Jatkoajan ronkeliuskysely Tosimiehille

  • 10 552
  • 59

Ketä pystyisit laittamaan?

  • Mervi Tapola - nyt kun se on laihtunut niin sehän näyttää melkein ihmiseltä!

    Ääniä: 15 3,8%
  • Anne-Mari Sandell - äitiys on saanut hänet suorastaan kukoistamaan!

    Ääniä: 22 5,5%
  • Tarja Halonen - HANDS OFF PENTTI!!!

    Ääniä: 9 2,3%
  • Aira Samulin - Mummon lanne liehuisi letkeästi...

    Ääniä: 9 2,3%
  • Laura Voutilainen - hän on oikeasti tyylikäs!

    Ääniä: 242 60,5%
  • Silvia Modig - Voi kun se tykkäisi myös pojista...

    Ääniä: 170 42,5%
  • Anneli Jäätteenmäki/Arja Alho/tms. - näin paljon se valta kiehtoo

    Ääniä: 24 6,0%
  • Suvi-Anne Siimes - SS-upseeria muistuttava ulkonäkö saa ääneni närisemään

    Ääniä: 82 20,5%
  • Cris Owen - ajalta ennen kuin sille asennettiin pilli

    Ääniä: 5 1,3%
  • Kaikkia ylläolevia ja sen lisäksi vielä...

    Ääniä: 8 2,0%
  • Pistän kaikkea mikä liikkuu ja jos se ei liiku potkaisen sitä!

    Ääniä: 20 5,0%
  • Olen palstan naisia - se mies silloin ei muuten ollut ihan hehkeimmästä päästä...

    Ääniä: 12 3,0%

  • Äänestäjiä
    400

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ted Raikas kirjoitti:
En ketään noista.
Ihme ronkelius ollut päällä?

Näin lämpimällä kun hormoonit hyrrää, niin menisi Silvia ja Suvi-Anne molemmat samaan aikaan riippumatossa. Tai sitten tuvan lattialla.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Anton kirjoitti:
Olen tavannut muutaman kerran Anneli Jäätteenmäen ja luonnossa on oikeastaan ihan viehättävä ja pirteä ilmestys.
On kyllä melko pienikokoinen ja hoikka, joten hämärässä voisi doggiestylessä ehkä luulla, että on tuuppaamassa teinipoikaa kakkoseen?

Mutta tämän jälkeen ei enää enempää ääniä hänelle – Anneli on MINUN!

Anneli saa minussa aikaan aivan vastakkaisen reaktion. Sperma muuttuu voiksi jo kun näen telkkarissa Annelin.

Vaikea valinta. Ehkä sittenkin Suvi-Anne noista jos pakko valita joku.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en pysty äänestämään. Aira Samulin näyttää olevan kursivoituna, joten mä olen varmaankin sitä jo joskus äänestänyt. Vuos tais olla -67.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Loistava ketjunavaus jälleen Awelta. Ääni meni Voutilaisen Lauralle, vaikka hetken sai kyllä noista haastavistakin vaihtoehdoista miettiä. Missäs muuten Karpelan Tanja tai Helena Lindgren äänestyksestä? Turha toisaalta valittaa, kun niin hyvä ketju kyseessä. Aira Samulin tosin vetää ilmeen jo vakavaksi.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Voutilaista aanestin noista vaihtoehdoista.

Muista kylla 90-luvulta, kun tuikkasin hoitojeni ehdottomasti ruminta tyttoa/nuorta naista. Oltiin Lapissa, yokerhosta jurrissa ulos, kellit 4 ja taa hentukka tuli hihaan kiinni. Noh, joutilas mieshan mina olin sita panemaan siina hangessa ja 30 asteen pakkasessa. Sisalle en lahtenyt sita sentaan viemaan. Joku raja.

Oli muuten polvet vahan jaassa sen jalkeen.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
No äänestin kyllä kaikkia. Annelista sen verran, että minäkin olen hänet tavannut joskus ja on kyllä huomattavasti mukavampi, kuin mitä TV:stä näkyy. Ai niin ja ei se kroppa tosiaan huono ole:).

Omista sen verran, että olen tuommoisen about Samulinin ikäisen tanssijanaisenkin vierestä herännyt ja oikeasti ei ollut hätää, minulla kun oli silmälasit poikkeuksellisesti baarissa ja ilman en oikein näe. Vähän keskittymistä ja tanssijan lantio, no problems. Pahimmat on olleet näitä 18jotakin, jotka ei liiku, ellei ole pakko, eivät saa miehen kanssa ja sitten kun saavat niin luulevat, että se tarkoittaa seurustelua. Onneksi se aika on jäänyt jo taakse.

Itse asiassa pahin on kyllä Toppahatusta pari vuotta sitten "löydetty... perskeles, enpäs kerrokaan. Vieläkin hävettää. Molempien puolesta. Kyntömies ei vakoaan valitse, kar[m/v]an laki toimii tässäkin.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Vaihtoehdoista puuttuu "en ketään". Ja kyllä, olen todella ronkeli.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
No Laura Voutilainen tuosta nimilistasta, hänhän on tyylikäs!

Hitto meitä ronkeleita...
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
En ymmärrä, minkä takia Laura Voutilainen on listalla, koska häntä vähemmän näyttäviä naisia on kuitenkin aivan vi-tusti. Vai oliko tuon Lauran tarkoitus olla ääripään laita? Eieiei...Tilalle vaikka Suvi Teräsniska.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös