Jatkoajan kesätyttö 2012 finaali - kahden kauppa

  • 39 453
  • 182

Kumpi vie?

  • Iina Kuustonen

    Ääniä: 224 51,6%
  • Petra Manner

    Ääniä: 210 48,4%

  • Äänestäjiä
    434
  • Poll closed .

Dängleri

Jäsen
Jos "kesätyttö 2012" -finaalissa on Petra Manner ja varsinkin Iina Kuustonen (joku random pic Iltalehden sivuilla), niin kertoohan se jotain tämän yhteisön yleisestä naismausta. Mut eipä siinä, jokainen tavallaan.

Kerro vielä oma naisihanteesi, niin aletaan porukalla etsimään googlesta noita random picceja.

Naisihanteella nyt sinällään ole mitään tekemistä asian kanssa, koska siihen liittyy paljon muutakin kuin ulkonäkö. Mutta oma ehdotukseni "Kesätyttö 2012":sta oli Katharine McPhee, joka sai alkukarsinnoissa puolen kymmentä ääntä. Ja säästänpä sinulta vaivan, joten tässä random pic. Ja kun kesätyttö-äänestyksestä on kyse, tässä pakollinen bikinikuva.
 

Dängleri

Jäsen
No voi että kun sieluusi sattui, eikä oma ehdokas ole täällä... ei taida monella muullakaan - kts. sivuunkirjoittanut - olla. Nyt pitää vain valita kahdesta huonosta se vähemmän huono. Kuinka vaikeaa se voi olla?

No eipä tuo sieluun satu, eikä lanttiakaan kukkaroon tuo, voitti kumpi tahansa. Mutta jos/kun noista piti valita, niin valinta oli ehdottomasti Petra Manner. Meni parilla rinnan mitalla ohi Mikon tytöstä.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Naisihanteella nyt sinällään ole mitään tekemistä asian kanssa, koska siihen liittyy paljon muutakin kuin ulkonäkö. Mutta oma ehdotukseni "Kesätyttö 2012":sta oli Katharine McPhee, joka sai alkukarsinnoissa puolen kymmentä ääntä. Ja säästänpä sinulta vaivan, joten tässä random pic. Ja kun kesätyttö-äänestyksestä on kyse, tässä pakollinen bikinikuva.

Jep, aivan uskomaton enkä ole eläissäni nähnyt mitään vastaavaa. Pfff... Linkkin neidin kuvaan glamour.com sivustolla.

Iina all day.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ite oon ymmärtäny, ettei tää oo mikään missikisa 2012, eli ei haeta välttämättä sitä maailman kauneinta ja virheettömintä mallia, vaan kesätyttöä jolla on ulkonäön lisäksi jotain muutakin persoonaan tai esiintymiseen liittyen.

Jokainen toki määrittelee itse ne kesätytön kriteerit, mutta minä arvostan tässä kisassa suomalaisuutta melko korkealle.

Itse aiheeseen, eli ääneni sai tällä toisella kierroksella Petra Manner. Jotenkin kolahti heti, kun ensimmäistä kertaa näin jossain aamu-tv:ssä lukemassa urheilu-uutisia.
 
Sydämeni heitti voltin, kun Petra haastatteli ranskalaista pikajuoksijaa tämän äidinkielellä. Iina who?
 
Naisihanteella nyt sinällään ole mitään tekemistä asian kanssa, koska siihen liittyy paljon muutakin kuin ulkonäkö. Mutta oma ehdotukseni "Kesätyttö 2012":sta oli Katharine McPhee, joka sai alkukarsinnoissa puolen kymmentä ääntä. Ja säästänpä sinulta vaivan, joten tässä random pic. Ja kun kesätyttö-äänestyksestä on kyse, tässä pakollinen bikinikuva.

Katharine McPhee (linkissä random pic kyseisestä neitokaisesta). Ihan söpö tytsy.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
50/60. Ääni Petralle koska oli ajankohtaisempi kesällä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Petra mennyt ohi, tämä on kaikkien aikojen äänestys Jatkoajassa sanon minä. Vielä kun molemmat kanditaatit on hyviä, eikä tasoa ihmisjäte-tuomisto, niin hyvä noste täällä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos ei Iina voita niin tehkäämme kaikki ihq Iinaa äänestäneet yhteinen rotesti!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Iina Kuustonen. En tiedä kuka tää Petra on. Kapasen exä?

Mä tiedän kuka tuo on mutta ulkonäkö on vielä hieman hakusessa. Linkittäkää nyt ihmeessä tuon naisen kuva tänne. Onhan täällä kuitenkin monia faneja kyseisellä naisella. Kuvia kiitos.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No minahan katsoin ja tyydyn toteaman etta korkeintaan kasin tyttoja kummatkin. Jatanpa edelleen aanestamatta.

Mutta nyt olet jälleen hieman sivistyneempi suomalaisista naisista. Kannatti googlettaa sillä tieto on valtaa.

Eikö kykene valitsemaan kahdesta parempaa...?
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Mutta nyt olet jälleen hieman sivistyneempi suomalaisista naisista. Kannatti googlettaa sillä tieto on valtaa.

Eikö kykene valitsemaan kahdesta parempaa...?

Olet oikeassa, kiitos kun patistit. Nyt olen fiksumpi ja sivistyneempi.

Petraa aanestin yllaolevista syista, mutta jos oikeasti pitaisi valita niin varmaan paatyisin Kuustosen puolelle silmien perusteella. En tieda, ei kovin hyvia kuvia saatavilla.

Missa ovat seiskan artikkelit naista kahdesta naisesta kuinka uudet bikinimallistot ovat esittelyssa?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Petraa aanestin yllaolevista syista, mutta jos oikeasti pitaisi valita niin varmaan paatyisin Kuustosen puolelle silmien perusteella.

Linkittäisitkö vielä ihan kiinnostuksen vuoksi sen Petran kuvan, joka sinuun upposi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös