HIFK:n mediaketju

  • 1 471 081
  • 5 845

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Eilen kuulin kaverilta joka toimii Hartwall-Arenalla, ja tekee duunia Jokereille että Jokerit-HIFK peli on suunnitteilla ellei jopa jo päätetty. Tiedotustilaisuus koskee mahdollisesti tätä. Itse toivoisin että tieto on väärä.

Olisi kyllä toivottavaa, että olisi tulossa peli/pelejä, jossa on panosta. Eli toivottavasti tieto tosiaan on väärä.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Olisi kyllä toivottavaa, että olisi tulossa peli/pelejä, jossa on panosta. Eli toivottavasti tieto tosiaan on väärä.
Tällä pelillä olisi kyllä enemmän merkitystä kuin kolmella pisteellä runkosarjassa. Joku Stadin 1 peli kerran vuodessa olisi ainakin omaan mieleeni. En tiedä yhtäkään HIFK- tai Jokerifania joka haluaisi hävitä tuon pelin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tällä pelillä olisi kyllä enemmän merkitystä kuin kolmella pisteellä runkosarjassa. Joku Stadin 1 peli kerran vuodessa olisi ainakin omaan mieleeni. En tiedä yhtäkään HIFK- tai Jokerifania joka haluaisi hävitä tuon pelin.

Tuskin kukaan tuota hävitä haluaisi, mutta tappio ei hetkauttaisi yhtään eli menee "aivan sama" -osastoon tuo matsi jos päätetään järjestää. Ei kiinnosta.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Tällä pelillä olisi kyllä enemmän merkitystä kuin kolmella pisteellä runkosarjassa. Joku Stadin 1 peli kerran vuodessa olisi ainakin omaan mieleeni. En tiedä yhtäkään HIFK- tai Jokerifania joka haluaisi hävitä tuon pelin.

No joo, mikä on sitten se lataus, mikä tuollaiseen höntsään syntyy? Suurin osa molempien jengien pelaajista sellaisia, etteivät jaa fanien tuntemaa intohimoa paikallispelin suhteen. Ei kuulosta kauhean toimivalta.

Eri pelit eri päivinä edelleen toiveissa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tällä pelillä olisi kyllä enemmän merkitystä kuin kolmella pisteellä runkosarjassa. Joku Stadin 1 peli kerran vuodessa olisi ainakin omaan mieleeni. En tiedä yhtäkään HIFK- tai Jokerifania joka haluaisi hävitä tuon pelin.

Jaa-a, noinkohan on. Kyselin muutamilta faneilta eilen, ja oli aika evvk asenne heilläkin tuohon.

Toiveissa olisi CHL- tai Liigapeli.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Jaa-a, noinkohan on. Kyselin muutamilta faneilta eilen, ja oli aika evvk asenne heilläkin tuohon.

Toiveissa olisi CHL- tai Liigapeli.
Tietenkin voi riippua siitä miten kysymys asetellaan. Jos se on muodossa haluatteko olla Stadin 1 vai Stadin 2, niin voi olla eri tyyppinen vastine.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Toiveissa olisi CHL- tai Liigapeli.

CHL-peliä ei varmasti tulla ulkona pelaamaan joten toivotaan, että se olisi Liiga-peli sitten. Ja itse kyllä en edes toivoisi CHL-peliä ulos pelattavaksi sillä noissa peleissä on sen verran panosta, että kyllä noi vähät CHL-pelit mitä kauteen kertyy niin kuuluu pelata sisällä normaaleissa oloissa.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Tuskin kukaan tuota hävitä haluaisi, mutta tappio ei hetkauttaisi yhtään eli menee "aivan sama" -osastoon tuo matsi jos päätetään järjestää. Ei kiinnosta.
Eikö yhtään muka harmittaisi jos naapuri voisi kettuilla, että "saatanan pubijengi, eihän teistä ole mitään vastusta." Minua vituttaisi ainakin kuten varmasti monia muitakin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eikö yhtään muka harmittaisi jos naapuri voisi kettuilla, että "saatanan pubijengi, eihän teistä ole mitään vastusta." Minua vituttaisi ainakin kuten varmasti monia muitakin.

Miksi vituttaisi kun pelin panos olisi nolla? Ei mua vituttanut silloinkaan kun väännettiin harkkamatseja keskenään ja jos turpaan tuli, itse asiassa kun edes Jokerit-henkiset kaverit eivät mistään väsyneistä harkkamatseista edes jaksanut kuittailla...
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Miksi vituttaisi kun pelin panos olisi nolla? Ei mua vituttanut silloinkaan kun väännettiin harkkamatseja keskenään ja jos turpaan tuli, itse asiassa kun edes Jokerit-henkiset kaverit eivät mistään väsyneistä harkkamatseista edes jaksanut kuittailla...
Pelin panos on Stadin Herruus. Se, että haluat ajatella sen harjoituspelinä on sitten toinen asia. Minä en silti jaksa uskoa, että jos HIFK ottelun voittaisi etteikö se hyvältä sinusta tuntuisi.
 

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällä pelillä olisi kyllä enemmän merkitystä kuin kolmella pisteellä runkosarjassa. Joku Stadin 1 peli kerran vuodessa olisi ainakin omaan mieleeni. En tiedä yhtäkään HIFK- tai Jokerifania joka haluaisi hävitä tuon pelin.

Joo, paitsi varsin epäsuhtainen otteluhan tuo olisi. Jokerit saa venäläistä rahaa n. 10 milj. euroa pelaajabudjettiinsa, ja HIFK saa kerättyä yhteistyökumppaneilta ja faneiltaan reilu 3 milj. euroa pelaajabudjettiinsa.

Jos on rahaa käyttää keskimäärin 300,000€ per pelaaja vs. 100,000€ per pelaaja, on lähtötilanne jo ihan eri. Jokerien olisi voitettava tuo peli lievästi aneemisella keskivertopelillä, vaikka HIFK olisi parhaassa vedossaan. Ei tuo peli olisi mikään entisaikojen HIFK-jokerit, vaan käytännössä liiga vs. KHL.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pelin panos on Stadin Herruus. Se, että haluat ajatella sen harjoituspelinä on sitten toinen asia. Minä en silti jaksa uskoa, että jos HIFK ottelun voittaisi etteikö se hyvältä sinusta tuntuisi.

Voin luvata, että jos tämmöinen peli järjestetään ja IFK sen voittaa niin en sitä juhli yhtään. Menee sinne evvk-osastoon tämä, matsi jollaista ei tarvita.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Joo, paitsi varsin epäsuhtainen otteluhan tuo olisi. Jokerit saa venäläistä rahaa n. 10 milj. euroa pelaajabudjettiinsa, ja HIFK saa kerättyä yhteistyökumppaneilta ja faneiltaan reilu 3 milj. euroa pelaajabudjettiinsa.

Jos on rahaa käyttää keskimäärin 300,000€ per pelaaja vs. 100,000€ per pelaaja, on lähtötilanne jo ihan eri. Jokerien olisi voitettava tuo peli lievästi aneemisella keskivertopelillä, vaikka HIFK olisi parhaassa vedossaan. Ei tuo peli olisi mikään entisaikojen HIFK-jokerit, vaan käytännössä liiga vs. KHL.
Toki sen näinkin voi ajatella. Ei se silti esim. Jokerien halua voittaa Pietarin SKA vähennä vaikka ero on jo suhteellisestikin isompi kuin Jokerien ja HIFK:n välillä menemättä nyt edes niihin "kymmeniin miljooniin" ja veroetuun. Kyllä niissä peleissä pelataan ihan muusta kuin kolmesta pisteestä.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Voin luvata, että jos tämmöinen peli järjestetään ja IFK sen voittaa niin en sitä juhli yhtään. Menee sinne evvk-osastoon tämä, matsi jollaista ei tarvita.
Juuri näin. Stadin herruus on jo ratkaistu. Miksi Harlekiinot ylipäätään haluaisivat kohdata IFKn? Eikös tämä "Suomalaisten puuhastelu" ole jo nähty ja eikö pääsy osaksi "suurta ja mahtavaa" riitäkään?
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Juuri näin. Stadin herruus on jo ratkaistu. Miksi Harlekiinot ylipäätään haluaisivat kohdata IFKn? Eikös tämä "Suomalaisten puuhastelu" ole jo nähty ja eikö pääsy osaksi "suurta ja mahtavaa" riitäkään?
Niin onkin ja voitot on selvästi meidän eduksi :) Nyt voisitte aloittaa puhtaalta pöydältä, mutta jos se ei kiinnosta sinua, niin olkoot näin. Olen varma, että Jokerit - HIFK houkuttelee enemmän yleisöä ja faneja paikalle kuin HIFK - Kärpät.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Niin onkin ja voitot on selvästi meidän eduksi :) Nyt voisitte aloittaa puhtaalta pöydältä, mutta jos se ei kiinnosta sinua, niin olkoot näin. Olen varma, että Jokerit - HIFK houkuttelee enemmän yleisöä ja faneja paikalle kuin HIFK - Kärpät.

Täällä sä oot jo haaveilemassa pelistä HIFK:ta vastaan, vaikka vielä perjantaina höpötit jotain tällaista Jokereiden mediaketjussa.

Jos HIFK myöntää hiekoittaneensa meidän touhuja tarkoituksellisesti ja pyytää sitä anteeksi suoraselkäisesti ilman mitään muttia voin katsoa asiaa uudessa valossa.

Ja tämä on mielestäni se lähtökohta mistä yhteistyöhön voidaan lähteä. Lisäksi olen täysin vakuuttunut, että tämä tapahtuma olisi Jokereilta onnistunut ilman HIFK:ta, mutta ei toisinpäin.

Onko Timo Everi tullut sinun uniisi ja pyytänyt anteeksi?
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Täällä sä oot jo haaveilemassa pelistä HIFK:ta vastaan, vaikka vielä perjantaina höpötit jotain tällaista Jokereiden mediaketjussa.



Onko Timo Everi tullut sinun uniisi ja pyytänyt anteeksi?
Jep. Se oli niillä tiedoilla jotka silloin oli. Mikäli kysymys on keskinäisestä pelistä, niin käyköön peli anteeksi pyynnöstä. Eivät ole toisiaan poissulkevia asioita.

Saattanut käydäkin. En kadulla tunnistaisi jos vastaan kävelisi. Everin TImo siis. Jaksuhaleja sulle.
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä ihan varmaan tällainen matsi kiinnostaisi, vaikka se pelattaisiin vain jonain ystävyysotteluna. Asetelmat olisi herkulliset ja media rummuttaisi matsia enemmän kuin mitään runkosarjamatsia liigassa tai KHL:ssä. Vanha paikallisderby herää eloon usean vuoden tauon jälkeen ja päälle vielä Liiga/KHL vastakkainasettelu ja tason mittaus.

Se on sitten eri asia halutaanko HIFK:n tai liigan puolelta tällaista siltikään pelata.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Jep. Se oli niillä tiedoilla jotka silloin oli. Mikäli kysymys on keskinäisestä pelistä, niin käyköön peli anteeksi pyynnöstä.

Juu, toki jokainen saa kokea asiat haluamallaan tavalla ja jos koet keskinäisen pelin nimenomaan anteeksipyyntönä, niin kuka minä olen sanomaan, ettei niin tulisi kokea. Muistelisin vain perjantaista, että vaikutit eniten olevan huolissaan mahdollisesta tulonsiirrosta Jokereista HIFK:hon päin, jos tapahtuma järjestetäisiin siten, kuinka perjantaina huhuiltiin. Sopiiko siis kysyä, että jos joku keskinäinen peli järjestettäisiin, josta kaikki raha jäisi IFK:lle, niin se olisi kuitenkin sinulle ok ja vielä enemmän, kokisit sen kaiken muun lisäksi anteeksipyyntönä?

edit.
Jaksuhaleja sulle.

Kiitoksia, kyllähän sitä rankan viikonlopun jälkeen halit kelpaa. Mahdolliset jaksuhalit takaisin, jos koet, että kannattamaasi joukkuetta olisi kohdeltu vuosien varrella väärin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Kyllä ihan varmaan tällainen matsi kiinnostaisi, vaikka se pelattaisiin vain jonain ystävyysotteluna. Asetelmat olisi herkulliset ja media rummuttaisi matsia enemmän kuin mitään runkosarjamatsia liigassa tai KHL:ssä. Vanha paikallisderby herää eloon usean vuoden tauon jälkeen ja päälle vielä Liiga/KHL vastakkainasettelu ja tason mittaus.

Se on sitten eri asia halutaanko HIFK:n tai liigan puolelta tällaista siltikään pelata.
Liiga tässä voisi olla ehkä se este, mutta kyllä tässä HIFK:lle tarjotaan oman tulkinnan mukaan aika isoa kakun palasta. Jokerit ei voisi 7 sarjassa voittaa tämänhetkistä SKA:ta, mutta ei se kuitenkaan vie mitään siitä yksittäisen ottelun riemusta. Tässä mielessä myös HIFK saisi tasoitusta sikäli, että yksittäinen ja etenkin paikallispeli voi päättyä miten vain.
Sopiiko siis kysyä, että jos joku keskinäinen peli järjestettäisiin, josta kaikki raha jäisi IFK:lle, niin se olisi kuitenkin sinulle ok ja vielä enemmän, kokisit sen kaiken muun lisäksi anteeksipyyntönä?
Jos näitä sovittaisiin siten, että jonkinlainen jatkumo on taattu, niin hyvin ottaisin sen vastaan. Mielestäni se ei ole yhteistyötä vaan vastakkainasettelua.
 

Ergie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kyllä minusta olisi mukava pitkästä aikaa näyttää kisumirreille kuka on Stadin ykkönen..... :)

Mutta siis jos tuollainen ottelu olisi tiedossa ostaisin liput asap. Tunnen myös monia faneja (molemmista leireistä) jotka olisivat varmasti tälläisessä matsissa paikalla kannustamassa omiaan.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
No ei joku kesken kauden suoritettava harjoitushöntsä "derby"-nimen alla ei kiinnosta kyllä vähää alusta. Joku Jookerifanipoika nyt voi olla innoissaan, kun materiaaliero on iso ja paremmat mahdollisuudet voittaa, niin voi olla olevinaan jotain olematonta. Kaikki näin paskat ajatukset voitaisiin kyllä kuopata jo ennen kuin ne leviää edes tänne palstalle asti.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
No ei joku kesken kauden suoritettava harjoitushöntsä "derby"-nimen alla ei kiinnosta kyllä vähää alusta. Joku Jookerifanipoika nyt voi olla innoissaan, kun materiaaliero on iso ja paremmat mahdollisuudet voittaa, niin voi olla olevinaan jotain olematonta.
Kuten jo aiemmin todettu, niin Jokerit kohtaa huomattavasti suurempaa materiaalieroa esimerkiksi SKA:ta vastaan pelattaessa. Sitä paremmalta se voitto tuntuu.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Kuten jo aiemmin todettu, niin Jokerit kohtaa huomattavasti suurempaa materiaalieroa esimerkiksi SKA:ta vastaan pelattaessa. Sitä paremmalta se voitto tuntuu.

Ei mua ainakaan kiinnosta. Mitään harjoitushöntsälätkää kiinnosta katsella kesken kauden, saati maksaa siitä mitään. Ihan täysin nollamerkityspeli olisi ainakin mulle.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ei mua ainakaan kiinnosta. Mitään harjoitushöntsälätkää kiinnosta katsella kesken kauden, saati maksaa siitä mitään. Ihan täysin nollamerkityspeli olisi ainakin mulle.
Ymmärsin. Sinua ei kiinnosta. Suurta yleisöä se kiinnostaisi takuuvarmasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös