HYVÄÄ JOULUA! -ketju

  • 74 764
  • 996

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Minulle joulu on vuoden parasta aikaa. Lasten ilo lahjoista, hyvää ruokaa, perheen kanssa kiireetöntä yhdessäoloa jne. Ennenkaikkea jouluna on vuoden ainoa kunnon loma! Kesälläkin toki lomia pidän, mutta yrittäjänä sitä on kesälomallakin oltava puhelimen ääressä ja hoidettava työasiat vasemmalla kädellä. Joulun aikaan voin olla varma, että myös asiakkaat ja muut sidosryhmät hiljentyvät joulun viettoon, joten puhelin ei soi ainakaan viikkoon. Oikein hyvää joulua kaikille!
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Hyvvee joulua myös täältä Kuopiosta, ja onneksi pyhät sekä herkuttelut jatkuu vielä pitkään! :)
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Joulu on taas, joulu on taas ja netti on täynnä puuroa!

Hyvää joulua kaikille jotka sitä toivovat muille tai itselleen! Pahan joulun viettävät saakoon myös mitä haluavat: kuka minä olen heiltä sitä iloa kieltämään, että he eivät voisi piehtaroida pahnoillaan ja tekemässä itselleen siitä ongelmaa, että on pari vapaapäivää joita ei ole mikään pakko viettää jos ei halua.

Minun jouluaattoni etenee (välissä olevien yöunien jälkeen) perinteisesti, eli joskus puolenpäivän ja joulurauhan julistuksen jälkeen siirryn vaimoni kanssa vanhempieni luo joulusaunaan, jouluaterialle, joulukahveille ja joululahjojen jakoon. Sitten illansuussa omaan kotiin viettämään rauhallista aattoiltaa. Jouluna voi yölläkin syödä!
 

sinikettu

Jäsen
Olkoon teidän kinkut meheviä ja muutenkin olosuhteet suotuisia.
Samoilla linjoilla täälläkin. Jouluna pitää olla kinkut mehevinä, posliinit kiillotettuina, kannut kukkuroillaan ja säkit pullollaan. Tortut vatkataan, levitteet purskautetaan päälle ja kaikilla on lämmin ja hyvä mieli. Joulu on jakamisen aikaa.
 
Samoilla linjoilla täälläkin. Jouluna pitää olla kinkut mehevinä, posliinit kiillotettuina, kannut kukkuroillaan ja säkit pullollaan. Tortut vatkataan, levitteet purskautetaan päälle ja kaikilla on lämmin ja hyvä mieli.

Kylläpäs oli heteronormatiivinen lausunto. Toivotan kaikille mahdollisimman gender-neutraalia joulua.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Hyvää joulua kaikille palstan asiakirjoittajille, trolleille, provokaattoreille, suvakeille ja öyhöttäjille, tasapuolisesti.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Hyvää joulua ja iloista mieltä kaikille.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hyvää joulua kaikille jatkoajan kirjottajille ja lukijoille.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Jouluja vaan kaikille juu, sano.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jouluja vaan kaikille. Jopa Jyppiläisille.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Joo hyvät joulut vaan jokaiselle jatkoaikalaiselle ja tätä palstaa lukevalle!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös