Hockey GM – NHL-pörssi

  • 190 688
  • 652

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Jumalauta kerrankin kalkkiviivoilla ohi ja kimpan voittoon. Vikalle kierrokselle lähdettäessä 73 pinnaa ykköstä perässä ja kaverilla 4/6 pelaajaa pelaamassa. Niin vain sieltä Tampan pojat heräsivät ja takoivat Chabotin ja Bostonin rotan avustuksella 99 pojoa ja mukavalla 10 pisteen marginaalilla paalulle. Vamos!
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olenkohan ainoa, jollai facebook-log in ei toimi?
Jännä juttu että liigapörssin sivuilla se toimii, muttei hockeyGM:ssä. Itse Facebook näyttäisi toimivan normaalisti.
 

Miqlis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hockey GM taas auki. Sama juttu kuin Liigapörssissä palkintojen kanssa. Jännä aloitus kaudelle GM mielessä, kun San Jose ja Nashville avaavat kautensa kahdella yksittäisellä pelillä Euroopassa. Kaksi peliä on jo sen verran paljon, että melkein joutuu aloitusjoukkueen noista kasaamaan.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Meillä on jälleen tarjolla kimppaa täysillä vaihdoilla, jaksopanos todennäköisesti 50e luokkaa ja jonkinlainen kausipanos myös, mutta nämä vähän riippuu osallistujamäärästä. Aiemmilla kausilla osallistujia ollut 10-15/per jakso, tästä kaudesta laitoin vasta kyselyä, joten ei vielä määriä tiedossa. Määritellään palkintojenjako ym sitten sopimaan osallistujamäärään. Laita yv jos kiinnostaa!

Edit. Eli kausipanos menee 20e/jakso ja jos haluaa jäädä pois, on mahdollista, mutta panokset jää sisään. Loppuun asti mukana olleet jakaa kausipotin malliin 1.70% ja 2. 30%
 
Viimeksi muokattu:

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Meillä on jälleen tarjolla kimppaa täysillä vaihdoilla, jaksopanos todennäköisesti 50e luokkaa ja jonkinlainen kausipanos myös, mutta nämä vähän riippuu osallistujamäärästä. Aiemmilla kausilla osallistujia ollut 10-15/per jakso, tästä kaudesta laitoin vasta kyselyä, joten ei vielä määriä tiedossa. Määritellään palkintojenjako ym sitten sopimaan osallistujamäärään. Laita yv jos kiinnostaa!

Edit. Eli kausipanos menee 20e/jakso ja jos haluaa jäädä pois, on mahdollista, mutta panokset jää sisään. Loppuun asti mukana olleet jakaa kausipotin malliin 1.70% ja 2. 30%
Täällä edelleen tilaa, 10 osallistujaa tällä hetkellä. Jaksopanos tuo 50e ja kausipanos kuten kirjoitettu yllä.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mikäli joku on virittelemässä superpelikimppaa niin olen kiinnostunut.

Mullakin on sen verran kilpailuhalua, että loin nyt ilmaisen kimpan tuonne:

Nimi: Jatkoaika Free
Salasana: jatkoaikafree

Voidaan kyllä laittaa joku pienimuotoinen panoskin, mutta ainakin mulle on myös ihan fine tapella pelkästään kunniasta.

Ja kaikki palstalaiset toki tervetulleita skabaamaan!
 

Pospisil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, KooKoo, HPK
Mullakin on sen verran kilpailuhalua, että loin nyt ilmaisen kimpan tuonne:

Nimi: Jatkoaika Free
Salasana: jatkoaikafree

Voidaan kyllä laittaa joku pienimuotoinen panoskin, mutta ainakin mulle on myös ihan fine tapella pelkästään kunniasta.

Ja kaikki palstalaiset toki tervetulleita skabaamaan!
Okei. Eli täysillä vaihdoilla ja oisko joku 5 euroa/jakso :D. Kun jotain kossupulloa tms. vähän hankala lähettää. Kilpailuhenkeä edes pikkusen tulee.
 

Pospisil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, KooKoo, HPK
Mullakin on sen verran kilpailuhalua, että loin nyt ilmaisen kimpan tuonne:

Nimi: Jatkoaika Free
Salasana: jatkoaikafree

Voidaan kyllä laittaa joku pienimuotoinen panoskin, mutta ainakin mulle on myös ihan fine tapella pelkästään kunniasta.

Ja kaikki palstalaiset toki tervetulleita skabaamaan!
Mä osallistun heti. Eli alkaa heti huomenna :)
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mullakin on sen verran kilpailuhalua, että loin nyt ilmaisen kimpan tuonne:

Nimi: Jatkoaika Free
Salasana: jatkoaikafree

Voidaan kyllä laittaa joku pienimuotoinen panoskin, mutta ainakin mulle on myös ihan fine tapella pelkästään kunniasta.

Ja kaikki palstalaiset toki tervetulleita skabaamaan!

Laitetaan vielä muistutuksena tämä uudestaan.. Ei siis panoksia, paitsi toki kunnia.

Mun puolesta voi liittyä kauden alettuakin, jos siltä tuntuu..
 

sindel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt tuli kyl niin hyvä startti jaksolle et tuuletan jo voittoa! Monta noista kimpassa olevista on maksanut, eli miten iso potti on tiedossa?
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minkäslaisia joukkueita löytyy poffijaksoille tällä hetkellä, paljonko vaihtoja jäljellä?

Itellä mennyt aika vihkoon, Bouchard tuonut hyvin pisteitä ja Justin Schultz on ollut loistava, kun hintaa löyty jakson alussa alle 300k.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ihan järjetön tuo johtajan ja tulevan voittajan kenttä.

Arvo noussut 1 320 000 euroa.

Sergei Bobrovsky
Brent Burns
Brandon Montour
Roope Hintz
Tyler Seguin
Joe Pavelski

Mikäs tuota on seuraillessa ja vielä 4 vaihtoakin jäljellä. Harmi vaan ettei pelissä ole enää palkintoja eikä ko. joukkue kuulu mihinkään kimppaan.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
HockeyGM on auki. Ei muuta kuin joukkuetta kasaamaan ja Jatkoajan kimppaan. Kahden viikon päästä alkaa.
 

Le Deal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins & Pelicans Lahti
Onko täällä siis aiemmin ollut Hockey gm kimppa jatkoajan jäsenten kesken? Mukana jos sellainen tulee tänäkin vuonna.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Meillä on taas kimppaa tarjolla ties monettako vuotta jo.

Jaksopanos 40/50e, odotan vielä kavereiden mielipidettä ja halutessaan kausipottiin 50e/jaksot 1-3 ja 50e/4-P. Kausipotista voi jättäytyä pois kauden toiselle puoliskolle jos haluaa, mutta maksetut panokset jää sisään toki. Loppuun asti mukana olijoille kausipotin jako 1. 2/3 osaa 2. 1/3 osaa.

Jaksokohtaisten palkintojen jakautuminen ilmoitetaan aina whatsapp-ryhmässä ennen jakson alkua, kun tämä riippuu kunkin jakson osallistujamäärästä.

Laittakaa yv jos kiinnostaa!

Tällä hetkellä osallistujia n. 15.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Oiskoa kellään intoa kimppaan, jossa ei saa tehdä vaihtoja ollenkaan? Itse voisin juuri sellaiseen ryhtyä. Mua ei vaihdolliset niin kiinnosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös