Jääkiekon MM-turnauksen arvostus?

  • 30 445
  • 258

Kuinka paljon arvostat jääkiekon MM-turnausta?


  • Äänestäjiä
    121
  • Poll closed .

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Kyllä tässä parin viime kauden aikana on oma kiinnostus kisoja kohtaan laskenut, ja junnuturnaukset kiilaavat kiinnostavuudessaan edelle. Erityisesti vuodenvaihteen U20-karkeloita odotan kuin kuuta nousevaa, vaikka toki niistäkin vuositasolla aivan kirkkaimmat nimet uupuvatkin. Mukana on kuitenkin aina lukuisia mielenkiintoisia lupauksia, ja pääosin parhaat varausikäiset pääsevät edustamaan maataan. Iso merkitys on myös pelien määrällä, joita on miesten kisoissa aivan liikaa. Nuorten kisoissa katselee mielellään useammankin pienemmän kiekkomaan matsin. Näen kuitenkin miesten turnauksella edelleen paikkansa kiekkokalenterissa vuosittain.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Arvostus vähenee vuosi vuodelta, mutta huumorimielessä tulee seurailtua tämän vuoden kisoja ja varsinkin USA:n kova rosteri herättää mielenkiintoa siitä, että jospa se mestaruus olisi heiltä viimein mahdollinen.
Suomen hmv joukkueesta kiinnostaa lähinnä Puljun otteet. Suurinta viihdettä tänä vuonna tuleekin olemaan otteluseurantaketjut ja valitus siitä kun pelejä joutuu katsomaan jomman kumman suomen suosituimman lätkäselostajan säveltämänä.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Pudotuspeleistä tullee katsottua joku matsi nyt kun tulee Viaplaylta, alkusarjasta tuskin. Iltapelit vaan tulee mulle turhan myöhään. En muista milloin olisin viimeksi MM-kisamatsin katsonut, on siitä useampi vuosi jo.

Mutta sitten kun sattuu jotkut huippumaista pudotuspeleistä vastakkain, niin voisihan sitä.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
No, tämäpä tosiaan on se ikuisuuskysymys. Veikkaan että ihmisiä lähinnä häiritsee turnauksen nimi. Jos kysymyksessä olisi perinteikäs, legendaarinen ja suuresti arvostettu IIHF-kevätturnaus niin kenelläkään ei juuttuisi NHL-näkkileipä kurkkuun. Siis monet jääkiekon ystävät ihan vakavissaan arvostavat jotain random Spengler Cupia vain siksi kun sitä ei kutsuta MM-kisoiksi.

Ja se miksi meillä ei ole aitoja, valtaisan merkittävän brädin omaavia MM-kisoja niin kuin nyt vaikkapa maailman suurimmassa palloilulajissa johtuu siitä onnettomuudesta, että lajia harrastetaan suurimmalla rahavolyymillä juurikin Pohjois-Amerikassa, tuossa huippu-maajoukkueurheilun haudassa.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: erku

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja se miksi meillä ei ole aitoja, valtaisan merkittävän brädin omaavia MM-kisoja niin kuin nyt vaikkapa maailman suurimmassa palloilulajissa johtuu siitä onnettomuudesta, että lajia harrastetaan suurimmalla rahavolyymillä juurikin Pohjois-Amerikassa, tuossa huippu-maajoukkueurheilun haudassa.
Tuon maailman suurimmat palloilulajin maajoukkue-urheilukisoja pyörittää läpeensä korruptoituneet hyvä-veli verkostot, jotka kauhovat rahat omiin ja kavereiden taskuihin ja järjestävät kisoja kaiken maailman Qatareissa ihmisarvoista välittämättä.

Itse en ihan ekana näitä organisaatioita nostaisi framille hyvinä esimerkkeinä ja brändeinä. Ongelma lienee minun, sillä jengi kaikesta huolimatta ostaa näiden touhut.
 
Viimeksi muokattu:

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En edes muista milloin viimeksi nämä kisat olisivat itseäni kiinnostaneet ihan aidon oikeasti. Ihan kiva on katsoa porukalla sivusilmällä näitä ja juhlia mukana, jos on juhlittavaa, mutta eihän nuo tappiot vituta edes alkuunkaan. Niin merkityksetöntä läpsyttelyä nämä itselle ovat. Kun parhaat eivät jaksa vaivautua paikalle, niin miksi sitä itsekään jaksaisi näistä kiinnostua?
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Ihan mukavat kinkerit, semmoinen jokakeväinen viihdyttäjä. Eihän euroviisuiissakaan ole joka vuosi parhaat mukana mutta silti niitäkin katsoo. Sama jääkiekon mm-kisoissa. Hymiö.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Waqu

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Tuon maailman suurimmat palloilulajin maajoukkue-urheilukisoja pyörittää läpeensä korruptoituneet hyvä-veli verkostot, jotka kauhovat rahat omiin ja kavereiden taskuihin ja järjestävät kisoja kaiken maailman Qatareissa ihmisarvoista välittämättä.

Itse en ihan ekana näitä organisaatioita nostaisi framille hyvinä esimerkkeinä ja brändeinä. Ongelma lienee minun, sillä jengi kaikesta huolimatta ostaa näiden touhut.
En organisaatiota, en kaikkia kisapaikkoja vaan itse turnausta kyllä. Maajoukkuepelit ovat arvossaan siinä lajissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös