Iiro Pakarinen, HIFK

  • 192 771
  • 665

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Iiro hieno mies, jonka todellinen halu edustaa IFK:ta todistettiin viimeistään nyt. Selvästi haluaa jäädä IFK-kannattajien sydämiin, kun ei muualle haikaile ja tekee pitkiä diilejä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Loistava uutinen ja vielä piiitkällä pahvilla, vaikka ottajia olisi ollut varmasti muuallakin. Skål!!
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka kusi sun muroihin?
Päävalmentaja Peltonen. Oletan. Tämäkin jatkosoppari kertoo mun mielestä sen et ei siellä kopissa isompaa hätää ole. Pahin tilanne on fanien korvien välissä, päivästä riippuen toki ihan ymmärrettävästi.
 

JeTTrue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU
Kolmen vuoden jatkopahvi tälle herralle on täysin oikeutettua. Mahtuu mun jengiin aina.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Jos ja kerran nyt on totta niin pelaa himassa loppuun asti ennenkuin sitten lopettaa.
Kelpaa minulle.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Mahtavaa, että Suonenjoen sisupussille sorvattiin 3 vuoden jatkodiili. Mies saa yhden lisätähden muutaman vuoden päästä pelipaitaan. Kaiken mennessä nappiin, ehkä paitaan ommellaan jopa 2 lisätähteä nykyisten vierelle.
 

VAKIOPAIKKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hienoa että Pakarinen jäi IFK:n, eikä lähtenyt ulkomaille. Liiga kaipaa myös kokeneita pelaajia...

Varmasti saa nytkin hyvää palkkaa, ja selvästi arvostaa IFK:ta seurana, historiansa ja ns. Brändin ansiosta. Vaikka toki hänelläkin on allaan harharetki Jokereissa, kuten mm. Ville Peltosellakin.

Saa nähdä, tuleeko Pakarinen koskaan saavuttamaan IFK:ssa mitään pronssimitalia kirkkaanpaa. Itse nimittäin uskon, että se ei ainakaan tänä kautena tapahdu. Finaalissa nähdään nimittäin Tampereen joukkueet.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Saa nähdä, tuleeko Pakarinen koskaan saavuttamaan IFK:ssa mitään pronssimitalia kirkkaanpaa. Itse nimittäin uskon, että se ei ainakaan tänä kautena tapahdu. Finaalissa nähdään nimittäin Tampereen joukkueet.
Onneksi tämä ei ole uskon asia, eikä varsinkaan katkerien porilaisten.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Mikä nyt mahtaa olla totuus tuon väitetyn 3 vuoden jatkon suhteen? Omaan silmääni ei ole osunut mitään vahvistusta asiasta, mutta isosti se täällä monen nimimerkin toimesta kuitenkin "vahvistettiin". Onko multa mennyt jotain ohi?
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Saa nähdä, tuleeko Pakarinen koskaan saavuttamaan IFK:ssa mitään pronssimitalia kirkkaanpaa. Itse nimittäin uskon, että se ei ainakaan tänä kautena tapahdu. Finaalissa nähdään nimittäin Tampereen joukkueet.

Nimittäin ja nimittäin. Ei se Peltosen aikana ainakaan mitään saavuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös