Ihmettelyketju

  • 6 348 532
  • 38 754

Cichorium

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuosta autosta tulee mieleen kaksi asiaa, joko kuskilla viiraa pahemman kerran päästä tai sitten joku tarkkailee murtokeikan kohteita.


Ihmettelen suuresti Putous-ohjelman suosiota. Aivan hirveä ohjelma.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelen suuresti Putous-ohjelman suosiota. Aivan hirveä ohjelma.
En mä oikein usko, että tuotakaan ohjelmaa olisi katsonut ihan niin moni kuin mitä maikkari antoi ymmärtää. Sen kanavan juontajatkin ovat suosikkijuontajia ja näyttelijät tähtinäyttelijöitä jne. Ei vaan kannata mennä siihen lankaan.

Mutta näyttäkää mulle se mies, joka jaksaa kotona katsoa Vappu Pimiää. Hehehe, hehehe.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja sama järjenvastainen ympyrän ajaminen jatkuu. Joka päivä, koko ajan. Otinpa äsken kuvankin kun sattui pysähtymään sopivasti suojatien eteen.
Autorekisterikeskukseen vaan rekisterinumerolla kyselemään kaaran omistajaa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En mä oikein usko, että tuotakaan ohjelmaa olisi katsonut ihan niin moni kuin mitä maikkari antoi ymmärtää.

Maikkari itse ei katsojalukuja laske. Katsojaluvut ilmoittaa Finnpanel, joka ei millään lailla ole kytköksissä Maikkariin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Autorekisterikeskukseen vaan rekisterinumerolla kyselemään kaaran omistajaa.

Kuten kirjoitin.. "Puoli tuntia myöhemmin lähdin ajelemaan kohti toimistoa niin sama auto tuli vastaan Perkkaan kohdalla ja ehdin bongata rekkarin. Auton omistaa Tilausliikenne Bluecart joten se on nyt sitten selvillä. Mutta se ei ole, miksi se ajaa tuota pientä reittiä joka päivä kellon ympäri."
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuten kirjoitin.. "Puoli tuntia myöhemmin lähdin ajelemaan kohti toimistoa niin sama auto tuli vastaan Perkkaan kohdalla ja ehdin bongata rekkarin. Auton omistaa Tilausliikenne Bluecart joten se on nyt sitten selvillä. Mutta se ei ole, miksi se ajaa tuota pientä reittiä joka päivä kellon ympäri."
Sori, en huomannut tuota.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kuten kirjoitin.. "Puoli tuntia myöhemmin lähdin ajelemaan kohti toimistoa niin sama auto tuli vastaan Perkkaan kohdalla ja ehdin bongata rekkarin. Auton omistaa Tilausliikenne Bluecart joten se on nyt sitten selvillä. Mutta se ei ole, miksi se ajaa tuota pientä reittiä joka päivä kellon ympäri."

Ei nyt jaksaisi taas rautalangasta vääntää, mutta jos auton omistaa Tilausliikenne X, niin pahasti epäilen että auto on tilattu ajamaan jotain liikennettä; tässä tapauksessa tod.näk. ajamaan päivittäin saman reitin esim jakaen tai hakien jotain. Englannissa se olisi maitomies.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ei nyt jaksaisi taas rautalangasta vääntää, mutta jos auton omistaa Tilausliikenne X, niin pahasti epäilen että auto on tilattu ajamaan jotain liikennettä; tässä tapauksessa tod.näk. ajamaan päivittäin saman reitin esim jakaen tai hakien jotain. Englannissa se olisi maitomies.

Auto ajaa täysin saman reitin useita kymmeniä kertoja päivässä (joka ikinen päivä, mm. pääsiäispyhinä) enkä ole nähnyt sitä kertaakaan pysähtyneenä muualla kuin liikennevaloissa. Aikaisimmat bongaukset olen tehnyt klo 06 ja myöhäisimmät klo 23 jälkeen. Yöstä en tiedä kun olen nukkumassa.

Tulin juuri kävelemästä ja nappasinpa huvikseni muutaman kuvan kun auto kerran koko ajan putkahteli näkyviin. Kuvat on otettu klo 12.11, klo 13.24 ja klo 14.03. En osta teoriaasi.
 

Liitteet

  • 2012-04-29-023.jpg
    2012-04-29-023.jpg
    41,2 KB · kertaa luettu: 701
  • 2012-04-29-025.jpg
    2012-04-29-025.jpg
    52,6 KB · kertaa luettu: 640
  • 2012-04-29-027.jpg
    2012-04-29-027.jpg
    42,7 KB · kertaa luettu: 596

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ihmettelen miksei ISH joskus pysäytä kyseistä autoa tai käy liikennevaloissa koputtamassa ikkunaan ja kysy mistä on kysymys...
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Auto ajaa täysin saman reitin useita kymmeniä kertoja päivässä (joka ikinen päivä, mm. pääsiäispyhinä) enkä ole nähnyt sitä kertaakaan pysähtyneenä muualla kuin liikennevaloissa. Aikaisimmat bongaukset olen tehnyt klo 06 ja myöhäisimmät klo 23 jälkeen. Yöstä en tiedä kun olen nukkumassa.

Tulin juuri kävelemästä ja nappasinpa huvikseni muutaman kuvan kun auto kerran koko ajan putkahteli näkyviin. Kuvat on otettu klo 12.11, klo 13.24 ja klo 14.03. En osta teoriaasi.

Ehkä tuo kuski kirjoittaa jollekin toisella palstalle ja ihmettelee siellä, kun hänen jokapäiväisen reittinsä varrella seisoo joku muukalainen kamera tanassa 24/7. Siellä varmaan löytyy myös kuvia popliinitakkisesta jalkakäytäväseisokelijasta kameran kera. En tiiä.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Minä menisin kysymään autosta poliisilta ja jos ei ole heidän salakuvioitaan niin ehdottomasti isot terroristi tutkinnat käyntiin.
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Olen miettinyt jo pitkän aikaa että mikä olisi luotettava pakettiauto, ettei tarvitsisi joka välissä seisottaa korjaamolla. Taidan ostaa Transit Connectin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ehkä tuo kuski kirjoittaa jollekin toisella palstalle ja ihmettelee siellä, kun hänen jokapäiväisen reittinsä varrella seisoo joku muukalainen kamera tanassa 24/7. Siellä varmaan löytyy myös kuvia popliinitakkisesta jalkakäytäväseisokelijasta kameran kera. En tiiä.

Käyn kahdesti päivässä lenkillä ja nuo kuvat on otettu ihan "vauhdista" kännykällä, toki tiesin olla varuillani että kohta se taas tulee. Jos olisin tuolla ulkona 24/7 niin saisin ko. autosta 50 000000 kuvaa päivässä. Aika monta. Ja senkin takia näen auton väkisinkin koko ajan kun reitti kulkee tuosta olohuoneen ikkunan/parvekkeen edestä.

Toistakymmentä mukahauskaa vastausta on esitetty mutta kiinnostaa oikeasti tietää mistä hemmetistä on kysymys. Mutta ei kuitenkaan niin paljoa kiinnosta että pysäyttäisin auton ja kysyisin että mitäs täällä ajellaan.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Auto ajaa täysin saman reitin useita kymmeniä kertoja päivässä (joka ikinen päivä, mm. pääsiäispyhinä) enkä ole nähnyt sitä kertaakaan pysähtyneenä muualla kuin liikennevaloissa.
- - -
En osta teoriaasi.

Enpä minä juuri mitään ole myymässäkään, en edes palovaroittimia.

Kun mainitsemasi firman päätoimiala on taksiliikenne, niin melkein veikkaisin että kyseisellä autolla on talli tai vastaava siinä lähelläsi. Sieltä sitten lähtee liikkeelle kun kutsu käy, ja jos usein samaan suuntaan, esim. lentokentälle niin reitti on sama. Tiedä vaikka olisi vakioasiakkaat joita kuskaa tms?

Ihmettelen minäkin. Energiaasi mokomaan. Tai voihan se olla Wistrom?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kun mainitsemasi firman päätoimiala on taksiliikenne, niin melkein veikkaisin että kyseisellä autolla on talli tai vastaava siinä lähelläsi. Sieltä sitten lähtee liikkeelle kun kutsu käy, ja jos usein samaan suuntaan, esim. lentokentälle niin reitti on sama. Tiedä vaikka olisi vakioasiakkaat joita kuskaa tms?

Sulla on nyt helvetinmoisia ongelmia luetunymmärtämisen kanssa joten ole mieluummin hiljaa. Sadannen kerran: auto ajaa täysin samaa reittiä Espoon Leppävaarassa. Ns. ympyrää.

Etkä sitäkään osannut lukea että auto ajaa tuota samaa ympyrää koko ajan ja joka vitun päivä? Otin nuo kuvat eri "kierrokselta" siis klo 12.11, klo 13.24 ja klo 14.03. Joo-o, siellä ne vakioasiakkaat istuu lattialla takakontissa, ensin kierrätetään vuosi Leppävaaraa ympäri ja sitten pudotetaan lentokentälle.
 

Haske

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihmettelen sitä, että kun tuo pakettiauto ilmeisesti on jonkun firman omistuksessa, niin miksi siinä ei ole mitään firman logoja tms kyljessä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ihmettelen sitä, että kun tuo pakettiauto ilmeisesti on jonkun firman omistuksessa, niin miksi siinä ei ole mitään firman logoja tms kyljessä.

Eikä sitä ole ko. firman nettisivuilla vaikka siellä esitellään koko kalusto paria henkilöautoa myöten.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Toistakymmentä mukahauskaa vastausta on esitetty mutta kiinnostaa oikeasti tietää mistä hemmetistä on kysymys. Mutta ei kuitenkaan niin paljoa kiinnosta että pysäyttäisin auton ja kysyisin että mitäs täällä ajellaan.

Ihmettelen, että et ole tässä vaiheessa noista mukahauskoista vastauksista oivaltanut sitä epäsuorasti ilmaistua asiaa, että tältä palstalta tuskin saat vastausta ongelmaasi. Ja tuo kannattaa huomioida ennen lisälämmön keräämistä.

Kiitos kuitenkin, että jaoit asian kanssamme.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Laitoin Blue Cartille sähköpostia tuosta heidän mielipuolisesti käyttäytyvästä autostaan. Ja kun sen jälkeen kävin parvekkeella niin siitähän se sujahti ohi. Uskomatonta.

Ja aiheeseen kantaa ottaneille, ei mun tarkoitus ollut mitään absoluuttista totuutta täältä hakea. Kunhan kerroin oudosta asiasta. Asiaa vaan ikävästi vesittivät muutamat nimimerkit viisastelullaan ja lukutaidottomuudellaan.

Mutta nyt vain odotellaan mitä vastaavat. Alan varmuuden vuoksi kirjoittaa testamenttiani. Kuka haluaa Mikko Mäenpään mailan?

Varmaan Mikko Mäenpää, jos se maila kerran hänen on.

Hyvä idea. Niitä on itse asiassa kaksi. Tän ja viime kauden maila. Mailat palautuu Mikolle jos mut ammutaan sinisestä autosta mafiatyyliin Kehä I:n rampissa.
 
Viimeksi muokattu:

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja aiheeseen kantaa ottaneille, ei mun tarkoitus ollut mitään absoluuttista totuutta täältä hakea. Kunhan kerroin oudosta asiasta. Asiaa vaan ikävästi vesittivät muutamat nimimerkit viisastelullaan ja lukutaidottomuudellaan.

Onneksi nämä lukutaidottomat varmaankin ymmärtävät suoraa puhetta eivätkä enää jatkossa ala vesittää mielenkiintoisia kysymyksiäsi viisasteluillaan tai muulla typeryydellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös