigaan, kyse on ihan muusta ja voin edelleen sanoa että Jere & Jokerit on asia jonka kanssa on edelleen pureskelemista mutta samaan hengenvetoon myönnän että Jereltä tällä kaudella nähdyt peliotteet sulattaa pikkuhiljaa jäätä tämän epäsovinnaisen avoliiton suhteen.

Kyllähän suurin osa taputtaa maalintekijälle oli kyseessä kuka tahansa mutta välillä puistattaa, kun Jeren nimi saa suuremmat suosionosoitukset kuin Rita tai Mäki.

Tässähän on kyse osan yleisöä osoittamasta vastareaktiosta (tai ainakin oletan olevan niin) fanien vastarintaan Jereä kohtaan, eli kun tiedetään äänekäs vastarinta niin nämä haluavat ilmeisesti osoittaa että he ovat tämän yläpuolella ja antavat sitten äänekkäämmän hyväksyntänsä Jerelle. Myönnän että varsinkin alkukaudesta Jeren saamat äänekkäät ablodit puistatti, nyt niillä ei ole enää samaa vaikutusta.
 
Viimeksi muokattu:

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Mun täytyy sanoa, etten jaksa tällä vikalla kaudella uhrata energiaa siihen, että miettisin kenelle taputan ja kenelle en. Eilen olin todella hyvillä fiiliksillä aina Porokunkun Koulutuskeskuksen (PKKK) käytyä hommissa. 1-1-tilanteen aikana Eteläpäädyn yläpuolisesta aitiosta kuului niin saatanan järkyttävän vittumaista "KUKA VOITTAA?? - saaaipää" -huutoa, että Jerguksen maalin jälkeen en edes huomannut kuulutuksia, kun bailasin selkä kentälle päin ja tuulettelin sinne aitioon. Mun puolesta saa olla vapaasti taputtamatta Jeren otteille, itsekin tein niin aluksi, mutta nykyään olen jo sopeutunut tilanteeseen ja eläydyn matsiin. Ei siinä jää kelaamaan, että ohjasikohan joku vai laitanko jalan polvelle ja murjotan.

Eikö tämä nyt mene millään perille? Siis kyllä kaikki varmasti tuulettavat maaleja sillä maalit tekee joukkue nimeltä Jokerit. Sen sijaan, kun nisti kuulutetaan maalintekijäksi eivät kaikki taputa.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Sen sijaan, kun nisti kuulutetaan maalintekijäksi eivät kaikki taputa.

Ehkä sun pitäisi sen verran avata kuitenkin ajatusmaailmaasi, että Jere on ex. nisti.

Mulle Jere on huippu-urheilija, joka on löytänyt elämänsä. Yleensä se mikä on elämässä tapahtunut on tapahtunut, kaiken voi antaa anteeksi ja Jeren tilanteessa mitään anteeksi antamatonta ei todellakaan ole tapahtunut. Jos olisi jonkun tappanut, niin silloin olisin itsekin enemmän hammurabin lain kannalla, elikä silmä silmästä, mutta kun mitään sellaista ei ole tapahtunut mitä ei voisi antaa anteeksi, niin omana mielipiteenä varsin lapsellista touhua puhua nististä Jeren yhteydessä. Ei mulla muuta, ja edelleenkin jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ehkä sun pitäisi sen verran avata kuitenkin ajatusmaailmaasi, että Jere on ex. nisti.

Nisti = narkomaani ja tiettävästi Jere sellainen ollut. Saattoi diskopulveria kekkereissä nuuhkia, mutta suurin osa heistäkään ei ole nistejä. Eikös sillä ollut kuitenkin enemmän ongelmia alkoholin kanssa?
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Eikö tämä nyt mene millään perille? Siis kyllä kaikki varmasti tuulettavat maaleja sillä maalit tekee joukkue nimeltä Jokerit. Sen sijaan, kun nisti kuulutetaan maalintekijäksi eivät kaikki taputa.

Nähdäkseni ainakin capot eivät tuulettaneet edes välittömästi maalin jälkeen ennen kuin Karalahti kuulutettiin maalintekijäksi.
 

Misi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga-Jokerit, St. Louis Blues, Teemu Pulkkinen
Nähdäkseni ainakin capot eivät tuulettaneet edes välittömästi maalin jälkeen ennen kuin Karalahti kuulutettiin maalintekijäksi.

Saatana mitä rikollisia!!

Jos eivät tuulettaneet niin fine. Kyllä heilläkin siihen täysi oikeus on. Ymmärrän hyvin capojakin jos näin on. Jere tekemässä maaleja Jokereissa on aika perverssi ajatus josta minä en erityisemmin ole haaveillut tai sitä tuulettele.

Miten muuten maalijuhlinnaltasi ehdit capoja tuijottelemaan? Vai katsoitko tv:stä?

P.S. Oma mielikuvani päädyssä olijana on se, että ei ne capot ihan joka maalia kovin riehakkaasti ylipäätään tuulettele. Heiltä kun varmaan kolmasosa maaleista menee sivusuun kun ovat selkä kentälle päin. Johan on taas detaljit kaivettu ja pahoitettu mielet :)
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvä Jere, hieno voittomaali, ruoska viuhui kuin siinä jossain 99 mm-pelissä joskus aikanaan.

Kertoilin sputnik-matsin aikana ulkomaiselle vieraalleni #10 elämäntarinaa nousuineen ja laskuineen kotiseudultani pohjoisesta stadista IFK:n ja NHL:n kautta nykyiseksi palkkasoturiksi ja rutinoituneeksi huippuammattilaiseksi jolla elämä kondiksessa. Kyllä tuli hyvä fiilis sitten kun matsin ja 3 pistettä ratkaisi juurikin #10. Inspiroivaa settiä.

Samassa pelissä lämmitti myös esitellä lambergin Jokerihenkeä kun vastustajan telomisyritys kuitattiin samantien eikä jääty ihmettelemään vierestä, mutt se toisen ketjun aihe.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Eikö tämä nyt mene millään perille? Siis kyllä kaikki varmasti tuulettavat maaleja sillä maalit tekee joukkue nimeltä Jokerit. Sen sijaan, kun nisti kuulutetaan maalintekijäksi eivät kaikki taputa.
Olet varmaan itse erinomainen ihminen, oikea lasten ja nuorten esikuva, kun katsot oikeudeksesi kirjoittaa tuollaista paskaa. Typerä ja myötähäpeää aiheuttava kommentti:(

En ollut itsekään mikään Jere-fani, kun tieto sainauksesta tuli julki. Mutta päätin elää sen kanssa, kuten tämän KHL-kuvionkin kanssa. Karalahdesta ei ole pakko pitää, eikä hänen suorituksilleen aplodeerata, mutta tuollaiset nimittelyt (nisti, kamalahti, rikollinen ym.) alleviivaavat vain ja ainoastaan kirjoittajan omaa kypsymättömyyttä. Häpeä!
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Olet varmaan itse erinomainen ihminen, oikea lasten ja nuorten esikuva, kun katsot oikeudeksesi kirjoittaa tuollaista paskaa. Typerä ja myötähäpeää aiheuttava kommentti:(

En ollut itsekään mikään Jere-fani, kun tieto sainauksesta tuli julki. Mutta päätin elää sen kanssa, kuten tämän KHL-kuvionkin kanssa. Karalahdesta ei ole pakko pitää, eikä hänen suorituksilleen aplodeerata, mutta tuollaiset nimittelyt (nisti, kamalahti, rikollinen ym.) alleviivaavat vain ja ainoastaan kirjoittajan omaa kypsymättömyyttä. Häpeä!

Aika hellyttävää miten monet jaksaa suu vaahdoten puolustaa tota ihmispersettä. Kyllähän mä pystyn elämään sen asian kanssa, että Jere pelaa Jokereissa mutta tulen kyllä ilmaisemaan mielipiteeni jatkossakin näillä hirveillä nimittelyillä. KHL-kuvion kanssa eläminen nyt on tietenkin aika vaikeaa, kun oma elämäntapa on vaarassa.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Aika hellyttävää miten monet jaksaa suu vaahdoten puolustaa tota ihmispersettä. Kyllähän mä pystyn elämään sen asian kanssa, että Jere pelaa Jokereissa mutta tulen kyllä ilmaisemaan mielipiteeni jatkossakin näillä hirveillä nimittelyillä. KHL-kuvion kanssa eläminen nyt on tietenkin aika vaikeaa, kun oma elämäntapa on vaarassa.

Tuohan onkin todella fiksua käytöstä kutsua pelaajaa ihmisperseeksi historiansa vuoksi ja päättää, että nimittelee tätä jatkossakin. Ymmätäisin tämän jollakin tavalla, jos tekiset tämän tunnekuohussa. Tuollainen "minä olen päättänyt", että sinä olet ihmisperse, on mielestäni aika kuvottavaa käytöstä.

Itselläkin mennyt pari kertaa yli tunnekuohussa matsin jälkeen (Detritus taisi muuten ojentaa pari kautta sitten allekirjoittanuttakin joskus matsin jälkeen =). Kannattaa kuitenkin vähän miettiä, että mitä sieltä näppikseltään latoo tulemaan toisesta ihmisestä, on kyse sitten Jerestä tai jostakin muusta. Eiköhän kaverin historia ole jo häntä itseään rankaissut aika lailla, kuin oikeuslaitoskin, joten antaa sällin nyt antaa kaikkensa loppu-uransa aikana ja ansaita sen mitä teoillaan ansaitsee.
 

Dimebag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Sport
Aika hellyttävää miten monet jaksaa suu vaahdoten puolustaa tota ihmispersettä.

Tämä kertoo tästä Jokeri kannattajasta kaiken. Toivottavasti ei koskaan tarvitse näitä kolikonheittäjiä nähdä hallilla. Jere on tällä hetkellä ja varmasti ensi vuonnakin yksi Jokereitten tärkeimmistä pelaajista. Uskallatko sanoa Jerelle päin naamaa saman? Ilman, että isi on vieressä pitämässä housuja ylhäällä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä kertoo tästä Jokeri kannattajasta kaiken. Toivottavasti ei koskaan tarvitse näitä kolikonheittäjiä nähdä hallilla. Jere on tällä hetkellä ja varmasti ensi vuonnakin yksi Jokereitten tärkeimmistä pelaajista.
Oli vielä ajoitus kohdillaan noissa nimittely viesteissä. Jere on juuri tehnyt todella tärkeän maalin, joka toi Jokereille erittäin tärkeät 3 pistettä. Jokainenhan saa ajatella ihan miten ja mitä vaan, mutta kannattaako tuollaisia nimitelyjä ihan väkisin täällä kaikille julistaa...
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Eiköhän valtaosa meistä peliä ymmärtävistä Jokeri-kannattajista Jeren hyväksy ja toivoo myös pahvia kouraan jatkokausille. Vain muutamat harvat nimimerkit jaksavat aina toistaa Jere kuvotustaan.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Eiköhän valtaosa meistä peliä ymmärtävistä Jokeri-kannattajista Jeren hyväksy ja toivoo myös pahvia kouraan jatkokausille. Vain muutamat harvat nimimerkit jaksavat aina toistaa Jere kuvotustaan.

Jos Jokereilla ei olisi KHL-tulevaisuus edessä, niin ei välttämättä Karalahti Jokereissa pelaisikaan. Niin tai näin, itse otan Karalahden KHL-jatkon (on se sitten 1 tai 2 kautta) itsestäänselvyytenä, koska se auttaa Jokereita.
 

Infinity

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue
Pakko kehua Jereä oikein tosissaan kaiken tämän Jokeriosion negailun keskellä. Jere on ollut joukkueessa erittäin merkittävä jollei merkittävin yksittäinen lisä tällä kaudella, boostannut nähtävästi Erosen peliä ja tekee illasta toiseen hyvää duunia. Siniviivalla omaa luokkaansa, ainoa meidän rosterista joka löytää kiekon mentävän raon reppuun samalla kun muut laukovat joko logoon tai plekseihin. Päällimmäisenä mielessä ovat nyt tietysti tärkeät maalit Suomi-Ruotsi sekä Jokerit-SaiPa matseissa- todellinen ratkaisija!
Jeren tarinasta luulisi kiinnostuvan moni toimittajakin vähän uudessa valossa tyyliin he shall rise from the ashes... Todellinen inspiraatio, huippu-urheilijaksi vielä vankilan ja päihderiippuvuuden jälkeen. Seurahistoria ei minua häiritse, nykyurheilu on tiukka ammatti, jossa töitä tehdään siellä missä palkka maksetaan. Sen lauluja laulat jonka viinoja juot vai miten se menikään (kenen leipää syöt).
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelillisesti Jere on ollut aika juuri sitä mitä siltä odotinkin. Kysehän ei missään vaiheessa ole tosiaankaan ollut siitä, etteikö Jeren pelitaidot olisi riittävät Jokereihin ja liigaan. Kyllä tota siirtoa tuli aika paljon sulateltua ja oon edelleenkin sitä mieltä et parempi, kun olisi mennyt pelaamaan muualle, vaikkakin se pelillinen panos olisi sillon Jokereilta pois. Nyt Jere kuitenkin on Jokereissa ja kyllä mä sen itse hyväksyn. On myös kauden aikana otteillaan poistanut turhat epäilyt siitä, että olisi vain keräämässä hyvää tiliä Jokereista, vaan asenne ja pelin taso on ollut todellakin kunnossa. Lähes säännöstään Jokereitten parhaita pelaajia joka pelissä ja pakiston liideri, siitä tuskin kenelläkään on hirveesti vastaansanomista. Positiivista myös että päässyt nyt vihdoinkin ykkösylivoimaan ja on parantanut sitä rauhallisuudellaan ja kiekkovarmuudellaan selkeästi, vaikkei ylivoiman tehot vieläkään päätä huimaa.

Noita nisti, kamalahti, rikollinen yms naurettavuuksia en kyllä jaksa ymmärtää yhtään tuli ne sit Jokerifanien tai muiden joukkueiden fanien suusta. Historia on mikä on, eikä siihen pysty vaikuttamaan. Se, mihin voi vaikuttaa, on nykyhetki ja tulevaisuus ja siinä Jere on skarpannut hatunnoston arvoisesti. Arvostusta siitä! Ihan samalla tavalla en jaksa ymmärtää ja hyväksyä mitään SBA rättipää ja terroristihuutelua, kuten myöskään ryssittelyä esimerkiksi Liivikkiä kohtaan. Sama koskee niin faneja, pelaajia, valmennusta, kuin seurajohtoa riippumatta seurasta. Naurettavaa ja ala-arvoista touhua, joka kertoo kirjoittajasta enemmän kuin muut tekstit yhteensä. Ja ettei tästä nyt joku toisen joukkueen fani vedä herneitä nenään kuinka mä nyt vaan puolustan pääosin Jokereitten pelaajia, niin myös Väänäsen ryssittely Liivikille oli todella halpa temppu, jota en arvosta yhtään. Toivottavasti vastaavaa ei tapahdu uudestaan ainakaan Jokeripelaajien tai fanien toimesta.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla ei ole mitään Jereä vastaan ihmisenä, mutta jos on noin selvästi liian hidas jopa tähän liigaan, niin miten KHL taas vuoden vanhempana. Voidaan kokeilla ensimmäisenä kautena, mutta ei missään nimessä pitäisi olla peliajoissa top-4.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla ei ole mitään Jereä vastaan ihmisenä, mutta jos on noin selvästi liian hidas jopa tähän liigaan, niin miten KHL taas vuoden vanhempana. Voidaan kokeilla ensimmäisenä kautena, mutta ei missään nimessä pitäisi olla peliajoissa top-4.

Tästä osittain samaa ja eri mieltä. KHL:ään ensi kaudeksi en tiedä miten nopeus vielä riittää, kun ikävuosia tulee lisää. Mun silmiin sen sijaan liigassa ei ole ollut mitään ongelmia luisteluvauhdin suhteen. Toki ei suorassa nopeusluistelussa pärjää nuoremmilleen liigassakaan, mutta kuinka usein Jere ajaa itsensä noihin tilanteisiin ylipäätään? Mun silmiin näyttää lähinnä hitaalta osin siksi, että loistavan sijoittumisen takia tarvitse käyttää mitään maksimivauhtia tai ylipäätään olla mikään anttipihlström. Sijoittumisessa koko kentän alueella, kuten myös pelinluvussa Jere on liigapakeista aivan selkeesti kirkkainta eliittiä ellei jopa paras. Jeren osalla usein toimii vanha sanonta "viisas pääsee vähemmällä". Mä en ihan rehellisesti sanoen muista kovin montaa tilannetta tältä kaudelta mistä olis tullut minkäänlaisia merkittäviä ongelmia nimenomaan Jeren hitauden takia.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Mietsuslav kirjoitti:
Mulla ei ole mitään Jereä vastaan ihmisenä, mutta jos on noin selvästi liian hidas jopa tähän liigaan, niin miten KHL taas vuoden vanhempana. Voidaan kokeilla ensimmäisenä kautena, mutta ei missään nimessä pitäisi olla peliajoissa top-4.

Sijoittumisessa koko kentän alueella, kuten myös pelinluvussa Jere on liigapakeista aivan selkeesti kirkkainta eliittiä ellei jopa paras. Jeren osalla usein toimii vanha sanonta "viisas pääsee vähemmällä". Mä en ihan rehellisesti sanoen muista kovin montaa tilannetta tältä kaudelta mistä olis tullut minkäänlaisia merkittäviä ongelmia nimenomaan Jeren hitauden takia.

Niin, Karalahti on ollut lähes koko uransa "liian hidas". Toisin sanoen Karalahden peli ei ole koskaan perustunut liikkumiseen, vaan pelinlukuun ja sijoittumiseen. Ei ole lisäksi mitenkään varmaa, että Karalahti (varsinkaan elämäntaparemonttien jäljiltä) entisestään merkittävästi hidastuisi, vaikka vanheneekin. Tästä syystä en näe Karalahden tyyliselle pakille ongelmaa pelata vielä parikin kautta huipputasolla.

Mitään Eroselta ja Väänäseltä pois ottamatta, kokonaisuutena Karalahti on ollut Jokerien paras pakki alkukaudesta. On silloin aika yhdentekevää, jos Jere on samalla näennäisesti "liian hidas jopa sm-liigaan".
 
Viimeksi muokattu:

Andrew

Jäsen
Jere Karalahdesta loppuu superlatiivit kesken. Eilinen oli huikea peli. Karalahti muistuttaa paljon Chris Prongeria. Iso vahva kaveri, joka pystyy pelaamaan huikeita minuutteja.

Eilinen peli HIFK vastaan oli minusta huikea näytös Jere Karalahdelta. Tuntui siltä, että Karalahti oli koko ajan kaukalossa ja väsymyksestä ei ollut tietoakaan. Putsasi Jokereiden maalinedustan ja tämän sai tuntea sekä Ville Peltonen että Juuso Puustinen nahoissaan.

Karalahti pelaa tällä hetkellä kuin Pronger parhaina päivinään ja tulee olemaan keväällä tärkeä pelaaja.
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Karalahti tänään kultakypärä Jokeripaidassa Hämeenlinnassa kun Hardt loukkaantuneena. Kaikenlaista sitä elämässään näkee. Hyvin Jere on pelannut. Jos loppu-ura Jokereissa sujuu yhtä hyvin niin paljon saa anteeksi menneitä ainakin minulta.
 
Viimeksi muokattu:

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Jos loppu-ura Jokereissa sujuu yhtä hyvin niin paljon saa anteeksi menneitä ainakin minulta.

Tätähän ei tarvitse erikseen mainita. Jokainen Jokereihin siirtynyt ifk-taustainen pelaajahan on saanut Jokeri-faneilta paljon anteeksi. Se riittää, että pelaa muutaman kotipelin ja saa aikaan muutaman onnistumisen. Ensi kaudella ilmeisesti vuorossa Melart, joka oli jokerileirin mielestä vielä pari vuotta sitten todellinen antijääkiekkoilija. Periiköhän jopa ensi kaudella isännän lempinimen itselleen?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Tätähän ei tarvitse erikseen mainita. Jokainen Jokereihin siirtynyt ifk-taustainen pelaajahan on saanut Jokeri-faneilta paljon anteeksi. Se riittää, että pelaa muutaman kotipelin ja saa aikaan muutaman onnistumisen. Ensi kaudella ilmeisesti vuorossa Melart, joka oli jokerileirin mielestä vielä pari vuotta sitten todellinen antijääkiekkoilija. Periiköhän jopa ensi kaudella isännän lempinimen itselleen?

Tähän provoon vastaa ehkä parhaiten chargerin heitto joka nyt koristaa allekirjoitustani. Melart on sitäpaitsi pelannut jo junnuna Jokereissa, samoin kuin Lennu Petrell.

Näistä kahdesta jos pitäisi valita, niin vaaka kallistuisi heittämällä Melartin suuntaan. Jokainen ifk-pelaaja on antijääkiekkoilija niin kauan kuin pelaa ifk:ssa ;)

Jeren pelaaminen tai oikeammin esiintyminen ei suurempia oksennusrefleksejä ole minussa synnyttänyt, paitsi ehkä tuossa Petri Variksen jäädytyspelin ekassa erässä, joka pelattii ysäripaidoissa. Se oli hyvin omituinen ilmestys. Tänään sitten ihmetellään miltä näyttää parhaan pistemiehen symboli Jeren päässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös