Jari "Lapa" Laihon "valtakausi"!

  • 40 352
  • 235

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Tuskinpa ne hankinnat tässä oli. En ainakaan itse jaksa uskoa. Eiköhän sieltä tule vielä "mestishaku" ja "Jacina" ainakin.

Voi olla mahdollista. Lukon johdon puheet antavat ymmärtää kuitenkin muuta ja tällä hetkellä ainakin tilanne on valoisa nuorien pelaajien kohdalla. Uskoisin myös, että mikäli vahvistusta ennen kauden alkua oltaisiin laitaan haluttu lisää niin se oltaisiin jo tehty.

Tässä on toki aina olemassa ristiriita sen kanssa, että ensi kausi pitäisi olla se ns. mestaruuskausi. Kuinka pitkälle kantti kestää jos junnuista ei olekaan ottamaan vastuuta tulosyksiköissä? Kumpi on tärkeämpää siinä tilanteessa, menestys vai kasvatustyö?
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Noiden ei pitäisi koskaan olla toistensa poissulkevia tekijöitä. Ei ole olleet muissakaan mestaruusjoukkueissa. Eiköhän ne nuoret vähintään samaan pysty kuin nämä mestishaut ja jacinat joita tänne yleensä roudataan.

Huteja on tullut, mutta mielestäni pelaajahankinnoissa ollaan onnistuttu viime kausina hyvin. Selkeästi tullut isomman profiilin pelaajia. Tämän kauden hankinnoista hyökkäykseen vain Huhtanen on ollut sellainen, että olisi voinut miettiä olisiko omista ollut täyttämään tuota paikkaa. Tosiasia taitaa vaan olla se ettei ole samanlaisissa ominaisuuksilla. Oikein koottu´joukkue kun rakennetaan oikeiden pelaajatyyppien mukaan.

Jacina kusahti kyllä, mutta kovalla statuksella hänkin aikoinaan tuli. Paha loukkaantuminen harjoitus kaudella pilasi aika pitkälle ensimmäisen kauden.
 

Akke P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Noiden ei pitäisi koskaan olla toistensa poissulkevia tekijöitä. Ei ole olleet muissakaan mestaruusjoukkueissa. Eiköhän ne nuoret vähintään samaan pysty kuin nämä mestishaut ja jacinat joita tänne yleensä roudataan.


Ei toki pidäkään olla poissulkevia, siitä olen samaa mieltä, mutta onko tämäkin kuitenkin nyt vähän sellainen asia, jossa ruoho on vihreämpää tullin toisella puolella?

Ei nyt esimerkiksi nuo mainitut mestaruusjoukkueet viime vuosilta ole mitään kovin nuorisopainotteisia olleet. JyPiltä löytyy toki Vatanen ja HIFK:llä on Granlund, mutta heidän kohdallaan puhutaan sen tason kansainvälisistä lahjakkuuksista, että tuskin edes "vasemmistolainen lapa" - vai mitä muita hilpeyksiä täällä nyt onkaan viime aikoina näkynyt - olisi heidän nousuaan estänyt. Muuten varsin kokeneita kokoonpanoja nuo ovat ja yhtä lailla monenlaisia mestislöytöjä, muiden jämiä ja kummallisia eddiedelgrossoja nämä mestaruusjoukkueetkin ovat hakeneet.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
...että tuskin edes "vasemmistolainen lapa" - vai mitä muita hilpeyksiä täällä nyt onkaan viime aikoina näkynyt...

Eikös Lapalla SDP:n puoluekirja ole taskussa. Ainakin lärvi oli Länsi-Suomen jutussa jossa kerrottiin Kristiina Salosen valinnasta eduskuntaan isommalla kuin itse kansanedustajan. Lukkoa ja sillä tehtävää politiikkaa on vaikea sivuuttaa kun seuran johdossa on näkyvä demareiden mies.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse en vain näe kyseisellä asialla minkäänlaista relevanttiutta näissä keskusteluissa, mutta se olkoon vain oma ongelmani.

No joo, voi olla että puoluekirjalla ei ole mitään tekemistä Laihon luottamustehtävissä Lukon organisaatiossa. Yleensä se vaan menee että tehtävät jaetaan poliittisin perustein ja Raumalla yksi näkyvin paikka on Rauman Lukon hallituksen puheenjohtaja.
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
No joo, voi olla että puoluekirjalla ei ole mitään tekemistä Laihon luottamustehtävissä Lukon organisaatiossa. Yleensä se vaan menee että tehtävät jaetaan poliittisin perustein ja Raumalla yksi näkyvin paikka on Rauman Lukon hallituksen puheenjohtaja.

Itse luulen, että Laiho valittiin puheenjohtajaksi, koska hän on lihava.

Oikeesti nyt jotain rajaa näihin aivopieruihin..
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oikeesti nyt jotain rajaa näihin aivopieruihin..

Ei saa lukea näitä lomakauden juttuja kuin piru raamattua:)

Totuus kumminkin on, että melkein joka kirkonkylässä tässä Raumankin seudulla on kaksi urheiluseuraa, nykyään monet pöytälaatikkoseuroja. Toinen on vasemmiston kannattajille ja toinen porvareille. Vaikea kuvitella että vieläkään kukaan pääsisi seuran puheenjohtajaksi jos olisi puoluekirja väärästä leiristä. Joku mummu tai pappa alkaisi varmasti protestoimaan.

Lukkoa olen aina pitänyt sitoutumattomana seurana ja toivottavasti pidän jatkossakin vaikka demarivetoisesti nyt eteenpäin meneekin. Johonkin Tepsiin tälläinen valinta olisi ollut mahdoton.
 

Akke P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Johonkin Tepsiin tälläinen valinta olisi ollut mahdoton.

Niin TPS:hän on umpikokoomuslainen seura, jota taannoin johti tj:nä myös entinen kokoomuksen piirisihteeri Jyrki Santala, josta sittemmin tuli...



Eli plääh, sen lisäksi, että kirjoitat kummallisesta aiheesta, teet vieläpä kummallisia tulkintoja...

Eteenpäin, uutta aihetta kohti.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös