Jatkoajan Kesätyttökisa 2005

  • 226 931
  • 1 006

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Predator
Taas yksi itkuraivari lisää... kiäh kiäh kiäh kiäh...

...Kuumana näyttää jengi käyvän...

Onneksi sentään sinä olet tässä ketjussa ollut erittäin rauhallinen...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Predator

Ja vladille sen verran, että tässä on vain kyse nimenomaan makuasioista, ei sen kummempaa. Kuumana näyttää jengi käyvän...

Miksi sitten useammankin kerran kirjoitella negatiivissävytteisesti hänestä joka ei kuulu naismakusi ykköskategoriaan? Kyseinen toiminta on lähinnäkin, kuinka sen hienovaraisesti ilmaisisin, lapsellista toimintaa.

vlad.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Hävettää, tässä aikuismaisessa keskustelussa.

Kun itsellä pipo kiristää ja puujuna on patterinvälissä;)

Jollen olisi ajattelemattomuuttani antanut Lindsaylle ääntäni, antaisin sen nyt girlzillalle.

Anteeksi. Jatkakaa isojenpoikien juttujanne.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Taitaa girlzillan PR-henkilönä toimia Anna Sorainen. Sen verta tyylikkäästi on tullut tähän itse kilpailuketjuun pelaamaan mediapeliä. Hieno oivallus vaikuttaa kisan kulkuun. Muut topicit, galleria ja jatkoajan irc-kannu eivät olleet tarpeeksi, vaan etulyöntiasemaa haetaan ahneesti jo itse pedon pesästä. GG. Tässä on sitä oikeeta meininkiä. ;)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Pee
Onneksi sentään sinä olet tässä ketjussa ollut erittäin rauhallinen...

Justhan minä sanoin, etä taas yksi itkuraivari LISÄÄ. Missä vaiheessa minä olen väittänyt olevani jotenkin rauhallinen?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Predator
Justhan minä sanoin, etä taas yksi itkuraivari LISÄÄ. Missä vaiheessa minä olen väittänyt olevani jotenkin rauhallinen?

Vedä Turhapuron appiukon tapaan "ja hermoissa ei oo mitään vikaa" , jospa, jopa Pee ymmärtäisi, meitä keski-ikäisiä miehiä. Tuskin kuitenkaan, mutta hyvähän se olisi yrityskin.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti vlad
Kyseinen toiminta on lähinnäkin, kuinka sen hienovaraisesti ilmaisisin, lapsellista toimintaa.


Ketjussa ketjun tavoilla. Tietyt henkilöt minulle tämän "mainion" kaavan omilla esimerkeillään tässä ketjussa osoittivat (ei kyllä todellakaan koske sinua, vlad)... eihän siitä nyt voi irti päästää millään. Lapsille lapsellisesti.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Pakko sanoa että varsin hyvät on finalistit. Eva Wahlström. Ja ikioma girlzillamme. Hmm.. molemmat varsin muodollisesti päteviä hoitamaan Jatkoajan Kesätytön virkaa. Toinen erittäin sporttisella tavalla viehättävä ja seksikäs. Toinen erittäin tyttömäisellä tavalla viehättävä ja seksikäs. Ehkäpä ääneni menee rinnanmitalla Girlzillalle. Tai ehkäpä Evalle. Enpäs tiedä vielä. Koska on äänestyksen takatolppa?
 
Sen siitä saa kun ei ilmaannu ajoissa haaskalle. Noh, vielä kai ehtii kuitenkin äänestää. Vai että kaksi finalistia ylitse muiden.

Vaikka miten mukava olisi äänestää meidän omaa girlzilla16:a (huom. ikuinen 16), niin joudun kuitenkin olemaan tyly ja antamaan ääneni toiselle finalistille. 'Zilla on saanut edellisinä vuosina niin paljon gloriaa, että nyt on muiden vuoro. Tämä siksi ettei se keltainen neste pääse nousemaan päähän, vai onko jo? :)

Eva Wahlström saa siis ääneni.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tilannepäivitys 14.5.2005, klo 0.50, 352 ääntä

Koitetaas onnistuuko tää päivitys pienessä humppelissa... Nikke, mikä sun äänesi oli, kunnen ole huomannut sitä? Äänestysaikaa on siis toukokuun loppuun, kun teemu_s sitä kyseli. Viimeisin äänestäjä on Mängimies.


1. Eva Wahlström 43
2. girlzilla (Jatkoajan nimimerkki) 40
3. Jessica Alba 13
Tarja Turunen 13
5. Lindsay Lohan 12
6. Elisha Cuthbert 9
7. Catherine Bell 7
Natalie Portman 7
9. Vanessa Zotth 6
10. Hanna von Wendt 5
Heidi Suomi 5
Kristin Kreuk 5
Maria Sharapova 5
Melissa Theuriau 5
15. irGGu (Jatkoajan nimimerkki) 4
Jonsu (Indica) 4
metsänpeikko (Jatkoajan nimimerkki) 4
Sini (Mallikoulun kisaaja) 4
Vanessa Marcil 4
20. Charlize Theron 3
Elina Nurmi 3
Mercedes Terrell 3
Penelope Cruz 3
Samaire Armstrong 3
Shannon Elizabeth 3
Sienna Miller 3
Tiina Lymi 3
Veronica Zemanova 3
Wilma Valtonen (Parhaat Paikat) 3
30. Alizee 2
Blanca Vlasic 2
Claire Forlani 2
Ewa Sonnet 2
Gwen Stefani 2
Jaana Pelkonen 2
Katie Holmes 2
Keira Knightley 2
Kelly Brook 2
Kiira Korpi 2
koo (Jatkoajan nimimerkki) 2
Nea (Tik Tak) 2
Nuppu Stenroos 2
Saija Palin 2
Sara LaFountain 2
Scarlett Johansson 2
Stacey Cadman 2


Yhden äänen saajat toistaiseksi:
A: Adriana Lima, Alicia Silverstone, Alyson Hannigan, Amanda Bynes, Amy Acker, Amy Lee, Angelina Jolie, Anna Kournikova, Anna Valle, Anne Mattila, Anne Mellström, Anni Sinnemäki, Ashley Judd, Aurora Snow
B: Beyonce Knowles
C: Carmela De Cesare, Carrie Underwood, Catherine Zeta-Jones, Charlotte Ross, Chiaki Kuriyama
D: Daniela Eklund (Jatkoajan toimittaja), Delta Goodrem, Drew Barrymore
E: Eliza Dushku, Emppu (Tik Tak), Erica Rose Campbell, Erin Koivisto, Eva Mendes
F: Famke Janssen, Francine Dee
G: Gina Gershon
H: Hanna Pakarinen, Heini (Indica), Hilary Duff, Hillary Swank, Holly Valance
J: Jelena Dokic, Jenifer Leite, Jenni Nielikäinen, Jessica Biel, Jessica Simpson, Jonna Kosonen
K: Karoliina Blackburn, Kate Hudson, Katherine Moennig, Katy Edwards, Keyra Agustina, Kirsi Ranto,
L: Laura Birn, Lara Belmont, Leena Pöysti, Leryn Franco, Linn Githmark
M: Marjo Rein, Merikukka Forsius-Harkimo, Merituuli Lindström, Mette Mannonen, Mia Huovila (Jane), Michelle Rodriguez, Mikaela Inberg, Mimmu (Tik Tak), Minna (Lamourette), Minttu Mustakallio, Mischa Barton
N: Natacha Peyre, Natalia Imbruglia, Nelly Furtado, Ninja Sarasalo, Noora (Tik Tak), Nora Syrjä
O: Outi Alanen
P: Paris Hilton, Paula Vesala, Peaches, Petra Nemcova, Piia Pasanen, Pikku Myy (Jatkoajan nimimerkki), Piritta Hannula
R: Ramona Gabathuler, Rhona Mitra, Rosa Kato
S: Salma Hayek, Sandra Bullock, Shania Twain, Silvia Saint, Susanna Rasilainen (Players)
T: Tiffany Towers, Tina Nordström, Trish Stratus
V: Virpi Kätkä, Vonzell Solomon
Y: Yasmeen Ghauri
 

Tobias

Jäsen
Kahdesta valittava

Nopeasti ajateltuna, realistiset mahdollisuudet voittoon on kahdella henkilöllä.
Mulle on yhdentekevää, kuka voittaa, mutta tää ketju on hauskaa luettavaa.
Valitsen siis näistä kahdesta enemmän omaa silmääni miellyttävän, eli Eva Wahlströmin
 
Realistiset mahdollisuudet voittoon on kahdella henkilöllä.

Minulle on yhdentekevää kuka voittaa, mutta tämä ketju on hauskaa luettavaa.
Valitsen siis näistä kahdesta enemmän omaa silmääni miellyttävän, eli girlzillan.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lueskelin tässä sateisen työaamun ajankuluksi tätä ketjua ja nyt olen aivan puulla päähän lyöty. Tälläisessä leikkimielisessä hommelissa solvataan ihmisiä ja lähetellään rivoja yksityisviestejä ja vittuillaan kanssakirjoittajille oikein urakalla. Kävin viime kuussa ihan huvikseni äänestämässä tätä Jatkoajan omaa tyttöä. Noin minuutti sitten kävin deletoimassa tuon viestin. En protestiksi girlzillaa kohtaan, vaan protestiksi tätä naurettavaa tosikkomaisuutta kohtaan. Silloin kun leikkimieliset kisat muuttuvat liian totiseksi, poistun minä paikalta. Kiitos ja näkemiin tämän ketjun osalta.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pakko äänestää girlzillaa, jottei tuosta nyrkkeilijästä tule Jatkoajan kesätyttöä.

On kyllä jatkislaisilla naismaku, suomalainen naisnyrkkeilijä. HuhHuh!
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Viestin lähetti Kempes
Pakko äänestää girlzillaa, jottei tuosta nyrkkeilijästä tule Jatkoajan kesätyttöä.

On kyllä jatkislaisilla naismaku, suomalainen naisnyrkkeilijä. HuhHuh!

Samaa olen ihmetelllyt jo ensimmäisistä Eva-äänistä lähtien. Välillä tuntuu, että Wahlström saa ääniä koska nyrkkeilee, eikä silti ole ruma.

Zilla voittakoon vaikken häntä äänestänytkään.
 
Viestin lähetti Panzerfaust
Samaa olen ihmetelllyt jo ensimmäisistä Eva-äänistä lähtien. Välillä tuntuu, että Wahlström saa ääniä koska nyrkkeilee, eikä silti ole ruma.

Höh, kyllä on kaksinaamaista porukkaa!
Jos Eva saa ääniä siksi, että nyrkkeilee eikä siltikään ole ruma, niin miksiköhän 'zilla saa ääniä?

Koska kirjoittelee silloin tällöin jatkoaikaan eikä ole ruma.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Viestin lähetti Mängimies

Höh, kyllä on kaksinaamaista porukkaa!
Jos Eva saa ääniä siksi, että nyrkkeilee eikä siltikään ole ruma, niin miksiköhän 'zilla saa ääniä?

Koska kirjoittelee silloin tällöin jatkoaikaan eikä ole ruma.

Vittuako siinä mistään kaksinaamaisuudesta kitiset? Girlzilla epäilemättä saakin myös jatkismaineellaan ääniä, enkä häntä äänestänytkään. On se nyt silti nätimpi kuin Eva Wahlström. Tämä on ihan tyypillistä demokratiaa tässä vaiheessa, kun skaba on jo kahden kauppa: ei äänestetä parasta, vaan vähiten epäsopivaa.

Viime vuonna voitti sentään oikeasti kunnon kesätyttö.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Miksi suomalaiset nais-haulikko ampujat ovat unohdettu, kysyn vaan.
Tuntuu siltä että tämä ketju tarvitsisi yhden sellaisen, itseni lisäksi tuntuisi olevan enemmänkin käyttöä haulikolle.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Viestin lähetti Panzerfaust
On se nyt silti nätimpi kuin Eva Wahlström.

Vaan kun ei oo.

Pelkästään ulkoisten seikkojen perusteella arvioituna en miettisi kahta kertaa jos tulisin elämässäni tilanteeseen jossa nukkumaseura olisi valittava tämän äänestyksen kahdesta kärkinimestä.

Ehkä päätöstä helpottaisi sekin että - itseni ollessa 27-vuotias raakki - toinen ehdokkaista on 24-vuotias nuori nainen ja toinen 18-vuotias teini.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti veinikretski
Miksi suomalaiset nais-haulikko ampujat ovat unohdettu, kysyn vaan.
Tuntuu siltä että tämä ketju tarvitsisi yhden sellaisen, itseni lisäksi tuntuisi olevan enemmänkin käyttöä haulikolle.

"Itseni lisäksi"??? Oliko siis sinun laittamasi tämä ilmoitus aamun Hesarissa:
- annetaan pois epäkuntoinen kaasu-uuni ja 23 tyhjää unilääkepurkkia - ja ostetaan toimiva haulikko.

Ei kai tämä äänestys kuitenkaan ihan NOIN vakava juttu ole?

Muuten, mitäs jos ensi vuonna äänestettäisiinkin yli 40-vuotiasta Kesärouvaa?

edit: pilkun tilalle ja-sana
 
Viimeksi muokattu:

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti oukka

Ehkä päätöstä helpottaisi sekin että - itseni ollessa 27-vuotias raakki - toinen ehdokkaista on 24-vuotias nuori nainen ja toinen 18-vuotias teini.

Nimenomaan näin. Musta on jokseenkin irvokasta, että 30-40 vuotiaat äijät kuolaa tätä "girlzillaa", joka ainakin mun silmään näyttää yläasteen prinsessalta.

Tällä kommentilla en halua missään nimessä halua loukata ko. tyttöä, on jokseenkin selvää että hänestä kasvaa nätti nainen.
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vai Wahlströmin Eva kesäkissaksi...ei kiitos. Turpaan tulisi, kun kerran vinkkaisi tiskaamaan likaiset astiat. Tietenkin siinähän sitä olisi roolileikkejä kerrakseen, kun alistaja Eva heiluttaisi piiskaa, tai siis nyrkkiä.


Nyt kuitenkin on sen verran kaunis ilma, että se unelmien kesäkissa voisi jo jostain ilmestyä, joten laitetaan toiveeksi Famke Janssen. Unelmia vain...mutta niitähän pitää olla

Minun silmissäni jatkislaiset ovat menettäneet tämän ketjun tuloksen myötä (katso kaksi ensimmäistä sijaa) pienen annoksen sitä kuuluisaa uskottavuutta. Hehheh, mitäs sillä on väliä. Huumorillahan tuo kait on otettava, että "naapurintyttö" ja sopivasti hikinen nyrkkeilijä käyvät kovaa vääntöä unelmien kesätytöstä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti kaizu
Nimenomaan näin. Musta on jokseenkin irvokasta, että 30-40 vuotiaat äijät kuolaa tätä "girlzillaa", joka ainakin mun silmään näyttää yläasteen prinsessalta.


Irvokasta? Ja miten ihmeessä tulkitset tässä äänestyksessä äänen antamisen jotenkin "kuolaamiseksi"? Minkäs ikäistä tyttöä sinun mielestäsi maitsemasi 30-40 vuotiaat äijät voisivat sitten äänestää ilman että siitä tulee sinulle ajatusjohdannaisia kuolaamisesta?

Olen muuten melkolailla varma, että esim. tässä ketjussa mainitut mielipiteet tyyliin "antaa äänensä siinä toivossa että SAA" ovat syntyneet huomattavasti nuoremissa aivoissa kuin 30-40 vuotiailla. Vai?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös