Jatkoajan paras ja huonoin nimimerkki

  • 107 063
  • 507

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aiemmin mainittu @vdx mua zorbas jaksaa myös aina hämmentää.

vdx = kuulostaa joltain auto- tai tietokonealan sanalta?
mua = minua?
zorbas = kreikkalainen letkajenkka?

Miten helvetissä nämä liittyy toisiinsa ja mitä tuo kokonaisuus tarkoittaa?

Sehän on varmaan repliikki jonka Irene Papas sanoo Anthony Quinnille elokuvassa "Kerro minulle Zorbas", kun olivat sillain romanttisesti.

Tosin kohtaus nähdään vain harvoin esitetyssä "Director's cut" versiossa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Mikä teille aukesi tuosta palle fontänistä? Jääkiekkoilija Pat Lafontaine?

Se on PAT, ei PA tai PAL Lafontaine. Myöskään sukunimen lausuminen ei mene tuonne päinkään edes vanhoissa Urheiluruuduissa, joten tiedä nyt sitten tuon mainitusta nerokkuudesta.

Itse halusin nimerkikseni Pauli Suihkulähde. Vaimoni sisko kuitenkin lupasi suikkarin siltä istumalta, jos kääntäisin sen ruotsin kielelle. Jälkeenpäin on harmittanut lihani heikkous, mutta näillä mennään.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Itse halusin nimerkikseni Pauli Suihkulähde. Vaimoni sisko kuitenkin lupasi suikkarin siltä istumalta, jos kääntäisin sen ruotsin kielelle. Jälkeenpäin on harmittanut lihani heikkous, mutta näillä mennään.

Oli paras tarina vuosien varrella tulleista sun nimimerkin avautumisista!
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Itse halusin nimerkikseni Pauli Suihkulähde. Vaimoni sisko kuitenkin lupasi suikkarin siltä istumalta, jos kääntäisin sen ruotsin kielelle. Jälkeenpäin on harmittanut lihani heikkous, mutta näillä mennään.
Katseliko vaimo vieressä?
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Parhaasta nimimerkistä en osaa sanoa, mutta huonoin löytyy kyllä allekirjoittaneelta. Voi kumpa olisin muutaman kuukauden vielä venyttänyt nimimerkin luomista.

Vieläkös se nimimerkin vaihto on muuten jatkoajassa mahdollista?
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Parhaasta nimimerkistä en osaa sanoa, mutta huonoin löytyy kyllä allekirjoittaneelta. Voi kumpa olisin muutaman kuukauden vielä venyttänyt nimimerkin luomista.

Vieläkös se nimimerkin vaihto on muuten jatkoajassa mahdollista?

Meinasikko Koronaksi vaihtaa?

Että silleen...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Parhaasta nimimerkistä en osaa sanoa, mutta huonoin löytyy kyllä allekirjoittaneelta. Voi kumpa olisin muutaman kuukauden vielä venyttänyt nimimerkin luomista.

Vieläkös se nimimerkin vaihto on muuten jatkoajassa mahdollista?

Covid-19 uudeksi?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vieläkös se nimimerkin vaihto on muuten jatkoajassa mahdollista?
Jos ei säännöt ole muuttuneet niin moderaattoreilta (nätisti) pyytämällä saa vaihtaa kerran. Eli kannattaa miettiä tarkkaan ja uudelleen tarkkaan...
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Parhaasta nimimerkistä en osaa sanoa, mutta huonoin löytyy kyllä allekirjoittaneelta. Voi kumpa olisin muutaman kuukauden vielä venyttänyt nimimerkin luomista.

Vieläkös se nimimerkin vaihto on muuten jatkoajassa mahdollista?
Tuosta kyllä pitää nostaa hattua. Harva onnistuu ennakkoon keksimään itselleen nimimerkin, joka on seuraavina vuosina koko maailman puhutuin ja samalla kirotuin sana. Pidä nyt ihmeessä tuo, vaikka muuten kaikki koronat ja coronat saisi painua mahdollisimman kauas lopullisesti (sitä olutta lukuun ottamatta).

Tai sitten tuon nimimerkkisi luominen oli tämän koko homman alkulähde ja sen vaihtamalla me päästään koko covidista eroon ikuisiksi ajoiksi? Mene ja tiedä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Parhaasta nimimerkistä en osaa sanoa, mutta huonoin löytyy kyllä allekirjoittaneelta. Voi kumpa olisin muutaman kuukauden vielä venyttänyt nimimerkin luomista.

Vieläkös se nimimerkin vaihto on muuten jatkoajassa mahdollista?

Joku voisi luulla, että sinusta saisi koronan, vähän niin kuin siitä Corona-olutmerkistä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tai sitten tuon nimimerkkisi luominen oli tämän koko homman alkulähde ja sen vaihtamalla me päästään koko covidista eroon ikuisiksi ajoiksi? Mene ja tiedä.
Jos tilanne on tuo niin toivottavasti @Corona ei ota nimimerkikseen Ebolaa.
 

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Ami N.O. Happo olisi hyvä, ainakin jollain kemistien keskustelupalstalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös