Jatkoaikalaiset Jäähallissa

  • 15 790
  • 60

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
No niin, tuli eilen ajatus tällaisesta ketjusta. Minä kun en hirveän montaa JA:laista tunne "luonnossa" (siis en ketään, Cairnsin ulkonäöltä), tuli mieleen että tänne voi jokainen halukas laittaa omat koordinaattinsa paikallistamista varten.

Aloitan itse leikin:

B2 rivi 10 paikka 122

Saa tulla morjenstamaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minut löytää B3:sta, rivi ja paikka vaihtelee. Eilen olin nelosrivillä, paikalla 71. Kolmannen erän ja jatkoajan tosin siellä baarin puolella.

Saa muakin tulla morjenstamaan.
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
B2 rivi neljä,paikka 56. Voi tulla morjestaan ja puhuu lätkää =).
 

JanJ

Jäsen
C7, katsomon "oven" tasalla oleva rivi.
 

red nec

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
B3 rivi 2-4 ja pää kääntyneenä yleensä viuhkamuijia kohden,
tai sponsoroimana A6 RIVI 11 paikka 166,tervetuloa
viettämään aikaa ja heittämään asioista mielipiteitä.
 
Viimeksi muokattu:

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Kausikorttiin ei ole varaa

Irto lipuilla/tuttujen/faijan duuni kausareilla tulee nähtyä melkein jokainen koti-ottelu peli. Yleensä istun suosiolla piippuhyllyllä erinäköisten stongien seassa, mutta sijainti vaihtelee peleittäin.

Joskus joku miitti vaikka erätauolla röökimestalla tms. olisi hauska.
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Kausikorttiin ei ole varaa

Sama juttu. Paljon tulee kuitenkin käytyä matseissa. E9:n "parempi" puoli, portaikon oikea puoli, eli se joka on lähempänä E8:sia. Siellähän meitsi aina chillaa frendin kanssa.
 

keppana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tottenham
B2, Rivi 1. Vaihtelevalla kokoonpanolla hallissa: välillä aikuisseurassa mutta yleensä jälkikasvun/-kasvujen kanssa.
 

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
E:ssä ollaan

Irtolippulaisena majailen yleensä E8:ssa tai E9:ssä.
Kun vakiopaikkaa ei ole, niin miitingit erätauoilla (mieluusti jossakin oluthanan liepeillä) olisivat erittäin ok.
Esim. nordiksen puoleinen ylätasanteen juottola ? Sinne pinkaisee E8/E9:stä riittävän nopsaan :-)
Kausarilaisten pitänee nousta portaat :-(
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
F4

Eli F4:ssä, rivillä 3 ja paikoilla 44 ja 45 on meikäläinen avovaimoni kanssa. Ihan kausareilla ollaan. Meikäläisen bongaa hallissa helpoiten pelipaidan ansiosta. Se kun sattuu olemaan sininen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: F4

Viestin lähetti Sonic Empire
. Ihan kausareilla ollaan. Meikäläisen bongaa hallissa helpoiten pelipaidan ansiosta. Se kun sattuu olemaan sininen.

On tainnut tulla miehelle pieni moka hallin suhteen?! Blues pelaa Espoossa kotimatsinsa, ei suinkaan Noordiksella.
 

MRFINLAND

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit RED WINGS, Hamburger SV, Hammarby
B2 rivi 4 paikka 49
 
Meikäläisellä ei ollut tänä vuonna varaa ostaa kausaria, käyn kyllä silti katsomassa ainakin 20 kotipeliä+ 3-5 vieraspeliä. Mutta minut tunnistaa helposti, minulla on iso lippu, pelipaita (Kuhdan) ja sitten vielä HIFK:n lippis. Moikkaa, jos näet. Torstaina paikka on e7:ssa 8 rivi.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: F4

Viestin lähetti Kalkun rusakko
On tainnut tulla miehelle pieni moka hallin suhteen?! Blues pelaa Espoossa kotimatsinsa, ei suinkaan Noordiksella.

Ei suinkaan, vaan oma paitani nyt sattuu olemaan "hieman" erikoinen versio IFK:n paidasta. Paitahan nyt on kuitenkin vuosimallia '74 tai vanhempi. (en tiedä oikeata vuotta)
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
E9, 7 rivillä majailee kyllästyneen näköinen IFK-fani, paikkaa ei tarvinne laittaa (kaikkihan apinan tuntee mutta apina ei tunne ketään).
 

Alfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mut löytää tosta Roman Vopat#38:n ja MR FINLAND:in välimaastosta, eli B2 rad 4 plats 51. Ei saa tulla morjenstaa :)
 

bates

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
E9:n penat

Allekirjoittanut on istunut E9:ssä jo 10+ vuotta , eikä lähe pois kulumallakaan. Seisomakatsomassa varattiin joka matsiin sama kaide , mutta kun evoluutio vei fanin käyttämään istumalihaksiaan niin paikka alkoi vaihdella matsista toiseen. Jännä juttu muuten että samat naamat siellä about samoilla paikoilla on vuodesta toiseen vaikka kausikortteja ei olekaan. :)

(Kun tarkemmin muistelen niin yksi kausihan toki seistiin siellä kentän laidalla , "väärässä päädyssä" , kun seisomakatsomot poistuivat. Taisi olla Eaves-kausi...)
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
viime kaudella b2, rivi 3 paikka 35, ja tällä kaudella oonkin sitten järkkärinä siellä. Which is nice, koska mulle maksetaan siitä, että katselen jääkiekkoa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK,sympatiat Porin Ässille
Joo, e9:ssä sitä tulee häröiltyä tosin ihan kausikortin voimin, kun niitä kerran ruvettiin siihenkin katsomoon myymään=)!!!
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
D3ssa ollaan ylimmällä rivillä aina kun koululta ja työltä pääsen. Muuten siellä häiriköi vain isä ja pikkuveli:)

Paikkana ihan hauska, ainakin vielä silloin kun vierasjoukkueen kannattajat istuivat ympärillä. Taisin muutaman kerran välttyä turpiin saamiselta vain sillä, että olen tyttö..
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meikäläinen lymyilee yleensä E3-E4 akselilla usein
nimimerkki Henkun kanssa. Siellä ollaan istuttu jo 90-luvun
puolivälistä asti muutamia poikkeuksia lukuunottamatta
 

Shamaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, now and forever!!!
Käyn matseissä aina kun perhe-elämä antaa myöten. 3kk ikäinen tyttö (HIFK:n potkupuku muuten hommattu jo viime keväänä ja kohta sopiva) meinaa viedä aikaa ja opiskelija budjetilla ei oo oiken aina varaa Penan hinnoittelemia lippuja hankkia. Torstaina E6 ja rivi 11, perjantaina hankittu ja nimmarilla varustettu Jere paita päällä. Oli sellainen matsi johon oli ihan pakko päästä, nimenomaan Jeren paluun vuoksi.

Edit: Ennen matsia ja tauoilla tietenkin bissellä ja röökillä...
 
Viimeksi muokattu:

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Siinä mä kaljuni kanssa seison aina B2:n oviaukon luona kahden todellisen asiantuntijan seurassa. Minua voi tulla moikkaamaan/lyömään, miten vaan, ja toivotan kaikki tervetulleeksi Kimin fanikatsomoon <3
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Cairns
Siinä mä kaljuni kanssa seison aina B2:n oviaukon luona kahden todellisen asiantuntijan seurassa. Minua voi tulla moikkaamaan/lyömään, miten vaan, ja toivotan kaikki tervetulleeksi Kimin fanikatsomoon <3

Sut kyllä jumalauta kuuleekin pelin aikana.. BängBängHirschovitsBängBäng! Saa nähdä uskallanko sanoa 'moi'..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös