Hockeyarena Summer Cup - Ottelut ja Sarjataulukko

  • 4 160
  • 58
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Sehän oikeestaan on ihan sama kun tulot jakaantuu puoliksi kuitenkin.

Tuolla tavalla kyllä, mutta eikös sillä ole merkitystä, kumpi on vierasjoukkueena (kumpi tuo paremmin yleisöä)? Särjet taitaa pelata aika korkealla sarjatasolla verrattuna mun joukkueeseen, joten luulisi, että mun kotiyleisöä kiinnostaa enemmän paremman joukkueen näkeminen (täysin mutu)?
 

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
Sehän oikeestaan on ihan sama kun tulot jakaantuu puoliksi kuitenkin.

Turnaustuloksen kannalta ei välttämättä. Minä tosin häviäisin finaalin luultavasti, vaikka vastustaja nukkuisi puolet matsista :)

Lisäksi kotijoukkue pääsee säätämään lipunhinnan, joten tuloihin saattaa tulla suuriakin eroja, jos hinta on väärin asetettu (välillä törmää siihen, että vastustaja on laittanut hinnan jonnekin kahteen tuhanteen tai sitten on ilmainen sisäänpääsy). Samoin korkeammalla pelaava joukkue saa todennäköisesti enemmän yleisöä houkuteltua paikalle.
 

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
Tuolla tavalla kyllä, mutta eikös sillä ole merkitystä, kumpi on vierasjoukkueena (kumpi tuo paremmin yleisöä)? Särjet taitaa pelata aika korkealla sarjatasolla verrattuna mun joukkueeseen, joten luulisi, että mun kotiyleisöä kiinnostaa enemmän paremman joukkueen näkeminen (täysin mutu)?

Ei pidä paikkaansa. Esimerkkinä edelliset ystävyysottelut Espoon kiekkoseuralla ja Ilveksellä. Ilves pelasi edellisen ottelun tsekkiläistä kasidivarin porukkaa vastaan=tulot 4,9 miljoonaa. Itse pelasin suomalaista vitosdivarin jengiä vastaan=tulot 2,2 miljoonaa.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Mun harkkaotteluiden lipputulot on siellä rapeassa neljässä miljoonassa jotakuinkin vastustajasta riippumatta. Jos sulla on enemmän, sillon pidetään sun kotihallissa.

Vähän tuo kalenteri sillein ja tällein kun menin pääsemään ihan päätyyn asti (no, pronssiotteluun) isojen poikien hahanossa tällä kaudella eli lauantait on ollu koko kauden varattu.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Mun harkkaotteluiden lipputulot on siellä rapeassa neljässä miljoonassa jotakuinkin vastustajasta riippumatta. Jos sulla on enemmän, sillon pidetään sun kotihallissa.

Paljon sulla on yleensä matseissa lipun hinta, mulla on ollut nyt 650 ja viime matsissa reilu 5000 katsojaa, eihän tuosta tule kuin sitten se reilu 3 milj. tuloja... Sun kotipelinä varmasti parempi vaihtoehto.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ei mulla lipun hinta oo kun 700, mutta se mikä merkitsee noiden kanssa eli faniosasto alkaa olla jo kohtis tasoa 3660 fanin kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ei mulla lipun hinta oo kun 700, mutta se mikä merkitsee noiden kanssa eli faniosasto alkaa olla jo kohtis tasoa 3660 fanin kanssa.

Ok, no mulla on faniosasto reilussa 3200:ssa. Tuostakin on ollut jo hyötyä aikalailla, kun vielä vuosi sitten harkkamatseissa oli juuri ja juuri tuon verran yhteensä porukkaa...
 

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
Oho, mestaruus tuli. Ei olisi ihan heti uskonut :)

Ja ilmeisesti Ilveskin pelasi lähes parhaalla miehistöllään?
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Juu onneksi olkoon. Muuten pelattiin uudella ykkösmiehistollä, mutta maalissa pelasi 18-v tuleva ykkösveska joka petti pahasti, :-)

Loman aikana kävi pahahko kämmi, eli menetin yhden vapaaksi pelaajaksi menneen sentterin, kun ei ollut automaattitarjous päällä..ja meni vielä halvalla perkele.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös