Jatkoajan aasialaiset ja oseanialaiset eli JAAJOt

  • 1 182
  • 5

Baldrick

Jäsen
Mitenkäs Jatkoaika asuttaa Aasiaa ja Tyynenmeren maita? En sitä palstallakaan ole piilotellut, että Kiinassa asun ja aiemmin muutaman täällä asuneen kanssa on tullut keskusteltua palstalla ja privaviestein. Näistä toinen toki kotiutui jo Suomeen.

Voisi kuvitella, että Venäjältä löytyy ainakin muutama vapaan puolen trolli, sekä Thaikkujen suunnalla varmasti jokunen palstalainenkin asuu. Aussit/NZ-akselilla varmasti vähintään yksi lymyää. En myöskään esim. Indonesiaa, Filippiinejä, Turkkia tai Japania sulkisi ihan heti pois laskuista. Eiköhän joku myös vedä ässän hihasta ja asu jossain Bhutanissa tai Vanuatulla.

Noniin JAAJOt, tuokaahan itsenne ilmi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Baldrick

Jäsen
Alla olevan jutun luettuani, minässä syttyi palava halu tulla vierailulle veli Repen tiluksille.


Kerro, kun oot tulossa, niin kerron pojille rajalla, että ottavat jykevimmät puikot ja useamman backupin. Lisätestit sitten mun luona - näytteet irrotetaan vanupuikon sijasta rystysistä ja kynsinauhoista, niin saadaan aineistoa ja täysi varmuus mahdollisesta tartunnasta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kerro, kun oot tulossa, niin kerron pojille rajalla, että ottavat jykevimmät puikot ja useamman backupin. Lisätestit sitten mun luona - näytteet irrotetaan vanupuikon sijasta rystysistä ja kynsinauhoista, niin saadaan aineistoa ja täysi varmuus mahdollisesta tartunnasta.
Jäbähän on kun Don Corleone. Tekee tarjouksen josta ei voi kieltäytyä!
 

Jeffrey

Jäsen
Tämmöinen ketju kun avataan, niin on pakko nostaa esille jo edesmennyt nimimerkki Pernaveikko. Hän jos joku ansaitsee paikkansa JAAJOjen Hall of Famessa ja tyhjän paikan pöydässä mahdollisissa tulevaisuuden vuosikokouksissa.

Asuin itse muutamia vuosia sitten Australiassa, ja tuli pidettyä yhteyttä tähän mystiseen Uusi-Seelannissa asuneeseen nimimerkkiin kun samalla puolella maailmaa keskustelupalstaa edustettiin.

Pernaveikko itse ei halunnut omia asumiskuvioitaan tuoda liikaa esille, koska ei halunnut olla "se joka muistetaan vain siitä, että asuu jossain tietyssä paikassa". Hieman riskillä tässä miehen itsensä toiveita siis tallon, mutta mielestäni on tärkeää pitää yhteisön muistoja yllä.

Nimimerkiltä on hyvin muistissa yksi toteamus, ja koen että tässä tapauksessa tämä lainaus on kunnianosoitus jo edesmenneelle yhteisömme jäsenelle. Tämä toteamus tulee itselleni aina mieleen kun Aussien ja NZ:tan eroista ryhdytään jossain yhteyksissä puhumaan. Huomaamatta tämä "ihmismielessä on se hyvä puoli, että kaikkeen paskaan tottuu", on tullut myös omaan humoristiseen ilmaisuun koskien asumisaikaani Ausseissa.

Pernaveikko kirjoitti:
Pari kertaa aikaisemminkin oon käynyt Ozissa, mutta nyt alkoi lähinnä vituttaa. Ihme touhua, mutta ihmismielessä on se hyvä puoli, että kaikkeen paskaan tottuu. On tää silti parempi maa kuin isoveljensä ja vähän harmittaakin se, että kaikilla on aina unelmana Australia eikä oteta selvää vaihtoehdoista.


Nimimerkin paremmin tunteneilla saattaisi olla lisää hyviä heittoja myös JAAJOja koskien.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
@Johnny B. Goode
Älä ole huolissasi. Kiinan viranomaiset ovat jo odottamassa sinua....
 

Liitteet

  • 3746f48111d648152832534b0720ae54ab6fe180.jpeg
    3746f48111d648152832534b0720ae54ab6fe180.jpeg
    37,4 KB · kertaa luettu: 152
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös