Jatkoajan KesäRinki osa 3 30.7.2022

  • 13 671
  • 127

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
En mie siuta oikeesti hakkaa. Myö voiaan puhuu vaikka IPV:stä, siit myö molemmat vissii tykätään. Siit mie en luovu. Ja kaikella rakkaudella tämäkin kohtaaminen.

KooKoo on silti parempi ku SaiPa.
Itse en juuri pesäpallosta välitä. Ei Miulla oo mitään erityistä sidettä Imatran joukkueisiin palloveikkoihin saatikka Ketterään.

Huoran musiikillisesta tuotannosta vissiin molemmat tykätään, josko tuosta saataisiin hyvä henkistä keskustelua.

Taidettiin viime miitissä ohimennen sivuta tätä KooKoo-SaiPa asetelmaa? Jatketaan toki samoilta askelmerkeillä!
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Vähän yli kuukausi tapahtumaan. Ilahduttavaa, että uusia nimimerkkejä on tulossa paikalla.

Seniorimiitissähän tämä kaikille avoin tapahtuma keksittiin ja sen järjestäjä @Leon "ehdotti" että minä järjestän (koska tietää ettei kenestäkään muusta livetapahtumissa pyörineistä ole siihen).

Tapahtuma on järjestetty vasta kaksi kertaa, mutta aivan helvetin kivaa on ollut kaikilla. Tulkaa palstaveljet ja -siskot rohkeasti mukaan. Kävelkää vaikka muutaman kerran porukan ohi "huomaamatta" ja päättääkä sitten liityttekö seuraan. Aina kannattaa. Nimimerkkien väliset skismat jäävät heti pois kun näkee ihmisen oikeasti.

Koska kaikki eivät eksy tuonne kierrätyskeskuksen puolelle niin annan esimerkin. Pidin pitkään nimimerkkiä @Turha Kaukalo jonain aivan idioottina ihmisenä. Tapasin hänet ja ajatusmaailma heitti volttia. Ymmärrän nykyään täysin miksi hänen kirjoituksensa palstalle vaikuttavat joskus oudoilta.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Olethan @pettter tulossa kesä rinkiin? Viime vuonna toki nähtiin, mutta jos jotain, niin teikäläisen kaltaisen palstalegendan näkeminen lämmittäisi sydäntä kovasti! Melkein kuin suuremman luokan julkkiksen kanssa pääsisi hengailemaan. Ja tämä ilman mitään ironiaa, jos joku vääräleuka niin erehtyy luulemaan.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mää voisin liittyä seuraan. Joku saa kyllä mua sitten muistuttaa vaikka viikkoa ennen että lupasin näin tehdä...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Yritän muistaa muistuttaa, joku voisi muistuttaa minua siitä.
Yritän muistaa muistuttaa, jotta voisit muistuttaa. Yritän ehtiä mestoille itsekin. On kummitytön kakskymppiset samana päivänä ja maakunnissa. Katsotaan kuin käy.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Loma alkaa sillo aamulla joten saatan raahata itseni paikalle jos siä on komeita miähiä kans silmänruokana :)
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Loma alkaa sillo aamulla joten saatan raahata itseni paikalle jos siä on komeita miähiä kans silmänruokana :)
Komeista en tiedä, mutta miehiä siellä taitaa olla.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF

Glove

Jäsen
Mitä mitä, vähemmän porukkaa kuin viime vuonna?!?

edit: Toivottavasti noista kiinnostuneista joku eksyy paikalle.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
@Krepo kyyyllä edelleen hyvältä näyttää minun osaltani. Saadaan varmasti SaiPan sentteritilanteeseen ja Okuliarin tapaukseen selvyys.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Mitä mitä, vähemmän porukkaa kuin viime vuonna?!?

edit: Toivottavasti noista kiinnostuneista joku eksyy paikalle.
Ketäs tuon "varmojen" listan ulkopuolelta osallistui viimeksi? Punis joo, mutta ei miun mieleen muistu muita? Olinko päissäni, ehkä?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
@Krepo ei tässä ketjussa kylläkään ole minun vahvistusta siitä, että osallistuisin. Muutenkin sain nyt sen Suomessa pörräävän pitkän ja sitkeän kesälentsun. Uskonut kohta kurkkutorven pois kaulan sisältä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
On kiinnostuneissa ainakin @peksa edellä mainittujen lisäksi, mutta saa nyt nähdä jaksaako hän yövuoron jälkeen raahautua paikalle (ei heti alkuun ainakaan, mutta toisaalta taitaa useampi tulla hieman myöhemmin kuten aina ennenkin). Ainakin hän lupasi tuoda minulle tulevana viikonloppuna laivalta vähän juomista kesärinkiä varten. Taisi tuoda muuten viime vuonnakin, mutta se pullo unohtui ottaa mukaan rinkiin.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Mitä mitä, vähemmän porukkaa kuin viime vuonna?!?

edit: Toivottavasti noista kiinnostuneista joku eksyy paikalle.

Eksyä voin kun ei oo hajuakaan missä Tokoinranta on. Ainoo mesta mitä Kalliosta tiedän on Karhupuisto.

Ainoa paikka mihin osaan varmasti Stadissa on Länsisatama vaikka olisin jo tinannut viikon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös