Jatkoajan Kesätyttökisa 2005

  • 227 108
  • 1 006

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Virolaiskaunotar Sirje Kull on saanut kolme ääntä, jotka Arnoldilta on jäänyt jostain mystisestä syystä noteeraamatta. Ylituomarin titteliä vuodesta toiseen pitävä diktaattori Preda I kuitenkin julisti Sirjen vaalikelpoiseksi ja jopa soitti hänelle. (kalliiksi tulee tuomarointi, jos kaikille soittelee)
Viestin lähetti Predator
Ihan vapaasti, sääntöjen mukaan saa äänestää. Jos Viron reportterimme kertoo tuon äipän nimen, niin siitä vaan.
Nimihän on julkistettu ja ääniä annettu, joten olisi kohtuullista, jos ne huomioitaisiin myös äänestystuloksessa.

Muistin virkistämiseksi äänestyksen säännöt:

Viestin lähetti Predator
Äänestää voi ketä tahansa naista/tyttöä, äänestäjän omasta mielestä parhaiten Kesätytöksi sopivaa, mutta kuitenkin vain ja ainoastaan näiden sääntöjen puitteissa:
- äänestettävän on oltava äänestyshetkellä elossa, hän ei saa olla nuorempi kuin 16 vuotta, eikä vanhempi kuin 40 vuotta.
- kaiken huipuksi äänestettävän on oltava naispuolinen, hänen on oltava naispuoliseksi syntynyt
- äänestää saa vain YHTÄ henkilöä, ei esim. sisaruksia tai mitään muutakaan "naislaumaa" - äänestyksen kohde on yksilöitävä selkeästi
- äänestettävän nimi tai nimimerkki on ilmoitettava selkeästi - mitkään hämärät vihjaukset tyyliin "no se Sokoksen mainoksen tyttö" ei kelpaa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Vesuri
diktaattori Preda I kuitenkin julisti Sirjen vaalikelpoiseksi ja jopa soitti hänelle. (kalliiksi tulee tuomarointi, jos kaikille soittelee)



Oikeinko todella löytyy palstalta joku joulupukkiin ja Harry Potteriin uskova? Minun soitteluni jollekin Sirje Kullille on ihan yhtä totta kuin "väinön" Sven-Eerikin mielikuvitusäippä.

Kullille annettuja ääniä ei hyväksytä, ennenkuin Kullin olemassaolo on kiistattomasti todistettu. Ja todisteeksi ei todellakaan riitä Tallinnassa asuvan raumalaisen levottomat kirjoitukset.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ylituomari Predator on aivan oikeassa , eiköhän anneta Sirjen olla rauhassa vaikka kaunis onkin .
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ääni annettakoon girlzillalle.
 

Ernesto Peli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pallomme on täynnä seksikkäitä ja kauniita naisia. Onneksi.

Lisätään listaan ruotsalainen malli nimeltä Anne Mellström.

Edit. Suoraa linkkiä en kuvaan saanut, mutta Anne löytyy tuolta.
 
Viimeksi muokattu:

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Eli olen ainut joka on äänestänyt Hanna von Wendtiä? Mihin on maailma menossa. Ilmeisesti työpaikanvaihto vähemmän julkiseen ammattiin vie pisteitä.
Hanna kun luet tätä niin laita privaa niin tarjoan sinulle illallisen!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti HABS #11
Eli olen ainut joka on äänestänyt Hanna von Wendtiä? Mihin on maailma menossa. Ilmeisesti työpaikanvaihto vähemmän julkiseen ammattiin vie pisteitä.
Hanna kun luet tätä niin laita privaa niin tarjoan sinulle illallisen!
Jotta et jäisi ainoaksi Hanna-faniksi, annan myös ääneni hänelle. Aamu-tv:kään ei tunnu enää miltään, kun maailman kaunein hymy vaihtoi maisemaa. Ei ole enää syytä herätä aamuisin, millään ei ole enää mitään merkitystä.

Siis, Hanna von Wendt.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti veinikretski
Antaisin ääneni Swen-Eerikin äidille sukunimeä en tiedä, vie lapsia tarhaan minun kanssani samaan aikaan (ainakin yritän niin)
Koska minulla ei ole valokuvaa enkä osaisi edes sitä linkittää yritän hieman kuvailla häntä. Ikä noin 26 vuotta täyteläiset ihanat huulet, hieman pysty takapuoli hiusten väri tumma, pituus noin 172 cm valkoiset hieman pitkähköt hampaat ja ne rinnat ,naisen paino jossakin 67kg kohdilla joista rinnat muodostavat muutaman kilon. Toisten isien kanssa keskusteltuamme olemme varmat ettei silikonista ole kysymys

No nyt mä olen myyty, enkä mä pysty enää pidättelemään. Eli täältä myös ääni Swen-Eerikin äidille.

Edit: Täällä olikin noussut pienimuotoinen sota Swen-Eerikin äidin äänestyskelpoisuudesta. No sen siitä saa kun ei lue ketjua loppuun ennen kuin alkaa vastailemaan. Ja ei mun todellakaan ollut tarkoitus antaa mitään protestiääniä sillä nämä perinteiset kesätyttökisat on hauskoja. Veinikretskin kuvaus sai vain allekirjoittaneen kahvit lentämään tuohon näytölle joten en pystynyt vastustamaan kiusausta äänestää tuota äippää. I'll get my coat.
 
Viimeksi muokattu:

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Annan - siis ääneni - Heidi Suomelle. Taitaapi olla valtakunnan hemaisevin typykkä. Niin symppis, niin symppis.

Ei mulla muuta. Jatkakaa.
 

Svendis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Salamat,Pitäjänmäen Tarmo
Minunkin ääneni menee pitkän harkinnan jälkeen OC:n Annalle eli Samaire Armstrongille
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Viestin lähetti Predator
Kullille annettuja ääniä ei hyväksytä, ennenkuin Kullin olemassaolo on kiistattomasti todistettu. Ja todisteeksi ei todellakaan riitä Tallinnassa asuvan raumalaisen levottomat kirjoitukset.

Onko kiistattomasti todistettu että esim. Eva Wahlström, girlzilla ja Jessica Alba ovat olemassa?
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Viestin lähetti flintstone
No nyt mä olen myyty, enkä mä pysty enää pidättelemään. Eli täältä myös ääni Swen-Eerikin äidille.

Edit: Täällä olikin noussut pienimuotoinen sota Swen-Eerikin äidin äänestyskelpoisuudesta. No sen siitä saa kun ei lue ketjua loppuun ennen kuin alkaa vastailemaan. Ja ei mun todellakaan ollut tarkoitus antaa mitään protestiääniä sillä nämä perinteiset kesätyttökisat on hauskoja. Veinikretskin kuvaus sai vain allekirjoittaneen kahvit lentämään tuohon näytölle joten en pystynyt vastustamaan kiusausta äänestää tuota äippää. I'll get my coat.

Olen jo ääneni antanut loppuelämäkseni, mutta jos se olisi vapaa niin minusta Swen-Eerikin äiti olisi aivan loistava valinta, ja on todellista epistemologista syrjintää pitää häntä muka kuvitteellisena henkilönä. Perustelkaa epäoikeutettu väitteenne! Pitäisi suorastaan perustaa kansanliike puolustamaan Swen-Eerikin äidin olemassaoloa - alas syrjintä!!!
 

BBT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Djurgårdens IF
Jep, vaikea päätös on viimein tehty. Täältä ääni Samarie Armstrongille... Grrrr!
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Viestin lähetti vintsukka
Onko kiistattomasti todistettu että esim. Eva Wahlström, girlzilla ja Jessica Alba ovat olemassa?

Mikä teitä saivartelijoita vaivaa? Tämä on ihan asiallinen äänestys, jossa on selkeät säännöt. Eiköhän jonkun mutsia tai muita noubadejakin voi äänestää, jos niillä on joku tunnistettava nimi, mikä täsmää netistä löytyvän kuvan kanssa.

Johan nyt on perkele, kun joka toisen pitää tyrkyttää oletettua "erikoisuuttaan" muiden luettavaksi pilaamalla hyvä äänestysketju!

(Itsehän annan ääneni näissä vaaleissa vasta loppusuoralla.)
 
GIRLZILLA ON NÄTTI, SÖPÖ, IHANA, KAUNIS JNE. JNE.
Ääni mukavalta vaikuttavalle tytölle.


Perkeleen waalströmmi!


Ääniä GIRLZILLALLE!!!!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti metsänpeikko
Missä ovat kaikki minun ääneni? Onko minun taas alettava tuputtamaan ylenpalttista Aki Heino-tietoutta kaikille palstaveljille ihan kyllästymiseen asti? Ihan niin paljon, että yv-boksini sen jälkeen täyttyy kiukkuisista avautumisista? Vai millä teidät saisi minua äänestämään?

No, tissejä en kyllä silti aio näyttää, edes ääntenkalastelun takia.
No kun et oo tullut näytille sen akiheinopaidan kanssa. Vieläkään... Ei voi äänestää sellaista jota ei oo nähnyt. En oo nähnyt edes sitä paitaa niitten tissien päällä (ei sillä etteikö tissitkin kiinnostaisi).

Oma ehdokas on vielä hakusessa, vaihtoehtoja on vielä kun en viitsisi sitä vakiotani Jenna Jamesonia aina äänestää kun se ei ole tainnut uusia filmejäkään tehdä aikoihin... Onhan tässä vielä aikaa äänestellä...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti vintsukka
Onko kiistattomasti todistettu että esim. Eva Wahlström, girlzilla ja Jessica Alba ovat olemassa?
On.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Oma ääneni

Paris Hilton, ihan kostoksi saakoon ääneni!

sopivan huoleton ja rikas minulle ;)
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Panzerfaust


Johan nyt on perkele, kun joka toisen pitää tyrkyttää oletettua "erikoisuuttaan" muiden luettavaksi pilaamalla hyvä äänestysketju!


Ja sitäpaitsi Tallinnan reportterimme näyttää perustaneen ihan erikseen "Kullin kannatus ketjun", jossa mies sanoo sanantarkasti näin:

- SIRJE EI OLE MUUALLA KUIN MINUN PÄÄSSÄNI. Nyt siis alkuperäisen "vitsin" aloittaja myöntää ihan itse puhuneensa täyttä palturia. Joten se siitä.

Ei sen puoleen, kyllähän Kulleja on maailma pullollaan.
 

JanJ

Jäsen
Mä pohdin vielä, saako mun ääneni salaperäisessä Montuil-paikassa viihtyvä nainen vai joku täällä jo esitetyistä vaihtoehdoista...
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jos en olisi aikaisemmin luvannut olla äänestämättä pin-up tyttöä, niin ääneni lähtisi välittömästi neidolle nimeltään Vanessa Zotth.

Viidenneksi ylin kuva saa aivot lyömään tyhjää.

Huom. Sivun ylälaidasta löytyy myös videonpätkä kyseisestä kuvaussessiosta. Vaatteet pysyvät ikävä kyllä koko ajan päällä (Modeille tiedoksi).
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti korkki
No kun et oo tullut näytille sen akiheinopaidan kanssa. Vieläkään... Ei voi äänestää sellaista jota ei oo nähnyt. En oo nähnyt edes sitä paitaa niitten tissien päällä (ei sillä etteikö tissitkin kiinnostaisi).

Vai niin, vai niin. Olisin kyllä niin kovin mielelläni paitaa esitellyt. Minunhan piti tulla joku kerta töiden lomassa ihan henkilökohtaisesti sitä teille kotiin näyttämään, mutta sekin sitten jäi. Lisäksi nyt näyttää siltä, etten välttämättä pääse edes Ässä-fanien kesäjuhlaan.

Mutta voithan sinäkin silti antaa äänesi minulle säälistä. Jos et nyt muutakaan keksi.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä voin antaa ääneni metsänpeikolle. Perusteluiksi riittää vaikka se, että on ymmärtänyt olla esittelemättä Aki Heinon paitaa. Ja vielä painavampana perusteluna se, että jaksaa fiksusti perustella viestinsä. Yksi ääni siis lisää metsänpeikolle.

Edit. Lisätään nyt vielä se, että taisto oli tiukka Tina Nordströmin (se kokki-täti ?) kanssa;)
 

Habs16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Laitetaanpa Pakarisen Hanna kun ei vielä näy olevan listalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös