HIFK - Kärpät Pe 19.11.2004

  • 104 726
  • 1 026
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jindebyne

Jäsen
No nyt kun päätös on kuultu niin kyllä vähän naurattaa tas tuo SM-Liigan johdon toiminta. Nylander lyö katsojaa mailalla, kotijoukkue HIFK tuomitaan 3000e sakkoihin, ja Nylander selviää tapauksesta ilman minkäälaisia seuraamuksia. Jättebra.
 

bunghole

Jäsen
Nyt se tuhat meni sit rikki!!!!:D:D:D eli tää on siis 1001, kai?. No ei ole vielä sanottu että Nylander selviäisi ilman seuraamuksia, vaikka SM-liiga ei miestä rankaissutkaan.

Nyt odotetaan siis mahdollista pahoinpitelysyytettä ja siitä mahdollisesti seuraavaa oikeudenkäyntiä. HIFK:n ei tällaista tarvitse enää pelätä ja sen osalta tapaus on loppuun käsitelty.

EDIT: olikin 1003. viesti
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
"Ei mies saisi provosoitua huudoista! Ei saa lyödä jos provosoidaan"
"mutta jotkut provosoituvat. Se on fakta."
"Niinmutku ei saisi! Tää on ihan hirveetä!"
"Joo. Ei saisi. Usko nyt. Mutta jotkut silti provosoituu. Eikai se yllätys ole"
"Kyllä tää on kauheeta..."
"Oliko yllätys"
"No mutku mitä teki poliisi! Ei me muutaku huudeltu! Ja meille huudeltiin eka!"
"Eli tekin huutelitte?"
"joomutta meille eka!"
"ja teitä lyötiin?"
"JOO! Ei kukaan saisi lyödä"

"pojat hei.. Se on ohi jo. Se tapahtui EILEN"
"Niinmutku ne LÖI!"
"Asia on jo puitu läpi. Sanktiot ovat jo voimassa"
"NE LÖI!"
"NE ALOITTI"

"Voi vittu..."

Joopajoo. Missäs ennen kuulin samanlaista sanaharkkaa? (ala-astetta ei lasketa. Ainoa ero tähän on, että ne eivät tiedä sanaa "provosoitu". kaveri aloitti.)
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Re: Re: Re: Kysymys

Viestin lähetti scholl
Tuossa piilee juuri ongelma. Siis IFK on vastuussa lätkämatsitapahtumista, mutta hallia vuokrataan kaikenlaiseen muuhunkin toimintaan eli jos sitä harva se ilta muokataan niin pitääkö IFK:n joka kerta käydä tsekkaamassa jokainen mutteri, ettei vain jäähallin pojat olisi unohtaneet laittaa. Eikö riitä, että IFK lähettää ennen kauden alkua ohjeet siitä, millaisessa kunnossa hallin pitää olla.
Vai onko IFK tässä syyllinen siinä mielessä, että on sovittu hallin kanssa, että jätetään pleksi pois. Tosin penan puheet siitä, että IFK on ulkopuolinen puhuvat tätä teoriaa vastaan, joten tuon 3000e laskun voisi faksata edelleen Bogolle.
Mielestäni tuossa ei ole mitään ongelmaa. Liigan säännöissä ja myös Muukkosen kurinpitopäätöksessä sanotaan selkeästi, että ottelutapahtuman järjestäjä vastaa liigalle siitä, että järjestelyt ovat asianmukaisesti hoidettu. Liiga ei ole minkäänlaisessa sopimussuhteessa yhdenkään halliyhtiön kanssa, joten sillä ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia näille myöskään ukaaseja asettaa. Näin ollen sanktiot kohdistuvat seuralle. Pentti voi tuota sitten yrittää Bogolta periä halunsa mukaan.
 

Palomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät,Carolina Hurricanes
Voi voi, onko svantelta poistettu suonikohjut JO vuonna -84? Käytät varmaan sitten jo tukisukkia ja ajelet harley-parkkinsonilla,voi voi. Itse keskustelu on jo mennyt yli,ohi ja ali kaiken mitä voi olla. Itse en ole osallistunut tähän keskusteluun sen kummemmin, enkä aio osallistuakkaan tämän enempää kuin sanomalla,että asioilla on AINA kaksi puolta,ei kannata olla niin tiukasti vain oman puolella kuin nyt näyttää kummankin osapuolen faneilla tyylinä olevan. Noitä känniääliöitä kuten heitä täällä kutsutaan,on kyllä riittänyt joka peleissä -ja joka hallissa aivan tarpeeksi. Myöskin näitä hienoja ammattilaisia joilla palavat päreet väärässä paikassa ja väärään aikaan. Minun puolestani asia on loppuunkäsitelty ja anna Suomen oikeuslaitoksen päättää mikä on/oli oikein ja mikä väärää. Lopetetaan me tällä asialla päämme vaivaaminen.
 

Atte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Tampere United
Viestin lähetti Old School
Kuka nyt on puhunut hurraamisesta mitään. Ja luulen että asiasta on kysytty järjestysmiehiltä ja uskon että he eivät tähän paljon puhuttuun homotteleen puuttuneet.
Onko sitten väärin hyvittää asiakkaalle, jos esim. kiekko tulee päähän kun on HOMOTELLUT niin ulos vaan verissäpäin makaamaan?

Miten ihmeessä voit verrata kiekon päähän saamista noiden kusipäiden tempauksiin, kuten mm. Nylanderin niskaan räkimisen, uhkaavan käytöksen ja homottelun. Nämä kusipäät saivat ansionsa mukaan hieman näpeilleen. Ja muistan lukeneeni, että he vielä vastustivat järjestysmiehiä jotka tulivat paikalle.

Hyvä, jos tällaisesta toiminnasta palkitaan niin seuraavassa HIFK-Ilves ottelussa minä kiipeän HIFK:n vaihtoaitin taakse räin Karalahtea, Vopatia ja Vaikka Harkinsia, huutelen heitä homoiksi ja ilmoitan tulevani pieksemään heidät ja jos joku tekee minulle tai toiminnalleni jotakin tai ei salli minun toteuttaa aikomuksiani, niin minä haastan heidät oikeuteen. Ja tottakai HIFK kustantaa sen jälkeen minulle illan VIP -aitiossa.

Näinkö se menee? Kysyn vaan!

Edit: Korjasin vain pari pilkkuvirhettä
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Viestin lähetti Svante
Katsos esim. tämänpäiväistä IS:ia niin näet, että ensimmäisellä rivillä istuu henkilö, jolla on kädet aitauksen päällä. Se on ihan yleinen tapa ensimmäisellä rivillä. Mitä, jos olisit itse, tai lapsi, istunut siellä ja saanut syyttömänä sormillesi, vaikka kimmokkeesta? Luuletko, että lapsella on jotenkin korkeampi kipukynnys kuin aikuisella.
Katselenpa tässä parastaikaa tuota ilta-sanoman kuvaa ja käsiähän siinä näkyy. Tasan kahdet. Kenellekään ei liene yllätys, että siinä näkyy järkkäreitten ja poliisien kanssa tapelleen turon ja jonkun toisen henkilön kädet. Kuvassa näkyy myös, että Nylander istuu jäähypenkillä aivan rauhassa tämän turon kurottaessa kohti Nylanderia. Käsien lisäksi näyttää suu käyvän varsin kiivaaseen tahtiin. Pelitapahtumat eivät jostain syystä näytä kiinnostavan lainkaan. Muut kuvassa näkyvät katsojat tyytyvät nojailemaan istuimiensa selkänojaan ja seuraamaan tapahtumia kentällä.
 

Old School

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Atte
Miten ihmeessä voit verrata kiekon päähän saamista noiden kusipäiden tempauksiin, kuten mm. Nylanderin niskaan räkimisen, uhkaavan käytöksen ja homottelun. Nämä kusipäät saivat ansionsa mukaan hieman näpeilleen. Ja muistan lukeneeni, että he vielä vastustivat järjestysmiehiä jotka tulivat paikalle.

Hyvä, jos tällaisesta toiminnasta palkitaan niin seuraavassa HIFK-Ilves ottelussa minä kiipeän HIFK:n vaihtoaitin taakse räin Karalahtea, Vopatia ja Vaikka Harkinsia, huutelen heitä homoiksi ja ilmoitan tulevani pieksemään heidät ja jos joku tekee minulle tai toiminnalleni jotakin tai ei salli minun toteuttaa aikomuksiani, niin minä haastan heidät oikeuteen. Ja tottakai HIFK kustantaa sen jälkeen minulle illan VIP -aitiossa.

Näinkö se menee? Kysyn vaan!


Nykymaailmassa homottelu on suuri vitsi. Ja tämä "uhkaava käytös" kerroppa mikä/mitä se on. Ja kuka on nähnyt räkimistä? Nylander on sanonut että tunsi jotain kosteaa niskassa, ettei vaan olisi ollut ihan hikeä.

Niitä voi verrata sillä tavalla että joku on mennyt tapahtumassa (jääkiekko-ottelu) pieleen (katsojaa lyöty mailalla), ja tapahtuman järjestäjä (IFK) halusi hyvittää asiakkaalle (katsojalle) aiheutuneen harmi (kipeä käsi). Jos olet yritys maailmassa jotain tapahtumia järjestänyt niin ehkä myös ymmärrät, muuten minulla loppui rautalanka.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti tant gredulin
Kiva, että joku jaksaa vielä pelistäkin puhua. Kommenttini tähän: Nylander taklattiin nätisti laitaan. Nylander hermostui, ehkä luuli taklaajan olleen Vopat, ja veti Vopatia poikkarilla niskaan. Tästä se kuuluisa jäähykin tuli.

Tattis tant gredulin infosta. Meinaan tämän tsättiketjun syövereistä on ollut työ ja tuska löytää kuvausta varsinaisen pelin tapahtumista.

Noh, tämä vahvistaa ajatuksiani siitä, kuten tuli tämän otteluketjun muinaisessa menneisyydessä uumoiltuakin, että Mr. Nylanderin ammattilaisen ote lienee lipsunut paljon ennen tätä jäähyboksihulinointia.

Joukkueen etu ennenkaikkea joka ilta ja joka ikinen yö?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Vesuri
Katselenpa tässä parastaikaa tuota ilta-sanoman kuvaa ja käsiähän siinä näkyy. Tasan kahdet. Kenellekään ei liene yllätys, että siinä näkyy järkkäreitten ja poliisien kanssa tapelleen turon ja jonkun toisen henkilön kädet. Kuvassa näkyy myös, että Nylander istuu jäähypenkillä aivan rauhassa tämän turon kurottaessa kohti Nylanderia. Käsien lisäksi näyttää suu käyvän varsin kiivaaseen tahtiin. Pelitapahtumat eivät jostain syystä näytä kiinnostavan lainkaan. Muut kuvassa näkyvät katsojat tyytyvät nojailemaan istuimiensa selkänojaan ja seuraamaan tapahtumia kentällä.

Eikä muuten näyttänyt käsiin sattuneen kauhean pahasti kun järkkärit poisti näitä kavereita, ainakaan Nelosen Urheilu-uutisissa näytetyssä pätkässä (maanantaina).
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti scholl
Eikö tuohon autakaan se kuuluttajan kertoma tieto, että pelin jälkeen 3. kerroksen Hesburgerissa on haastateltavana Samuli Jalkanen. Vai onko tämä Hese-haastattelu juuri se syy, minkä vuoksi katsomoista kaikotaan?

Eikun Jalkanen on syy miksi jengi häipyy katsomoista, on niin ruma äijä. Ja haisee kaikenlisäksi -tanan pahalle.
 

JPL

Jäsen
Minä en ainakaan ole ikinä kuullut että henkilö, joka on kännipäissään joutunut käsirysyyn järjestysmiehen kanssa ja rauhoittunut vasta kun poliisi on tullut paikalle, olisi passitettu mihinkään muualle, kuin pihalle itse tapahtumasta. Itseasiassa sillä ei ole suurtakaan merkitystä, kuka itse tapahtumaketjun aloitti. Jos menet baarissa haastamaan riitaa -kenen tahansa kanssa- ja sanaharkka kärjistyy käsirysyksi ja saat selkääsi, niin pääsetköhän ravintellin VIP-tiloihin juomaan ilmaista viinaa, koska baarin pitää pitää kiinni imagostaan? Yleensä ravintolasta heitetään pihalle myös henkilö, joka saattaa tilanteeseen joutua ihan syyttä suotta, ainakin jos ko. henkilö on tämän sällin tapaan vahvassa laitamyötäisessä.

Jos HIFK haluaa kasvattaa tällä tavoin imagoaan, niin siitä vaan. Jos minä päättäisin, sanoutuisin irti visusti tällaisesta, vaikka saattaisin kaksi katsojaa menettääkkin. Olisin vain tyytyväinen, kun ko. henkilöt eivät enää halliin jalallaan astuisi, pilaamaan muiden ottelua.

Lehdistä luetun mukaan nämä herrat ovat tunnettuja häiriköitä Helsingissä. Faniudesta en tiedä, mutta aika erikoista on, jos tyypit ihan sattumalta ovat tuttuja naamoja järjestysmiehille.

Nylander tosiaan sanoi, että märkää tippui niskaan. Jos se hikeä on ja jo valmiiksi hikinen pelaaja sen tuntee, niin täytyy sanoa että on siinä ollut kaverilla hieneritys kohdallaan.

Minä olisin henkilökohtaisesti hyväksynyt mukisematta myös sakon tai jopa ottelurangaistuksen myös Nylanderille. Pelaaja on vastuussa mailastaan, tapahtuu sitten mitä hyvänsä. Ymmärrän kuitenkin reaktion ja toimisin itse melko varmasti kutakuinkin samalla tavalla. Jotkut väittävät (myös Muukkonen btw.) että pelaajan olisi pitänyt poistua jäähyaitiosta. Jos hän sen olisi tehnyt, päätuomari olisi langettanut hänelle välittömästi jäähyn. Säännöt kun eivät tunne mitään muuta tuomiota tästä. Ehkäpä Nylander tuntee säännöt paremmin kuin Muukkonen tai sitten hän ei halunnut leimautua perääntyjäksi. Jos hän sen olisi tehnyt, niin auta armias sitä jeesustelua siitä, kuin raukkamainen teko oli. "Toinen pikkuisen huutaa, niin pitää jäähyaitiosta karkuun lähteä, kun tuli äitiä ikävä." Ei ole vaikea kuvitella näiden joidenkin "äijämäisten" tyyppien reaktiota tämmöiseen.

Mailalla huitaisu oli tyhmää, osui se tai ei. Sen tietää Nylander itsekkin ja on sen sanonutkin. Reaktioitaan tämmöisessä vain ei voi ikinä ennalta arvata. Ei kukaan pelaja ole valmistautunut siihen, että jäähyaitioon saattaa joku pässi yrittää tunkeutua.

Piti käydä itsekkin tarkistamassa tuo IS:n kuva. Oli tuossa aiemmin puhetta siitä, että pelaajapenkin ja mainosaidan välissä on 2m tilaa. Paskapuhetta sanon minä. Tämän pässin käden ja Nylanderin pään välissä on hädin tuskin puolta metriä väliä tuossa kuvassakin. Jonkin verran kurottamalla hän olisi siihen saattanut päästä läppäsemäänkin Nylanderin kypärään. Kohtuullisen pitkä on kaverin käsi, jos yltää puolentoista metrin päähän ja vielä puoli metriä alaskin päin. Luulin, muutamasta kirjoituksesta johtuen että katsoin tv-kuvasta todella pahasti väärin, mutta en kyllä missään tapauksessa katsonut. Penkki on alle metrin päässä takana olevasta seinästä.

HIFK on vastuussa hallinsa puitteista ja sakko oli ainut oikea rangaistus siitä. Symbolinen summahan tuo 3000€ on, mutta pääasia että liiga antoi viestin siitä, että pelaajien turvallisuus on tärkein hallin palveluista.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Puoskari

Viestin lähetti Master Chief
Eikä muuten näyttänyt käsiin sattuneen kauhean pahasti kun järkkärit poisti näitä kavereita, ainakaan Nelosen Urheilu-uutisissa näytetyssä pätkässä (maanantaina).

Kannattaisi varmaan ruveta lääkäriksi kun näyttää täsmä-diagnoosit onnistuvan telkkarin välityksellä.
 

kyllvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool, EA-Sports, Perttulan Riento RY
Viestin lähetti JPL

Lehdistä luetun mukaan nämä herrat ovat tunnettuja häiriköitä Helsingissä. Faniudesta en tiedä, mutta aika erikoista on, jos tyypit ihan sattumalta ovat tuttuja naamoja järjestysmiehille.
Pakkohan tähän on tarttua, siis vittu mitä sontaa, tämä "ei käteen lyöty" on käynyt ennen tuota Perjantaita Hifkin lätkämatsissa 24V sitten, ja tämä on 100% varma tieto. (Tämänkin tänne kirjoitin jo aiemmin), joten en usko että "ei käteen lyöty" on millään lailla järjestysmiesten tuttu...
Toisesta tyypistä en tiedä sitten yhtään mitään.

Varsinkin tuo "tunnettuja häiriköitä Helsingissä" missä noin on lukenut, ei kai vaan Kalevassa? Jotenkin en pidä ko. lehden uutisointia kovinkaan puolueettomana tässä casessa...

Tämä "ei käteen lyöty" ei ole koskaan Helsingissä asunutkaan, eikä Helsingin "yössä" viihtynyt, tämäkin on 100% faktaa.

Edit, korjattu kirj.vihre
 
Viimeksi muokattu:

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Viestin lähetti JPL
Jos HIFK haluaa kasvattaa tällä tavoin imagoaan, niin siitä vaan. Jos minä päättäisin, sanoutuisin irti visusti tällaisesta, vaikka saattaisin kaksi katsojaa menettääkkin. Olisin vain tyytyväinen, kun ko. henkilöt eivät enää halliin jalallaan astuisi, pilaamaan muiden ottelua.
Ulos niitä herroja oltiin virkavallan toimesta alunperin viemässäkin. Mun käsityksen mukaan ei ole poliisin tehtävä opastaa ylipäänsä ketään aitioon dokaamaan. Tai jos on, niin vaadin itselleni tästä lähtien kaljajonoon partion turvaamaan ostosreissuni. Voi tietysti olla, että Pena on pyyhkinyt poliisin toimintavaltuuksilla persettä ja ilmoittanut että näitä kunniavieraita ei saatana ulos paiskata. Kunhan arvailen.

Sekin on mahdollista, että katsomosta poiston jälkeen epäselvässä tilanteessa - sitä se nimittäin silloin livenä oli - on tehty jälkikäteen katsoen väärä johtopäätös. Kuka muuten loppujen lopuksi nämä herrat aitioon kutsui? Siis kuka HIFK:sta ja minkä imago-ohjesäännön mukaan?

nim. "kiinnostaa tietää"
 

kyllvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool, EA-Sports, Perttulan Riento RY
Viestin lähetti pXi
Sekin on mahdollista, että katsomosta poiston jälkeen epäselvässä tilanteessa - sitä se nimittäin silloin livenä oli - on tehty jälkikäteen katsoen väärä johtopäätös. Kuka muuten loppujen lopuksi nämä herrat aitioon kutsui? Siis kuka HIFK:sta ja minkä imago-ohjesäännön mukaan?


Ei kukaan hifkistä vaan Bogomoloff, jäähallin TJ. Myös tämän olen tänne kirjoittanut jo aiemmin. En tiedä väärästä päätöksestä, mutta niinkuin aiemmin jo kirjoitin, niin Bogomoloff oli pyytänyt kavereilta anteeksi, luultavimmin tiedostaen oman osittaisen vastuunsa pleksin puuttumisesta ja pyytänyt seuraamaan peliä vip aitioon. Ja tämä oli tapahtunut poliisien kuulustelun jälkeen, missä oli ollut myös silminnäkijöitä mukana kertomassa mailaniskusta...
 

Old School

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JPL
Minä en ainakaan ole ikinä kuullut että henkilö, joka on kännipäissään joutunut käsirysyyn järjestysmiehen kanssa ja rauhoittunut vasta kun poliisi on tullut paikalle, olisi passitettu mihinkään muualle, kuin pihalle itse tapahtumasta. Itseasiassa sillä ei ole suurtakaan merkitystä, kuka itse tapahtumaketjun aloitti.

Sen verran korjaan että sankareilla ei ollut mitään järjestysmiehiä vastaan , vaan järkkärit olivat välissä ettei katsoja päässyt nylanderin kimppun. Sitähän nylander eleillään kaipasi.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Atte

Hyvä, jos tällaisesta toiminnasta palkitaan niin seuraavassa HIFK-Ilves ottelussa minä kiipeän HIFK:n vaihtoaitin taakse räin Karalahtea, Vopatia ja Vaikka Harkinsia, huutelen heitä homoiksi ja ilmoitan tulevani pieksemään heidät ja jos joku tekee minulle tai toiminnalleni jotakin tai ei salli minun toteuttaa aikomuksiani, niin minä haastan heidät oikeuteen. Ja tottakai HIFK kustantaa sen jälkeen minulle illan VIP -aitiossa.

Näinkö se menee? Kysyn vaan!

Ei ihan, koska luulen, että luettelemasi pelaajat eivät vapise pelosta ja kauhusta edessäsi ruotsalaisen pelkurin tavoin. Ja siksi kaikki kuvailemasi tuosta eteenpäin jää toteutumatta.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Blablabla.

Eiköhän tämäkin ketju jouda jo lukkoon? Täydellisen turhaa jauhamistahan tämä on ollut jo usean kymmenen sivun verran.

Keksikääpäs nyt keskenänne parempaa tekemistä. Purnatkaa vaikka anti-IFK salaliitosta, joka laittoi teidät maksumieheksi tässä asiassa, ja Muukkonen perkele vielä Harkinsin hyllytti kolmeksi otteluksi... Kaikkihan tässä on teitä vastaan, ihan selkeästi. Nyyh ja voih.
 

julijussi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jack "matkalla" Kerouac
Viestin lähetti Isaksson
Ei ihan, koska luulen, että luettelemasi pelaajat eivät vapise pelosta ja kauhusta edessäsi ruotsalaisen pelkurin tavoin. Ja siksi kaikki kuvailemasi tuosta eteenpäin jää toteutumatta.

:D

Te ja teidän supermiehenne jaksavat aina hauskuuttaa minua. Koska kyseessä on HIFK-pelaaja, niin kukaan ei luultavasti olisi edes uskaltanut sylkäistä heitä? Pelaajien lisäksi jo katsojatkin pelkäävät punaisia miehiä? Miten esim. Vopat olisi käyttäytynyt tuossa tilanteessa? Uhannut repiä pään irti koko katsomolta?

Eikös tuo Nylanderin jäähy tullut siitä että hän kuittasi poikkarilla taklauksen? Eli toisinsanoen kuittasi kuten Ruutu teki eilen Turussa. Kummatkin heistä, Nylander ja Ruutu ovat kovia poikia ja todellisia pelotteita, eikös näin? Vai vaatiiko tosimiehen status ensin HIFK-fanien hyväksynnän?
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Viestin lähetti Old School
Sen verran korjaan että sankareilla ei ollut mitään järjestysmiehiä vastaan , vaan järkkärit olivat välissä ettei katsoja päässyt nylanderin kimppun. Sitähän nylander eleillään kaipasi.

Sen repimisen perusteella, mitä Maikkarikin näytti, rohkenen olla eri mieltä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja
Blablabla.

Eiköhän tämäkin ketju jouda jo lukkoon? Täydellisen turhaa jauhamistahan tämä on ollut jo usean kymmenen sivun verran.

Tismalleen samaa mieltä. Täysin turhaa paskanjauhamista ja provoilua koko homma, viimeisimpänä esimerkkinä nimimerkki 'julijussi'.

Liika on liikaa.
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko jatkoa

Uskomatonta, että täällä jaksetaan tahallaan yrittää ymmärtää väärin lähes kaiken mikä joku toinen kirjoittaa. Meidän teinikakarat "keskustelevat" samalla tavalla täällä kotona. Huoh.

Ainoa mielenkiintoinen asia enää tässä asiassa on mahdollinen oikeuden päätös. Mikäli tämä asia menee jatkokäsittelyyn, ja oikeuslaitoksen näkemys asiasta poikkeaa merkittävästi Muukkosen ratkaisusta, voimme kyseenalaistaa Muukkosen kykyä toimia ratkaisijana tällaisissa asioissa. Siinä tapauksessa Muukkonen kaatuu siihen, että hän ei ole kuullut riittävästi kaikkia osapuolia, joka on yhtäkuin länsimaisen oikeustajun vastaista toimintaa.

Mikäli oikeuden mahdollinen päätös on Muukkosen mukainen, voi osa täällä kirjoittajista jälkeenpäin tarkistaa mitä tuli kirjoitettua...:o).

Ja mikäli asia ei koskaan tule julkiseen oikeudelliseen käsittelyyn, voimme jatkaa kädenvääntöä kaikkien täällä esitettyjen tyhmien ja asiattomien väärikäsitysten ja niitten väärintulkittujen toisenkäden tietojen ja mielipiteiden uudelleenarvioinnilla ja niitten kommenttien kommenteilla jotka liittyvät ihan muihin asioihin jne.......
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ruotsi vs USA
  • 2.46
  • 4.40
  • 2.34
Tshekki vs Suomi
  • 2.66
  • 4.20
  • 2.36
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös