Jari Kurri – uusi ruorimies ja omistaja

  • 218 671
  • 1 058

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Siinä hyvin tiivistetty.

Ilmeisesti Kurri on niin tyhmä, ettei tajua omaa rooliaan khl-Jokereissa, vaikka käytännössä sai seuran ilmaiseksi ja isosti rahaa siihen päälle + pelaamisen tappioiden kuittaukset. Fiksumat on antaneet takkien viuhua ainakin julkisesti, mutta yks Jari puuttuu joukosta.

Lukaisin oman ketjun avaavan viestin ja tuo alkuinnostus paremmasta taisi hiipua, kun selvisi että rahoitus ei ollutkaan suomalaista, vaan edelleen Putlerin lähipiirin käsissä. Kurrihan paljastui paskanpuhujaksi aika nopsaan...
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Jotenkin hirvittävän surullista, että entinen suuruus ja mm..leijonien pelaaja sekä GM on vajonnut noin surkeaan tilaan. En osaa tilannetta kuvata kuin alatyylisellä vertauksella. Pahoittelen mielikuvitukseni puutetta. Mutta miten voi olla, että yksinomaan venäläisille maksullisia seksuaalisia palveluja tarjoava kuvittelee että rahat tulivat suomalaisilta? Ja lisäksi eikö muka huomannut, kun tekivät likaiset temput? Eikö edes pipi pepussa soittanut kelloja? Ja hyvää hyvyttäänkö jättivät rahat yöpöydälle? Voi hyvänen aika. Tuossa on jotain samaa itsepetosta kuin alkoholisteilla ja narkeilla. Kaikki on kunnossa ja on aina ollut kunnossa.
Ei, ei ja ei.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Kyllähän tässä kaikki varmaan on periaatteessa samaa mieltä, että on harmi kun ei saada parhaita venäläisiä(kin) mukaan.
Mut tähän tulee laittaa helvetin iso disclaimer siitä, etät niin kauan kuin Venäjä jatkaa, noh, tuollaista ihmisoikeuksia halveksuvaa toimintaa jatkamalla hyökkäyssotaa ja unelmoimalla etupiiristä -> ei mitään asiaa kv-urheiluun, koska sitä käytetään propagandana Venäjällä.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
tuollaista ihmisoikeuksia halveksuvaa toimintaa
Aika lievä ilmaisu laajoista sota - ja ihmisoikeusrikoksista, esim lapsien varastaminen. Periaatteesta on täsmälleen oikein, että myös urheilijat maksaa tukemansa regimen toimista. Ihan riippumatta taitotasosta. Eli ei harmita. Tätä ei Kurrikaan oikein tajunnut: Politiikka on osa urheilua ja muuta väittävät on yleensä diktatuurien edustajia..(Ei ne lukuista lätkähallitkaan ole Suomeen ilmaantuneet ilman politiikkaa ja hyvä niin että hallit on.)
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Aika lievä ilmaisu laajoista sota - ja ihmisoikeusrikoksista, esim lapsien varastaminen. Periaatteesta on täsmälleen oikein, että myös urheilijat maksaa tukemansa regimen toimista. Ihan riippumatta taitotasosta. Eli ei harmita. Tätä ei Kurrikaan oikein tajunnut: Politiikka on osa urheilua ja muuta väittävät on yleensä diktatuurien edustajia..(Ei ne lukuista lätkähallitkaan ole Suomeen ilmaantuneet ilman politiikkaa ja hyvä niin että hallit on.)
No juu. Pointti sisälti kyllä nämä lapsien kaappaukset, tappamiset yms. hirveydet. En vaan nähnyt tarpeelliseksi tässä ketjussa alkaa luettelemaan kaikkea.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sako

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan yksinkö Kurri siellä touhusi? Pakottiko hän kaikki fanitkin katsomoon ja telkkareiden ääreen katsomaan venäläiskiekkoa? Oliko nykyinen tj AJ Niemikin henkensä uhalla kommentoimassa Jokereiden KHL-pelejä telkkarissa?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan yksinkö Kurri siellä touhusi? Pakottiko hän kaikki fanitkin katsomoon ja telkkareiden ääreen katsomaan venäläiskiekkoa? Oliko nykyinen tj AJ Niemikin henkensä uhalla kommentoimassa Jokereiden KHL-pelejä telkkarissa?
Tai vaikka Komarovia pelaamaan putinin liigassa? Saamaan elantonsa ja rahansa putinin kassasta.
Näit pelaajia, valmentajia, huoltajia ja kommentaattoreita löytyy ympäri maata, muualtakin kuin Jokereista.
Mut jos ei muuta ole, muuta keksitä, köyhää.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Oliko nykyinen tj AJ Niemikin henkensä uhalla kommentoimassa Jokereiden KHL-pelejä telkkarissa?

Varmaan yhtä henkensä uhalla, kuin Lehterä, Komarov, Pakarinen, Pihlström ja Lindbohm siellä iloisesti pelasi. Lehterä ja Komarov vielä useita vuosia.

Hehän toki tekivät vain työtänsä, mutta esim. AJ Niemi kommentaattorina oli vain ja ainoastaan Putinin kätyri.

On kyllä mieletöntä tää naapurin kaksinaismoralismi.

Ensin paheksutaan sitä, että Kolppanen poikapainii 18v Vinnin kanssa, vaikka oman jengin historiasta löytyy tapauksia Lähteenmäki-Lampinen ja Doyle-Rita. Sen jälkeen tullaan huutelemaan nykyisen toimarin KHL-kommentaattoriduuneista, vaikka omasta jengistä löytyy KHL-miljonäärejä kentällisen verran.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmaan yhtä henkensä uhalla, kuin Lehterä, Komarov, Pakarinen, Pihlström ja Lindbohm siellä iloisesti pelasi. Lehterä ja Komarov vielä useita vuosia.

Hehän toki tekivät vain työtänsä, mutta esim. AJ Niemi kommentaattorina oli vain ja ainoastaan Putinin kätyri.

On kyllä mieletöntä tää naapurin kaksinaismoralismi.

Ensin paheksutaan sitä, että Kolppanen poikapainii 18v Vinnin kanssa, vaikka oman jengin historiasta löytyy tapauksia Lähteenmäki-Lampinen ja Doyle-Rita. Sen jälkeen tullaan huutelemaan nykyisen toimarin KHL-kommentaattoriduuneista, vaikka omasta jengistä löytyy KHL-miljonäärejä kentällisen verran.

Pointtina oli se, että eihän Kurri yksin sitä KHL-rumbaa pyörittänyt. Kuitenkin hän on jälkikäteen saanut kaiken paskan niskaansa vaikka fanit iloisesti maksoivat, jotta saivat katsoa hänen rakentamansa joukkueen edesottamuksia kaukalossa. Oliko pakko käydä katsomassa Putin lätkää?

Ja joo, meillä on viisi entistä KHL-pelaajaa, teillä koko r.y., joka vuosikausia toimi Putinin suojeluksessa, eikä siellä mitään pöydän putsausta ole tapahtunut. Kurri on täysi luopio, mutta IS:n jutun yksi pointti oli, että monella muullakin olisi peiliin katsomisen paikka. Myös heillä, jotka vuosikausia kävivät siellä hallissa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Denver Broncos & Colorado Avalanche
Aika moni suomalainen pelaaja tai valmentaja on kerännyt omaisuutensa tai ainakin omaisuuttaan putinismin propagandakoneiston pelinappulana. Ei kunnioitettavaa kenenkään osalta.
Mut annetaan jo olla.
Toiset osaa katua ja ymmärtää mokansa, toiset ei tajua eikä kai tule koskaan tajuamaan.
Ei jaksais enää näihin tyyppeihin tuhlata energiaansa.


Ja nimenomaan tässä piilee villakoiran ydin. Jokerit olisi näyttänyt KHL-aikakaudella aika erilaiselta joukkueelta, jos kaikki suomalaiset pelaajat ja valmentajat olisivat kieltäytyneet lähtemästä Venäjän propagandan välineeksi. Joukkueen pelipaita päällä ei viilettänyt minään kautena yhtään venäläistä pelaajaa, suomalaisia kovia nimiä sen sijaan tuli jonoksi asti ja joista moni painaa yhä isossa roolissa suomalaisissa liigaseuroissa sen sijaan, että kenestäkään heistä olisi tullut minkäänlainen persona non grata suomalaisessa kiekkoskenessä.

Kyllä se oli nimenomaan yksityishenkilöt, jotka siellä tilin tekivät, ja vain he ovat syyllisiä, jos syyllisiä on tarpeen etsiä. Ei se ollut Jokerit organisaationa, joka kerrytti kirstun pohjalle veriruplia. Jääkiekkojoukkueen nimi tai logo ei pelaa yhtäkään peliä, jos ottelun alkaessa ei ole ketään vetämässä sitä pelipaitaa päälleen tai valmennusta ja muuta organisaatiota hoitamassa taustaduunia. On sitä paitsi hyvä muistaa, että siellä teki tiliä myös koko kansan rakastama kulta-Jukka, joka peräti ryhtyi luotsaamaan sitä koko sarjan likaisinta ja verisintä organisaatiota, Putinin ja rottien lempilasta SKA:ta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ding

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä kyllä tullut monesti jossain määrin ihmeteltyä. Puhtaasti rahan takiahan tuolla kaikki suomalaiset + ulkkarit pelasivat/pelaavat.

Kuitenkin kyllähän tuon sarjan tarkoitususperä on alusta asti ollut selvää, ihan jo sen perustajasta lähtien.

Miksi tuolla sitten oikeastaan missään vaiheessa on ollut ns. hyväksyttävää pelata ja miksi asiaa ei ennen 2022 paheksuttu / eikä paheksuta heitä ketkä sieltä pois tulivat helmikuun 2022 tapahtumien jälkeen?

Pelkästään julleissa pelaa nopeasti laskettuna 8 pelaajaa jotka kyseisessä sarjassa ovat (veri)ruplia vuolleet.

Naapurista päivää. En tullut provoleimaan, vaan olen itsekin miettinyt, miksi KHL:ssä pelanneiden osalta heidän valintojaan ei paheksuta. Vastaan omasta puolestani, eikä tällä ole mitään tekemistä kannattamassani seurassa pelaavien pelaajien kanssa, vaan ihan yleisesti. Eikä vastauksellani myöskään ole mitään tekemistä sen kanssa, että asia koskee juuri Jokereita. Olisin samaa mieltä, vaikka kyseessä olisi Peräkylän Pyllistys tai vaikka Tampereen Ilves.

Mulle on aina ollut selvää, mikä KHL:n tarkoitus on ja että "politiikkaa ja urheilua ei pidä sekoittaa toisiinsa" on paskapuhetta raaimmillaan. Niin kauan, kun KHL pysyi Putinin propagandaosastona Suomen rajojen ulkopuolella, sillä vain ei ollut hirveästi merkitystä eikä näkynyt mulle mitenkään, vaikka arvelluttava sarja se on aina mun silmissäni ollut. Mutta silloin, kun KHL tuli Suomeen, ylitettiin paljon suurempi raja. Muukin kuin valtiollinen raja. Silloin se propaganda tuotiin Suomeen ja sillä yritettiin selvästi vaikuttaa suomalaisiin. Ja siinä myös pitkään onnistuttiin. Siihen asti KHL oli ainakin mulle lähinnä "huvia venäläisille työläisille"-tyyppistä toimintaa Venäjällä. Tiedän toki, että sarjaa seurattiin myös ulkomailla, mutta ei se poliittinen puoli niin hirveästi koskettanut. Mutta rehellisyyden nimissä on myös todettava, etten ole koskaan KHL:ää seurannut muutenkaan.

Mun kirjoissani on KHL-Jokereissa pelaaminen on kahdesta syystä iso miinus: a) KHL-Jokerit b) Jokerit yleisesti. Mutta menisinkö mä vittuilemaan siitä pelaajille päin naamaa? En menisi. Voin omassa päässäni paheksua asiaa, mutta siinäpä se. Heidän pitää itse elää sen faktan kanssa, mistä heidän rahansa ovat peräisin. Toivottavasti ovat edes oikeasti hetkeksi pysähtyneet ja miettineet, että ovat olleet osana kammottavaa koneistoa. Mutta pitääkö heidän tehdä jotain katumusharjoituksia lopun elämäänsä? Mun mielestäni ei tarvitse, mutta jonkun lahjoituksen voisivat kyllä Ukrainan hyväksi tehdä. Ja muutenkin seurasiirrot Jokereiden ja HIFK:n välillä ovat kärsineet sellaisen inflaation, ettei wanha enää jaksa niihin niin tunteella hypätä mukaan riehumaan. Ne kuului nuoruuteen.

Jari Kurrin osuus ei myöskään ole vähäinen, vaikka hän ei varsinaisia päätöksiä KHL:ään menemisestä ole varmasti tehnytkään. Hän kuitenkin joko otti tietoisen riskin tai sitten on vain niin saatanan tyhmä, ettei ymmärtänyt kupletin juonta. Ihan sama kummasta on kyse, hän on itse hyötynyt taloudellisesti huomattavan paljon KHL-Jokereista ja antanut omat kasvonsa propagandan käyttöön Venäjällä. Jos tätä ei ymmärrä tai hyväksy totuutta, miksi häntä pitäisi jotenkin ymmärtää? Kun hän ei itsekään näytä ymmärtävän. Hän on vuosikaudet puhunut muunneltua totuutta ja jos ihmisellä on puhtaat jauhot pussissa, miksi hän sellaista tekisi? Miksi ei vain kertoisi totuutta?

Teoilla on seuraukset ja hänen seurauksensa on nyt mennyt maine ja lihava pankkitili. Ihan siis kamalaa! En hyväksy kiusaamista enkä minkäänlaista ahdistelua, enkä varsinkaan perheeseen kohdistuvaa, mutta miten Kurri voi edes kuvitella, että ihmiset vain unohtaisivat parissa vuodessa kaiken? Varsinkaan, kun hän ei näytä vieläkään pystyvän kohtaamaan tosiasioita rehellisesti. Vaikea antaa anteeksi, jos anteeksipyyntöä ei edes esitetä. Ja silloin, jos ei koe tehneensä mitään väärää, sitä anteeksipyyntöäkään ei usein edes esitetä. Enkä tarkoita tai edes odota mitään nöyristelevää kenenkään kenkien nuolemista tai uhriutumista marttyyrina, vaan rehellistä puhetta: TEIN VIRHEEN! OLIN TYHMÄ/AHNE/HYVÄUSKOINEN HÖLMÖ, you name it! Mutta edes jotain!

Vähän vaikuttaa siltä, että sellaista vilpitöntä tilintekoa ei Kurrin osalta tulla koskaan saamaan. Hän on niin pitkään nyt lillunut omissa mehuissaan ja itsesäälissään pitäen hiljaiseloa mediassa, että jos hän olisi oikeasti valmis kohtaamaan todellisuuden ja rehellisesti niistä puhumaan, se olisi tapahtunut nyt, kun pitkän tauon jälkeen palasi julkisuuteen. Mutta, ei.
 

Ding

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voisitko ystävällisesti selventää, mitä tuo vaikuttaminen oli. Seurasin joukkuettani, Jokereita, koko KHL-kauden ajan, mutta en tiedä todellakaan, miten se minuun vaikutti. Auta nyt minua, että selviän tästä vaikutustapahtumasta selville vesille.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Denver Broncos & Colorado Avalanche
Naapurista päivää. En tullut provoleimaan, vaan olen itsekin miettinyt, miksi KHL:ssä pelanneiden osalta heidän valintojaan ei paheksuta. Vastaan omasta puolestani, eikä tällä ole mitään tekemistä kannattamassani seurassa pelaavien pelaajien kanssa, vaan ihan yleisesti. Eikä vastauksellani myöskään ole mitään tekemistä sen kanssa, että asia koskee juuri Jokereita. Olisin samaa mieltä, vaikka kyseessä olisi Peräkylän Pyllistys tai vaikka Tampereen Ilves.

Mulle on aina ollut selvää, mikä KHL:n tarkoitus on ja että "politiikkaa ja urheilua ei pidä sekoittaa toisiinsa" on paskapuhetta raaimmillaan. Niin kauan, kun KHL pysyi Putinin propagandaosastona Suomen rajojen ulkopuolella, sillä vain ei ollut hirveästi merkitystä eikä näkynyt mulle mitenkään, vaikka arvelluttava sarja se on aina mun silmissäni ollut. Mutta silloin, kun KHL tuli Suomeen, ylitettiin paljon suurempi raja. Muukin kuin valtiollinen raja. Silloin se propaganda tuotiin Suomeen ja sillä yritettiin selvästi vaikuttaa suomalaisiin. Ja siinä myös pitkään onnistuttiin. Siihen asti KHL oli ainakin mulle lähinnä "huvia venäläisille työläisille"-tyyppistä toimintaa Venäjällä. Tiedän toki, että sarjaa seurattiin myös ulkomailla, mutta ei se poliittinen puoli niin hirveästi koskettanut. Mutta rehellisyyden nimissä on myös todettava, etten ole koskaan KHL:ää seurannut muutenkaan.

Mun kirjoissani on KHL-Jokereissa pelaaminen on kahdesta syystä iso miinus: a) KHL-Jokerit b) Jokerit yleisesti. Mutta menisinkö mä vittuilemaan siitä pelaajille päin naamaa? En menisi. Voin omassa päässäni paheksua asiaa, mutta siinäpä se. Heidän pitää itse elää sen faktan kanssa, mistä heidän rahansa ovat peräisin. Toivottavasti ovat edes oikeasti hetkeksi pysähtyneet ja miettineet, että ovat olleet osana kammottavaa koneistoa. Mutta pitääkö heidän tehdä jotain katumusharjoituksia lopun elämäänsä? Mun mielestäni ei tarvitse, mutta jonkun lahjoituksen voisivat kyllä Ukrainan hyväksi tehdä. Ja muutenkin seurasiirrot Jokereiden ja HIFK:n välillä ovat kärsineet sellaisen inflaation, ettei wanha enää jaksa niihin niin tunteella hypätä mukaan riehumaan. Ne kuului nuoruuteen.

Jari Kurrin osuus ei myöskään ole vähäinen, vaikka hän ei varsinaisia päätöksiä KHL:ään menemisestä ole varmasti tehnytkään. Hän kuitenkin joko otti tietoisen riskin tai sitten on vain niin saatanan tyhmä, ettei ymmärtänyt kupletin juonta. Ihan sama kummasta on kyse, hän on itse hyötynyt taloudellisesti huomattavan paljon KHL-Jokereista ja antanut omat kasvonsa propagandan käyttöön Venäjällä. Jos tätä ei ymmärrä tai hyväksy totuutta, miksi häntä pitäisi jotenkin ymmärtää? Kun hän ei itsekään näytä ymmärtävän. Hän on vuosikaudet puhunut muunneltua totuutta ja jos ihmisellä on puhtaat jauhot pussissa, miksi hän sellaista tekisi? Miksi ei vain kertoisi totuutta?

Teoilla on seuraukset ja hänen seurauksensa on nyt mennyt maine ja lihava pankkitili. Ihan siis kamalaa! En hyväksy kiusaamista enkä minkäänlaista ahdistelua, enkä varsinkaan perheeseen kohdistuvaa, mutta miten Kurri voi edes kuvitella, että ihmiset vain unohtaisivat parissa vuodessa kaiken? Varsinkaan, kun hän ei näytä vieläkään pystyvän kohtaamaan tosiasioita rehellisesti. Vaikea antaa anteeksi, jos anteeksipyyntöä ei edes esitetä. Ja silloin, jos ei koe tehneensä mitään väärää, sitä anteeksipyyntöäkään ei usein edes esitetä. Enkä tarkoita tai edes odota mitään nöyristelevää kenenkään kenkien nuolemista tai uhriutumista marttyyrina, vaan rehellistä puhetta: TEIN VIRHEEN! OLIN TYHMÄ/AHNE/HYVÄUSKOINEN HÖLMÖ, you name it! Mutta edes jotain!

Vähän vaikuttaa siltä, että sellaista vilpitöntä tilintekoa ei Kurrin osalta tulla koskaan saamaan. Hän on niin pitkään nyt lillunut omissa mehuissaan ja itsesäälissään pitäen hiljaiseloa mediassa, että jos hän olisi oikeasti valmis kohtaamaan todellisuuden ja rehellisesti niistä puhumaan, se olisi tapahtunut nyt, kun pitkän tauon jälkeen palasi julkisuuteen. Mutta, ei.

Kiitos hyvästä ja kaikin puolin asiallisesta viestistä. Olen hyvin pitkälti samaa mieltä, mutta haluan kuitenkin tarttua tähän pätkään:

Mulle on aina ollut selvää, mikä KHL:n tarkoitus on ja että "politiikkaa ja urheilua ei pidä sekoittaa toisiinsa" on paskapuhetta raaimmillaan. Niin kauan, kun KHL pysyi Putinin propagandaosastona Suomen rajojen ulkopuolella, sillä vain ei ollut hirveästi merkitystä eikä näkynyt mulle mitenkään, vaikka arvelluttava sarja se on aina mun silmissäni ollut. Mutta silloin, kun KHL tuli Suomeen, ylitettiin paljon suurempi raja. Muukin kuin valtiollinen raja. Silloin se propaganda tuotiin Suomeen ja sillä yritettiin selvästi vaikuttaa suomalaisiin.


Vaikka en kiistä, etteikö näin olisi, niin hieman sivuten tuota aiempaa, juuri sinun lähettämääsi edeltänyttä, viestiäni: miten näet, olisiko vaikuttamisyritykseltä kadonnut pohja alta jo alkuunsa, jos suomalaiset huippunimet eivät olisi suostuneet lähteä pyörittämään tuota propagandavälinettä? Eli jos Jokereissa olisi KHL-ajan ensimmäisestä ottelusta alkaen pelannut pelkästään venäläisiä pelaajia ja koutsina olisi ollut joku ”Igor Igorin”? Olisivatko suomalaiset olleet kiinnostuneet tällaisesta niin paljon, että olisivat lähteneet kunnioittamaan Venäjän kansallislaulua Hartwallille, nähdäkseen kaksi venäläisjoukkuetta kentällä, vaikka toinen nyt nimeltään ja historialtaan suomalainen olisikin?

Ainakin minun uskoakseni mielenkiinnon KHL-Jokereita kohtaan toi suomalaisittain nimenomaan se, että se oli käytännössä lähes Suomen EHT-maajoukkueen tasoinen jengi, ja joka muodosti merkittävän osan maajoukkueesta myös MM-kisoissa ja viimeisimmissä olympialaisissa. Pelaajat olivat siis tuulipuvuillekin kohtuullisen helposti tunnistettavissa ”neloskenttää myöten”, kun sen sijaan uskallan väittää, että missään liigajoukkueessa satunnaiskatsojat eivät tunnista nimeltä kuin ehkä korkeintaan ykköskentällisen. Edelleen siis korostan sitä, että ainakin minun nähdäkseni yksinomaan pelaajat ja valmentajat tekivät mahdolliseksi sen, että Jokereita voitiin pyrkiä käyttämään minkäänlaisena ns. pehmeänä voimakeinona suomalaisia vastaan.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta silloin, kun KHL tuli Suomeen, ylitettiin paljon suurempi raja. Muukin kuin valtiollinen raja. Silloin se propaganda tuotiin Suomeen ja sillä yritettiin selvästi vaikuttaa suomalaisiin.
Jäänyt näköjään Suomen historia kokonaan paitsioon. Suosittelen tutustumista suomettumiseen ja YYA-sopimuksen vaikutuksiin. Silloin jopa YLE valjastettiin propagandan torveksi. Vihjeitä: Reporadio, naapurineljännes, näin naapurissa.

Pointti ei ole valkopestä Jokereiden avulla tehtyä pehmeää vaikuttamista, kunhan huomautan, että itäpaskan vaikuttamisella on hiukan pidempi historia kuin Jokerit. On kyllä häpeällinen pätkä suomalaista urheiluhistoriaa.
Voisitko ystävällisesti selventää, mitä tuo vaikuttaminen oli. Seurasin joukkuettani, Jokereita, koko KHL-kauden ajan, mutta en tiedä todellakaan, miten se minuun vaikutti. Auta nyt minua, että selviän tästä vaikutustapahtumasta selville vesille.
Lukaiseppa tämä ja arvioi itse, että vaikuttiko mitenkään. Mulla ei oo innostusta lähteä lukemaan isoa kasaa viestejäsi ja pähkäillä, että vaikuttiko. Vastaus on kyllä, jos rupesit ajattelemaan positiivisemmin venäjästä jossain asiassa.

Tuossa pelissä laskettiin jo pieneksi voitoksi, että jaffalassa jengi nousi seisomaan naapurin kansallislaulun soidessa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös