HIFK:n mediaketju

  • 1 503 736
  • 6 023

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Kymppi on mulle Jokke "Pappa" Eriksson.

Mitään sinulta pois ottamatta ja sen enempää mielipiteeseesi vaikuttamatta, mun silmään J.Eriksson oli ehkä kautta aikojen paskin IFK:ssa kultakypärää valtaosan kaudesta kantanut pelaaja. Ja jos ei paskin, niin hitain ainakin. Itse asiassa Eriksson oli yhtä kuin IFK 2012-13.
 

Päivi11

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Oulunkylässä muistaakseni oli #7 siinä urheilukentän ja yhdyskunnan tien kulmauksessa olevassa pysäkissä.
Voin muistaa tietysti väärinkin, joten pahoittelut jos teet turhan reissun :)

Ja #7 löytyy muistaakseni myös Huopalahden juna-asemalta. :)
 

Gemondo

Jäsen
Täytyy kyllä antaa tunnustusta tästä(kin) kampanjasta. Pistää hyvin silmään joka puolella nuo numerot ja saa myös minut automaattisesti aina miettimään kuka pelaaja numeron taakse kätkeytyy. Enpä ole monelle numerolle pelaajaa keksinyt joten piti tulla täältä lunttaamaan.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kamrat 22 bongattu kahdessa eri paikkaa Vantaalla tänään. Simonkylässä ja Asolassa.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Multa puuttuu vielä ainakin #9, #32, #22 ja #16, ennen kuin huudan bingoa! Pitskun aseman ja Konalan Ristikon välisellä jokseenkin lyhyellä tieosuudella (Konalantie) voi bongata vähintään neljä eri numeroa.

Mä toivon että nimimerkki Kamrat saa itselleen yhden tuollaisen mainoksen seinälle, onhan tuo vaan niin täydellinen etenkin hänelle. Kantsii soittaa toimistolle. Kyllä mulleki kelpais mikä vaan noista seinälle.

Hyvä idea on taas tämäkin, ei me ainakaan markkinoinnissa hävitä.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Multa puuttuu vielä ainakin #9, #32, #22 ja #16, ennen kuin huudan bingoa! Pitskun aseman ja Konalan Ristikon välisellä jokseenkin lyhyellä tieosuudella (Konalantie) voi bongata vähintään neljä eri numeroa..

Mä luulen et #9 ja #32 ei löydy edes noista.
Päätellen IFKn Facebook sivun kuvasta, jossa on lueteltuna numerot:
5, 7, 10, 16, 17, 20, 22, 23, 35, 64

tosin bongattuna on myös #1 jota ei tuolla Facebookissa näy.

Kyllä mä tykkään tästä IFKn tyylistä markkinoida paljon enemmän kuin esim. Ilveksen jossa halveerataan vastustajia.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mä luulen et #9 ja #32 ei löydy edes noista.
Päätellen IFKn Facebook sivun kuvasta, jossa on lueteltuna numerot:
5, 7, 10, 16, 17, 20, 22, 23, 35, 64

tosin bongattuna on myös #1 jota ei tuolla Facebookissa näy.

Vaikka hieno kampanja onkin, niin onpahan kardinaalimunaus, jos #9 ja #32 eivät mukana ole. On Mikke kuinka hieno pelaaja tahansa, niin nostan itse Kiben ja Lennun Miken edelle IFK-ikoneiden joukossa.
 

Caine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Leijonat
Vaikka hieno kampanja onkin, niin onpahan kardinaalimunaus, jos #9 ja #32 eivät mukana ole. On Mikke kuinka hieno pelaaja tahansa, niin nostan itse Kiben ja Lennun Miken edelle IFK-ikoneiden joukossa.

Joo olis luullu että jos sinne 64 ja 16 on piirretty niin sillon kyllä joukkoon kuuluisi myös 9 ja 32. Tai miksi ei kuuluisi?
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Joo olis luullu että jos sinne 64 ja 16 on piirretty niin sillon kyllä joukkoon kuuluisi myös 9 ja 32. Tai miksi ei kuuluisi?

Nimenomaan näin!
Mutta mistä sitä tietää mikä tuossa perimmäinen syy on ettei noita numeroita ole mukana. 64 on selkesäti kosiskelua isojen massojen suuntaan ja kyllähän numero 16 varmasti sanoo myös sille rivikansalaiselle enemmän kuin 9 tai 32, ehkäpä siitä löytyy peruste?
Mutta tämä ei siis ole oma mielipiteeni, koitin vain pohtia hieman miksi mahdollisesti 9 ja 32 on jätetty pois, vaikka ei-jäädytetyistä on valittu mukaan 10, 16 ja 64.

Miksi 10 on mukana mutta 9 ei, en osaa sanoa. 10 tietysti numerona (enemmän fudiksen puolella) herättää monen mielenkiinnon, siis jos ei pohdi enempää kuka pelaaja sen takana on. Mutta luulisi että viime kauden lopulla 9:n saama huomio olisi nostanut 9:n markkina-arvon kovemmaksi kuin kympin.
 

Ralph

Jäsen
Ajoin eilen Helsingin läpi, moottoritieltä Länsisatamaan ja takaisin. Siinä ajassa tuli bongattua Kamrat 7, 16 ja 64. Pakko sanoa, että ihmettelin matkakumppanin kanssa Granlundin numeroa, parissa kaudessa ikoniksi? Peltonen ymmärrettävä, numero seiska ei ulkopuoliselle tuttu ikoni.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko sanoa, että ihmettelin matkakumppanin kanssa Granlundin numeroa, parissa kaudessa ikoniksi?

Maan lahjakkain junnu, suurella kohulla seuranvaihto, mestaruus 1-sentterinä-talviklassikossa suvereeni-Ilmaveivi maailmanmestari. Meinaat ettei HIFK käytä tätä hyväkseen? Tyhmä, naivi vai väsymyskö painaa?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Maan lahjakkain junnu, suurella kohulla seuranvaihto, mestaruus 1-sentterinä-talviklassikossa suvereeni-Ilmaveivi maailmanmestari. Meinaat ettei HIFK käytä tätä hyväkseen? Tyhmä, naivi vai väsymyskö painaa?

Minusta kyse ei ole siitä, mitä Granlund tässä maassa edustaa vaan siitä, että #64 on mukana kampanjassa, kun taas IFK-fanien rakastamat #9 ja #32 eivät ole. Voi toki olla, että näitä mainoksia tulee lisää ja Lennu sekä Kibe pääsevät vielä oikeuksiinsa.

E. Hyviä pointteja #71.
 
Viimeksi muokattu:

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Ajoin eilen Helsingin läpi, moottoritieltä Länsisatamaan ja takaisin. Siinä ajassa tuli bongattua Kamrat 7, 16 ja 64. Pakko sanoa, että ihmettelin matkakumppanin kanssa Granlundin numeroa, parissa kaudessa ikoniksi?

Monille esimerkiksi ala-asteelaisille #64 on the pelaaja, joka varmasti saa aikaan mukavia mielikuvia. Hyvä olla heillekin joku "oma". Lisäksi Granlund on monesti puhunut IFK-perheestä erittäin lämpimään sävyyn, ja ollut yksi merkittävimpiä tekijöitä seuran edellisessä mestaruudessa. Toki ymmärrän pointtisi.

edit. En voi uskoa, että Kuhta ja Petrell olisi vain tietoisesti jätetty ilman. Eiköhän heitä, tämän tai seuraavan, kampanjan merkeissä vielä kunnioiteta.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Monille esimerkiksi ala-asteelaisille #64 on the pelaaja, joka varmasti saa aikaan mukavia mielikuvia. Hyvä olla heillekin joku "oma". Lisäksi Granlund on monesti puhunut IFK-perheestä erittäin lämpimään sävyyn, ja ollut yksi merkittävimpiä tekijöitä seuran edellisessä mestaruudessa. Toki ymmärrän pointtisi.

Nii ja mitä tuolla ylläkin koitin sanoa niin 64 on varmasti numero joka sanoo rivikansalaisellekin jotain, toisin kuin numerot 9 ja 32.

Eihän tässä nyt 64sta olla kattoon nostamassa vaan numero on parilla dösärillä :)


edit: Lähetin muuten toimistolle kyselyä voiko noita julisteita hankkia jostain, raportoin tänne kunhan vastaavat. Laitoin sähköpostia, faksi olisi voinut toimia paremmin...
 

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
Monille esimerkiksi ala-asteelaisille #64 on the pelaaja, joka varmasti saa aikaan mukavia mielikuvia.

Junnu sai ekassa IFK-pelissään erätauolla pelissä olleen kiekon---kiitos linjamiehelle---ja kyllä siitä puhutaan esim. kiekkona, jolla MG on pelannut... Eli kyllähän MG on näitä uuden polven merkittäviä pelaajia, jotka ovat toverikunnan seuraavaa sukupolvea.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lennulla ja Kibellä on vielä ensi kauden kuviot auki ja ehkä Officella ajatellaan, että varmuuden vuoksi heidän numeroitaan ei kannata käyttää markkinointikampanjassa - siitäkin huolimatta, että todennäköisyys heidän pelaamiselle tulevalla kaudella toisessa liigaseurassa on olematon.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kiitos kaikille #7 vinkeistä.

Ei kuulu mediaketjuun, mutta kirjoitan silti.

Minusta HIFK:n pitäisi korvata nykyiset pahvi- tai vaneripaidat kankaisilla lipuilla, NHL-tyylisesti. Mestaruusviirien vaihdon mukaisesti, ne olisivat kyllä saaneet olla suuremmat imo. Nykyisen mainoskampanian pohja on hyvä. Ylös nimi, keskelle numero isolla ja alas pelivuodet.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Lennulla ja Kibellä on vielä ensi kauden kuviot auki ja ehkä Officella ajatellaan, että varmuuden vuoksi heidän numeroitaan ei kannata käyttää markkinointikampanjassa - siitäkin huolimatta, että todennäköisyys heidän pelaamiselle tulevalla kaudella toisessa liigaseurassa on olematon.

Totta muuten, hyvä pointti!
Jos kävisikin niin että herrat päättäisivät mennä vaikka naapuriin niin olisi melko typerää mainostaa heitä, erittäin hyvä pointti!
Mutta eihän niin voi käydä, eihän?
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Minusta HIFK:n pitäisi korvata nykyiset pahvi- tai vaneripaidat kankaisilla lipuilla, NHL-tyylisesti. Mestaruusviirien vaihdon mukaisesti, ne olisivat kyllä saaneet olla suuremmat imo. Nykyisen mainoskampanian pohja on hyvä. Ylös nimi, keskelle numero isolla ja alas pelivuodet.

Eikös nuo korvattu jo pari vuotta sitten? Juhlallisin menoin vieläpä?
En tiedä mitä materiaalia ne ovat mutteivät ole enää paitojen muotoisia vaan enemmän juuri NHL tyylisiä, pelivuosia ei taida olla lueteltuna.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Eikös nuo korvattu jo pari vuotta sitten? Juhlallisin menoin vieläpä?
En tiedä mitä materiaalia ne ovat mutteivät ole enää paitojen muotoisia vaan enemmän juuri NHL tyylisiä, pelivuosia ei taida olla lueteltuna.

Ne olivat ne mestaruusviirit. Vaihdettiin kauden 11-12 alussa, kun sinne laitettiin uusi lakana.

Jos jäädytetyt numerotkin on vaihdettu, niin olen missannut sen kokonaan.
 

Päivi11

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Jos jäädytetyt numerotkin on vaihdettu, niin olen missannut sen kokonaan.

Kyllä ne mun mielestä uusittiin myös, oliko peräti samassa yhteydessä kuin mestaruusviirit. Hitsi kun en nyt löydä kuvaa, olen nimittäin sellasen hallilla kyllä ottanut..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös