Jatkoajan KesäRinki osa 3 30.7.2022

  • 13 673
  • 127

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mitään en ole ketjuun aiemmin kirjoittanut, mutta olen tässä loman häämöttäessä loppuaan kuitenkin ketjua seurannut. Harkinnassa oli, että piipahtaisin jos aikataulut hyvin sopii. No olisi sopinut, mutta flunssa pukkasi täälläkin viime yönä. Ei sikäli ihme, että kotona 2/5 sitä oli jo muutaman päivän sairastanut.

Mukavaa päivää teille sinne!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tulen sinne, nyt junassa. Veli @Krepo lta pyytäisin tänään hellempiä otteita. Äijä rappasi eilen meillä KooKoon Björkstrandin paidan seinältä. Toki varovainen peukku derbylutuurin ylläpitämisestä, tätähän se pitää ollakin. Odotas vaan kun pääsen tuhoamaan SaiPa-luolaasi. Olet kutsunut kotiisi, harkitse vielä.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Mä olen tulossa Narvasta ja aivan kammottava olo. Kulttuuri piisaa mulle, kotiin goijaamaan (mikäli sellaista en on olemassa). Maanantaina takaisin työelämään. Pitäkää veljet lystiä!
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Olen täällä kotona selvinpäin enkä missään juopottelemassa. Viimeksi join yli kolme alkoholiannosta elokuussa 2020. Avaraa luontoa katson nyt, juopot.
Olin paikan päällä selvinpäin. Hirveän kauas Avarasta luonnosta ei jäänyt täälläkään ja joku onnekas uros ehkä löytää vielä paritteluseuraakin.

Kiitos @Czescku järjestämisestä ja paikalla olleille ja oleville jutuista!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Paikalla. Nää on vielä pystyssä. Melkein.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tahtoo tietää enemmän!!!

Missä kaikki juorut ja fotot?

Ei kerkee itse edes baariin lähtee kun pitää hakata f5.
Usea tuli, joku kävi. Joku lähti, toinen jäi.

Juteltiin, kinasteltiin, kukaan ei somemaisesti ottanut hernettä nenään.

Kun Jatkis juttelisi joskus yhtä hyvässä hengessä niin palsta olisi parempi paikka.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pitäähän sitä maalaisille tarjota pala suurta maailmaa, kun kerran Stadiin eksyvät. Hengitä syvään sitä kulturellia ilmapiiriä ja nauti. Moni lappeenrantalainen olisi kateellinen.
Lappeenrannasta voi olla montaa mieltä, mutta ei tuo kateellisuutta voi millaan mittapuulla herättää!!!
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kesärinkinoviisina en tiennyt mitä odottaa, joten hiukan varovaisesti hiippailin Hakaniemen metroasemalta puistoa kohti. Kuten arvata saattaa, alkoholilla oli välittömästi osuutta asiaan ja mitä enemmän porukkaa paikalle valui, sitä enemmän kasvoi vittuilun määrä.

Ymmärtääkseni kaikki paikalla olleet olivat kuitenkin sitä mieltä että vittuilun määrä ja laatu oli erinomaista, ja erittäin hienoa oli se että kukaan ei siitä kuitenkaan mieltään pahoittanut. Bannivasara olisi kyllä korjannut lähes kaikki jos moderaattoreita olisi paikalla ollut.

Ensi vuonna uudestaan!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiitokset kaikille miitissä olleille yhdessä ja erikseen. Yhtään mulkkua ei tullut tällä kertaa vastaan, tosin esimerkiksi veli @Krepo n olinkin tavannut jo aiemmin.

Oikeasti ja vilpittömästi: oli taas hauska nähdä äijiä, joitain uusiakin tällä kertaa. Tulkaa sitten taas ensi vuonna, siinä niitä perinteitä syntyy. Ja toki voi tulla jo aiemmin, jos jossain kokoonnutaan, olisi jopa hyvä.

Kiitokset myös veli @Czescku lle, joka jaksoi taas järjestää tämän. Liitteenä myös kuva, joka todistaa, että krepolaisen tuhot on korjattu. Seuraavana on vuorossa krepolaisen SaiPa-luola.
 

Liitteet

  • FD42557F-7B90-42DA-9BD0-71F9AE01A3B5.jpeg
    FD42557F-7B90-42DA-9BD0-71F9AE01A3B5.jpeg
    559,4 KB · kertaa luettu: 172
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös