Jatkoaikalaiset Jäähallissa

  • 15 791
  • 60

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kaivetaan tämä nyt ylös.
Vieläkös uskalletaan omia istuinpaikkoja paljastaa muillekin käyttäjille?
Itselläni edelleen sama B2 ,rivi 7 ,paikka 92.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Pelsu-peli ratkaisi aika selkeästi lauantai-illan suunnitelmat.

Tennispalatsi Sali 7 Rivi 12, paikka 1
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
leivoja kirjoitti:
Pelsu-peli ratkaisi aika selkeästi lauantai-illan suunnitelmat.

Tennispalatsi Sali 7 Rivi 12, paikka 1

Että sitten takaisin, kun taas menestytään, ilmalalainen?

B1:ssä kärsitään loppuun asti.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Rebel kirjoitti:
Että sitten takaisin, kun taas menestytään, ilmalalainen?

B1:ssä kärsitään loppuun asti.

Koen kyllä omaavani oikeuden päättää vapaa-ajan aktiviteeteistä fiiliksen pohjalta...

Jos tappio olisi tullut 2-1, niin olisin lauantaina hallilla. Nyt näkemäni perusteella joukkue ei ansatse ropojani lauantailla. Saavat miettiä tekemisiään hieman (vaikka poisjääntini ei tosin tuohon vaikuta).

Mun mielestä on alhaista tulla syyttelemään mistään gloryhunter-meiningistä. Lätkämatsien ainoa kuluttajansuoja tuntuu olevan se, että äänestää jaloilla.

Mutta jos sinä olet ainoa vitun fani kavereidesi kanssa, jotka ovat kolmekymmentä vuotta hallissa ollut jokaisessa pelissä, niin siitä vaan....
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
leivoja kirjoitti:
Pelsu-peli ratkaisi aika selkeästi lauantai-illan suunnitelmat.

Tennispalatsi Sali 7 Rivi 12, paikka 1

Itellähän tuli paljon enemmän mielenkiintoa peliin. Miten Francis ja muu joukkue saa pelinsä kasattua murskatappion jälkeen. Todella mielenkiintoinen asetelma, mielenkiinotoisempi kuin jos IFK olisi käynyt hakemassa 1-2 voiton. Nyt punnitaan joukkuetta ja sen haluan olla näkemässä.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
leivoja kirjoitti:
Mutta jos sinä olet ainoa vitun fani kavereidesi kanssa, jotka ovat kolmekymmentä vuotta hallissa ollut jokaisessa pelissä, niin siitä vaan....

Aika moni siellä on se "ainoa vitun fani", IFK:n onneksi.

Murskatappiosta jaloilla äänestäminen on kuin kusisi järveen ja hyppäisi heti perään purskuttelemaan "vettä". Jos yhden tappion jälkeen kaikki äänestäisivät jaloillaan, niin IFK pelaisi missä sen eilisen mukana kuuluisi pelata eli jossain divarissa.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Välillä tuntuu, että täällä ymmärretään ihan tahallaan väärin toisten kirjoittamia asioita.

Ihmiset takertuvat aina sivulauseisiin ja niissä esiintyviin seikkoihin. Varsinainen asia ohitetaan suosiolla, koska lienee todetaan sen olevan samalla aaltopituudella kuin itse on...


Pointti oli se, että niminerkki Rebel katsoi asenteellaan oikeutetuksi esiintyä kuninkaan asemassa ja laittaa alamaisensa mielipiteen ja käyttätytymismallin täysin maanrakoon toteamalla kannattajan gloryhunteriksi vaikka tämä on täysin perustellutsti todennut olevansa vapaa valitsemaan lauantai-illan viettotapansa.

Matsiin tulen, jos ei ole muutakaan tai asetelmat antavat siihen aihetta. Kuten nyt vaikkapa eilen Lahdessa. Olin paikalla kannustamassa omia, mutta mitä sain palkkioksi. Matkakulut+safkat+lippu maksoin itse, ja joukkue palkitsi oman uhraukseni ottamalla 10-1 pataan ilman pienintäkään yritystä, ei edes vittu aikalisää...

Kaikesta tästä "viisastuneena" minun pitäisi siis tulla hallille uudelleen lauantaina ja maksaa siitä 20 euroa ihan sen vuoksi jotta nimimerkki Rebel ei saa aihetta kutsua minua Gloruhunteriksi, vaikka olen käynyt hallilla 33 vuotta joka vitun ikinen kausi.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Nimimerkki Rebelin mielestä on vain outoa siirtää edellisen tappion katkeruutta eteenpäin ja jättää se vitutus purkamatta lauantaina JYP-pelissä. Uskon enemmän vihan ulostuontiin matsissa ja fanaattisuuden osoittamiseen jäähallissa, kuin selänkääntämiseen ja luovuttamiseen tuon paskan jälkeen.

Tuli purettua nyt vittuuntumista muissa ketjuissa tapahtuvaan nurinaan nimimerkki leivojaan, jota tässä pyydän anteeksi. Itse kun en eilistä kokenut kuin hämmästyksestä kipeytyneinä leukaluina tuloksien pudotessa Lahden suunnasta eli en itse jäähallissa.

Se, maksaako 10e mahdollisesti paskasta elokuvasta vai 25e mahdollisesti paskasta lätkämatsista, on tietenkin jokaisen itsensä päätettävissä.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Rebel kirjoitti:
Tuli purettua nyt vittuuntumista muissa ketjuissa tapahtuvaan nurinaan nimimerkki leivojaan, jota tässä pyydän anteeksi. Itse kun en eilistä kokenut kuin hämmästyksestä kipeytyneinä leukaluina tuloksien pudotessa Lahden suunnasta eli en itse jäähallissa.

Hyväksytty.

Paikalla ollaan kunhan tunnelmat ovat laantuneet. Lauantaina ei nyt vaan yksinkertaisesti ole haluja olla paikalla, koska eilisen aiheuttama "kiittämättömyys" on mielestä pyyhittävä ns. ajan kanssa. Ei se kaikilla lähde sillä, että tullaan huutamaan seuraavaan peliin kaikesta huolimatta. Jollakin henkilöillä tämä toimii, et ole yksin, mutta uskoisin, että myöskään minä en ole ainoa jaloilla äänestäjä...

Mielestäni niitä oli jo Lukko-pelissä...

Esimerkiksi tiistaina olen Ilmalassa kannustamassa omiani. Vaikka pelonsekaisin tuntein. Varsinkin kun Ilmala ilmapiireineen on saanut minussa aina melkoisia angsteja pintaan. Koko paikka vaan vituttaa ja ahdistaa, mutta silti sinne on aina mentävä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös