Jatkoajan paras ja huonoin nimimerkki

  • 106 924
  • 507

#43

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Niin, kellähän olisi paras nick tällä palstalla?

Itse olen sitä mieltä, että:

- L.I.N.K.K.U.
- Ted Raikas
- annamaila

Tietystikään kaikkia ei voi muistaa/etsiä, mutta nuo ovat jääneet mieleen hauskoina joko itse nickeinään tai mielleyhtyminään.

Itse olen ajatellut vaihtaa typerän nickini. Olisikohan se edes mahdollista ilman uutta rekisteröintiä.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Huikeista huikein.

Huikeista huikein on mielestäni:
Laatuavuodesta86 piste
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti #43
- - -
Itse olen ajatellut vaihtaa typerän nickini. Olisikohan se edes mahdollista ilman uutta rekisteröintiä.

Eiköhän se ole mahdollista, kun otat yhteyttä moderaattoreihin yv:llä ja perustelet muutostarpeesi.

En nyt ehtinyt etsiä, mutta eikös joku vastaavan tyyppinen ketju otsikoltaan ole jo olemassa?
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Itse tykkään jostain kumman syystä näistä tappelijoihin liittyvistä nickeistä:
-JimmyMac
-Parker27
-Cairns
-JoeyKocur#26
Siinä ainakin nää eniten kirjoittelevat tappelijanickit, jaa niin ja onhan siellä vielä ainakin 45shelley, sori jos joku unohtui.
Niin ja tietysti Dingman!
Edit: Dingmanin lisäsin
 
Viimeksi muokattu:

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muutama mieleen jäänyt, joista Ali Voima ehdoton suosikki:

Ali Voima
Ted Raikas
Kalkun rusakko
Jakke Huuliparta
Nuorempi Nelson
Kolmas Johannes
Susi Mikkolainen
laiska laita
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Paras ei mutta, "hauskimpia" ovat ainakin:

- Laatuavuodesta86
- Hän joka tietää

Jututkin ovat aina välillä hauskoja!
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Jorelahti. Joka kerta kun näen sen, niin tulee vain mieleen Jortikan ja Karalahden yhdistelmä...
 
Viimeksi muokattu:

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vaikea laittaa näitä järjestykseen, mutta tässä muutamia mitkä ovat jääneet mieleen:

seisnauraa
Kontulan Ottawa
VIHANNESKAAPPI
Oloneuvos
Raymond Pearl

Hyvä nicki on mielestäni hauska, ytimekäs, tai siinä on joku oivallus. Oikeastaan kaikki ovat hyviä kunhan ne ovat vain persoonallisia.

Minäkin muistin että tästä aiheesta olisi jo ketju, mutta etsimällä löysin vain sen huonoimman nickin metsästyksen.


Täällä huonoimmat
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nimimerkki Adolf Paskiainen herätti laajaa hilpeyttä minun nauruhermostoissani. Sääli että tämä lupaava kirjoittaja poistui Jatkoajan taistelukentiltä jo hyvin varhain.

Nännimäinen on myös perin hauska nimi. Yleensäkin kaikki tuhmat nimet ja muuten vaan älyvapaat sopii minun makuuni.

Ihan noin muuten vaan, eikös tälläinen keskustelu ollut jo olemassa entuudestaan? Vai olikohan se vaan hilpeyttä herättäville allekirjoituksille omistettu topic?
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Bauer
Jorelahti. Joka kerta kun näen sen, niin tulee vain mieleen Jortikan ja Karalahden yhdistelmä...

Aivan. Jorelahden humoristia kirjoituksia ei voi lukea ilman riskiä, että nauruun kuolisi, joten kyllä se vahvoilla kieltämättä on.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Ted Raikas
Nännimäinen on myös perin hauska nimi. Yleensäkin kaikki tuhmat nimet ja muuten vaan älyvapaat sopii minun makuuni.
Niin tuo Nännimäinen on ihan supisuomalainen sukunimi.

Itseeni tekee vaikutuksen: Johto sekä kritiikki
Johtuneeko kuluneella kaudella Tapparan johdon saamasta kritiikistä, mene ja tiedä.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Paras on ehdottomasti "Laukeaa ennenaikaisesti", tosin ei ole palstalla vähään aikaan näkynyt.
Missä lienee...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
ruma lapsi
Buddy Langwitz (tämä on hyvä kun tämän tajuaa)
 

Cube

Jäsen
Viestin lähetti Kopteri
Paras on ehdottomasti "Laukeaa ennenaikaisesti", tosin ei ole palstalla vähään aikaan näkynyt.
Missä lienee...
Sama tuli täällä mieleen, mutta jos pilkkua viilaillaan, niin eikö kaverin nimimerkki ole TuleeEnnenaikaisesti? No oli mikä oli, paras on ainakin.

EDIT: Joo, oikein muistin kerrankin. Tässä nimim. TuleeEnnenaikaisesti selitys hänen nimimerkkinsä alkuperästä:

"Ihmisen elämän tarkoitus on lisääntyminen. Aikojen alussa urosihmisen miehuuden mitta tätä tehtävää täytettäessä oli saada siemensyöksy naarasihmisen läsnäollessa mahdollisimman monta kertaa mahdollisimman lyhyessä ajassa vihulaisen yllätyshyökkäyksen mahdollisuuden minimoimiseksi. Nimimerkilläni ei ole kuitenkaan juurikaan tekemistä asian kanssa."

Legenda.
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Peesaan Bonea, Buddy Langwitz on ehdottomasti nickien aatelia. Muutenkin mukava mies.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Mieleen tulee:

Kalkun rusakko
Muaddib
Ervatsalo
girlzilla (vaikka on kyl vähä niinq teinix xx)
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Kalkun rusakosta tulee aina mieleen Kummelin Tamppaajat -sketsi. Siksi se on niin ihq. Ilmestyskirjanpitäjä sekä Nahkaparturi ovat myös aika ihania. Nimimerkkejä siis.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Eddie
Mieleen tulee:


girlzilla (vaikka on kyl vähä niinq teinix xx)

Tää on siitä jännä, että tuo nimi todella kuulostaa sellaiselta joka olisi keksitty varhaisteinivuosien alkumetreillä. Tuon nimen juuret löytyvät kuitenkin sieltä kauan sitten, kun gz oli vasta 8-vuotias. Olin silloin jo kekseliäs. Nyt se on vain "jäänyt", turha kai sitä enää vaihtaakaan on.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Itselleni on jotenkin jäänyt mieleen legendaarinen Lemieux#68. Tuo pyhä numerovirhe jotenkin sai aina hilpeälle tuulelle.

Parhain noista mainituista on ehkä kuitenkin Ilmestyskirjanpitäjä.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla
Tää on siitä jännä, että tuo nimi todella kuulostaa sellaiselta joka olisi keksitty varhaisteinivuosien alkumetreillä. Tuon nimen juuret löytyvät kuitenkin sieltä kauan sitten, kun gz oli vasta 8-vuotias. Olin silloin jo kekseliäs. Nyt se on vain "jäänyt", turha kai sitä enää vaihtaakaan on.

Eikö nickiäsi ole jo kertaalleen vaihdettu?
 

Ruma lapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC
Ted Raikas
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jo mainituista Kalkun Rusakko ja TuleeEnnenaikaisesti ovat kyllä hauskoja.

Muilla palstoilla on tullut törmäiltyä Anssi Melamekkoon ja Nahkaputkimieheen, mitkä ovat myös todella laadukkaita. ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös