Hokiteron paskalista

  • 24 208
  • 121

Baldrick

Jäsen
Klamydia. Ei sitä kuuntele edes kännissä. Kaikki biisit kuulostaa kutakuinkin samalta ja kaikki on yhtä paskaa ränkytystä.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Minulle tulee tästä ketjusta mieleen se Pasilan jakso, jossa Repomies lukee Pöystille mitä tämä oli kirjoittanut internetin keskustelupalstalle. Pätkä siitä meni kutakuinkin näin: "--kaikki musiikki mitä koskaan on tehty on paskaa ja niiden tekijät pitäisi ampua--".
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Näin MM-kisojen alla on pakko mainita Den glider in. En viitsi enkä edes halua linkittää kyseistä biisiä.

Paula Koivuniemen, Tomi Metsäkedon, Jorma Kääriäisen (paria biisiä lukuunottamatta), Agentsin, Katri Helenan sekä Neljän ruusun koko tuotanto.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Sami Saari ja Aki Sirkesalo.
 

-RVL-

Jäsen
- Kaikki yhtyeet, koko tuotanto.

Enpä menetä hermojani, jos kuulen jossain musiikkia, mutta itse en kuuntele. En tietokoneen ääressä, en autossa, enkä kuulosuojaimien radiolla. Tullut varmastikin listattua tännekin suosikki-yhtyeitä, kait sitä on yrittänyt väkisin kuunnella. En vaan löydä musiikista mitään rentouttavaa tms.

-Jep, tulehdus.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Ensimmäisinä tulee mieleen;

Chisun koko tuotanto, vaikken ole muutamaa radiokipaletta enempää kuunnellut, mutta mikäli ne radiossa olevat ovat parasta, niin ei voi vittu olla ne muut paskabiisit sen parempia.

AC/DC - En tiiä, Nordiksella pari biisiä soi välillä ja ne on ok, muuten en ymmärrä, mikä tässä bändissä viehättää muita.

Iron Maiden - Samaa sarjaa, Can I play with Madness on ihan jees, muut paskaa.

Guns n' Roses - Sama homma, kuin AC/DCllä, mutta ei omaa yhtään hyvää biisiä.

Rytmihäiriö - Googlettakaa, youtubettakaa ja naur... tai painakaa ruksia. ''Se joka tönii muo, niin se vittu tonii muo mitä vittua?'', tsekatkaa toi oikeesti. linkki youtubeen, jooh.

Lady Gaga - Mikä vittu tässä voi olla hyvää? Perus ''mainstream'' paskaa.

Kaikenlainen wobwob dubsteppi musa, pari poikkeusta oon löytäny, jotka nekin oikeiden metallibändien remixejä, joita päin en edes viitsi räkiä.

Meinasin aluksi, etten mainitse täällä nuorta 'Robinia', mutta onhan se musa nyt ihan täyttä paskaa. Mikäli kuitenkin keskittyy musiikkiin ja alkaa itse väsäämään biisejä, eikä anna nelikymppisen musiikkiyhtiön johtajan kaverin tehdä noita biisejä, niin saattais tulla jotain.

Suomiräppi, tai olkoot sitten lontoota, paskaa silti.

Lisätään vielä Nygård, ehkä paskinta paskaa Suomesta seuraavan listalla olijan kanssa, ohittaa Cheekit ja Geet paskuudellaan, mikä tässä ''MUSASSA'' kiehtoo porukkaa?

Jukka Poika - Eiköhän tää ollu tässä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Haluaisin lisätä paskalistalle vielä muutamia ikonisia "poliitikkoja", joiden historia, kirjoitukset tai ajatusmaailma eivät kestä kunnolla kriittistä pöyhimistä:

Karl Marx
Che Guevara
V.I. Lenin
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Iron Maiden - Samaa sarjaa, Can I play with Madness on ihan jees, muut paskaa.

Jännä juttu että valitsit juuri sen biisin mikä minun mielestäni on ehdottomasti Iron Maidenin paskin tekele.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jännä juttu että valitsit juuri sen biisin mikä minun mielestäni on ehdottomasti Iron Maidenin paskin tekele.
Toiseksi paskin. Run To The Hills on kyllä ylivoimaisesti paskin.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Run To The Hills on kyllä ylivoimaisesti paskin.

Jos ei paskin niin yliarvostetuin ainakin. Paskin on Angel and the Gambler (jos Virtual XI:tä voi laskea Maiden levyksi). Vois olla siedettävä biisi, jos olisi n. 5 minuuttia lyhyempi. Kertosäkeen toistaminen alkaa puuduttamaan siinä 25:n kerran kohdalla.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Hieno ketju! Itse olen enemmänkin genre-linjalla: kaikki heavy, kaikki rap-hiphop ym., kaikki techno, house, ambient ym. tanssi-sonta ovat sontaa. Musiikki koostuu pelkästään melodisemmasta punkista, brittiläisestä nokkelasti sanoitetusta kitara-pop/rockista sekä Suomi-rockin klassikoista.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vilperin perikunta, Frederik.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kävin eilen nauttimassa Kiimingin Halpa-Hallissa hampurilaisaterian, ruokajuomana maito.

Problems?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Hei Jukka Poika, sun sanoitukset haisee.

Sä oot paskaa/
mun housuissani/
kuin lämmin kusi joka läikehtii.

Paska ja kusikin mainittu! Tahtoisin vielä lisätä, että edellinen viestini oli tarkoitettu junttiketjuun, mutta en ihan osunut siihen.

EDIT: Jerehän ei tietenkään ole mielestäni paskaa mun housuissani tai lämmin kusi joka läikehtii vaan ihan Jukka Poikana heitin tuon säelmän, koska ne yleisesti ottaen haisee. Ja kusi ja paska haisevat.
 
Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Uleåborgir; kirjoitti:
Tahtoisin vielä lisätä, että edellinen viestini oli tarkoitettu junttiketjuun, mutta en ihan osunut siihen.

Lammasketju tukossa?

Rap tori.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Väärin! Problems? on huikea. Oon nähnyt livenä. Areenalla.

Sen sijaan tässäkin ketjussa mainetta niittänyt Jukka Poika, Skrillex, Pitbull ovat kyllä paskinta paskaa. Maailman yliarvostetuimpia porukoita ovat Metallica ja Iron Maiden, jotka eivät ihan puhdasta äänisaastetta ole, mutten kuitenkaan ymmärrä suuruuttaan. One Directionin ja muut nolot poikabänditkin voisi kieltää kokonaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jipun koko tuotanto, erityisesti cover-versiot muiden tekemistä tunnetuista biiseistä.
Aika moni Katy Perryn hitti. Ulkoisesti naisessa ei ole mitään vikaa, mutta se ääni, se ääni...
Britney Spearsin, Sunrise Avenuen sekä vaikkapa Jennifer Lopezin koko tuotanto.
 

Sir Justiina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sunrise Avenue. Perseennuolenta musaa vailla mitään intohimoa. Todellista kahdeksasta-neljään meininkiä noloilla paskahuusitason sävellyksillä.

Ja tämä uusin, Elokuu vai mikä vittu se nyt oli, sanokaa nyt saatana kuka tätä voi kuunnella saati ostaa? Todellista laahustamista joltain perkeleen vasikannaamaiselta turvenuijalta. Pakko aina nostaa perse penkistä ja lähteä ryyppään kun kyseinen mulli avaa leipäläpensä.
 
Harvemmin jaksaa mistään musiikista kiukustua, mutta sitten on myös Sabaton. Ei jumalauta.

Musiikillisesti todella mahtipontikaalit tavoitteet on herroilla. Rumpali polkee ja syntikkamies tuuttaa tehdasasetussoundilla usemman raidan edestä torvea ja jousisoitinta. Tukutukutuku ja töttöröö. Ihan oma lukunsa on laulaja. Kerran eräs hyvä ympäripäissään ollut ystäväni imitoi vessassani kustessaan oopperalaulaja Matti Salmista tarkoituksellisen huonosti. Samalla Jäätelöauto ajoi ohitse tunnaribiisi raikuen. Minä luulin, että Sabaton oli tullut kotiini keikalle.

Paskaa heviä on toki muutakin, mutta Sabaton onkin sotaheviä! Bändi on muuten ruotsalainen. Kotoisin maasta, jonka sotahistoria hakee vertaistaan. Sabatonin uskottavuus on siis about samoissa sfääreissä kuin eteläamerikkalaisilla viikinkimetallibändeillä ja kotimaisilla gangsteriräppäreillä.

Promokuvissakin tavoitellaan karun sotaisaa meininkiä. Lopputulos on sitten tämän näköistä touhua. Ihan kuin Infernon baaritiskiltä olisi noudettu kaikista stereotyypillisimmät pönöttäjät ja viety heidät H&M:n maastopukuosaston kautta Villen kuvaan poseeraamaan. Ottaisivat mallia virolaisesta Loitsista, jonka promotionaalisissa kuvissa (kuten tässä ja tässä) on ihan jonkin verran paremmin saman teeman käsittely hoidettu.

Ihan kamala yhtye. Hyh sentään.

Linkit vievät sitten Imperiumi.netin kuva-aineistoon.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Paska ketju. Odotin paljon paskoja biisejä, esim Enon disco mutta täällähän vain kerrotaan etten kuuntele heviä, räppi on paskaa ja kaikki mitä muut kuuntelee on paskaa. Toiseksi esimerkiksi Sir mr Taf. Semmosta on oikea paskamusa. Ni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös