Jatkoajan kesätyttö 2012 finaali - kahden kauppa

  • 39 448
  • 182

Kumpi vie?

  • Iina Kuustonen

    Ääniä: 224 51,6%
  • Petra Manner

    Ääniä: 210 48,4%

  • Äänestäjiä
    434
  • Poll closed .

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Linkittäisitkö vielä ihan kiinnostuksen vuoksi sen Petran kuvan, joka sinuun upposi.

e: no aanestinpa sittenkin, vain tuodakseni aanestysta enemman tasoihin.

Valitettavasti en aanestanyt ulkonaon perusteella. Pitaa pitaa aanestys tasoissa ja tiukkana, naas!

Ei Seiskan, mutta arvostamani Hymy kehuu Iinan persettä.

Minuakin harmittaa kyseisen hitaan yksilon todellinen kammays tassa tilanteessa. Jos ei kaljaa pysty jattamaan terassille sen ajaksi kun lahtee hakemaan Suomen Pulitzeria kannykkakameran turvin Helsingin kaduilta, niin johan on.
 

Eskelarit

Jäsen
Kuinka moni muu tunnustaa ''panttaavansa'' ääntään loppuun saakka vai olenko ainoa laatuani?

Todennäköisesti kun näin tulee ääntä säästettyä, niin se unohtuu ja sitten vituttaa.. Toki äänestettävä on jo selvillä, en siis mieti enää äänen saajaa.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Kuinka moni muu tunnustaa ''panttaavansa'' ääntään loppuun saakka vai olenko ainoa laatuani?

Todennäköisesti kun näin tulee ääntä säästettyä, niin se unohtuu ja sitten vituttaa.. Toki äänestettävä on jo selvillä, en siis mieti enää äänen saajaa.

Minä! Tiedän myös ketä äännestän, mutta laitan sen vasta vähän myöhemmin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kuinka moni muu tunnustaa ''panttaavansa'' ääntään loppuun saakka vai olenko ainoa laatuani?

Minä panttaan ainakin, kun en ole vielä päättänyt kumpi sen äänen lopulta ansaitsee. Petrakin oppi hymyilemään alkukankeuden jälkeen olympialaisissa joten Iinan etu siinä ainakin kapeni. Katsellaan ja mietitään, luultavasti lopulta unohdan äänestää sen kilpailun ratkaisevan äänen.
 
Näyttäisi olevan vielä 25 tuntia aikaa antaa äänensä. Kuustosmikon tytär näyttää johtavan nyt niukasti kolmella äänellä. Petran bandwagonissa olen itse loppuun asti, joten aktivoitukaa jos ette vielä ole äänestäneet.
 

Dängleri

Jäsen
Näyttäisi olevan vielä 25 tuntia aikaa antaa äänensä. Kuustosmikon tytär näyttää johtavan nyt niukasti kolmella äänellä. Petran bandwagonissa olen itse loppuun asti, joten aktivoitukaa jos ette vielä ole äänestäneet.

Sama toive täältä. Petra rinnan mitalla voittoon!!!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Sama toive täältä. Petra rinnan mitalla voittoon!!!

Nyt vähän särähti korvaan. Jos me nyt aletaan rinnan mitalla mittailemaan voittajia, niin kyllä Kuustonen on siinä asiassa ihan ehdoton ykkönen, vaikka Petran kummut näyttivätkin hyvältä siitä 2011 MM-finaalin jälkeisessä haastattelussa, josta tämä kaikki hänen fanitus on lähtenytkin.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei hitto, meneekö tämäkin tasan? Iina-fanit, nyt herätys!
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Mulla olisi vielä ääni antamatta. Voisinpa katsoa hieman ennen äänestyksen loppumista tilannetta ja paljastaa suosikin sitten.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hieno kisa, molemmat aika herkkukissoja. En kuitenkaan tajua tollasta dissaamista. Luulen, että moni Jatkiksen runkkareista olis melko hämillään, jos kumpi tahansa näistä finaalisteista heräis aamulla vierestä. Vaikea sanoa kumpaakaan silleen rumaksi, vai mitä?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Fuuuck! Onnistuin jotenkin äänestämään Iinaa, vaikka Petralle piti antaa ääneni. Toivottavasti järjestäjä ottaa tämän huomioon, varsinkin kun nyt näyttää siltä, että tässä skabassa yksikin ääni voi ratkaista. Nöyrimmät pahoitteluni sössimisestä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Fuuuck! Onnistuin jotenkin äänestämään Iinaa, vaikka Petralle piti antaa ääneni. Toivottavasti järjestäjä ottaa tämän huomioon, varsinkin kun nyt näyttää siltä, että tässä skabassa yksikin ääni voi ratkaista. Nöyrimmät pahoitteluni sössimisestä.

Hyvin tehty ;) Vaikka mieluummin soisin Iinalle rehdin voiton, mutta jos tuolla äänellä tämä ratkeaa, niin pieni sivumaku jää.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Mä taas äänestin vahingossa Petraa vaikka Iinaa piti. Ja viis mun kaveria kans. Että ottakaa sitten laskennassa huomioon.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä taas äänestin vahingossa Petraa vaikka Iinaa piti. Ja viis mun kaveria kans. Että ottakaa sitten laskennassa huomioon.

Eikö nuo äänestäneet näy edes äänestyksen tekijälle? Että sieltä voisi sitten katsoa, että Trenchtown on äänestänyt Iinaa, kun aikoi äänestää Petraa? Toisaalta, ei se niin tarkkaa ole, vaikka Iina voittaisikin, söpö tyttö hänkin on.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Jahas, omalla suosikillani on oikein turvallisen tuntuinen johto äänestyspäivän viimeisenä aamuna. Helppo voitto! Go Iina go!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Todella hieno taistelu, mutta Petra ei sitten voittanut. No, ehkä ensi vuonna, saa nähdä. Todennäköisesti nousee uusia lupauksia parrasvaloihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös