Jatkoajan Kesätyttökisa 2005

  • 227 449
  • 1 006

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Syytän äänestäjiä hienoisesta rasismista, sillä aasialainen kaunottareni (huomaa omistusmuoto, keh) Chiaki Kuriyama ei ole kerännyt kuin yhden, allekirjoittaneen antaman äänen!

Kyllä sitä kauneutta on idässäkin!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Ted Raikas
Syytän äänestäjiä hienoisesta rasismista, sillä aasialainen kaunottareni (huomaa omistusmuoto, keh) Chiaki Kuriyama ei ole kerännyt kuin yhden, allekirjoittaneen antaman äänen!

Kyllä sitä kauneutta on idässäkin!

Asiahan on sillä lailla, että kun emme tunne tämän varmastikin hienon naisen kaunista luonnetta, niin emme voi pelkästään ulkonäön perusteella äänestää. Tämä siitä huolimatta, että himoitsemme hänen pieniä rintojaan sekä poikamaista vartaloaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuten sanoin: Rasismia prkl!

Chiaki on hieno nainen ja persoonallinen. No, minkäs teet kun puusilmäisyys on täällä tauti.

Poikamainen...? Ja pyhh!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Ted Raikas


Kyllä sitä kauneutta on idässäkin!

Ööh, siis Lappeenrannassa vai kenties Imatralla?

Mutta mitä tulee tähän Tedin suosikkityttöön, niin en minä ainakaan voi suhtautua tosissani tytteliin joka hävisi matsin Kill Billissä Uma Thurmania vastaan. Kieltämättä Uma niputti kyseisessä leffassa ison läjän kundejakin, mutta eihän moiset kirkuvat japskipoitsut ole koskaan osanneet tapella - kyllähän ne kamalasti huutavat ja loikkivat pitkin seiniä, mutta sitten kun pitäisi naista katanalla viipaloida, niin pupu menee pöksyyn. Ja kun kyseessä jaappanialainen pupu, niin vitsit on todella vähissä.

Niin siis, ei tuo idän tyttöjen eksotiikka välttämättä tehoa suomalaismieheen - tuskinpa tässä mistään rasismista kuitenkaan on kyse.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Predator
Ööh, siis Lappeenrannassa vai kenties Imatralla?
Sielläkin.

Viestin lähetti Predator

Mutta mitä tulee tähän Tedin suosikkityttöön, niin en minä ainakaan voi suhtautua tosissani tytteliin joka hävisi matsin Kill Billissä Uma Thurmania vastaan.
Viimevuonna äänestin Umaa, mutta eipä voittanut silloin! Battle Royalen näkeminen kyllä käänsi katseeni lopulta Chiakiin, toki hän Kill Billissäkin vakuutti. Sitä paitsi hän oli vaikea vastus. Ne jätkäthän putosi ihan kevyesti.

Viestin lähetti Predator

Niin siis, ei tuo idän tyttöjen eksotiikka välttämättä tehoa suomalaismieheen - tuskinpa tässä mistään rasismista kuitenkaan on kyse.
No hyvä että edes joku täällä Suomenmaassa ymmärtää aasialaisen kauneuden päälle. En sitten kait ole tyypillinen suomalaismies?

Nimim. Japaniin heti kun rahat riittää.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen nyt pitkän harkinnan jälkeen päätynyt äänestämään kasteenraikasta urheilijaneitosta, jonka otteita olen ns. kovat piipussa seurannut jo vuosia. Ääneni saa Mikaela Ingberg .
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Viestin lähetti Ted Raikas

Kyllä sitä kauneutta on idässäkin!

Ehdottomasti samaa mieltä Tedin kanssa, nimittäin jos en tyystin väärin muista, niin urani ensimmäisessä äänestyksessä taisin erästä aasialaista kaunotarta äänestääkin. Pari vuotta on mennyt "protestiääni"-linjalla, mutta nyt olen ajatellut ottaa oikeasti osaa kilpailuun ja antaa ääneni Girlzillalle. Tämä siitäkin huolimatta, että

a) Hän ei tähän hetkeen mennessä ole lisännyt uutta kuvamateriaalia jakoon, yleisön pyynnöstä huolimatta.

b) Hän on blokannut parhaan kuvansa pois näkyviltä noista vanhoista tarjolla olleista.

Siihen ne huonot puolet sitten loppuivatkin.

En siis äänestä parasta, vaan sopivinta (Ja tämän ei ollut tarkoitus mitenkään loukata ääneni ansainnutta).
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tarja Turunen

Myönnän että äänestyspäätökseeni vaikuttavat myös ns. ulko-ulkonäölliset tekijät.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
eipä tuo Vanessa Zonthin naamataulu mikään ihmeellinen ole vaikka kropan muodot onkin kohdallaan.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Juhaht


Äänestys on selkeästi menossa aivan kankkulan kaivoon väärien ehdokkaiden kerätessä heikkomielisten ääniä. Tässä alkaa kohta olla vaalikoneiston sabotaasin aika, ellei Lohanin flikka ala nousta asteikossa ylöspäin. Tosin nyt myöhemmin tarkastellen myös tuon Vanessa Zotthin muodot/kasvot ovat siinä määrin kohdallaan, että häntä äänestäneidenkin äänet voidaan katsoa oikeutetuksi ja perustelluiksi. Mutta silti, sabotöörien numerot ovat jo kännykän ruudulla...

Voisin sanoa samat sanat Ewa Sonnet'sta. Muodot (luomut) ovat hänelläkin kohdallaan ja kasvot, erityisesti silmät) ovat myös kauniit ja toisin kuin Vanessa Zotth, Ewa ei epäröi päästää "tyttöjä" vapaaksi. Mutta vain kaksi ääntä vasta. :( Pitää kait ruveta mainostamaan taas flikkaa.

No tässä pari kuvaa:

Kuva 1

Kuva 2
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Daespoo
eipä tuo Vanessa Zonthin naamataulu mikään ihmeellinen ole vaikka kropan muodot onkin kohdallaan.
Joo mä oon kans vähän samaa mieltä. Jotenkin vaikuttais että hänellä voisi olla saman suuntaisia salaisuuksia kuin miriamilla.

Roppa on kyl iha jees!
 

roni3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Laura Ruohola
Minä annan hienosta ja kieltämättä kauniista listasta huolimatta ääneni, jos sellaista oikeutta onkaan, niin aina kauniille Sandra Bullockille. Sanokaa kuka mitä tahansa, niin S on kaunis ja normaali. En koe mitään intohimoa naista kohtaan, jota hieroessa (hypoteesi) tulee tikkuja sormiin ja kämmeniin. S on hoikka, mutta sopivan kokoinen minun makuuni.
Ja jos S ei ole kelpaava, niin suomineito kauneimmillaan on aina takuuvarma LAURA (joo, urheiluruudun Laura R.)
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Linn Githmark
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Viestin lähetti Master Chief
Voisin sanoa samat sanat Ewa Sonnet'sta. Muodot (luomut) ovat hänelläkin kohdallaan ja kasvot, erityisesti silmät) ovat myös kauniit ja toisin kuin Vanessa Zotth, Ewa ei epäröi päästää "tyttöjä" vapaaksi. Mutta vain kaksi ääntä vasta. :( Pitää kait ruveta mainostamaan taas flikkaa.

No tässä pari kuvaa:

Kuva 1

Kuva 2

Tyttöhän näyttää kakkoskuvassa ihan nuorelle Ron Jeremylle. Ei toki kropaltaan vaan naamaltaan.
 

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Höh.

Piti äänestämäni Olsenin siskoksia , mutta ylipäällikkö Predator torpedoi ajatuksen jo avausviestissään.

Kaipa sitä sitten pitää suosia kotimaista ehdokasta. Kesätyttö 2005 -ääneni menee televisiosta sekä Nerdee-yhtyeestä tutulle Nuppu Stenrosille .

Nuppu
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kaikennäköistä kotkaa täällä on "esille" nostettu, mutta hiljaa itsekseni olen ihmetellyt, ettei kukaan ole äänestänyt nuorta laulajatarta Avril Lavignea? Ei ehkä ihan jokaisen anopin suosikki, mutta monen nuoruuttaan kaiholla muistelevan appiukon suosikki kylläkin...

Tämän näköinen punkkarityttö Kanadasta...


http://www.avril.cn/images/avril-lavigne-40.jpg
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Predator
Kaikennäköistä kotkaa täällä on "esille" nostettu, mutta hiljaa itsekseni olen ihmetellyt, ettei kukaan ole äänestänyt nuorta laulajatarta Avril Lavignea?
Mistä sä Preda löydät näitä ? Onko sulla joku salainen hakukoodi googleen, joka sitten listaa seulan läpäisseitä neitoja ? Ihan näppärä vekotinhan se tuokin on.

Ääneni olen jo antanut joten ei sillä, ihan vain sivistääkseni itseäni asiasta tiedustelen.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti bozik
Mistä sä Preda löydät näitä ? Onko sulla joku salainen hakukoodi googleen, joka sitten listaa seulan läpäisseitä neitoja ? Ihan näppärä vekotinhan se tuokin on.

Ääneni olen jo antanut joten ei sillä, ihan vain sivistääkseni itseäni asiasta tiedustelen.

No tämä kyseinen kanukkineiti on poikani ihailun kohde - että siltä suunnalta sain vihjeen tämän Avrilin nettisivuille.

edit: mainttakoon että kyseinen punkkari diggaa myös kovasti jääkiekkoa - pelaa sitä itsekin... pelaa keäsisin lätkää myös rullaluistimilla.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Predator
Kaikennäköistä kotkaa täällä on "esille" nostettu,

Kas kun enemmän kiehtovat nuo naisennäköiset kesägimulit, kuin pikkutytöt jotka ovat niin nuoria, että häpykarvoituksen saa pyyhittyä pois kärpäspaperilla..

Tällainenkin vuosimallin -68 nainen vie 6-0 noita pissiksiä..

K
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Predator
No tämä kyseinen kanukkineiti on poikani ihailun kohde - että siltä suunnalta sain vihjeen tämän Avrilin nettisivuille.
Jumalauta, mä alan ennustajaksi. Ajattelin että varmaan löydät näitä neitoja siten, että kun jälkikasvu kuuntelee levyjä, pappa tutkii levyjen kansia ;) Meni muuten aavistukseni kuitenkin kohtuullisen lähelle.

Tuntuu tosin Keisarillakin joku "hakukoodi" olevan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Avril on nätti tyttönen kyllä. Ihan äänestettävännäköinen, mutta ääneni pysyy kyllä sillä kenelle sen alunperin annoin.

Avril silti parhaimpaan päähän kuuluu, mitä tässä ketjussa on naisia esitelty. Kaiser Sozeen linkittämä leidi taasen on kyllä sensorttinen lutka, ettei toista kertaa kehtaa katsoa.

...

No, kerta kiellon päälle!

Yhh... se riitti.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Kaiser Soze
Ooks varma, ettei tuo alimmainen kuva ole TPS:n harkoista?

K

HÄH? Nyt meni yli hiuspohjan! Ruissalossa ei juuri nyt ole käyttöä tuon tyyppiselle pelaajalle. Pelästyitkö muuten kun avasit sen ison kuvan? Sieltä pissis lämähti täyttämään koko monitorin ruudun... kiäh kiäh kiäh kiäh
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös