Ihmettelyketju

  • 6 391 438
  • 38 805

paistio

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ottawa Senators
Koko viesti...

Harmi että huomasin viestisi vasta nyt. Toivottavasti pääsit peliin.
Omalla kokemuksella, kuvaruutukaappaus ja yhteydenotto JYP:n toimistolle auttavat. Järkkäävät sinulle liput omasta kiintiöstään. Omalla kohdalla on kaksi kertaa käynnyt noin ja toimiston kautta liput on aina saatu. Yhden kerran onnistuin jopa ostamaan ja saamaan piletin kautta liput paikoille joita ei ollut koko hallissa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen lähettänyt Kalsarikänniketjuun yli 2000 viestiä. Siis mitä vittua, en muista kirjoittaneeni sinne kuin pari kertaa.
 

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Minkähän takia minulla näkyy Nelonen Pro 2? Oliko viime viikonloppu joku ilmaisviikonloppu? (asun Helsingissä, kaapelitalous)
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Minkähän takia minulla näkyy Nelonen Pro 2? Oliko viime viikonloppu joku ilmaisviikonloppu? (asun Helsingissä, kaapelitalous)

Welhon verkossa tuon piti näkyä teaserina ilmaiseksi lokakuun loppuun. Eli todennäköisesti ilmaiskatselu on vielä päällä.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Ihmettelen. Olin sunnuntaina ryyppäämässä ja huomasin juuri, että korttilompakkoon on ilmestynyt taas kolme uutta käyntikorttia. Henkilökohtasta pankkineuvojaa, tapahtumajärjestäjää, konsulttia... ketä nää ihmiset on ja mitä mä oon suunnitellu?
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ihmettelen. Olin sunnuntaina ryyppäämässä ja huomasin juuri, että korttilompakkoon on ilmestynyt taas kolme uutta käyntikorttia. Henkilökohtasta pankkineuvojaa, tapahtumajärjestäjää, konsulttia... ketä nää ihmiset on ja mitä mä oon suunnitellu?

Luultavasti olet päätynyt järkkäämään bileet hiukan epämääräisemmällä porukalle, ehkä seksuaalisesti hiukan vinoon värittyneet. Tulet hakemaan pankkilainaa tilaisuutta (ja sen jälkeen konsulttia ja lakimiestä) varten. Konsultin taas olet hommannut valmistamaan sinua "kaapista ulos" muutosprosessin vaiheisiin koska nehän eivät aina suju niin jouhevasti.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minua ihmetyttää täällä esiintyvä EHT pelien mollaus. Väittäisin kuitenkin, että viikonloppuna nähdään parempaa jääkiekkoa kuin marraskuisessa tiistai-illassa SM-liigassa. Ja miksi jääkiekossa ei saisi olla Karjala-karnevaali tunnelmaa??
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Ja miksi jääkiekossa ei saisi olla Karjala-karnevaali tunnelmaa??
Mä olen ihmetellyt ihan samaa. Luulisi, ettei se ole keneltäkään pois, mikäli porukka osaa ottaa ilon irti täysin merkityksettömistäkin peleistä. Ei se mulle henkilökohtasesti kovin tärkeä turnaus ole, mutta kivahan noita matseja on kattoa ja varsinkin paikanpäällä on melko muikea fiilis yleensä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuolla alakerran pesuhuoneessa pesen pyykkini. Muutamankin kerran olen huomannut jonkun unohtaneen sinne koneeseen jonkun pienen vaatekappaleen, linkouksen jäljiltä kun sinne reunoihin tarttuu herkästi.. Mutta siis se ihmetyttää, että miksi se on aina jonkun miehen ällöttävä sukka tms, eikä koskaan esim. jonkun tytön pikkarit.. Tai no mitä mä nyt niilläkään tekisin, puhtaita kun pesun jäljiltä olisivat, mutta siis kuitenkin..
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihmettelen että eikö miehet käytä talvisaappaita. Tai sitten vaan kaikille käy samat 1-2 mallia. Kävin Erätukussa, Partioaitassa ja Stockalla katsomassa talvikenkiä mutta ei oikein löytynyt kriteerit täyttäviä. Eli lämpimiä, mukavia ja hyvännäköisiä. Ensimmäinen ehto täyttynee useimmissa, toinen vain jossain Trekking-kengissä ja viimeinen ei missään. Naisille oli varmaan lähemmäs 20 paria erilaisia lapikkaita, niitä en jalkaani tosin kokeillut.

Pitäisi löytää kengät millä voisi olla ulkona talvella pojan kanssa, kävelläkin hieman ja hätätilassa uskaltaisi käydä jopa kaupungillakin ne jalassa. Huopikkaat menisi mutta jos viime talvista poiketen onkin loskaa niin eivät ehkä ole paras vaihtoehto.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mutta siis se ihmetyttää, että miksi se on aina jonkun miehen ällöttävä sukka tms, eikä koskaan esim. jonkun tytön pikkarit...
Jos sä oot ainoa kun siellä pyykkinsä pesee?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eläimet ovat omituisia otuksia. Pari kesää takaperin kirjoittelin tännekin ukkometsosta, joka oli vallannut kesämökkimme pihapiirin ja tuotahan ei saanut millään häädettyä pois, kävi aina vaan kimppuun. Lopulta sitten vietiin se laatikossa autolla noin 10 km päähän ja ajateltiin, että homma hoidettu. Meni vajaa viikko ja ukko oli takaisin, entistä vihaisempana ;) Lopulta metso hyökkäili ruohonleikkuuseen käytettävää minitraktoria päin ja faija ajoi vahingossa sen päältä. Ukkometso ravisteli turkkinsa ja lensi järven toiselle rannalle. Sen jälkeen ei palannut.

Tuosta laittaa kyllä Aussi kissa vielä paljon paremmaksi. Tässä linkki uutiseen, jonka mukaan kissa oli muuton jälkeen halunnut takaisin vanhaan kotiin ja palannut sinne. Ei tuossa muuta ihmeellistä, mutta kun välimatka on 3000 km niin kohtuullinen taival ja melko hyvin suunnistettu.
 

silakkani

Jäsen
Ihmettelen, etteivät iltapäivälehdet yhdistäneet TPS:ää Taina Kovalaisen kehitysvammajupakkaan. Yleensähän sensaationhakuiset uutiset kiehtovat näitä lehtitaloja. "TPS Kissojen emo myrskyn silmässä, TPS-pomo vaikenee!" Ei sillä, hyvä vaan, että pitivät naisen yksityishenkilönä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihmettelen, etteivät iltapäivälehdet yhdistäneet TPS:ää Taina Kovalaisen kehitysvammajupakkaan. Yleensähän sensaationhakuiset uutiset kiehtovat näitä lehtitaloja. "TPS Kissojen emo myrskyn silmässä, TPS-pomo vaikenee!" Ei sillä, hyvä vaan, että pitivät naisen yksityishenkilönä.

Oho, nyt vasta aukeni tämä yhteys. Eiköhän pian lehdillekin, kiitos sinun. (vitsivitsi, onhan tuo yhteys varmaan jo monessa paikassa ollut aiemminkin esillä). Varsin mielenkiintoista, mutta osoittaa vaan, että tepsissä tätä vammaistensyrjimiskulttuuria on siis seuran sisälläkin, eikös ne faniporukatkin pitänyt jakaa eri katsomoihin vammaisuuden perusteella. Tämäkin oli vitsi, vai oliko.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vihkipäivä 11.11.11. Onpa "erikoista" ja "ainutlaatuista" mennä naimisiin tänään. Massatapahtuma enemmän kuin erikoisuus.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Vihkipäivä 11.11.11. Onpa "erikoista" ja "ainutlaatuista" mennä naimisiin tänään. Massatapahtuma enemmän kuin erikoisuus.

Astrologia, numerologia ja esim. kiinalaiset kalenterit antavat merkityksiä näille tasaluvuille, ja monet uskovat niihin. Mm. eräs tuttuni meni kiinalaisen naisen kanssa naimisiin 01-01-01. Kuulemani mukaan 12.12.12 tulee olemaan vielä merkityksellisempi, sillä silloin odotetaan maailmanloppua. Jep jep.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
osoittaa vaan, että tepsissä tätä vammaistensyrjimiskulttuuria on siis seuran sisälläkin, eikös ne faniporukatkin pitänyt jakaa eri katsomoihin vammaisuuden perusteella.
Tämä on ihan saivartelukysymys, jonka voi kääntää niinkin päin, että eikös TPS ole liigan vammaismyönteisin seura, koska vammaisille on osoitettu ikioma kokonainen katsomolohko?

Se siitä. Piti tulla tänne ihmettelemään, että mikä vittu noita Verkkokauppaan ja CM:ään jonottaneita ihmisiä(?) vaivaa? Verkkis on ihan ok kauppa, mutta vituttaa ihan normipäivänäkin kuin sitä kuuluisaa oravaa raahautua sinne jonkun pikäisen tarpeen takia, joten ei vaan voi tajuta tuota jengiä joka jonottaa sinne tuntikausia marraskuussa jonkun elektroniikan takia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ymmärrä. Ihmiset päivittelee ja itkee tuota valelääkäriä. Sitten samat tyypit kuitenkin korjuuttaa autonsa epäpätevällä enolla, leikkuuttaa hiuksensa naapurin amatööriparturittarella, ajelee pikkujouluista kotiin pimeällä taksilla... Mikä ero siinä muka on. Sitä paitsi, jos on työskennellyt vuosikausia ongelmitta, ei voi ihan huono lääkäri olla. Moni paperilla pätevä on leikannut ihmisiä hengiltä.

Toivottavasti! Minä olen aina ihan oikeasti toivonut että pääsisin todistamaan maailmanlopun.
Siitä olisi kiva kertoa lapsenlapsille takkatulen loimutessa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Kuulemani mukaan 12.12.12 tulee olemaan vielä merkityksellisempi, sillä silloin odotetaan maailmanloppua. Jep jep.

Itse asiassa 12.12.2012 ei pitäisi vielä tulla maailmanloppu, ainoastaan uusi maailmanjärjestys. Itse ainakin käsitin niin, että ensin vaihtuu maailmassa järjestys, vasta reilun viikon päästä siitä tulee sitten se totaalinen loppu. Vielä vuosi ja reilu kuukausi onneksi aikaa toteuttaa itseään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös