Jatkoajan KesäMies -kisa

  • 3 111
  • 43

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Tasa-arvon nimessä vaadin tällaisen kisan liikkeelle työntämistä, vaikka olisinkin ainut äänestäjä. Kisan säännöt olisivat yksinkertaisuudessaan seuraavat: yritämme saada kokoon noin 10 Miesehdokasta, joista sitten äänestämme JatkoajanKesäMiehen 2003. Koska kyseessä on kisa, jossa äänestämme Miestä isolla M:llä, tulee ehdokkaitten täyttää tiettyjän kriteerejä, jotka vain Miehet isolla M:llä täyttävät. Jokainen ehdokkaita ehdottava, saa määritellä omat ehtonsa. Eli säännöt ovat hyvin epämääräiset, mutta niin on oma ehdokkaanikin.

Vastoin kaikkia luonnonlakeja oma ehdokkaani on Timo Jutila, tuo maajoukkueen entinen luotettava pakki, jolta löytyy myös herkkä runojalausuva puoli. Jutissa yhdistyy miehisyys ja herkkyys. Hänen viiltävät analyysinsä jääkiekosta jättävät tyystin taakseen muut ns. asiantuntijat. Jutin syli tuntuisi kovien kesän ukkosmyrskyjen pauhatessa turvalliselta ja pehmeältä. Juti on myös oikeudenmukainen ja reilu, mutta samalla hän kykenee koviin ratkaisuihin, joihin vaaditaan jälleen Miestä. Hän arvostaa lapsia ja kykenee näyttämään hyvää Miehen mallia.

Ehdokkaani on siis Timo Jutila.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Saadaankohan nyt KYMMENTÄ ehdokasta listoille kun Annuli aloitti heti miehestä isolla M:llä ? Tämä Timo on niin Mies, että minulle ei ole moniin tunteihin muita miehiä tullut mieleenikään, mahtaako niitä muita ollakaan.
No vähän kun pinnistin, muistui mieleeni Uutisvuodon Peter Nyman, ei paha. Vaikuttaa kovin älykkäältä ja hänellä on neitseellinen nauru. Siitä en tiedä olisiko hänestä ukkosen ilmalla syliin ottajaksi tai turvaksi, mutta seuramieheksi kelpaisi satoi tai paistoi.
Muita ei nyt tule mieleen, paitsi se yksi, hengästyttävänhyvännäköinen. Oikeastaan olen nähnyt jo kaksi hengästyttävänhyvännäköistä, mutta niitä en laita mihinkään yleisille listoille. "Kilpailutan" itsekseni iltojeni iloksi, ja sillointällöin päivisinkin.
Ehdotan Peter Nymania Timo Jutilan kilpaveljeksi, ja laitan lisää Miehiä listoille kunhan keksin sopivia.

Terveisin koo
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Koska kannustan palstan naisia äänestämään Kesätyttökisassa, niin kaipa minäkin vastavuoroisesti voin ehdottaa yhtä kilpailijaa tähän skabaan.

Ehdokkaani on Lapualla syntynyt keihäsadonis Harri Haatainen. Olen antanut kertoa itselleni, että jostakin syystä tämä salskea nuorukainen on kovasti naisväen mieleen, muutenkin kuin vain keihäänheittotulostensa takia. Minä en ymmärrä että mikä hänessä on niin ihmeellistä, ehkäpä sen tajuavat vain naiset...

Jos Haatainen pääsee tähän kisaan mukaan, niin MINÄ olen sitten hänen virallinen managerinsa ja syön kermat kakkujen päältä jos Harri sattuisi kisan voittamaan.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Loistavaa Annuli!!! Loistava idea sinulta tämä ketju!

Minun ehdotukseni on todellakin mies isolla M:llä.


Jere Karalahti.

Tuo maamme ehdottomasti seksikkäimpiin miehiin kuuluva komistus.
Tuo pahan pojan ulkomuoto uppoaa varmasti muihinkin naispuolisiin kuin minuun.
Se kalju, se leukaparta, se toinen kulmakarva kohotettuna...

Huih. Ihan vaivuin haaveiluun.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Koskapa Preda niin minäkin tungen apajille omine ehdotuksineni. Ajattelin ensin ehdottaa kisaan mukaan ÄTPPOMK-veli Seniorin mutta koska Hän tuolloin voittaisi kisan ylivoimaisella äänivyöryllä päätänkin ehdottaa kisaan mukaan...

... Teppo Nummisen. Hän on pelaaja joka on ansainnut arvostuksen teoillaan ei puheillaan. Tämän paremmin en osaa perustella koska hänessä yhdistyvät juuri ne puolet joita itse ihmisissä arvostan kuten mm. rauhallisuus, asenne, varmuus.

vlad#16.


edit: heivattu halveeraavana M.Saukkonen ehdokkaan paikalta pois.
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mikäli pojankoltiaiselta ehdotus miesköriläiden kisaan sallitaan, niin tässä sekä koti-, että ulkomaan nominaattini.

Iggy Pop: Katselin juuri keikkaa videolta, ja pakko nostaa esiin tämä teräspappa. Vuosia takana jo 56 - mitä ei hevin uskoisi. Voisin vaihtaa Iggyn vartalon omaani ihan mielelläni. Vaikka Iggy on Jutilaakin pienempi, löytyy sisua silti jopa enemmän. Tämä vain vertauksena, mitenkään Juita väheksymättä :-) Mies on ollut monen montaa kertaa tosi pahasa jamassa, mutta noussut syvältä suosta useammin, kuin mitä itsensä Mika Myllylä sinne on uponnut.

Iggy on vuoden mies. Ihan minkä vuoden tahansa.

Ja kotimainen vaihtoehto on K-P. Ei, älkää luulkokaan, että tyrkyttäisin teille Kyröä. Vaan tarjolla on Kari-Pekka Toivonen, joka on jopa monessa mielessä ajankohtainen. Siihen, onko kyseinen herra "syötävän söpö" en ota kantaa, mutta johan näyttelijän taitonsakin ansaitsevat tunnustusta. Ranuan kummeissa Saatana on kerrassaan loistava. Cityn naistoimittaja lopettaisi tämän kirjoituksen seuraavasti:
TJEU: verhoamaton takamus Nousukaudessa
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Minäkin kannan korteni kekoon..

Viestin lähetti assat__85
, ihan vain näin naisten kesken.


Sukupuolista syrjintää! Kielsikö Annuli miehiä osallistumasta äänestykseen? Palstalla on kuitenkin sen verran lukumääräisesti vähän naiskirjoittajia, että miesten antamat äänet (protestiäänet kenties jossakin tapauksessa?) tekisivät kilpailusta mielenkiintoisen ja tiukan. Ainakin yhtä tiukan kuin Harri Haataisen hauis...
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Minäkin kannan korteni kekoon..

Viestin lähetti Predator
Sukupuolista syrjintää! Kielsikö Annuli miehiä osallistumasta äänestykseen? Palstalla on kuitenkin sen verran lukumääräisesti vähän naiskirjoittajia, että miesten antamat äänet (protestiäänet kenties jossakin tapauksessa?) tekisivät kilpailusta mielenkiintoisen ja tiukan. Ainakin yhtä tiukan kuin Harri Haataisen hauis...


Mutta Predator, pitää ottaa huomioon kyllä miesten ehkä piilevä kateellisuuskin ja tosiaan, teidän suuri lukumääränne.
Onhan se inhottavaa jos tämä kisa pilataan sillä että miehet tulevat vitsikkäinä ehdottelemaan kaikenmaailman Niclas Hedbergejä ym.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos saisin äänestää, äänestäisin Timo T.A. Mikkosta, koska hän on Suomen kovin jätkä.

Mutta koska en saa äänestää, pidän turpani kiinni.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Minäkin kannan korteni kekoon..

Viestin lähetti girlzilla15

Onhan se inhottavaa jos tämä kisa pilataan sillä että miehet tulevat vitsikkäinä ehdottelemaan kaikenmaailman Niclas Hedbergejä ym.

No ei sitten. En kajoa tähän ketjuun enää. Silti naisten/tyttöjen toivon myös äänestävän Kesätyttö 2003-kisassa. Have fun!
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Viestin lähetti Predator

Ehdokkaani on Lapualla syntynyt keihäsadonis Harri Haatainen. Olen antanut kertoa itselleni, että jostakin syystä tämä salskea nuorukainen on kovasti naisväen mieleen, muutenkin kuin vain keihäänheittotulostensa takia. Minä en ymmärrä että mikä hänessä on niin ihmeellistä, ehkäpä sen tajuavat vain naiset...


Mutta onko Harri Mies? Kilpailun tarkoituksena oli antaa ehdotuksina todellisia Miehiä ei malleja tai kauniita poikia, vaan Miehiä...

Ja tottakai tämänkin palstan urospuoliset saavat osallistua, jos osaavat heittää ehdotustensa perään kunnon PERUSTELUT. Kyllähän normaalitkin uroot osannevat arvostaa kunnon Miehiä.
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Tästähän saataisiin hyvä keskustelu: Onko Karalahti MIES vai ÄMMÄ? Pelaaja, jonka lahjat riittäisivät maailman huipulle vaihtaa NHL-uransa vapauteen juoda viinaa: Uskomatonta rohkeutta olla oma itsensä vai selkärangattoman alkoholistin helppo ratkaisu? Lähteekö ura uuteen nousuun kohti legendaa vai tuleeko Jerestä ylipalkattu iso-egoinen ex-stara, jolla takana lupaava tulevaisuus? Tuleeko Jerestä uran jälkeen arvostettu valmentaja/urheilutoimenjohtaja vai viekö elämä Jeren Matti Nykäsen polkuja pitkin strippariksi/laulajaksi? Kumpi voittaa päihteet vai Jere? Kaikki on ainakin tähän mennessä annettu anteeksi, mutta kuinka 10 vuoden päästä?
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Jos minulla olisi valtuus äänestää, menisi ääneni ehdottomasti miesten mies, Töölöntorin sankari - Timo Kojolle! Tässä ukossa yhdistyy taiteellisuus sekä aggressiivisuus hyvin.. vetoavalla tavalla. 0-Kojo siis voittoon!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Janos
Jos minulla olisi valtuus äänestää, menisi ääneni ehdottomasti miesten mies, Töölöntorin sankari - Timo Kojolle! Tässä ukossa yhdistyy taiteellisuus sekä aggressiivisuus hyvin.. vetoavalla tavalla. 0-Kojo siis voittoon!


Mä annan myös ääneni tälle Töölön Hannele Laurille! Ole hyvä Timo"nolla"Kojo.
Kojon Euroviisuissa esittämä kappale Nuku Pommiin on yksi parhaista kappaleista mitä on ikinä julkaistu...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täältä ääni Timo ''I love me'' TA Mikkoselle. Ja puoli valtakuntaa. Loput samalle hemmolle pahan päivän varalle. Ja paskat, koko valtakunta samantein. Onse kone.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Jos minulla olisi valtuuksia äänestää niin äänestäisin Teemu Selännettä. Olen kuullut monen naistuttavani kehuvan Teemua miehekkääksi ja komeaksi. Itse en tietenkään Teemua sillä silmällä katso, joten en voi itse oikein hänen komeuttaan arvioida. Teemu on myös rauhallinen ja kaikin puolin hyvä tyyppi. Loistava pelaaja myös :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
No jo on kumma, jos tähän skabaan ei oteta itse miesten miestä eli The Penaa!!!!!
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Siis tosiaan kaikki ovat tervetulleita kisaan sekä heittämään ehdokkaita että äänestämään. Jälleen kerran haluaisin mielelläni nähdä muutaman lauseen perusteluja, miksi kukin ehdokas olisi juuri täydellinen KesäMies. Ja mielummin muutakin kuin: Noku se on miehien mies ja karpaasien karpaasi. Miehet, kehukaa muita miehiä, nouskaa miehuutenne yläpuolelle ja antakaa tunteiden tulvia...
 

lihaani

Jäsen
Minne unohtui the Pentti?

Kuinka te arvoisat naiset olette unohtaneet the Pentin. Tämä kultakutrinen kerubi kyllä itse Timo T. A:lle antaa miehen vastuksen. Uumoilen, että kisasta tulee kahden kauppa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Annuli
Miehet, kehukaa muita miehiä, nouskaa miehuutenne yläpuolelle ja antakaa tunteiden tulvia...

Se on tavattoman vaikea kehua toisia kun ei osaa kehua itseäänkään. Ehkäpä koetan ylittää itseni kaikesta huolimatta ja raapustella lisää sanoja tuonne omaan viestiini.

terv. vlad#16.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lisää miehiä kehiin. Janne Grönvall. Olen saattanut mainita ennenkin sanasen tämän miehen kävelytyylistä, huh huh. Vain Geren Riku ohittaa JG:n eteenpäinmenotyylissä, ja minä en ulkomaaneläviä tähän kisaan ehdota.
Muutenkin ihan Mies paikallaan, kuten olemme voineet todeta viime viikkoina. Perusmies joka hoitaa hommansa ja näyttääkin ihan mieheltä, jos ajaa partansa.

Terveisin koo
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ainoa oikea kesämies on Vintiöiden Kesämies. Joten ääni hänelle. Mitä mie saan tehä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös