Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 136 042
  • 122 215

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Mä en ole kummankaan puolella, mutta Piqueta, Buquetsia ja Suarezia vastaan kylläkin. Mun mielestäni Messin hypyn olisi pitänyt pelastaa Ramos punaiselta. Osuma jäi lopulta aika pieneksi. Siksi keltainen.

Ilman tuota hyppyä olisi voinut olla vuoden huili edessä. Se kertokoon tempun sairausta. Ei näitä tuomita seurauksista vaan teoista.
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Barcelona ei ylivoimalla viitsi ottaa pallonhallintaa vaan ylimielistä pelailua ja taas on peli tasan. Ei tämä joukkue ansaitse mestaruutta, jos ei pysty tästä voittoa kaivamaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ilman tuota hyppyä olisi voinut olla vuoden huili edessä. Se kertokoon tempun sairausta. Ei näitä tuomita seurauksista vaan teoista.
Ymmärrän toki pointin mutta pidän tätä jossitteluna. Jos käännetään niin päin, että Ramos olisi tullut jalkapohjat edellä tai aivan liian myöhässä, punainen olisi ollut oikeutettu. Mielestäni tässä ei ollut kyseessä punaisen arvoinen vaaratilanne.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Juu, mutta eipä osunut pahasti. Jokaisesta liu'usta joutuis pihalle, jos tuolla mennään.
Mitä sitten? Kyseessä onkin nimenomaan se, että jos se osuu, on jälki hemmetin suurella todennäköisyydellä aina pahaa. Oikein kortitettu.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
On tää kyllä kiin hauskaa pelleilyä tää La Liga verrattuna vaikka Valioliigaan. Ihan uskomatonta mussuttamista, filmailua jne jne
No löytyy vielä pahempaakin: Serie A ja "primadonnat" menee nurin puhaltamalla ja kädet heiluu milloin mistäkin syystä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikös siitä Messi olisi ollut ykä läpi, jos Ramos ei olisi rikkonut. Lisäksi taklaus oli vitun ruma. Tavallaan kaksi keltaisen arvoista rikettä =suora punainen. Tai näin mä sen näkisin.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
JAMEEEESS! 2-2, huikeeta!

Käsittämätöntä, että tuota Ramoksen taklausta vähätellään, koska Messi onnistui väistämään. Aivan järkyttävä taklaus ja punainen aivan oikea tuomio.
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Kyllä on ikävä Puyolia ja Xavia. On tämä joukkue henkisesti aivan eri tasolla ilman näitä herrasmiehiä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Herätys. Eli olet sen kannalla,että aina liukutaklausesta joutaa pihalle? Hieno homma. Vaihda lajia.
Missäs näin olen sanonut? "Vaihda lajia"-kortille kyllä ikuinen peukku aina. The Ultimate vastaus kaikkeen.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Eikös siitä Messi olisi ollut ykä läpi, jos Ramos ei olisi rikkonut. Lisäksi taklaus oli vitun ruma. Tavallaan kaksi keltaisen arvoista rikettä =suora punainen. Tai näin mä sen näkisin.
10 points.

En halunnut heti avata tuota toista faktaa tuosta taklauksesta. Luultavasti oli alin pelaaja kyseessä, kun en ollut ainoa kuka tuon huomioi.
 

Vini29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit // Chelsea
Jokaisessa liukutaklausessa voi käydä ihan yhtä pahasti. Jos esim polvi vääntyy tjsp. Joten aina liuku on vaarallinen ellei palloon osu. Selvä punainen?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Melkoinen matsi tästä kyllä tuli, vaikka omaan makuun eka puolisko olikin liian höntsää. Messille vielä kortti paidan poisotosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös