Jatkoaika ylitti uutiskynnyksen!

  • 132 223
  • 292

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Eiköhän JA-peräistä medianäkyvyyttä saatu eniten silloin, kun Uusis määräsi Torinossa. Olipa omianikin aforismeja mm. Ilta-Scheissen keskiaukeaman Uusis-posterissa.

Ja päästiinpä telkkariin asti, kun olympiakoosteessa scrollattiin Facts about Markku Uusipaavalniemi -ketjua.

...Uusis itse vaan sattuu olemaan forumisti.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin pitkästä aikaa vapaan keskustelun puolella ja onhan Jatkoaika mainittu monesti muulloinkin. Mieleeni tulee mm. Kauppalehden kolmossivun uutisointi päätoimittajan vaihdoksesta muutama kuukausi sitten ja toinen kauempaa, useiden vuosien takaa, jossa Markkinointi & Mainonta teki laajan jutun Jatkoajasta ja sen taloustilanteesta yms. Muitakin on, pienempiä, silmiin sattunut.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Esa Tikkasen kirjassa JA on useampaankin kertaan esillä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eilen Radio Rockin Korporaatiossa puhuttiin Jatkoaika.comista. En ihan tarkalleen kuullut, mitä asia koski mutta hieman ehkä alentavasti läppää heittivät. Eikös kaikki mainos ole hyvää mainosta...?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Eilen Radio Rockin Korporaatiossa puhuttiin Jatkoaika.comista. En ihan tarkalleen kuullut, mitä asia koski mutta hieman ehkä alentavasti läppää heittivät. Eikös kaikki mainos ole hyvää mainosta...?

Ovat katkeria minun vihainvaasiolleni kyseistä kanavaa koskevassa keskustelussa, näin sen täytyy olla. Ovat aiemminkin kitisseet asiasta.
 

Carlos

Jäsen
Ovat katkeria minun vihainvaasiolleni kyseistä kanavaa koskevassa keskustelussa, näin sen täytyy olla. Ovat aiemminkin kitisseet asiasta.

Ihan vapaasti saavat mun puolesta kitistä. Se heidän aamukorporaationsa on ehkä yksi huonoimpia ja tennäisimpiä radio-ohjelmia mitä olen aikoihin kuullut. Todella säälittävää ja väkisin väännettyä "läppää", yleensä kanava vaihtuu parissa minuutissa jos niille taajuuksille eksyn väärään aikaan.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Äsken YleX:llä oli kaiketi soitettu orkesteria Deee-litea ja mainittu Jatkoajasta löytynyt maininta siitä, että yksi jäsenistä komeili levynkannessa Tapparan pelipaidassa. Google löytänyt mahdollisesti tämän visailuni?
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Äsken YleX:llä oli kaiketi soitettu orkesteria Deee-litea ja mainittu Jatkoajasta löytynyt maininta siitä, että yksi jäsenistä komeili levynkannessa Tapparan pelipaidassa. Google löytänyt mahdollisesti tämän visailuni?
Taitaa YleX:n Parasta Ennen! porukka lukea Jatkoaikaa sillä 12.12 lähetyksessä mainittiin jälleen Jatkoaika.com. Ajasta 01.17.27 eteenpäin. Osaisiko joku kertoa mihin ketjuun tässä viitataan?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olisihan tuo nyt ihan saatanan noloa potkispoikien kannalta jos kendojanarit olisivat keksineet Huuhkajat nimityksen. Tosin toivon, että ff2:n pojat tukehtuu pullaansa just nyt.

Meneekö tämä nyt suomalaisen jääkiekkokulttuurin nousu vai lasku -ketjuun!!!???

Tutkikaa. Kyllä me kendomiehet sen ensin esiin toimme. Jos löydätte FF-kurasta aikaisemman maininnan Huuhkajista, niin olkoon se sitten potkupallopoikien lanseeraamaa.

Mutta näillä näkymin tämäkin lähti Jatkoajasta, urheilukeskustelun viisauden ja innovatiivisuuden keskuksesta. Älkäätten unohtako Uusis-ketjua. JA:n kruununjalokiveksikin sitä kutsuttiin esimerkiksi Ilta-Sanomissa. Ja köhöm, taisinpa minä sen ketjun aloittaa, tosin psychodadin ajatuksen pohjalta.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Mutta näillä näkymin tämäkin lähti Jatkoajasta, urheilukeskustelun viisauden ja innovatiivisuuden keskuksesta.

Ymmärrän, että tässä ihan huumorilla etsitään Huuhkajien juuria, mutta jos tosissaan puhutaan, niin niitähän on monta. Esimerkiksi eräässä maakuntalehdessä Huuhkajista puhuttiin jo siinä vaiheessa, kun pöllö vielä istui tiukasti maalipuussa. En epäile hetkeäkään, etteikö sama neronleimaus olisi saatu lukemattomissa muissa paikoissa. Seuraavan päivän lehdissähän nimitys oli varsin tavallinen. Se kaikki ei mene Jatkoajan piikkiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös