Jatkoajan kesätyttö 2014

  • 66 968
  • 247

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Äänestän Walking Deadista tuttua Lauren Cohania. Kerta kaikkiaan kaunis nainen. Veisin ulos treffeille ja vähän muutakin, jos mahdollisuus joskus tulee...

Tässä kuvia Laurenista:

Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
Kuva 4
Kuva 5

Lisää kuvia voitte googlettaa itse. Nyt hereillä siellä. Jumalainen nainen! *spruits*
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hän on kovin nuori, mutta siitäkin huolimatta tai ehkä juuri siksi Chloe Grace Moretz saa tänä vuonna ääneni. Ja hyvin varmasti myös tulevaisuudessa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Vaikea valinta Anni Uusivirran ja Pia Pakarisen/Lambergin välillä, hmm... kai se sitten on luonnollisen kaunis Anni. Nainen jolla on jotain muutakin päässä kuin vain kruunu niinkuin Siepillä.

Kissan silmät korkeilla poskipäillä.
Tissejä löytyy.
Niinkuin persettäkin.
Tilt.
Beach.

Sara Sieppi on muuten joka kuvassa aivan samalla ilmeellä, kuin peura pitkissä auton etuvaloissa, ei sytytä vaikka kaunis onkin. No, he ovat Annin kanssa hyviä ystäviä joka tapauksessa. (Sieppi on muuten ojennellut Oulun Tuiran Lidlissä meikälle oluita, siideriä, ruokaa ja kortsuja oikealta vasemmalle, aina sama ilme naamalla, heh.)

Edit: Gemma on myös hot, kaunis leidi suurilla luomuilla, tässä paras kuva. On ollut wallpaperinakin joskus ;)
 
Viimeksi muokattu:

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Eikös vuosi sitten luotu pysyvä käytäntö sille, että Jatkoajan kesätyttö on sen kaupungin plikkoja mistä tulee kevään Suomen mestari? Eli tällä kertaa kesätyttö tulee Oulun suunnalta ja tämä helpottaa J.Hotin valintaa melkoisesti! Sillä Oulun kaunein nainen on tietenkin Suvi Teräsniska ja ehdokkaani kesätytöksi on juuri Suvi Teräsniska. Siinä kun ihanainen Suvi kesäisenä yönä järven rannalla laulaa vierelläsi Pohjantuulta akustisesti niin kaikki maailman huolet ja murheet unohtuu samalla kertaa : )

Linkki: YouTube.
 

ditrim

Jäsen
Voittoon asti Satu Tuomisto!
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Yhtä en vaihda! Ja se on Emma Stone! En vaan pääse yli, upea! Näyttelee Gwen Stacya uudehkossa elokuvassa The Amazing Spiderman 2.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihanainen Elize Ryd voisi tulla kesäksi, miksipä ei pidemmäksikin aikaa, kehräämään mun lattialle.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pientä arpomista joutui suorittamaan Therese Johaugin sekä Anne Kukkohovin välillä, lopulta ääni Annelle rinnanmitan erolla.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Mä heitän nyt tähän House of Lies -sarjasta Kirsten Bellin joka on aikuistunut mukavasti Veronica Marsin ajoista.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Pitää hypätä Emma Stonen vankkureihin eli ääni Emmalle.

Linkki yllättää ja vie googlen kuvahaun tuloksiin.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Tänä kesänä valintani kohdistuu Florence + The Machine- yhtyeen laulaja Florence Welchiin. Ulkonäöllisesti ei ole missään nimessä mikään 10/10 mutta sen sijaan on vaan ihan mielettömän suloinen, olin ihan in lööv heti kun tsekkasin millainen hän on livenä. Oon nyt yrittäny laajentaa musiikkimakua naislaulajiin ja hän on tällä hetkellä PJ Harveyn kanssa ykkösenä mulla. Tuosta vähän videomateriaalia juutuubista. Ihana nauru!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Täältä ääni Anne Kukkohoville, joka kivasti esitteli tämän kesän bikinimuotia aikuiselle naiselle:

Mää ja Tapparan mies ollaan samaa mieltä. Ääni lähtee täältä Anne Kukkohoville.

Ja mää kans. Kukkohoville ääni.
Ihmettelen sen minkälie Sarah Chafakin suosiota. Ihan hirveen näköinen ja harvinaisen ärsyttävän oloinen kersa ja se näkyy aivan liian useasta tuutista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös