Ihmeellisin/sairain asia, jonka olette todistaneet?

  • 7 935
  • 34

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä oon todistanut livenä kun miehen perseeseen työnnetään kurkku, se laitetaan kiinni porakoneeseen ja eiku vaan liipasin pohjaan.

Oon myös nähny kun aineissaan oleva tytteli hieroo omaa paskaa omaan naamaansa.

Oi niitä nuoruuden kesiä...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Systerin itsari kait. En ollut paikalla tapahtuma-aikaan, mutta löysin. Ihmeellistä ei ollut, hän kun oli sairas, niin kait tää tänne kuuluu.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Jaah, kaiketi se kun Kuopion keskustassa asuessani kuului parvekkeen oven ollessa auki epämääräistä huutoa kadulta. Mentyäni parvekkeelle huomasin parin korttelin päässä kuinka pienen kivitalon kokoinen (enkä edes liioittele, äijä oli valtava) ryöpytti puolta pienempää kaveriaan pitkin katuja, kaatoi maahan ja hakkasi päätä asfalttiin. Ei lopettanut vaikka ihmisiä kerääntyi estelemään. Kipeää teki katsoa kun hakattu jäi elottomana makaamaan maahan lanssin tullessa paikalle. Selvisi hengissä vissiin kuitenkin, mutta näin ei-väkivaltaisena ihmisenä oli aivan saatanan sairasta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Järkyttävässä paskassa eläminen on taatusti yleisempää mitä sitä kuvittelisi.

On varmasti näin. Minulle tulee näistä teksteistä mieleen valitettavasti ihan oma asuntoni joskus vuodelta 2015. Silloin kun dokasin ja alkoholismi oli iso ongelma, oli varmaan jotain masentuneisuuttakin ja sun muuta.

Asuntoni oli ihan karmea näky noihin aikoihin siis joskus neljä-viisi vuotta sitten. Mutta en jostain syystä edes välittänyt asuntoni hirveästä kunnosta. No lopulta sainkin häädön silloisesta asunnostani ja päädyin sairaalahoitoon.

Kuvia en varmaan edes kehdannut ottaa tuon ajan asunnostani joten ei sitä voi enää kuin muistella ja kuvailla sanallisesti. Asunnossani oli aivan älytön määrä roskaa, niin lattialla kuin pöydilläkin, oli varmaan myös niitä tyhjiä tölkkejä ja pulloja, ja tiskiäkin oli aivan hirvittävä määrä. Silloin oli varmaan lopulta melkein jokainen astia mitä minulla oli niin likainen ja enhän minä niitä edes kovin usein tiskannut vaan ne lopulta homehtuivat hyvin pahasti.

Valitettavasti oma asuntoni varmaan sairain asia mitä minä olen koskaan todistanut. Ihmeellisimpiä asioita taas puolestaan joidenkin tavaroiden oudot katoamiset. Joku perheestämme voitti joskus karavaanareiden pikkujouluista SFC-pyyhkeen, mutta sitä pyyhettä ei juuri sen jälkeen koskaan löytynyt. Johonkin se katosi?

Sitten kerran saimme Muumi-lehden välistä veljeni kanssa sellaiset paperiset Muumi-nuket, noilla leikimme tosi paljon vähän aikaa... Kunnes nekin johonkin katosivat? Sitten yksi satukirja kerran katosi oudosti asuntovaunussa, luulen että se kyllä tipahti johonkin istuimen väliin ja sitä ei sieltä pois otettu, vaunu myytiin ja kirja jäi sinne...

Juu, mutta sairain tapaus mitä olen todistanut on oma asuntoni ja ihmeellisin tapaus nämä joidenkin tavaroiden oudot katoamiset.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juu, mutta sairain tapaus mitä olen todistanut on oma asuntoni ja ihmeellisin tapaus nämä joidenkin tavaroiden oudot katoamiset.

En tiedä olenko itse nähnyt mitään mitä pitäisin erityisen sairaana, mutta tuo tavaroiden katoaminen on jännä. Kerran hävisi avainluvut ja etsin niitä ihan kaikkialta. No samoihin aikoihin oli mennyt henkilökortti vanhaksi ja ensin piti uusia se, jotta sai haettua uudet avainluvut. Olihan se vähän hankala maksaa laskuja jne. Kun lopulta sain uudet avainluvut, niin samana päivä löytyi myös nuo kadonneet avainluvut. Ne löytyivät lautasen alta, jonka olin edellisenä iltana jättänyt pöydälle. En tiedä missä se kortti oli ollut koko tuon ajan, mutta ei sen lautasen alla ainakaan! :D
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Mä oon todistanut livenä kun miehen perseeseen työnnetään kurkku, se laitetaan kiinni porakoneeseen ja eiku vaan liipasin pohjaan.

Oon myös nähny kun aineissaan oleva tytteli hieroo omaa paskaa omaan naamaansa.

Oi niitä nuoruuden kesiä...

Kierroksilla käyvään porakoneeseen laitettu dildo, joka on aseteltu sammuneen miehen rektumiin.

Aaah. Those were the days....

Et oo ikinä tehny noi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tapasin kerran Jokerien kannattajan. Ketjun voi lukita.
Mulla on jopa suvussa sellainen. Serkkuni on kannattanut Jokereita jo yli 30 vuotta. Mikä pahinta, se periytyy. Serkun pojat ovat saman harhan uhreja.

Pojat ovat nyt teini-iässä, varmaan 14 ja 16. Voisikohan tuohon puuttua enää? Jos iskän serkku tekis intervention, ohjaisi lapset oikealle tielle...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös