Hockey GM – NHL-pörssi

  • 190 177
  • 652

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyseessä siis Liigapörssi-pelin NHLversio, jota ainakin itse olen jo muutaman vuoden tässä odotellut. Star GMää ja kaikkea muutakin korvaavaa on tullut pelattua mutta on kaikesta se Iltasanomien maaginen kosketus puuttunut.

Palkintoja ensimmäisessä jaksossa on nätisti ja ykkönen saa sen 1000€, tosin 7. paras saakin sitten enää pari leffalippua eli aika iso pudotus palkinnoissa on. Neljään jaksoon on NHL-kausi jaettu, mikä on hyvä homma sillä olisin itse olettanut ISn rahastavan vähintään kuusi jaksoa..

Pelimuodossa valitaan siis kolme hyökkääjää, kaksi puolustajaa ja yksi maalivahti ja käytettävissä näihin pelaajiin on 2 000 000€. Pisteytykset menevät mielestäni samalla tavalla kuin liigapörssissä, linkki kuitenkin alempana.

Kimpan nimi:
Jatkoaika

Salasana:
jatkoaika

Peli löytyy täältä.

Pisteytys

Sitten epäkohtiin joita tässäkin pelissä tietenkin on. Suomalaiset ovat yllättäen ylihinnoiteltua, joitain poikkeuksia lukuunottamatta (Ville Leino 281k). Mike Fisher maksaa enemmän kuin Stamkos kertonee kaiken hinnoittelun järjettömyydestä joissain tapauksissa. Noh, meikäläinen kiittää.

Seuraavalla joukkueella lähdetään yrittämään tonnia:

Sokkarilt Änäriin

J.Howard DET (321k)

Z.Bogosian ATL (290k)
N.Hjalmarsson CHI (258k)

S.Stamkos TBL (395k)
B.Ryan ANA (396k)
C.Giroux PHI (338k)

Girouxin tilalle olen miettinyt Leinoa, Moulsonia, Bozakia ja Hudleria mutta tuo tuntui varmimmalta. Hjalmarsson ja Howard erittäin halpoja joten valinta oli helppo. Bogosianin plusminus edelliskaudelta hirvittää joten tilalle mietin Regehriä mutta katsotaan jos tuolla joukkueella nyt edes tämä päivä selvittäisiin ilman muutoksia.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pakko chätähtää sen verran että saas nähdä kuinka paljon tämä saa taas suosiota. Itse valitsen mieluumin täysin ilmaiset fantasiamanagerit ja jätän tämän rahastuksen väliin.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Pelicans, Man City, OM
Oma tiimini lähtee matkaan seuraavanlaisella kokoonpanolla:

C.Stewart - S.Stamkos - T. Hall

N.Lidström - D.Keith

M.Neuvirth


Stewart kaiken järjen mukaan latoo tällä kaudella hyvin pisteitä, Stamkos oli tosi halpa ja varma. Hall saa Edmontonissa paljon vastuuta joten toivottavasti vastaa huutoon tekemällä paljon pisteitä. Puolustukseen hankin huippulaatua, sillä Neuvirth ja Hall olivat halpoja. Luulen että Neuvirth menee tällä kaudella ohi Varlamovista, joten siksi hänet ostin.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Vihdoin! Ja itse asiaan.. Joukkueeni:

KoMu HT

Jeff Skinner - Steven Stamkos - Nicklas Bäckström
Luca Sbisa - Kimmo Timonen
Pekka Rinne

Joukkueen arvo: 1,990,000
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa, NHL liigapörssi!

Oma joukkueeni:

Ovechkin - Stamkos - Hall
Mara - Green
Neuvirth

Ovechkin ja Stamkos ovat takuuvarmoja pistehirmuja. Hall saa varmasti paljon vastuuta Edmontonissa joten tolla hinnalla loistava haku tonne.

Neuvirth ei varmasti paljon pääse pelaamaan, ellei Varly sitten floppaa alkukauden peleissä. Toivotaan?

Mara ja Green. Näistä lähtökohtaisesti Green on se joka tuo niitä pisteitä, mutta Mara voi pikkukakkosilla tarjota lisäpisteitä mulle. Ei kallis.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kiireessä yksi joukkue tehtynä, luultavasti vielä toinen tulee tekaistua ainakin, kun valinnanvaraa on niin perkeleesti.

Lehtonen
Byfuglien-Staal
Bergfors-Little-Setoguchi

Ainakin Jimmy Howard tulee otettua vielä, kun hinta on todella alhainen. Muutenkin tuntuu, että jotkut pelaajat ovat reilusti oikeata arvoaan halvempia. Suomalaiset taas periaatteessa kaikki hirveästi ylihinnoteltuja. Mutta en valita, NHL-Liigapörssiä on odotettu ja nyt se saatiin!
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Carlyle's Angels

James van Riemsdyk - Ryan Getzlaf - Jeff Skinner
Drew Doughty - Luca Sbisa
Kari Lehtonen

Arvoa tälle porukalle tuli 1,985,000.
 

True Blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, TPS
Lisätään lusikka soppaan ja ilmoitetaan "Giant Marshmellows" kokoonpano:

Boucher Brian (PHI)
Del zotto Michael (NYR) - Johnson Erik (STL)
Ovechkin Alex (WSH) - Hall Taylor (EDM) - Frolov Alexander (NYR)
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Naurettavan hintaset hyökkääjät 400k:n pintaan!

N
asevat Haisulit Liigassa:

Bäckström-Stamkos-Toews
Doughty-jokunappula
Raycroft Andrews
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tein kimpan Jatkoaika.comin käyttäjille. Liittykää!

Kimpan nimi:
Jatkoaika

Salasana:
jatkoaika

Oma jengi näyttää seuravanlaiselta:

Leino - Toews - Malkin
Letang - Brookbank
Rinne​
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa, NHL liigapörssi!

Oma joukkueeni:

Ovechkin - Stamkos - Hall
Mara - Green
Neuvirth

Ovechkin ja Stamkos ovat takuuvarmoja pistehirmuja. Hall saa varmasti paljon vastuuta Edmontonissa joten tolla hinnalla loistava haku tonne.

Neuvirth ei varmasti paljon pääse pelaamaan, ellei Varly sitten floppaa alkukauden peleissä. Toivotaan?

Mara ja Green. Näistä lähtökohtaisesti Green on se joka tuo niitä pisteitä, mutta Mara voi pikkukakkosilla tarjota lisäpisteitä mulle. Ei kallis.



Jengi vähän muuttui vielä.

Ovechkin - Stamkos - Toews
Doughty - Fowler
Neuvirth

Tällä mennään varmasti jonkin aikaan. Kunhan oman kimpan voittaa niin tavoitteet on saavutettu. :D
 

Sambody

Jäsen
Kaipa tässä(kin) mukana ollaan. Joukkue Sambody's Flames jääköön vielä julkistamatta(lähinnä koska olen lähes varma, että tulee vielä muuttumaan kerran jos toisenkin). Toivottavasti jatkoajan kimppa saa tuulta purjeisiinsa, kun omassa kaveriporukassa ei turhan paljon änäriä seuraavia ole.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Tangradi-Malkin-Comrie
Green-Letang
Rinne

Toivottavasti menee paremmin kuin sm-liigan puolella.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
No eihän sitä pystyny vastustamaan kiusausta..
Mukana ollaan seuraavalla tiimillä:

Ovechkin-Bäckström-Stamkos
Brodie-Foster
Neuvirth

Mites muuten ku osti ton superpelin tms, niin voinko siis tehdä vielä toisen tiimin?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tatun Terävät

Hall - Stamkos - Leino
Green - Kronwall
Howard
 

BigD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Mukana ollaan ja meikäläisen ykkösvitjaan pääsi kovan karsinnan jälkeen seuraavat herrat..

Morrow - B. Richards - Leino
Fowler - Babchuk
Rask

Näillä mennää..
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mites muuten ku osti ton superpelin tms, niin voinko siis tehdä vielä toisen tiimin?

Joo jos superpeli on niin toisen voi tehdä peruspelitiiminä. Ainakin SM-Liigapuolella toimii näin.
 

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Joukkue tuli tehtyä, ainakin toistaiseksi tässä muodossa:

B. Ryan - S. Crosby - T. Hall
PK Subban - M. Del Zotto
T. Rask

En oo tosin kattonu sattuisko joku oleen loukkaantunu tai koska minkäkin joukkueen kausi alkaa...
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jatkoajan kimppaan ilmoittauduttu. Toistaiseksi ollaan liikkeellä tällaisella kokoonpanolla:

Hall - Bäckström - Stamkos
Subban - Doughty
Hiller

Tuon joukkueen arvo on tasan 2.000.000, mutta luulenpa että tulen vielä muutoksia tekemään.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Flying Duck's

.. näyttää hetkellä näyttää tältä:

Kopecky - Crosby - Comrie
J. Johnson - Quincey
Rinne

Muutokset mahdollisia ja jopa todennäköisiäkin.
 

marshall85

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Ducks, Rillaajat
Jatkiksen kimppaan liitytty joukkueella:

A. Ovechkin - N. Bergfors - V. Leino
PK. Subban - M. Del zotto
J. Hiller

Pientä hienosäätöä varmaan vielä luvassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös