HIFK-henkiset nurkkapatriootit kokoontuvat täällä

  • 12 539
  • 123

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Ihmetellä pitää, että Suomessa, tai ainakin joistain HIFK:n kannattajissa löytyy tämäntasoista nurkkapatriotismia (höntsäturnaus). Suuri enemmistö suomalaisia ja kansainväliset kiekkopiirit arvostavat maajoukkueet aivan eri atmosfääreihin, kuin SM-liigan paikallispelit. Kaikki kunnia toki myös kotimaan liigalle, huippuosaamista sekin vaatii. Onnea PW:lle ja LP:lle valinnan johdosta.

Minä ilmoittaudun. Mieluummin voitto narreista kuin EHT-turnauksesta. (MM on eri juttu.)
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Minä ilmoittaudun. Mieluummin voitto narreista kuin EHT-turnauksesta. (MM on eri juttu.)

Ilmoittaudun myös nurkkapatriootiksi ja komppaan Ramboa!

Näin ollen julistetaan douppi nurkkapatriootti numero unoksi.
douppi=nurkkapatriootti #1
Saanen jäsen numero #3:n Rambon jälkeen.

Sen verran maajoukkueen menestyminen menee IFK:n edelle, että:
1. Olympiakulta
2. World Cup voitto
3. SM-kulta

Sitten ynnä muut.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ilmoittaudun myös nurkkapatriootiksi ja komppaan Ramboa!

Näin ollen julistetaan douppi nurkkapatriootti numero unoksi.
douppi=nurkkapatriootti #1
Saanen jäsen numero #3:n Rambon jälkeen.

Minä varaan nelosen. IFK:n menestys on kuitenkin meidän stadilaisten juttu, siihen iloon ei pääse yhtymään kuin pieni osa Suomen kansasta.
Tottahan toki maajoukkueen menestys on mukavaa, mutta jos valita pitäisi, niin SM-kulta IFK:lle menee maajoukkueen menestyksen edelle.
Niin kovin rakas joukkue minulle on Helsingin IFK.
Ehkä olen mielipiteeni kanssa yksin, mutta sitten olen.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ilmoittaudun myös nurkkapatriootiksi ja komppaan Ramboa!

Näin ollen julistetaan douppi nurkkapatriootti numero unoksi.
douppi=nurkkapatriootti #1
Saanen jäsen numero #3:n Rambon jälkeen.

Ehdottomasti saat. Eli tästä se lähtee...

Liikkeen virallinen nimi: Nurkkapatriootit
Perustusvuosi: 2011
Listan suunnittelija: COLHC1980, 2.2.2011

douppi= NP #1
Rambo= NP #2
COLHC1980= NP #3
Bruno= NP #4

Edit: NP #4 meni Brunolle. #5 haussa nyt!
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edit: = NP #4 meni Brunolle. Mites vitosen kanssa!

#5 on tässä. Lätkässä HIFK:n menestys menee kaiken muun lätkämenestyksen edelle.

Edit. Lisättäköön yleisesti, että olen vuosien varrella kuitenkin oppinut olemaan sujut pelaajiemme kauden aikaisista maajoukkuepesteistä, koska pelaajilla on halu kehittyä ja sitä halua ruokitaan edustustehtävillä. Yksilöllä on kuitenkn oikeus pyrkiä ylöspäin. Tämä toimii myös positiiviseen suuntaan, eikä pelkästään loukkaantumisten muodossa.
 
Viimeksi muokattu:

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ja liike kasvaa joka sekunti:

Liikkeen virallinen nimi: Nurkkapatriootit
Perustusvuosi: 2011
Listan suunnittelija: COLHC1980, 2.2.2011

douppi= NP #1
Rambo= NP #2
COLHC1980= NP #3
Bruno= NP #4
Bismarck= NP #5
Seesam= NP #6
 

deWILS

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tässä uusin nurkkapatriootti! Kyllä IFK:n menestys tulee tärkeimpänä heti olympialaisten jälkeen, vaikka en stadilainen olekaan.
 

scholl

Jäsen
Kyllä IFK:n Suomen mestaruus menee kaikkien muiden noiden edelle. Olympiakulta ehkä voi hieman kiinnostaa, mutta ei yhtä paljon kuin IFK:n Suomen mestaruus. Tosin en ollut hirveän pettynyt myöskään Ruotsin olympiakullasta, vaikka tietysti heti sen finaalin jälkeen harmitti, ettei Suomi voittanut. Katsoin muistaakseni telkkarista sitä juhlintaa Tukholmasta. World cupilla ei ole minkään valtakunnan merkitystä, en edes tiedä millaisen prenikan sieltä saa.

Ilmoittaudun ehdottomasti myöskin tälle listalle mukaan, missä höpöhöpöillä pyyhitään /c:ttä.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Jos nuo ovat nurkkapatriootin kriteerit, niin ehdottomasti mukana. Vituttaa joka kerran jo valmiiksi, kun joku tärkeä ukko HIFK:sta noihin pellepeleihin lähtee. Ymmärrän kyllä, että nuo pelit palvelevat maajoukkuetta, eikä sinne kukaan vasten tahtoaan lähde. Vituttaa silti. NP-numeroa tänne!
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Ehdottomasti saat. Eli tästä se lähtee...

Liikkeen virallinen nimi: Nurkkapatriootit
Perustusvuosi: 2011
Listan suunnittelija: COLHC1980, 2.2.2011

douppi= NP #1
Rambo= NP #2
COLHC1980= NP #3
Bruno= NP #4

Edit: NP #4 meni Brunolle. #5 haussa nyt!

No, jos mä otan sit ton femman? Ehdottomasti nurkkapatriootti ja niin paha, että Suomen olympiakulta lätkässä ei merkitse mitään HIFK:n menestyksen (SM-kulta) rinnalla. Näin ollen EHT-turnaus sijoittuu arvoasteikossa sinne HIFK:n treenimatsien alapuolelle. Sehän ei edistä edes joukkuehenkeä... :)

Edit: En näköjään saanut femmaa, kun olin hidas, mut antakaa nyt joku numero.
 
Viimeksi muokattu:

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen ennen kaikkea HIFK-fani ja IFK:n menestys menee kaiken edelle. Onnistunut EHT-turnaus on sellainen, jossa yksikään IFK-pelaaja ei loukkaannu. Tietysti pelaajille nuo pelit ovat varmaankin hienoja hetkia, vaikka EHT-pelit ovatkin vähän pseudo-maajoukkuepelejä.

Mielenkiintoista, että muutama KHL-seura kielsi pelaajiaan osallistumasta tulevaan Ruotsin EHT-turnaukseen ja kaikesta päätellen seuroille ei tullut mitään seuraamuksia asiasta.

edit. Hei, mäkin haluan np-listalle mukaan!
 
Viimeksi muokattu:

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Liikkeen virallinen nimi: Nurkkapatriootit
Perustusvuosi: 2011
Listan suunnittelija: COLHC1980, 2.2.2011

douppi= NP #1
Rambo= NP #2
COLHC1980= NP #3
Bruno= NP #4
Bismarck= NP #5
Seesam= NP #6
Hegu= NP #7
deWILS= NP #8
scholl= NP #9
Sinner= NP #10
King Jeremy= NP #11
aquanqua= NP #12

Sori Hegu :)
 
Viimeksi muokattu:

Deus Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Maple Leafs, Packers
Vihdoinkin pinnan alla kytevä turhautuminen noihin Kalen ja kumppaneiden höntsäturnauksiin saa arvollensa sopivan muodon. EHT-pelien aikana ensimmäinen aamulla tsekattava ketju on aina Remppaosasto/Sairastupa/Whatever vvvv-vvvv. Sen jälkeen voi lukaista läpi otteluraportit, jos aikaa ja kiinnostusta riittää. Ilmoittaudun mukaan Nurkkapatriootteihin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
douppi= NP #1
Rambo= NP #2
COLHC1980= NP #3
Bruno= NP #4
Bismarck= NP #5
Seesam= NP #6
Hegu= NP #7
deWILS= NP #8
scholl= NP #9
Sinner= NP #10
King Jeremy= NP #11
aquanqua= NP #12
Deus Ex= NP #13
Snadi kundi Stadista= NP #14

No hätä... toivottavasti sulla ei ole illaksi menoa... voi tulla kiireinen ilta päivittää listaa.... :)

Joo, ei kyllä pysty enää. Täytyy jatkaa muita juttuja :)
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
NP-klubi kerää jengiä mukaansa kivasti. Eikä se kyllä yllätä, kun IFK-henkistä jengiä tuntee. Hienoa kuitenkin nähdä, että IFK on ykkönen.
Lämmittää sydäntä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Liikkeen virallinen nimi: Nurkkapatriootit
Perustusvuosi: 2011
Listan suunnittelija: COLHC1980, 2.2.2011

douppi= NP #1
Rambo= NP #2
COLHC1980= NP #3
Bruno= NP #4
Bismarck= NP #5
Seesam= NP #6
Hegu= NP #7
deWILS= NP #8
scholl= NP #9
Sinner= NP #10
King Jeremy= NP #11
aquanqua= NP #12
Deus Ex= NP #13
Snadi kundi Stadista= NP #14
Kyynikko= NP #15
henkke= NP #16
lintu= NP #17
BOL= NP #18
 
Viimeksi muokattu:

henkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Ehdottomasti ilmoittaudun myös tähän joukkoon!

Jos miettii maajoukkuepelien arvostusta niin Eurohöntsät menevät omassa kiinnostavuusasteikossa jonnekin Tappara - Saipa -pelin tienoille.

Itselläni mikään muu joukkue ei aiheuta yhtä voimakkaita tunteita positiivisessa tai negatiivisessa mielessä kuin HIFK ja hyvä niin!
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kahta sanaa, otan yhden IFK:n mestaruuden ennemmin kuin mitään missään. Olympiakulta ja MM-kulta olisi tietenkin hieno homma ja olisin varmasti iloinen, mutta se tunne ei yllä edes murto-osaan siitä mitä IFK:n mestaruus. Vuoden 1998 mestaruudesta on iloa riittänyt vielä tähän päivään saakka ja se antaa osaltani anteeksi kaikki sen jälkeen tehdyt munaukset.
 

Vagabond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors Idrottsförening Kamraterna, Penguins
Helppo yhtyä, olen NP!

Myös minä ilmoittaudun tähän joukkoon!

Olen saanut kuulla tästä niin monta kertaa kun olen MM-kisojen aikana sanonut jollekin, että HIFKn mestaruus olisi vieläkin upeampi juttu kuin MM-kulta.

Paras asia MM-kullassa olisi ne juhlat jotka siitä seuraisi, kun koko Suomi juhlii. MM-95, still going strong! EHT ei kiinnosta ollenkaan.

HIFKn mestaruudella voi elää onnellisena pitkään (ja mitkä juhlat siitä siiten seuraisi!! =)). 1998 tuntuu jo niiin kaukaiselta. HIFK on kuitenkin mukana minun elämässäni (erittäin isona osana) koko vuoden, maajoukkue vain pari viikkoa.
 

scholl

Jäsen
Paras asia MM-kullassa olisi ne juhlat jotka siitä seuraisi, kun koko Suomi juhlii.

HIFK on kuitenkin mukana minun elämässäni (erittäin isona osana) koko vuoden, maajoukkue vain pari viikkoa.

Niin ja maajoukkueen juhliessa vituttaa, että silloin juhlii nekin, jotka vittuilee sulle ne 52-2 vkoa. Nekin, jotka huutavat esim. pohjoista. Mietipä sitä.

edit. perussuomalaiset, pakkoruotsin vastustajat ja kaikki muut hörhöt voidaan lisätä listaan
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös