HIFK:n mediaketju

  • 1 489 492
  • 5 948

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Kiima alkaa tosiaan täällä olla käsin kosketeltavissa.

Bongasin kaupunginarkistosta IFK:n hevoskärrypysäkkimainoksen seuran alkuajoilta. Everi ei keksinytkään IFK:n markkinointia. ;)

"En gång - alltid" -Retro

Kiitos tästä. Itse pidän harmaasta/ruskeasta taustasta Iphonessa, jolloin se tausta ei pomppaa ja sotke liikaa kuvakkeita. Tää on sikahieno!! Ootko ajatellu lähettää IFK:n toimistoon noita? Mitäköhän siellä asiasta tuumattaisiin? :)
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
HIFK:lla on ihan jees kamppanja nyt kadulla. Mutta, koska IFK on viimeksi mainostanut oikeilla valokuvilla. Älkää ymmärtäkö väärin, en halaja metrin mittaisia pärstiä dösäreille naapurin tyylillä mutta funtsin että itse tsiigailisin mielellään jotain old time hockey -kuvia tyyliin mitä vilahtelee hallilla videoscreenillä ja on hallin pubien seinillä.
Nyt viime vuodet on ollut pelkkää punaista ja vaakunasta revitty kaikki mahdollinen irti. Se oli ihan ymmärrettävää silloin kun vaakunaan palattiin mutta nyt haluaisin nähdä jotain muuta. Kamrat- on hyvä mutta fotoja kehiin ensi kerralla, vaikka pelitilanteista, tuuletuksista eri vuosikymmeniltä jne.

_
 
Suosikkijoukkue
IFK
HIFK:lla on ihan jees kamppanja nyt kadulla. Mutta, koska IFK on viimeksi mainostanut oikeilla valokuvilla. Älkää ymmärtäkö väärin, en halaja metrin mittaisia pärstiä dösäreille naapurin tyylillä mutta funtsin että itse tsiigailisin mielellään jotain old time hockey -kuvia tyyliin mitä vilahtelee hallilla videoscreenillä ja on hallin pubien seinillä.
Nyt viime vuodet on ollut pelkkää punaista ja vaakunasta revitty kaikki mahdollinen irti. Se oli ihan ymmärrettävää silloin kun vaakunaan palattiin mutta nyt haluaisin nähdä jotain muuta. Kamrat- on hyvä mutta fotoja kehiin ensi kerralla, vaikka pelitilanteista, tuuletuksista eri vuosikymmeniltä jne.

_

Sama idea on käynyt itelläkin mielessä. Useemman kerran olen kuolaillut hallissa pubin seinällä olevia hienoja kuvia! Kelpaisi niin kotiseinälle kuin dösärillekin.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Sama idea on käynyt itelläkin mielessä. Useemman kerran olen kuolaillut hallissa pubin seinällä olevia hienoja kuvia! Kelpaisi niin kotiseinälle kuin dösärillekin.

Tuo on helppo nykytekniikalla toteuttaa kustomoidulla kuvatapetilla. Ota kuva, muokkaa mieleiseksesi ja painata tapetille. http://www.photowall.fi/photo-wallpaper/custom (linkki kuvatapetteja tuottavan photowall:n www-sivuille)

Olen nähnyt tuotoksia luonnossa, ja komeita ovat, kun pohjatyö (valokuva) on huolella tehty.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Mä en nyt tiedä mihin ketjuun tämä kuuluu, mutta fanikaupassa myydään pelipaitaa kaudelle 13-14:

Linkki vie iiefkoon fanikaupan nettisivuille: HIFK AITO PUNAINEN PELIPAITA 2013-14 - Game Issued - Aidot pelipaidat - Tuotteet

Voidaanko tästä olettaa, että paitaan ei ole tulossa muutoksia tälle kaudelle? Muutama sponssi ehkä vaihtuu, mutta ilmeisesti ei muuta?

Hieno paitahan tuo on, ei siinä mitään. Tämä sama malli nyt on vaan pysynyt aika kauan, joten hieman jotain uusia vivahteita ehkä kaipailisin. Toki änärissäkin ne hienoimmat paidat on ne jotka on pysynyt lähes muuttumattomina läpi vuosikymmenten, mutta onko tämä nyt sitten se meidän 'lopullinen' klassikkomme?
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luulen, että tuohon on vain jäänyt vanha kuva - olisi outoa käyttää uuden paidan mallikuvassa Lennun paitaa. Eiköhän ainakin muutama sponsori vaihdu.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Muutama sponssi varmasti vaihtuu, niin kuin totesinkin. Mutta tuota kuitenkin mainostetaan vuoden 13-14 paitana, niin uskoisin että paitamalli pysyy samana.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutama sponssi varmasti vaihtuu, niin kuin totesinkin. Mutta tuota kuitenkin mainostetaan vuoden 13-14 paitana, niin uskoisin että paitamalli pysyy samana.

Hyvin todennäköistä, IFK:han on pelannut tuolla mallilla jo -05 pudotuspeleistä lähtien(toki logo on vaihtunut välissä).

Toivoisin kyllä välillä vaihtelua paitaan.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Hieno paitahan tuo on, ei siinä mitään. Tämä sama malli nyt on vaan pysynyt aika kauan, joten hieman jotain uusia vivahteita ehkä kaipailisin. Toki änärissäkin ne hienoimmat paidat on ne jotka on pysynyt lähes muuttumattomina läpi vuosikymmenten, mutta onko tämä nyt sitten se meidän 'lopullinen' klassikkomme?

Kyllähän tuo on tyylikäs ja mitä sitä vaihtelemaan. Itse pidän paidasta todella enkä keksi miten siitä saisi tyylikkämmän
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Vaihtuiko paitamalli tuolloin tosiaan kesken kauden? Enpä muistanutkaan moista.

IFklla oli tapana päivittää paitaansa ja jopa maalivahdin suojuksia pleijareihin. Itse näin tämän jopa osittaisena syynä heikolle pleijarimenestykselle, pelaajille tuli isommat paineet kun oli kaikki uudet kamatkin, pleijarit nousivat liian isoksi jutuksi.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä sitä hyvää vaihtamaan. Nykyiset on tyylikkäät ja samalla liigan hienoimmat pelipaidat. Ei mullekaan tule oikein mieleen miten noista saisi enää parempia.
 

wloff

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä sitä hyvää vaihtamaan. Nykyiset on tyylikkäät ja samalla liigan hienoimmat pelipaidat. Ei mullekaan tule oikein mieleen miten noista saisi enää parempia.

Nää nyt on näitä mitättömiä makuasioita, mutta mun makuun paidat on vähän turhan yksiväriset. Vähän jotain paksumpaa sinistä raitaa hihaan tai olkiin tekisi terää.

Tai ehkä vaan näitä samoja paitoja on katellut niin pitkään että alkavat näyttää vähän turhankin tutuilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös