HIFK:n mediaketju

  • 1 466 188
  • 5 827

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Eniten tossa pisti silmään toi, että Peltonen kumppaneineen ovat pistämässä pystyyn IFK-Akatemia hanketta. Mitä toi sitten käytännössä mahtaa meinata?

Tämähän julkistettin jo kun Peltonen tuohon tehtävään tuli. Eli käytännössä kaiketi tarkoittaa sitä, että Peltonen ja co. seulovat jyvät akanoista ja nämä junnut saavat sitä mitä tarvitsevat eli peliaikaa reilusti ja ohjausta. Puhutaan huippu lahjakkaista yksilöistä. Peltosen jossain haastatelussa jäi kuva, että siellä täytyy todella suorittaa jos meinaa Akatemiaan sissän päästä ja tämä on omasta mielestä oikea suunta.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Piti laittaa linkki eiliseen MOT ohjelmaan Yle Areenaan, mutta minun ruudullani ei sellaista mahdollisuutta ainakaan ole tässä uudistuneessa foorumissa. Mutta jokainen löytää tiensä varmaan Yle areenaan ja osaa sen itse sieltä hakea. Oli ihan mielenkiintoista settiä.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Piti laittaa linkki eiliseen MOT ohjelmaan Yle Areenaan, mutta minun ruudullani ei sellaista mahdollisuutta ainakaan ole tässä uudistuneessa foorumissa. Mutta jokainen löytää tiensä varmaan Yle areenaan ja osaa sen itse sieltä hakea. Oli ihan mielenkiintoista settiä.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kiitoksia, kas, kotona Chromella tässä onkin kaikenmaailman nappulavaihtoehdot, duunikoneen IEssä oli pelkkä tekstiruutu ja puuttui koko työkalurivi.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Juuri tuon kaltaisten "itkujen" takia jääkiekko on pikkuhiljaa ajautumassa kohti kuolemaa. Kyllä pelaajat tietävät riskit kaukaloon hypätessään ja huipputasolla pelatessa siitä maksetaan heille yleensä myös erittäin tuntuva korvaus.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kuulin äsken Radio Cityllä meidän IFK-Blues matsin mainoksen, oli taas tyylikäs. Teema jatkuu, isältä pojalle.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan ok. Lennusta oli kiva kuulla, tosin taisi laittaa vähän kaverilisää noissa arvioissa.

Jättäsivät noi narriletkautukset pois koska ne ei pelaa enää Liigassa.
 

KwutsNI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällainen bongattu tänään: Kamraatit Podcastin ensimmäinen jakso

Kiitokset tekijöille! Teknisesti hyvää laatua, ja hyvä radioääni juontajalla. Ja ihan ok keskustelua, hyvä idea, että kaikki ei katso täysin punaisin lasein. Kauden aikana asettunee vielä paremmin uomiinsa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kuulin äsken Radio Cityllä meidän IFK-Blues matsin mainoksen, oli taas tyylikäs. Teema jatkuu, isältä pojalle.

Joo ja juu, mainokset on hienoja, mutta mua oikeasti oksettaa tämä IFK- Blegin vastakkainasettelun väkinäisyys. Ymmärrän erittäin hyvin asetelman, että seurat tarvitsevat paikallisen kilpailijan ja jonkinlaisen derbyn, mitä narreja vastaan oli, mutta tämä väkinäisyys ei iske yhtään.
IFK - narrit -asetelmassa oli kyse paljon muustakin, kuin paikallisottelusta. Tätä ei tarvitse edes avata tyhmemmällekkään. Tälläistä asetelmaa ei saada koskaan aikaiseksi Blegin ja IFK:n välille, mutta the office on rummuttanut tätä jo keväästä milloin minkäkin haastattelun sivulauseessa vähintäänkin ja jostain syystä se oksettaa mua. Tämä ei niin luonteva asetelma ei sovi mun ajatteluun. Olisivat vaikka perustaneet markkinoinnin siihen, että on vain yksi Stadi ja IFK hallitse sitä, tänne ei siis kannata tulla rotsi auki. Me ollaan kuninkaita ja hallitaan tätä sarjaa tms erittäin ylimielistä, provosoivaa ja muita väheksyvää markkinointia mielummin, kuin jonkun epätoivoisen pikkuveljen mukaan vetämisen. Pikkuveli on aina pikkuveli ja siitä ei ole nostattamaan ainakaaan mun adrenaliineja yhtään millekkään tasolle. Julistaudutaan vaikka kuningaskunnaksi ja vittuillaan avoimesti kaikille, eikä yritetä mennä väkisinmakuupussiin pikkuveljen kanssa. Piis!
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Täsmennetään että klo 11.15, jotta jengi osaa pelata lounaspelin oikein.

Tyhmä kysymys, tuleeko nämä suorat lähetykset automaattisesti katsottaviksi myös jälkikäteen? Eikös urheilulähetykset monesti tule, mutta lasketaankohan tämä niihin.

_
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei tietoa, mutta veikkaisin että jäävät jälkikäteen katsottaviksi siinä missä suorat uutislähetyksetkin.
Jep ja se olikin vain 15min. Mukava leppoisa juttutuokio Nybarin ja Törmäsen kanssa, ihan asiallinen toimittaja ja vähän perus urheiluruutua syvemmälle mentiin.

_
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Onkos muut saaneet aikoihin newslettereitä?
Katselin että edellinen on tullut kesäkuussa mulle, olenkohan pudonnut jakelusta? Luulisi että tässä kauden alla/alettua sitäkin kautta markkinoitaisiin?
 

redzel777

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä, että HIFK siirtyi nykyaikaan ja käänsi kotisivut myös ruotsin ja englannin kielelle, mutta surullista, että vieläkään ei ole saatu päivitetty esimerkiksi eilisen pelin kokoonpanoa tai tulosta kummallekkaan kielelle. Huono toteutus karsii kyllä tehokkasti ulkolaiset kävijät, varsinkin nykyisessä yhteiskunnassa, jossa tieto tulisi saada heti. Suomenkieliset sivut sentään päivittyvät kohtuullisella tahdilla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pientä penailun makua on havaittavissa IFK:n yhteistyökumppani Helsingin Sanomien toimituksessa. Viime viikolla väittivät, että Hirso olisi kuulunut kevään 2011 mestaruusjengiin, ja tämän päiväinen aviisi julistaa, että Jasse Ikonen hankittiin IFK:hon täksi kaudeksi, vaikka kundi saapui Stadiin jo viime marraskuussa. Toisaalta tuollaista on tottunut odottamaan Sanomaladon henkilökunnalta.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Sellaisen huomion olen tässä viime aikoina tehnyt, että kun IFK voittaa pelejä niin mediassa huomautetaan otteluista sivulausessa. Tietysti on hyvä ettei tässä vaiheessa nostetakaan jalustalle, mutta onhan siinä aivan helvetinmoinen ero jos saldo olisiki 1-1-7 alkukauden matseista.
Sitten on hieman väkisin puurtamista joiltain. Ilkka Palomäki(nykyään urheilulehti) eilisen ottelun jälkeen alkoi puhumaan IFK:n pelitavallisista ongelmista vaikka puhuttiin kahdesta joukkueesta mitkä menee aivan eri sfääreissä. Veikkaisin, että Kärpät olisi ollut yhtä lailla mankelissa, mutta nyt saatiin edes se pieni murunen siihen millä voidaan lyödä. Jotenkin tuntuu toimittajat olevan telineissä kuin kojjotit ja isekvät heti kun ongelmia alkaa ilmetä, tämä varmasti koskee myös Jokereita. Helvetin köyhää journalismia jos pitää hakea pelkkiä negatiivisa asioita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös