HIFK kaudella 2013-14, konttaus jatkuu?

  • 129 876
  • 338

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En tiedä iskikö Nybariin ylimielisyys, laiskuus, hyvänolontunne vai mikä mutta kyllä tämän kauden hankinnat ovat menneet pahasti miinukselle. Ortsu on ainoa kenestä plussaa.

Olen erimieltä. Varakas, Talaja ja Pakarinen ovat oikein hyviä hankintoja ja sitten pitää muistaa tää nuori kundi Partanen joka tekee kovaa jälkeä siellä mestiksessä ja eiköhän mies ensi kaudella pelaa vakiokokoonpanossa. Luulisin ainakin. Myös Perrault on ollut ihan pelimies ja menee kakkossentterinä hyvin.

Se missä Nybari on epäonnistunut on se joukkueen kärki. Ei voida ammattitaitoisessa organisaatiossa jättää suurinta vastuuta lähes nelikymppisille jätkille. Nyt kiitos NHL:än lock outin meillä on ykkössentteri, muuten ei olisi. Se ykköspakki ylivoimasta puuttuu vieläkin, mutta kiitos NHL:än lock outin se on mahdollista hankkia vieläkin. Mutta jos miettii tuota kokoonpanoa ja NHL pyörisi normaalisti niin pari isoa paikkaa olisi täyttämättä.

Peltonen - XXX - XXX
Makke - Perrault - Talaja
Pakarinen - Eriksson - Somervuori
Sailio - Töykkälä - Liivik

Ja pakistosta puuttuu siis se kiekollinen liideri.

Flopit:
Kuhta - Fanit vaativat miehelle jatkoa, mutta ei se saa vaikuttaa osaavan UTJ:n työhön.
Luttinen - Pelasi kyllä ihan hyvin pelsuissa, mutta meillä homma ei vain ole toiminut. Joku jossain aikasemmin jo sanoikin, että pitääkö aina nämä omat pojat kotiuttaa jos heillä on hieman paremmin mennyt jossain muualla?

Mutta, koska tämä NHL lock out näyttää vaaan jatkuvan pystyy Nybari paikkaamaan kaikki aukot. Puolustukseen pystyy hankkimaan vielä semmoisia kiekollisia liidereitä kuin Alex Pietrangelo ja Kristopher Letang. Myös tuohon ykkösen oikeaan laitaan löytyy tukku kovia nimiä mm. James Neal.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Flopit:
Kuhta - Fanit vaativat miehelle jatkoa, mutta ei se saa vaikuttaa osaavan UTJ:n työhön.

Mä olen tästä niin eri mieltä. Totta vitussa UTJ:n pitää ottaa huomioon fanien mielipide, kun kyse on näinä aikoina niin kovin harvinaisista ikoni-statuksen omaavista pelaajista. Nybondaksella ei ollut mitään oikeaa syytä olla signaamaatta Kuhtaa. Viime kausi meni hyvin 50 peliä, 14+26 =40 eikä yv-ajalla varsinaisesti riemuittu. Kuhdan palkka on erittäin maltillinen, joten mitään syytä olla tarjoamatta sopimusta ei ollut. Kuinka moni ihan oikeasti uskoi, että Kimmo Kuhta on koonnut tässä vaiheessa kautta pisteet 0+8? En minä ainakaan, eikä siihen kyllä mikään viitannutkaan. Ihan naurettavaa huutaa täällä jälkikäteen, että Kuhtaa ei olisi koskaan pitänyt hankkia tälle kaudelle. Varsinkin, kun siinä on vielä sellainen juttu, että Kuhdan tilalle olisi pitänyt hankkia joku muu, luonnollisesti saman kaliiberin äijä. Ikää on ihan turha tuijottaa, koska se ei haitannut hirveästi menoa viime kaudellakaan.

Kuka pelaaja jäi nyt hankkimatta siksi, että Kimmo Kuhdalle tehtiin jatkosopimus kesän lopussa? Häh? Kuka saman potentiaalin omaava "varma maalintekijä" oli vielä vapaana? Ja ottakaa nyt huomioon, että kyseessä on HIFK, ei JYP tai Kekäläisen Jokerit.

Tajuatte varmaan itsekin, että tänne olisi tuotu joku löppönen jostain Kouvostoliitosta ja kaikkia olisi vituttanut, kun Nybari ei tarjonnut Kuhdalle sopimusta. Sen sijaan, että itkettäisiin lillukanvarsista, voimme miettiä, miksi IFK on tehnyt kaikki mahdolliset virheet Sormusen diilin kanssa. Oikeastaan, ainoa asia, mitä me voimme tehdä on, että toivomme IFK:n ottaneen opikseen.
 

Falcon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan se Nybari ihan hyvinkin onnistunut erityisesti veskarien hankinnan suhteen. Tällä kaudella ei sitten nuo pakkien ja hyökkääjien hankinnat ole oikein onnistuneet. Tässähän nyt kaikki odottelevat malttamattomana kuka tulee olemaan valmentaja ensikaudella tai mahdollisesti jo tällä kaudella.
Tässä asiassa myös mitataan koko organisaation tahtotila ja osaaminen.
Nythän tarvittaisiin ehdottomasti osaavaa ja kokenutta valmentajaa joka tietää mitä haluaa ja on valmis ryhtymään hommiin heti. Jos tuleva valmentaja on Rocky tai Soppa osoittaa se että organisaatio ei ole kunnossa eikä urheilullisesta menestymisestä riittävästi välitetä.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh! Viime kauden jälkeen fanit vinkuivat Kuhdalle sopimusta ja miettivät miksi Nybondas ei sitä tarjoa. Nyt kun Kuhta on osoittautunut flopiksi, ei Nybondaksen olisikaan pitänyt kuunnella fanien hölmöjä vaatimuksia.

Oletteko te aina ihan tosissanne näiden juttujen kanssa?
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Kannattaa myös muistaa, että ainoastaan ihan saatanan hyviä pelaajahankintoja tekevä JYP oli kesällä Kuhdan perässä. Kyseessä ei ole mikään säälistä tai lojaaliudesta palkintona vielä kauden verran mukana roikotettu kehäraakki. Odotukset vain ovat alittuneet rajusti, onneksi kautta on vielä jäljellä.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kannattaa myös muistaa, että ainoastaan ihan saatanan hyviä pelaajahankintoja tekevä JYP oli kesällä Kuhdan perässä. Kyseessä ei ole mikään säälistä tai lojaaliudesta palkintona vielä kauden verran mukana roikotettu kehäraakki. Odotukset vain ovat alittuneet rajusti, onneksi kautta on vielä jäljellä.

Nimenomaan. Huteja tulee, vaikka odotusarvo olisikin hyvä. Mielestäni myös faneja tulee kuunnella, mehän tämän lystin maksamme, mutta toki järjen rajoissa. On ihan naurettavaa kuvitella, että jokainen pelaajahankinta jälkikäteen määrittää utj:n suorituksen kyseisen paikan täyttämisen osalta. Tästä havainnollistava esimerkki:

UTJ valitsee ykkössentteriä ja vapaana olevista mahdollisista pelaajista on jäljellä kolme vaihtoehtoa: A joka onnistuu 90% todennäköisyydellä, B joka onnistuu 50% todennäköisyydellä ja C joka onnistuu 10% todennäköisyydellä. Osaava UTJ tietenkin valitsee pelaajan A. On kuitenkin 5%:n mahdollisuus, että pelaaja A epäonnistuu ja pelaaja B onnistuu. Onko UTJ tällöin tehnyt väärän valinnan, ja millä perusteella hänen olisi tullut valita pelaaja B lähtötilanteessa? 5% ei todellakaan ole mikään häviävän pieni mahdollisuus, kun kasataan jengiä jossa on useita täytettäviä avainpaikkoja vuodesta toiseen.

Esimerkki on toki tuulesta temmattu, mutta havainnollistavan tehtävänsä se ajaa hyvin. Jälkiviisaus on aina helppoa.
 

Stigu

Jäsen
Esimerkki on toki tuulesta temmattu, mutta havainnollistavan tehtävänsä se ajaa hyvin. Jälkiviisaus on aina helppoa.
Kyllä. Mutta hyvä UTJ

1) rakentaa joukkueen siten, että alisuorittava pelaaja voidaan korvata toisella, tai
2) hankkii uuden pelaajan alisuorittavan tilalle

IFK:n tämän kauden joukkueessa on esim. peluutettu Kimmo Kuhtaa sen takia, että varsinaista kilpailua pelipaikoista ei ole. Lisäksi Nybari jätti aivan väärät pelipaikat täyttämättä heti alkukaudesta (mm. ykkössentteri), ja hankki meiningillä "rotation for rotation's sake" aivan käsittämättömiä pelaajia (Retiisi, Klyyvari, Shittis). Ja käsi sydämella: Esim. junnuhyökkääjistä ei yhdestäkään voi odottaa ratkaisupelaajaa keväällä, vaikka heitä roikotetaan kokoonpanossa mukana.
 

JB10

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ensi kaudesta

Palataan mahdolliseen konttaamiseen ensi kaudella. Sitä ehkäisemään kelpaisi ykköseen laituriksi esim. Enlund, Salmelainen tai Hagman. Eeroa voisi sovitella kolmoseen. Granlund ja Perrault voisi riittää 1 ja 2 senttereiksi,mikäli saadaan pari huippulaituria. Talaja, Pakarinen, Luttinen täydennyksenä edellisiin niin kolmeen ketjuun riittäisi jo miehet. Neloseen sitten Liivik, Nykopp, Leinonen ja junnut täyttämään laituriosastoa ja kolmosen sekä nelosen keskelle sitten Virtanen ja Töykkälä.
Puolustukseen kelpaisi ainakin allekirjoittaneelle Söde, Jere, Varakas, Melart, Kurvinen ja siihen joku nuori kanukki hyvillä jaloilla. Kelpaa myös Laakso, mikäli kaipaa Helsinkiin. Sitten pitäisi vaan löytää veskari, joka jatkaisi Ortion malliin.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä. Mutta hyvä UTJ

1) rakentaa joukkueen siten, että alisuorittava pelaaja voidaan korvata toisella, tai
2) hankkii uuden pelaajan alisuorittavan tilalle

Täysin samaa mieltä viestistäsi. En tarkoittanut että olisin tyytyväinen Nybondaksen toimintaan. Jengi on huonosti kasattu ainakin valmennuksen ja hyökkäyksen osalta. Kimmo Kuhdan palkkaaminen ei mielestäni kuitenkaan ollut virhe, ja on naurettavaa julistaa nyt ettei faneja olisi pitänyt kesällä kuunnella ja että Kiben palkkaaminen oli virhe. Olen sitä mieltä, että sama "virhe" kannattaisi toistaa sillä vastaavissa tilanteissa ei yleensä käy näin huonosti.

Kuten mainitsit, hyvä UTJ myös tekee tarvittavat toimenpiteet kun sainaus on osoittautunut hudiksi. Nybondas ei tästä puhtaita papereita saa.
 

Stigu

Jäsen
Kimmo Kuhdan palkkaaminen ei mielestäni kuitenkaan ollut virhe, ja on naurettavaa julistaa nyt ettei faneja olisi pitänyt kesällä kuunnella ja että Kiben palkkaaminen oli virhe.
Joo, samoilla linjoilla ollaan. '

Vihollislinjojen takaa sain muuten tiedon, että Kibe tekee tänään maalin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jess, erilaisia mielipiteitä! Tämähän vaikuttaa jo keskustelupalstalta. Apassi: Ei me näköjään kovin eri mieltä oltukaan keväästä -10. Joukkue (sisältäen valmentajan) floppasi. Se siitä, kelloa ei voi kääntää.

Tämä on semantiikkaa, mutta aivan ehdottomasti Kuhdan signaaminen oli virhe. Tehotilasto puhuu puolestaan. Sitä ei kai kiistä kukaan? Lähinnä keskustellaan siitä, oliko se normaali hutiveto, joka kuuluu tähän bisnekseen? Oli mun mielestäni, ei siinä mitään. Aina ei osu, sehän on osa lätkän hienoutta ja karmeutta. Mun mielestäni on/olisi kuitenkin älyllistä epärehellisyyttä raahata Nybaa alta kölin todeten, että joukkue on paska ja huonosti koottu - ja samalla kuitenkin kiittää häntä Kuhdan signauksesta. Mitä järkeä siinä on? Muut huonosti pelaanneet olivat huonoja signauksia, mutta Kibe oli hyvä signaus, koska hän on ikoni? Ei hyvääpäivää. Kuhdan epäonnistuminen on osa tämän kauden epävakautta ja totta helvetissä hänen paikallaan voisi pelata joku muu kaveri. Jos ei Kibeä itseään olisi palkattu. Älkää nyt Kimmostakaan tehty elämää suurempaa henkilöä. Mun mielestäni Kuhta on osa tämän kauden epäonnistumisia, mutta en mä koskaan odotakaan, että kukaan utj onnistuu 100%:sesti. Mä olin itse tyytyväinen Kiben hankintaan, mutta saan kai katua sitä? Oli miten oli: kausi EI ole ohi ja Kibe ei missään tapauksessa tule jäämään nollaan maaliin. Mun planeissa hän lunastaa paikkansa pleijareissa ja koko tämä keskustelu kaverin tämän kauden diilistä pyyhkiytyy menemään. Mutta nyt kommentoidaan reaaliajassa. Lisäksi olisi kohtuutonta ottaa esille vain Kibe. Myös Ville on täysin koomassa ja varjojen mailla.

Fanien mielipiteen kuunteleminen pelaajasignauksissa? Sorry, mutta mun ihannejoukkueessa ollaan niin ammattimaisia, että sohvasignaajia ei tarvita. Tämä on puhdas mielipidejuttu, mutta pidän ammattiurheiluksi tarkoitettua toimintaa puoliamatöörimäisenä räpistelynä, jos signauksissa "pitää" kuunnella faneja. UTJ:n ei tarvitse kerätä pisteitä faneilta, hänen pitää kerätä pisteitä liigassa. Vaikka olen itse fani, niin haluan ehdottomasti, että joukkueen kokoamisessa ei koskaan kuunnella fanien mielipiteitä, joissa jyrää tunne ohi järjen. Mitä mieltä on ultrar tästä asiasta, muistaakseni kanssasi on joskus keskusteltu tästä? Loppuun se, että kaikkien ei tarvitsekaan olla samaa mieltä kaikesta ja jokaisen ihannejoukkue lienee erilainen. Mun ihanteena on se, että joukkueen kokoaja ja joukkueen avainpelaajat ovat kliinisiä ammattitappajia, jotka osaavat hommansa. Näin he saavat lopulta frendejä faneistakin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tajusin juuri, että tässä ketjussahan käsitellään kautta 13/14 : D. Olen ikuinen optimisti ja sanon, että konttaus ei tule jatkumaan ensi kaudella. Tämä on tieto.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on semantiikkaa, mutta aivan ehdottomasti Kuhdan signaaminen oli virhe. Tehotilasto puhuu puolestaan. Sitä ei kai kiistä kukaan?

Semantiikkaa todellakin, mutta tähän haluan tarttua. Varauksella olen tästä nimittäin eri mieltä. Minusta virhe määritellään sen tiedon perusteella mitä on toimintahetkellä, eikä jälkikäteisen tiedon varassa. Minulla kesällä olleiden tietojen ja mielikuvien perusteella Kiben sainaus ei ollut virhe, mutta en tiedä mitä tietoa Nybarilla on voinut tai olisi pitänyt olla, joten vaikea ottaa kantaa oliko se häneltä virhe.


Mä olin itse tyytyväinen Kiben hankintaan, mutta saan kai katua sitä?

Ehdottomasti mieltä pitää voida muuttaa myös johtoportaassa. On kuitenkin eri asia harmitella huonoa lopputulosta ja katua alun perin väärin perustein tehtyä sopimusta. Jos verrataan naiiviin esimerkkiini, jossa todennäköisyydet kolmen pelaajan onnistumiselle olivat 90-50-10, on mielestäni nimenomaan älyllistä epärehellisyyttä katua pelaajan A palkkaamista, vaikka tämä epäonnistuisikin.

Fanien mielipiteen kuunteleminen pelaajasignauksissa? Sorry, mutta mun ihannejoukkueessa ollaan niin ammattimaisia, että sohvasignaajia ei tarvita. Tämä on puhdas mielipidejuttu, mutta pidän ammattiurheiluksi tarkoitettua toimintaa puoliamatöörimäisenä räpistelynä, jos signauksissa "pitää" kuunnella faneja.

Tästäkin meillä varmaan on lähinnä vivahde-eroja mielipiteissä. Johdolla pitää olla selkärankaa jättää fanien ylireagoinnit ja liiallinen tunnepitoisuus huomiotta, mutta samalla tämä on kuitenkin viihdebisnestä. HIFK pelaa fanejaan varten, jotka homman kustantavat. HIFK ei pelaa UTJ:n henkilökohtaisia tavoitteita varten.

Mutta tosiaan, tästä ollaan melko samaa mieltä. Liika fanien kuuntelu on varma tie tuhoon. Kuitenkin silloin, kun joku ikoni tai faneille mieluisa pelaaja on perusteltavasti hankittavissa, tulisi tällaiseen tarttua ennen "tommikovasia". Esim Z on minulle sellainen pelaaja jolle ei ole varaa sanoa ei, vaikka UTJ olisi miten kova ammattilainen.

Aika lillukanvarsiksi menee, mutta mahtavaa pitkästä aikaa käydä hedelmällistä keskustelua aiheesta joka jopa kiinnostaa. Tauko teki hyvää ja nyt jaksaa HIFK:n tekemisiä seurata ihan eri intohimolla.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
BigRedCat: Kiitti vastauksista, munkin mielestäni oikeasti hyvää keskustelua ja mielipide-erot ovat lähinnä vivahteita. Sääli, että tänään tuli pataan vitunilmalassa niin lujaa, ettei nyt oikein irtoa mitään järkevää sanottavaa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kuulin muuten vahvahkoa huhua että ensi kauden maalivahtitilanne siellä toisessa punapaitaisessa joukkueessa olisi ratkennut. Ja ei, Sakke ei ole tekemässä comebackia. Eikä Lundellkaan...
 

Kopiovastaava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, ÄTPPOMK
Huhhuh, olihan taas ottelu!
Kertokaa jos olen väärässä mutta en kyllä itse näe tossa Perraultissa juuri mitään hyvää, ainakaan ensi kaudeksi sainaamisen arvoista. Tuntuu olevan koko ajan vaiheessa sijoittumisen suhteen ja aivan liian hidas edes 2.sentteriksi. Ja on kyllä sen aikaa jo loukkaantumisen jälkeen pelannut että ei voida oikeen siihenkään vedota - ei jatkoon.


toivottavasti Makke ja Nykopp/Liivik pystyy jatkossa hoitamaan 2-3 kentän sentterin toimet ja voidaan palkata joku varma 1p/peli sentteri ykköseen.

Jukka Sepon stunttia odotellessa!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kuulin muuten vahvahkoa huhua että ensi kauden maalivahtitilanne siellä toisessa punapaitaisessa joukkueessa olisi ratkennut. Ja ei, Sakke ei ole tekemässä comebackia. Eikä Lundellkaan...
Ottaen huomioon kuka puhuu, niin Raannalta haiskahtaa? Eikö se hinnoitellut itsensä ulos teidän kuvioista? Liigan parhaan torjuntaprosentin omaava nuori kaveri olisi kyllä hyvä jatkumo.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulin muuten vahvahkoa huhua että ensi kauden maalivahtitilanne siellä toisessa punapaitaisessa joukkueessa olisi ratkennut. Ja ei, Sakke ei ole tekemässä comebackia. Eikä Lundellkaan...

Kuten tuonne siirtohuhut-ketjuun jo aiemminn kirjoitin, stadissa kiertää tieto että Raanta olisi tulossa pääkaupunkiseudulle. Ortio on mitä todennäköisimmin lähdössä ja jos Kilpeläinen kerta jatkaa Jokereissa, niin eikös yhtälö mene umpeen? Bluesilla ei liene tarvetta/varaa Raantaan?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ottaen huomioon kuka puhuu, niin Raannalta haiskahtaa? Eikö se hinnoitellut itsensä ulos teidän kuvioista? Liigan parhaan torjuntaprosentin omaava nuori kaveri olisi kyllä hyvä jatkumo.

Mitä mitä alkaako Nybari ryöstökalastelemaan maakunnista nuoria ja lupaavia pelaajia? Juuri hetki sitten hän huhujen mukaan puuhasteli brändin-näköisten pelaajien (Jere ja Jonne) parissa...
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Mitä mitä alkaako Nybari ryöstökalastelemaan maakunnista nuoria ja lupaavia pelaajia? Juuri hetki sitten hän huhujen mukaan puuhasteli brändin-näköisten pelaajien (Jere ja Jonne) parissa...

Eihän miehellä ole mitään muuta mahdollisuutta. Ei HIFK:n junnuista ole nousemassa ensi kaudeksi yhtään todella suurta lupausta edustukseen ja uusia pelaajia tarvitaan. Tämän jauden jälkeen usko vain tämän Tompan tekemisiin on aika tasan nolla, Redenbach, O`Sullivan ja Perrault ovat kaikki sitä tasoa hankintoina, ettei itku ole kaukana. Mikäli HIFK aikoo ensi kaudella jatkaa vahvaa tuloksen tekemistä taloudellisesti on joukkue saatava aivan eri tasolle, tämä kausi mennään osin suuren edellisen vuoden playoff kausikortti-myynnin avulla ja se loppuu tähän kauteen. 2013-2014 on joukkueen oltava menestyvä valmentajasta lähtien ja tämä tietysti pelottaa jo eniten, yksikään toinen seura ei olisi jatkanut Sormusen tasoisella valmentajalla kautta vuoden vaihteeseen.
 

Vegas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
yksikään toinen seura ei olisi jatkanut Sormusen tasoisella valmentajalla kautta vuoden vaihteeseen.
Yksikään toinen liigaseura ei olisi ikinä ylipäänsä palkannut Sormusta päävalmentajaksi. Kertoo Dinojen todellisesta vallasta IFK:ssa, kun UTJ:n tittelillä toimiva ylimielinen lahjattomuus, joka painii aina vain keskeneräisten asioden kimpussa, pystyy tällaisia liikkeitä tekemään ilman että joutuu siitä minkäänlaiseen vastuuseen.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Yksikään toinen liigaseura ei olisi ikinä ylipäänsä palkannut Sormusta päävalmentajaksi. Kertoo Dinojen todellisesta vallasta IFK:ssa, kun UTJ:n tittelillä toimiva ylimielinen lahjattomuus, joka painii aina vain keskeneräisten asioden kimpussa, pystyy tällaisia liikkeitä tekemään ilman että joutuu siitä minkäänlaiseen vastuuseen.

Todellakin,olet täysin oikeassa. Itse ajattelin, että onhan ollut vastaavia valmentajia aiemminkin, mutta nehän löytyvätkin meiltä Bob Francis etunenässä. HIFK:n etukäteen tehty työ pelaajien ja valmentajien taustoja selvittäessä alkaa olla jo legendaa, kaikille tulee epäonnistumisia, mutta olemme johdossa tässä kisassa. UTJ:n kyvykkyydestä täysin samaa mieltä, samoin siitä ylimielisyydestä, josta kaikki tiesivät jo vuosia sitten. Vaikka tietty ylimielisyys on HIFK:ssa hyve, niin se nyt ei vain toimi rakennettaessa menestyvää kiekkojoukkuetta.
 

Fordél

Jäsen
Yksikään toinen liigaseura ei olisi ikinä ylipäänsä palkannut Sormusta päävalmentajaksi. Kertoo Dinojen todellisesta vallasta IFK:ssa, kun UTJ:n tittelillä toimiva ylimielinen lahjattomuus, joka painii aina vain keskeneräisten asioden kimpussa, pystyy tällaisia liikkeitä tekemään ilman että joutuu siitä minkäänlaiseen vastuuseen.

Hei hei, Ilves on sentään ainakin toistaiseksi vielä liigaseura. Meillä tällainen palkkaus olisi täysin mahdollinen. Perustelut löytyy meidän penkin takaa.

En yhtään ihmettele, että HIFK:ssa osataan sympata Ilvestä...
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Yksikään toinen liigaseura ei olisi ikinä ylipäänsä palkannut Sormusta päävalmentajaksi. Kertoo Dinojen todellisesta vallasta IFK:ssa, kun UTJ:n tittelillä toimiva ylimielinen lahjattomuus, joka painii aina vain keskeneräisten asioden kimpussa, pystyy tällaisia liikkeitä tekemään ilman että joutuu siitä minkäänlaiseen vastuuseen.
Monella muulla seuralla ei ole tullut hätää käteen kun päävalmentaja katoaakin juuri kun harjoituskauden piti alkaa. Tuskin Sormunen olisi päävalmentaja vaikka Matikainen olisi saanut kesken kauden kenkää.

Vaihdetaan päittäin, Kiveltä on auktoriteetti kadonnut kokonaan.

Vai ei tuo mun huhu ollutkaan mikään uusi juttu. Lyödään nyt vielä sen verran löylyä että asia tuli ilmi henkilöltä joka tiesi aikoinaan myös kyseisen pelaajan siirron Ässiin.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Tajusin juuri, että tässä ketjussahan käsitellään kautta 13/14 : D. Olen ikuinen optimisti ja sanon, että konttaus ei tule jatkumaan ensi kaudella. Tämä on tieto.

Jaa, saadaanko Holtari UTJ;ksi ja Summanen valmentajaksi?? Tuskin muuttuu mikään jos samat henkilöt jotka tämän katastrofikauden saavat jatkaa. Muutos alkaa ylhäältä, ei pelkästään valmennuksesta ja muutamasta pelaajasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös