Jatkoajan KesäRinki osa 4 29.7.2023

  • 24 000
  • 178
Tila
Viestiketju on suljettu.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On tapahtunut mitä on tapahtunut niin kyseisten asioiden puinti/arvailu/vihjailu ei ole millään tapaa soveliasta tällä palstalla.
Eipä tässä paljoa puitavaa tai arvailtavaa tai vihjailtavaa olekaan enää kun nummenkallion, czeskun ja itse asiassa myös tuosta gloven viestistä voi jo aika hyvin päätellä ainakin sen kuka on ollut syypää, ja että jotain siellä on perseilty sen verran että osa on saanut sen verran osumaa, henkisesti ja/tai fyysisesti, että juhlamieli on läsähtänyt. Tuohan oli ainakin oma pointtini, että jos tätä ei olisi haluttu julkisesti tuoda ilmi niin sitten ei olisi kannattanut yhtään mitään tänne myöskään kirjoitella, koska näistä tällaisista satunnaisista lauseista sieltä ja toisista täältä tulee kyllä kaikille tällaisille ulkopuolisillekin aika selkeä kuva tapahtumista. Sitä voi olla vaikea nähdä ja ymmärtää sellaisen joka itse jo tietää mitä on käynyt.

Koska kyseessä oli tämmönen julkisesti pitkin vuotta mainostettu tapahtuma, mutta joka jouduttiin sitten viime tingassa perseilyn takia perumaan ja sen ei katsottukaan enää olevan sellainen asia mitä haluttiin julkisesti kertoa, olisi paras konsti ollut sanoa että tapahtuma jouduttiin perumaan, valitettavasti, pahoittelut kaikille. Ja sitten olla vain hiljaa, ihan kaikki jotka asiasta jotain tiesivät. Olisihan siitäkin varmasti täällä parranpärinää ollut, mutta nyt kun on lause siellä ja toinen täällä sanottu, mutta silti ei mukamas kerrottu mitään, onkin kerrottu julkisesti aika hyvin jo että kuka teki ja mitä. Oman harkinnan mukaan olisi sitten vaikka yksityisviesteillä voinut vastailla sellaisille jotka vaivautuvat asiasta kysymään, eikä huudella että minä sitten kerron kyllä sitten salassa kaikille jotka kysyvät, sekin ja se että muut mukana olleet eivät huuda mitään vastaan kertoo jo aika hyvin että kuka on ollut vikapää.

Maito on vähän niinku maassa nyt jo.
 
Viimeksi muokattu:

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Se on aina helvetin hyvä idea kiskoa viinaa yksityisasunnossa anonyymien nettituttujen kanssa. Sitten vielä ihmetellä, kun on tapahtunut kovissa nousuissa (taikka laskuissa) jotain dramaattista.

Sen verran tätäkin palstaa lukeneena, olisin tämänkaltaiset etkot blokannut sata kertaa sadasta, jos olisi tämän ryhmän mukaan pyydetty.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tästä olen kyllä eri mieltä. Tällä palstalla mainostettu tapahtuma/meeting peruuntuu tapahtumapäivän aamuna ilman kummempia perusteita, minusta spekulointi/puinti/arvailu on ihan normaalia, enkä ymmärrä miksi se ei olisi soveliasta.

Peruuntumisen syytä ei tietenkään tarvitse tänne avata.

Perustelut mun mielestä on riittävät mitkä sanovat ettei voi osallistua eikä puida/arpoa mitä on aiemmin tapahtunut jonkun yksityisasunnossa.
 
Me turenkilaiset ollaan vähän tylsiä ja päätämme nämä jatkot. Tämä tehdään puhtaana varotoimenpiteenä. Ketään palstalaista ei olla viemässä nähdyn perusteella kurinpidon puhuteltavaksi ja haluamme pitääkin tilanteen sellaisena, joten ketju suljetaan ennen kuin kukaan sortuu rikkomaan palstan sääntöjä. Emme halua tämänkään ketjun vuoksi nähdä esimerkiksi anonymiteettirikkeitä, asiatonta käytöstä tai henkilökohtaisia hyökkäyksiä. Korostamme vielä ettei mitään näistä ole vielä tapahtunut.

Mielestämme voisikin olla paikallaan, että aivan kaikki lopettavat kaikenlaisten lisävihjeiden jaon.

Moderaattorit
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös