Jatkoajan Kesätyttökisa 2005

  • 226 927
  • 1 006

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
Mistä syystä Girlzillaa äänestäneet saavat antaa äänensä uudelleen, vaikka ovat (tietämättään) äänestäneet äänestyskelvotonta ehdokasta? Aiemmissa tapauksissahan tulkinta oli niin kutsuttu "paska säkä" - tulkinta, jossa väärin äänestänyt menetti äänensä lopullisesti.

Lisäksi tämä tarkoittanee myös Eva Wahlströmiä äänestäneille uutta äänestysmahdollisuutta, kunhan Eva ensin kieltäytyy olemasta ehdokkaana tässä äänestyksessä. Tokkopa edes tietää olevansa ehdolla.

Lisäksi ääntenlaskijan on tasapuolisuuden nimissä välittömästi otettava yhteyttä kaikkin ääniä saaneisiin neitosiin, ja tarjottava heillekkin mahdollisuutta kieltäytyä ehdokkuudesta. Jos yhdellä ehdokkalla on tämä oikeus, se on oltava kaikilla.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Jyrla


Lisäksi ääntenlaskijan on tasapuolisuuden nimissä välittömästi otettava yhteyttä kaikkin ääniä saaneisiin neitosiin, ja tarjottava heillekkin mahdollisuutta kieltäytyä ehdokkuudesta. Jos yhdellä ehdokkalla on tämä oikeus, se on oltava kaikilla.

Samaa itsekin ehdotin. Arnoldille The Pena Trophy ja Kesätyttökilpailun tulosten hylkäys, jos jokaiselta ääniä saanneelta ei ole kysytty, haluaako hän olla ehdolla.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti scholl
Samaa itsekin ehdotin. Arnoldille The Pena Trophy ja Kesätyttökilpailun tulosten hylkäys, jos jokaiselta ääniä saanneelta ei ole kysytty, haluaako hän olla ehdolla.

"Hauskemmaksi" vaan näyttää menevän.
Koska tulin hölmöyksissäni aloittaneeksi tämän viestiketjun, niin tässä vaiheessa yritän sitten saada modesedät lopettamaan lukituksella tämän aloittamani topicin. Ei tätä touhua kukaan jää ikävöimään.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Predator
Ei tätä touhua kukaan jää ikävöimään.

Äläs ole varma, isojen miesten hiekkalaatikkoleikkejä on ilo seurailla.

Minusta kisaa kun kerran on näin kauan käyty tulee se käydä tiukkaan loppuun saakka - ei täällä mitään hannareita olla.

Onhan tällä tragikomedialla oltava vielä hukaisevampi loppunäytös muinaisten kreikkalaisten tragedioiden tapaan.

Milloin laskeutuu Zeus Olympokselta julistamaan kisojen voittajan?

vlad.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Pieni tauko tästä ketjusta ja kaikki on taas niin vitullaan täällä, ettei ymmärrä! Kyllä kai se saatanan Wahlstöm nyt voittaa kun pahin kilpailija vetäytyy! Yhdistäkää kaikki voimanne Zillan äänestäjät ja keskittäkää äänenne vaikka Justiinaan! Vituilleen tämä menee vaikka kunnioitettavan tarmokkaasti kisaa yritetään viedä läpi, tulee välillä mäkikisat mieleen..Yksi on jo loukkaantunut kisassa kun ei osata keskeyttää tai alentaa lähtölavaa, perkele!
 

Kyle

Jäsen
Viestin lähetti scholl
Arnoldin penailun vuoksi ehdotan koko kilpailun mitätöimistä.

Kuten jo lähes kaikki on huomanneet on Kesätyttökilpailusta muodostunut Nhl lock-outin, tapaan omistajien ja pelaajien(tässä tapauksessa äänestäjien)välinen riita. Oma ehdotukseni olisi se, että päästäisiin parempaan kompromissiin kuin NHL:ssä ja "pelattaisiin" ns. tynkä kausi (loppuisi toukokuun vika päivä).

Tehdään kokonaan uusi äänestys johon otetaan mukaan tästä äänestyksestä 8-10 parasta ehdokkaiksi + tämä poikkeuksellisen kaunis ja innokas tsekki kannattaja + Sirje Kull. Joten Kesätyttökilpailu palaisi alku juurilleen, tuossa että olisi valmiit ehdokkaat.
Uskon vahvasti kun tiedän Jatkoajan tason, ettei kukaan ala uudestaan mollaamaan kilpailijoita vaan ainoastaan kehuu omaa suosikkiaan.

EDIT: Jatkoajan vuosi 2005 ei ole mitään ilman kesätyttöä.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Voisin treidata oman käyttämättä jääneen ääneni jollekin halukkaalle. Mahdolliset yhteydenotot yv:llä.

Tämä ketjun voisi kokonaisuudessaan postata Jatkoajan parhaimmat letkautukset ketjuun. Legendaarista kamaa!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Bouwmeester


Tämä ketjun voisi kokonaisuudessaan postata Jatkoajan parhaimmat letkautukset ketjuun. Legendaarista kamaa!

Hyvää läppää ketjussa. On se harmi ettei voi naputella tekstin perään kymmeniä erivärisiä hymiöpallukoita. Hyvää läppää ketjussa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Antaisin Arnoldille kaiken päätäntävallan julistaa voittaja, Arnold kyllä tietää kuka on tämän kesän kesätyttötittelin ansainnut, muut saavat pitää leipäläpensä kiinni, valitse kesätyttö Arnold ja saat taistelupuolueen tuen taaksesi. Mutta katso ettei ole silikoneja, meillä on kyllä tarkat luettelot olemassa.

Diktaattori Arnoldille valta ja voima !
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Bouwmeester
Voisin treidata oman käyttämättä jääneen ääneni jollekin halukkaalle. Mahdolliset yhteydenotot yv:llä.


Minulle, minulle, minulle! Äkkiä kaikki uusiokäytettävät äänet myös minulle!

Tarvisin enää noin 40 ääntä päästäkseni edes mitalisijoille.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mää en tiedä enää mistään mitään. Miten olisi, jos kuten tuossa aiemmin ehdoteltiin, että olisi välivuosi NHL:n henkeen?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Viestin lähetti Arnold
Mää en tiedä enää mistään mitään. Miten olisi, jos kuten tuossa aiemmin ehdoteltiin, että olisi välivuosi NHL:n henkeen?

Laske äänet ja julista se voittajaksi joka on pelissä mukana ja jolla on eniten ääniä, ei se sen kummallisempaa ole. Yleensä kilpailun voittaa nopein tai parhaan tuloksen tehnyt kilpailija, ei keskeyttäneitä lasketa juoksussa tai muissa lajeissakaan.
 

Kyle

Jäsen
Viestin lähetti Arnold
Mää en tiedä enää mistään mitään. Miten olisi, jos kuten tuossa aiemmin ehdoteltiin, että olisi välivuosi NHL:n henkeen?

Eikai me NHL:n tasolle alennuta, vaan pidetään edes se tynkä kausi 10 eniten ääniä saaneitten kesken.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Arnold
Mää en tiedä enää mistään mitään. Miten olisi, jos kuten tuossa aiemmin ehdoteltiin, että olisi välivuosi NHL:n henkeen?

Kun kerran on aloitettu, niin tää vedetään kunnialla loppuun, eikä mitään älyttömiä välivuosia.

GZ:n vetäytymisen vuoksi jopa kaksiviikkoinen skaba kymmenen parhaan osalta ei olisi huono idea, nykyinen ääntenlaskija päättäkööt. Kyllähän kesätyttö täytyy saada.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti girlzilla

En vaan oikeasti ymmärrä miksi mua pitää niin hirvittävästi nyt haukkua, en ole tehnyt kenellekään yhtään mitään.

Jos joku toteaa, että sinua kauniimpiakin on, niin se ei ole sun haukkumista. Sitä mä en tiedä mitä sulle YV:ssä on tullu.

Itse jätän ääneni kokonaan antamatta. Kisa kun on mennyt siihen, että jos ei G:tä äänestäkään niin siitä nostetaan hirveät haloot täällä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Jos ääntenlaskija haluaa helpottaa omaa urakkaansa sen tynkäskaban ääntenlaskennan suhteen niin helpoiten sen saa järkkäämällä äänestyksen.

Kun tässä kerran on showta näin kauan vedetty niin eiköhän tämä kannata jollain tapaa vetää loppuun saakka. Vaikka sitten tyytymällä silkkaan äänestykseen.

vlad.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
STOP!

Selvä. Peli vihelletään tämän osalta poikki tässä ja nyt. Laadin äänestyksen tuonne äänestyspuolelle, joten se ratkaisee sitten, missä mennään. Pidetään deadlinenä se 31.5.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Ice Hockey
Jos joku toteaa, että sinua kauniimpiakin on, niin se ei ole sun haukkumista. Sitä mä en tiedä mitä sulle YV:ssä on tullu.

Itse jätän ääneni kokonaan antamatta. Kisa kun on mennyt siihen, että jos ei G:tä äänestäkään niin siitä nostetaan hirveät haloot täällä.

Tuo jälkimmäinen osa tekstistäsi on ihan sun omaa kuvittelua. Ihmiset on ollu turhautuneita ihan muihin asioihin kuin siihen että mua ei äänestetä, itse asiassa jos viestejä luet niin jos minua on äänestänyt, on saanut enemmänkin shittiä päällensä. Minä en puhunut myöskään että minua olisi ketjussa niinkään haukuttu, toki on tullut tarpeetonta tekstiä, puhun nimenomaan näistä yv:istä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Nyt uudelleen äänestämään...

tänne
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Eikö vauhdikasta Elektra Kingiä voi enää äänestää?
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
^^ UP ^^

Eikö tähän ketjuun saataisi vielä eloa? Oli jo niin hyvällä alulla. Tiedän että itse äänestys tapahtuu toisessa ketjussa mutta kokeilkaa jos saisitte jatkettua tuota mielenkiintoista keskustelua, tähän ketjuun on kuitenkin saatu vasta about tuhannen viestiä.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"kakkonen" haluaa siis kolmannen kerran päästä syväanalysoimaan tätä ketjua seuraavan neljän sanan voimin: "Ihan hyvää läppää ketjussa".
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti kakkonen


kokeilkaa jos saisitte jatkettua tuota mielenkiintoista keskustelua, tähän ketjuun on kuitenkin saatu vasta about tuhannen viestiä.

Nostit ketjun ylös - miksi sitten et sano mitään mielenkiintoista itse?

Ihan hyvää läppää ketjussa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Monikin oli sitä mieltä että veinikretski hajoitti tai pilasi tämän ketjun, olen kuitenkin sitä mieltä että suurin syy oli kateus, kun oma ehdokas ei ollut tarpeeksi kiinnostava eikä oikein ollut nosteessa niin oli helppo alkaa akiteeraamaan asioita. Sitä paitsi nyt kun katson tämän ketjun tasoa voin puhtaalla omallatunnolla sanoa että Sirje joka toki on olemassa( toisella nimellä) olisi piessyt koko porukan kevyesti.

Ihmettelen sitä että balttian ehdokkaan suhteen oltiin niinkin kriittisiä, sitä vastoin kaikenlaiset muut maat voivat edustaa itseään vapaasti. Olenkin päättänyt julkaista "Sirjen" valokuvan, sittenpä näette miten asiat olivat tai olisivat olleet.

Ps. Huomenna tulee kuva.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös