Jatkoajan kesätyttö 2014

  • 66 962
  • 247

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Empiirisen tutkimukseni mukaan naisia, joilla yhtään näkyy lihasta, arvostelevat herkimmin ne miehet, jotka eivät juuri näe vaivaa pitääkseen oman kroppansa kunnossa ;)

Saman havainnon olen tehnyt. Ja keksin sille tässä nopeasti ihan suht. loogisen selityksen joka pohjautuu kuinkas muutenkaan, biologiaan ja pariutumiseen: ihmiset suosivat pariutuessaan kumppaneita, jotka ovat "heidän kanssaan samassa liigassa" (anteeksi törkeä anglismi mutta en jaksanut alkaa suomentamaan). Alemmas ei ole järkevää mennä jos on mahdollisuudet "edes" omantasoiseen. Ylemmäs kurkottaminen taas ei ole järkevää koska "itseä paremman" kumppanin saaminen ei ole helppoa, ja jos siinä sattuu onnistumaan niin sen menettäminen jollekin itseä kovemmalle kilpailijalle on todennäköistä.

Siinä nyt jonkun verran mukatieteellistä haihattelua. Itse lukeudun tuohon mainitsemaasi kastiin, eli olen mies joka ei liiemmin vaivaudu pitämään kroppaani kunnossa. Pidän joitakin lihaksikkaitakin naisia hyvännäköisiä, joskaan en läheskään suurinta osaa. Mm. Caitlin Rice ei minua sytytä. Noin kapea keskiruumis vain ei kuulu naismakuuni. Uskoisin kärsiväni alitajuisesta happamat pihlajanmarjat -efektistä: en pidä Riceä hyvännäköisenä koska olen itse paskassa kunnossa. Sitä, pitäisinkö Ricestä jos olisin itse adonis emme saa koskaan tietää koska vitut minä jaksan ruveta kuntoani kohottamaan.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Empiirisen tutkimukseni mukaan naisia, joilla yhtään näkyy lihasta, arvostelevat herkimmin ne miehet, jotka eivät juuri näe vaivaa pitääkseen oman kroppansa kunnossa ;)
Tuo on kyllä ihan totta. Tietty monesti kyse voi olla ihan vaan henkilön omista mieltymyksistä: jos ei esimerkiksi pidä näkyviä lihaksia tavoittelemisen arvoisena asiana, ei niitä välttämättä osaa arvostaa naisissakaan. Vastaavasti jos itselle hyvä kroppa on tärkeä asia, kaipaa monesti sitä myös vastapuolelta. Toki tähän pätee asfalttiviidakon vanha sananlasku: miehille hyvältä näyttäminen (kropan puolesta) vaatii tiukan ruokavalion, tuntikausia oikeaoppista treeniä joka viikko ja mahdollisesti ison rahan edestä erinäisiä alan tuotteita lihaskasvua terästämään. Naisille riittää, kunhan ei syö kuin sika. Ei valtaosa miehistä kaipaa mitään timmiä ja treenattua kroppaa naiselta, mutta läski sen sijaan on turn-off lähes kaikille.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Mun oma ehdotukseni on Noora Räty joka tukis myös Jatkoajan aihepiiriä sopivasti.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuo "Keitin Riisi" nyt vaan on yksinkertaisesti omaan makuun erittäin epänaisellinen pumppaaja ja kaikin puolin kaamea näky kroppansa suhteen. Ei kyllä ole mitään tekemistä sen kanssa mitä itse oman kehoni suhteen teen tai en tee. =D

Hyvä niille jotka tykkää, omasta mielestäni tuossa ei ole mitään seksikästä ja näyttää liian laihalta ja pingoitetulta.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Kai täällä saa pistää anti-ääniäkin?

Sanni? Yhtä seksikäs kuin kakkosnelonen. Miten tuo pikku tyttö on seksikäs? Helvetin pedofiilit :D

Emma Stone? Lespaava nainen, joka ei ole edes top-5 punapää? Opettelisi puhumaan ensin?

Krista Kosonen? Miesmäinen leukakuoppa ja olemus voi sytyttää, muttei minua ;)


Älkää ottako liian tosissanne, tämä on lähinnä "roast".
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mun mielestä yhtälö on helppo: Lihaksia saa ja kuuluu olla, itsestään kannattaa pitää huolta ja mitä parempi on omassa kropassaan olla, sen hienompi homma. Mutta liika on liikaa. Koskee niin kesäkissoja kuin -kolleja. Mulle ylitreenattu ja muodoton naiskroppa on ihan yhtä puoleensa vetävä kuin joku Mentulan Jartsa.

Siksikin Anni Uusivirta :)
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Niin.. huoh.. mahdollisuudet tais mennä Ellen ihanuudelta, jos JA naisasiantuntijat mediaa on seurannu, mutta ehdotetaan silti...

Ellen Page

Elleniäkin mietin vahvasti, mutta koska teoreettisetkin mahdollisuuteni päästä liukumaan Ellenin läpi tippuivat nollaan Ellenin tultua kaapista ulos päätin hypätä Chloe Grace Moretzin kelkkaan. Moretz on viime aikoina ollut elokuvarooleissa sen verran useammin esillä, että on tehnyt vaikutuksen.

Mutta onhan Ellen edelleen niin ihanainen lepso, että jos hän jatkokierrokselle yltää ja Chloe ei, niin äänestän Pagea. Paluu Kitty Pryden rooliin X-Men: Days of the Future Pastissa lämmitti mieltä.

Pronssisijalla on nyt esillä olleista vaihtoehdoista tällä hetkellä Emma Stone, joka saanee jatkokierroksilla äänen jos Ellen tai Chloe eivät ole jatkossa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kai täällä saa pistää anti-ääniäkin?

Jos saa, niin tuo fitness-olento Caitlin Rice (tai mikä lie She-Hulk nyt olikaan) saisi ehdottomasti sellaisen. Alavartalo kuin bulgarialaisella, sukupuolitestinsä kanssa arvokisoissa painivalla kuulantyöntäjällä ja muu vartalo mutkalla kuin huonossa japanilaisessa animessa.

Tuon paikka olisi "naiset, jotka saavat sinulta jalat alle"-ketjussa. Tosin ei auttaisi, vaikka ottaisikin jalat alleen - mokoma varmasti juoksisi testosteronihöyryissään nopeammin kuin Johnsonin Ben aikoinaan Valion maidon voimin, ottaisi kiinni ja söisi proteiinipitoiseksi aamupalaksi rahkan ja hedelmäsmoothien kera ennen kuin painuisi tekemään pakkomielteisiä pakkoliikkeitään takaisin salille.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lyödäänpäs jokerikorttia pöytään:

Marta Altesa.

Kyseessä on 21(?)-vuotias espanjalainen basisti. Kuvissakin toki kesätyttömäisen söpö, mutta ainakin tälläiselle irstaalle vanhalle rumpali / basistille nämä videot toimii kyllä jotta huh!

Ääni Martalle. Ihana nainen, valloittava hymy, erinomainen groove ja loistavat biisivalinnat... Annan. Ääneni.
 

Carlos

Jäsen
Satu Tuomisto. Paranee vanhetessaan kuten naiset yleensäkin, ja olen jopa tavannut henkilökohtaisesti. Helmi.

Disclaimer: Tottakai oma vaimo on kaikista hotein ja paras, mutta kun tässä ei saanut äänestää muita kuin niitä joiden nimi ja kuva löytyy netistä ja joita ei ole jo valittu.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Ääniä annettu tähän mennessä 92 kappaletta ja kärki on seuraava:

7 ääntä:

Sanni

6 ääntä:

Sara Sieppi

5 ääntä:

Emma Stone

4 ääntä:

Anne Kukkohovi
Satu Tuomisto
Anni Uusivirta
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ääniä annettu tähän mennessä 92 kappaletta ja kärki on seuraava:

Tässähän houkuttelee jättää äänen antaminen viime tinkaan jotta voi vaikuttaa tulokseen. Mutta TOP10:iin pihtaaminen vaikuttaa liian vähän joten pohditaan nyt ainakin järkeviä vaihtoehtoja:
- Sara Sieppi jollain kierolla tavalla pitäisi olla tälläisen äänestyksen voittaja tämän aiheisella palstalla, joka vuosi. Täydellinen hokiteron päiväuni joka on vahvasti noteerattu myös Suomen maajoukkueessa.
- Anne Kukkohovi on pirun nätti ja näyttävä nelikymppinen, olemukseltaankin omaa jotain niin eloveena-tytöstä kuin mallimaailman huipultakin.
- Anni Uusivirta on pirtsakka, mutta jäänyt vähän köykäinen ja tyhjä kuva friidusta mitä olen eri yhteyksissä sitä nähnyt.

Pohdin vielä muutaman päivän mutta kesätytön tulee olla suomalainen.

_
 

Nick Neim

Jäsen
Disclaimer: Tottakai oma vaimo on kaikista hotein ja paras, mutta kun tässä ei saanut äänestää muita kuin niitä joiden nimi ja kuva löytyy netistä ja joita ei ole jo valittu.

Joko sun vaimosi on vai valittu? Jos ei, niin Facebook-profiilia jakoon tai ei uskota!!
 

Rushlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Anne Kukkohoville ääni täältä.

Caitlin Ricesta sen verran, että voin lyödä tonnin vedon siitä että on ihan luomutarakka eikä mitään implantteja. Mut muutenpa minun makuun liian fitness, noin alhainen rasvaprosentti ei vaan näytä hyvältä. Off-seasonilla (grilli-kaudella) näyttää varmaan todella hyvältä.
 
Viimeksi muokattu:

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Itse annan ääneni ylen sijaismeteorologille Elina Lopperi. Suloisen näköinen nuori tyttö joka vähän ns sönköttää seksikkäästi. Ehdottomasti kaunein sään ennustaja... Antautuisin heti...
 
Saman havainnon olen tehnyt. Ja keksin sille tässä nopeasti ihan suht. loogisen selityksen joka pohjautuu kuinkas muutenkaan, biologiaan ja pariutumiseen: ihmiset suosivat pariutuessaan kumppaneita, jotka ovat "heidän kanssaan samassa liigassa" (anteeksi törkeä anglismi mutta en jaksanut alkaa suomentamaan). Alemmas ei ole järkevää mennä jos on mahdollisuudet "edes" omantasoiseen. Ylemmäs kurkottaminen taas ei ole järkevää koska "itseä paremman" kumppanin saaminen ei ole helppoa, ja jos siinä sattuu onnistumaan niin sen menettäminen jollekin itseä kovemmalle kilpailijalle on todennäköistä.

Siinä nyt jonkun verran mukatieteellistä haihattelua. Itse lukeudun tuohon mainitsemaasi kastiin, eli olen mies joka ei liiemmin vaivaudu pitämään kroppaani kunnossa. Pidän joitakin lihaksikkaitakin naisia hyvännäköisiä, joskaan en läheskään suurinta osaa. Mm. Caitlin Rice ei minua sytytä. Noin kapea keskiruumis vain ei kuulu naismakuuni. Uskoisin kärsiväni alitajuisesta happamat pihlajanmarjat -efektistä: en pidä Riceä hyvännäköisenä koska olen itse paskassa kunnossa. Sitä, pitäisinkö Ricestä jos olisin itse adonis emme saa koskaan tietää koska vitut minä jaksan ruveta kuntoani kohottamaan.
Mun kaksi senttiä: Mun mielestäni naisen ulkonäössä jonkin näköinen lupaus älykkyydestä ja viattomuudesta on seksikästä. Naapurintyttö on seksikkäämpi kun Pamela Andesson, bokserishortsit on seksikkäämmät kuin stringit, katsekontakti ja hymy on seksikkäämpi kuin perseposeeraus, valkoinen kauluspaita on seksikkäämpi kuin pinkki huppari, ja naishiihtäjän perse on seksikkäämpi kuin naisfitnessperse.

Siispä ehdotankin kesätytöksi 2014 hiihtäjä Magdalena "Lena" Neuneria
http://figobay.files.wordpress.com/2010/12/lena-neuner4.jpg
http://cs407216.userapi.com/v407216300/131e/eZFVNdAgU7Q.jpg
http://www.ndr.de/sport/mehr_sport/neuner147_v-contentgross.jpg
http://img.yle.fi/urheilu/arkisto/article5043872.ece/ALTERNATES/w960/Neuner_Magdalena290212
 
Viimeksi muokattu:

Kyle

Jäsen
Kokeillaan kepillä jäätä ja laitetaan ehdolle tässä ketjussa toinen body fitness edustaja. Tällä kertaa suomalainen ja nimeltään Yasemin Ourama (linkki instagramiin). Kisarasvoissa menee vähän överiksi. Sen sijaan off-kaudella, urheilullinen kroppa yhdistettynä kauniisiin kasvoihin toimii ainakin omaan makuun.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mun kaksi senttiä: Mun mielestäni naisen ulkonäössä jonkin näköinen lupaus älykkyydestä ja viattomuudesta on seksikästä. Naapurintyttö on seksikkäämpi kun Pamela Andesson, bokserishortsit on seksikkäämmät kuin stringit, katsekontakti ja hymy on seksikkäämpi kuin perseposeeraus, valkoinen kauluspaita on seksikkäämpi kuin pinkki huppari, ja naishiihtäjän perse on seksikkäämpi kuin naisfitnessperse.

Erittäin hyvin sanottu, vaikka en nyt ihan sanasta sanaan kaikesta samaa mieltä olekaan. Tuo sinun teesi selittää ja avaa myös omaa naismakuani. Ei sillä, etteikö naisfitnessperse olisi hyvä, se vaan kun sillä on itseisarvo ja sitä esitellään, niin ei iske. Naapurintyttö söpöllä hymyllä on todellakin seksikkäämpi kuin vaikkapa mainitsemasi Pam Anderson. Ja selvennettäköön, että tarkoitan sitä Playboy-Pamelaa, en sitä nykyistä. Mun mielestä nainen on seksikkäimmillään verkkareissa ja t-paidassa, hiukset poninhännällä eikä meikkiäkään tarvitse olla paljon, jos ollenkaan.

Niinhän se on, että kun yksilöitä olemme, niin kaikilla on omat premissit naiskauneudelle. Pakko sanoa vielä, että arvostan kyllä järjettömästi noiden fitnesschicksien ja muiden vastaavien kurinalaisuutta, ei esimerkiksi toi tänne linkitetty Caitlin Ricen tarakka ole syntynyt vahingossa, kyllä sen eteen on tehty pitkäjänteistä ja kurinalaista duunia. En silti henk. koht. pidä tuollaista seksikkäänä, koska seksikkyys on, kuten lainaamani kirjoittaja jo mainiosti analysoikin, persoonasta, ei ulkonäöstä riippuvaa.

Epäaitous ja muu feikkiys laittaa mulla välittömästi hälytyskellot soimaan, luonnollinen nainen mahdollisine virheineenkin on mielestäni seksikkäämpi, kuin joku huippuunsa trimmattu fitnessmalli. Toki fitnessmallikin voi olla seksikäs, en minä sillä enkä millään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös