HIFK-Kärpät la 19.2.2005

  • 16 604
  • 83

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Punainen kolmonen
Propsit täältäkin Kärppäfaneille. Ääntä riitti ja etenkin kannattajia. Jokseenkin koomista, että paikallisvastustajamme eivät saa Jäähallille kuin kourallisen kannattajia kun taas Kärpät vetää koko D-päädyn täyteen vieraskannattajia. Olisiko syynä tähän se vanha totuus(?), että missään ei ole niin paljon oululaisia kuin Helsingissä?

On siihen hyvä selityskin olemassa, miksi Kärppäkannattajia on niin hyvin näissä Helsingin peleissä kokoontuneena samaan katsomoon.

Ensinnäkin Etelä-Suomessa toimii oma etelän Kärppäfanien fan-club, eli EtäKärpät. EtäKärppien kautta Kärppäfanit voivat varata liput samaan katsomoon, jolloin saadaan aikaiseksi fanikatsomo myös näihin peleihin. EtäKärppien toimintaan voi käydä tutustumassa osoitteessa www.etakarpat.net

Toisekseen tähän peliin oli tullut bussilastillinen Kärppäfaneja Oulusta. Hekin istuivat päädyssä. Näin koko pääty oli saatu alariveiltään Kärppäfanien haltuun. Näiden kahden porukan yhteismäärä oli 128 ja paljon myöhäisiä lipunkyselijöitä jäi vielä ilman rikettiä. Lisäksi tietty lähikatsomoihin hakeutuu Kärppien kannattajia, kun tietävät näiden faniporukoidenkin olevan.

Itse peli oli sitä taattua IFK-Kärpät laatua. Itsekin olin näkevinäni IFK:n otteissa pieniä merkkejä NHL:n neuvottelujen vaikutuksesta. Tiedä sitten oliko tilanne tämä.

Kärpät pelas hyvän pelin ja osoitti kykenevänsä haastamaan myös IFK:n tähtisikermän. Nikke oli myös hyvä, kuten koko joukkue. IFK:n tähdet eivät loistaneet. Ennemminkin punanuttujen nuorempi kaarti väläytteli osaamistaan. Tosin eipä Ollinkaan maalia viiti rumaksi haukkua. Eikä tainnu ihan perus sunkosarjan matsi olla kyseessä IFK:n pelaajillekaan. Oli nimittäin tuuletukset pojilla semmosta luokkaa maalien jälkeen, että tuskin ihan joka pelissä näkee samanlaisia.

Mutta meillä tosiaankin oli hauskaa siellä toisessa päädyssä ja voittomaali maistui makialle. Nordikselta on kuitenkin aika vaikea pisteitä ottaa. Jatkoaika tuntuu näiden joukkueiden välillä olevan Kärppien heiniä, mistä sitten johtuukin. Kiitos Kärpille hyvästä taistelusta!
 
Viimeksi muokattu:

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Senior
Erittäin paljon fiksuja, äänekkäitä ja mallikkaita Kärppä-faneja paikalla. Rispektaan.

A5:sen kohdalla Kärppien jäähyaition takana (miten muuten uskalsi istua siellä?) oli yksi/kaksi vähemmän fiksua Kärppä-fania. Kummankin sukupouolen edustaja, joista kauniimpi oli tällä kerralla vähemmän fiksu. Toisen sukupuolen edustajasta ei saanut selvyyttä kumpaa kannattaa, liekö saanut itsekään.

Olen aina ihmetellyt ja ihmettelen jatkossakin, miksi otteluihin tullaan juopottelemaan olkoon kannattaja minkä tahansa joukkueen kannattja?
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Svante
Olen aina ihmetellyt ja ihmettelen jatkossakin, miksi otteluihin tullaan juopottelemaan olkoon kannattaja minkä tahansa joukkueen kannattja?

Jeps! Olut maistuu kannatuksen ohessa...joskus se vaan saattaa lipsahtaa sinne sivuluisuun itse kukasellakin. En kyllä ymmärrä itekään jos jo valmiiksi hallille tultaessa ollaan kunnon tuubassa. Sivistyneesti jallukaakaota nautiskellen, niin se pitää tehdä.
 

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Viestin lähetti Svante


Olen aina ihmetellyt ja ihmettelen jatkossakin, miksi otteluihin tullaan juopottelemaan olkoon kannattaja minkä tahansa joukkueen kannattja?

Näin humaanisti minäkin joskus asiaa ihmettelin, kunnes Ismo Lehkonen tuli ja muutti maailmankuvani. Marraskuulle asti kestin aikoinani selvin päin, mutta joulutauosta pitkälle kevääsen asti tuli Lehkosen aikana oltua tukevasti jousessa. Ymmärrän nykyään hyvin mm. Blues-faneja.
 

JPL

Jäsen
Viina on Perkeleestä...

En ymmärrä, miksi sitä ylipäätänsä saa edes myydä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viihyttävä ja leppoisa oli ilta Helsingissä ja reipasta kiekkoviihdettä. Kärpille on tullut kritiikkiä fyysisten pelaajien puuttumisesta mutta kyllä tässäkin matsissa kaverit jaksoivat vääntää ja sitkua mahtavalla sykkeellä, olkoonkin että oltaisiin pienempiä ja vähemmän fyysisiä. Potku riitti. Odottamani miehet Nikke ja Tenki venyivät huippumatsiin. Kiitos.

Upeita maaleja näimme molempiin päihin ja tunnelma oli katossa, harmi vaan notta kuten usein aiemminkin, ottelun jälkeinen juopottelu riistäytyi kohdallani täysin käsistä. Ei voi kun pahoitella...naama vielä tänäänkin juopottelusta turvonnut.

Yksi asia jäi puolestani epäselväksi. Paikalla oli jokunen Vaasan Sportin kannattaja. He huusivat "Liiga auki!", mutta epäselväksi jäi kenelle ja kuinka monta euroa?
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti goldenawe

Yksi asia jäi puolestani epäselväksi. Paikalla oli jokunen Vaasan Sportin kannattaja. He huusivat "Liiga auki!", mutta epäselväksi jäi kenelle ja kuinka monta euroa?

Yleisesti vaan tarkoittivat että liiga pitää saada auki. Ei siis sitä että se avataan vain tänä vuonna joukkueelle X, vaan että joka vuosi olisi mahdollista nousta pelaamalla. Eli back to the old days.

P.S. Itse en ollut paikalla, kaverit oli.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Rocco
Yleisesti vaan tarkoittivat että liiga pitää saada auki. Ei siis sitä että se avataan vain tänä vuonna joukkueelle X, vaan että joka vuosi olisi mahdollista nousta pelaamalla. Eli back to the old days.

P.S. Itse en ollut paikalla, kaverit oli.

Ihanko totta?

Vakavissani luulin että liiga on auki eli rahaa pystyssä jollekin.
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti goldenawe
Ihanko totta?

Vakavissani luulin että liiga on auki eli rahaa pystyssä jollekin.

...onneksi olkoon... heitit NIIN pahan puujalkavitsin että ihan kylmiä väreitä menee selässä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös