Jatkoaika ylitti uutiskynnyksen!

  • 131 235
  • 289

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mielenkiintoista varsinkin tuo IFK-kirja juttu vuoden takaa, onko tosiaan näin että täältä keskustelupalstalta kerätään infoa ja fiiliksiä kirjaan, kuulematta itse lähdettä enempää. Sehän voi olla ihan väritettyä satuakin, enkä nyt tarkoita kyseistä Brewerin tekstiä.
Jotenkin mulla oli sellainen hyvä usko journalismista että vaikkapa hankitaan sitten tunnukset ja kysytään priva-viestillä jos halutaan fiiliksiä henkilöltä joka on ollut esim tapahtumassa josta kirjoitetaan.

Mitäs tuossa Uutisvuodossa oli, siteeratkaa joku. Oliko sekin jonkun fiiliksiä täältä eli että tunteet kuohuu keskustelupalstalla vai?

_
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Mielenkiintoista varsinkin tuo IFK-kirja juttu vuoden takaa, onko tosiaan näin että täältä keskustelupalstalta kerätään infoa ja fiiliksiä kirjaan, kuulematta itse lähdettä enempää. Sehän voi olla ihan väritettyä satuakin, enkä nyt tarkoita kyseistä Brewerin tekstiä.
Jotenkin mulla oli sellainen hyvä usko journalismista että vaikkapa hankitaan sitten tunnukset ja kysytään priva-viestillä jos halutaan fiiliksiä henkilöltä joka on ollut esim tapahtumassa josta kirjoitetaan.

Mitäs tuossa Uutisvuodossa oli, siteeratkaa joku. Oliko sekin jonkun fiiliksiä täältä eli että tunteet kuohuu keskustelupalstalla vai?

_

Uutisvuodossa siteerattiin tuota Jatkoajan uutista jossa kerrottiin että TPS:n otteluissa tanssiva ryhmä ei saanut jatkaa koska eivät suostuneet toimimaan samanaikaisesti katsomomyyjinä.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Uutisvuodossa siteerattiin tuota Jatkoajan uutista jossa kerrottiin että TPS:n otteluissa tanssiva ryhmä ei saanut jatkaa koska eivät suostuneet toimimaan samanaikaisesti katsomomyyjinä.
Ahaa, niin tietenkin. Tämä on uutismediakin. :)
Tulkitsin nopeasti tämän ketjun otsikon että poimitaan keskustelupalstalta juttuja, jotka voi tietenkin olla täysin tyhjänpäiväistä jutustelua.

_
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
YLE Puheelta tuleva loistava ohjelma, Kevyet Mullat, toimittajanaan Jarmo Laitaneva siteerasi Jatkoajasta aiheeseen liittyvää viestiä, eli kaunokirjoitusta.

Viestihän täällä Jatkoajassa oli tämä:
"Otin kynän ja paperin kauniiseen kouraan ja yritin kirjoittaa esimerkiksi oman nimeni kaunolla. Eipä onnistunut. Muistan hyvin, kun jotain aineita äikänmaikalle kaunoksi väännettiin. Muistan myös sen, että isoveljellä oli jotain vaikeampaa kaunoa ja olen itse sitä ikäluokkaa mihin tuli jotain helpotuksia ja ei tarvinnut ihan jokaisen kiekuran olla juuri oikein"


Ja lähetyshän taas löytyy täältä ja siteeraus Jatkoajan tekstiin tulee aika hyvin tuossa puolen tunnin kohdalla (tarkka aika on 30:38):
Kaunokirjoitus | Kevyet mullat | Radio | Areena | yle.fi

Onnea @pernaveikko! Onnea Jatkoaika!
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vaadimme pernaveikkoa seuraavaksi aamu-tv:n tai Puoli seitsemän -ohjelman vieraaksi esittämään kaunokirjoituskokeilujaan livenä!
Vaadin tuohon pettterin mukaan.

Lisätään nyt vielä, että jäsenten @MustatKortit, @kananlento ja @benicio tekstit myös mainittu heti tuossa perään. Hurjan paljon onnea!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
YLE Puheelta tuleva loistava ohjelma, Kevyet Mullat, toimittajanaan Jarmo Laitaneva siteerasi Jatkoajasta aiheeseen liittyvää viestiä, eli kaunokirjoitusta.

Tässä kohtaa pitäisi sanoa toiselta foorumilta lainaten, että paljasta nikkisi Laitaneva, mutta koska nimimerkin ja oikein henkilöllisyyden arvuuttelu on täysin kiellettyä, niin jätetään sanomatta.

Onnea kuitenkin!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Markus Ånäsin Kärsimysten kirjasta on bongattavissa monenkin jatkoaikalaisen mietteitä; scholl, @Bosco, @Suonikohju ja monta muuta, jotka eivät nyt heti tule mieleen.

Ei ole varmasti kaukaa haettua, että kirjoittaja on myös palsta-aktiivi. Saattaisin jopa arvella, ellei se olisi kiellettyä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jatkoajan päätoimittajan vaihtuminen huomioitu jopa tällaisessa "mediassa":

 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Jatkoajan päätoimittajan vaihtuminen huomioitu jopa tällaisessa "mediassa":

Ja vähän vakavammin otettavassa:

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös