HIFK 2005-2006 Floppien floppi!

  • 132 703
  • 658

red nec

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Joukkueella on käsitykseni mukaan koossa 4/9 pisteistä eikä sarakkeissa ole vielä varsinaisella peliajalla hävittyä peliä.On jo kumma jos perkele ei ruveta teurastamaan johtoa tai muita asianomaisia joilla on tekemistä systeemin kanssa,kun ottaa vielä huomioon, että meidän kiusaksi tänne tullaan vielä raahaamaan ylipainoisia ja asennevammaisia pelaajia länsi-suomen länsipuolelta ja eihän saa unohtaa vielä sitä seikkaa,jossa olemme katastrofaalisen maalivahti ongelman kanssa tekemisessä(YES, JANNE)
Äijästä ei ole voittavaksi kassaraksi" pitänee paikkansa jos ja kun ykköskassaria ei ole kaavailtu/masentunut, viittaan vokounin viime kevään maalivahti peluuttamiseen,jonka hoitaa työhönsä kyvytön juoksupoika.
Mutta tämän hetken tilanne ei täytä romahduksen tunnusmerkkejä.
 
Viimeksi muokattu:

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
red nec kirjoitti:
Joukkueella on käsitykseni mukaan koossa 4/9 pisteistä eikä sarakkeissa ole vielä varsinaisella peliajalla hävittyä peliä. Mutta tämän hetken tilanne ei täytä romahduksen tunnusmerkkejä.

Pisteitä on siis enemmän kuin koskaan tässä vaiheessa? En tiedä...kysyn vain, koska niin moni pisteistä aina puhuu.

Maalivahtien torjunnat Lappeenrannassa tänään:
SaiPa Rob Zepp 5+2+4+2=13
HIFK Jan Lundell 11+25+8+3=47

Meidän hyökkäyskalusto on saanut kiekon maalia kohti 13 kertaa! Onko tämä Saipaa vastaan hyvä suoritus? Oletko ylpeä? Lundell on ainakin tilastojen valossa pelannut pisteet HIFK:lle.

Jos Saipaa vastaan saadaan 13 laukausta maalia kohti, niin ollaan todellakin romahduksen partaalla. Eikö kukaan ymmärrä, että hyökkäyksemme on todella surkea? Ihan miten vain. Tyytyväiset vaikka oikealle nauttimaan 4/p -pisteestä ja me huolestuneet vasemmalle itkemään.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tiki10 kirjoitti:
Jos mielestäsi HIFK:n ei pidä taistella mestaruudesta joka vuosi, niin kerro miksi? Eikö edes liigan suurin pelaajabudjetti riitä siihen?

Yritän seurailla kirjoituksiasi aiheesta, mutta minua häiritsee epätietoisuus siitä, erotatko kaksi asiaa: pelaajabudjetin ja tosiasiassa maksettavat palkat. Saan vaikutelman, ettet ehkä? Budjetti kontra palkkamenot.

ps mies kirjoittaa mitä miehen pitää, mutta minä en avattuani ketjun "saisi itkuraivareita" luokkaa "mä en jaksa, sulkekaa Modet tämä ketju". Tämä ei vittuiluna, vaan ihan vilpittömänä mielipiteenä.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan se ihan hauskaa luettavaa kun nämä entiset ryminäkiekon ja hölmöilyn puolustajat vetovat nyt näihin saatuihin pisteisiin. Pelin tasolla ei niin väliä.
Jos joku Saipa hallitsee noin totaalisesti, niin Kärppiä vastaan ei varmaan riitä alle sata torjuntaa. Mahtaa olla mukavaa katseltavaa.
 

red nec

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tuskin olen missään väittänyt tai tulen toteamaan etteikö hyökkäys ole tällä hetkellä naurettavan tai koomisen välimaastossa.!!!!!!!!!!!
Asia johon olen yrittänyt tarttua koskee TÄTÄHETKEÄ ja sen tarkoitusta jossa nämä tilpehiiriäiset yrittävät lunastaa paikaansa joukkuessa, kun muutosten aika tulee vaikea nähdä muutamien pysyvän joukkueessa muuta kuin kilometripylväinä.On todellakin surullista, ettei tämän tason organisaatio pelaa vuodesta toiseen finaaleissa näillä resursseilla tai edes väliereissä,mutta palatakseni aiheeseen:tämän kauden osalta on liian aikaista antaa vielä periksi.
 
Viimeksi muokattu:

#76

Jäsen
Moni kiekkoa seuraava tunnustaneen tosiasian, että HIFK:n pelaajakulut eivät voi olla kovin lähellä viime vuotista tasoa, jos katsoo nykyisten pelaajien nimiä&tehoja&saavutuksia vs. viime vuotisiin pelaajiin. Kuitenkin pelaajabudjetti on ilmoitettu saman kokoiseksi. Tässä kohtaa luulisi kellojen soivan. Mikä olisi ollut fanien ja yhteistyökumppanien reaktio, jos Matikainen olisi julkaissut budjetin, jossa viime vuotisesta 2,5 miljoonasta eurosta olisi lohkaistu vähintään puoli miljoonaa ( 20% ) tai jopa miljoona ( 40 % ) euroa pois? Lehdet olisivat repineet juttuja miten alas perinteikäs seura on vajonnut, kun joutuu alistumaan täysin paikallisvastustajan renkipojaksi etc.

Ennemmin ottaa muutamat ihmettelyt ja pitää yllä kulissia, kun todellisia pelaajakuluja harva kuitenkaan näkee. Verotiedot nähdään, mutta niissä on aina niin monta kysymysmerkkiä ja epävarmuustekijää, ettei niitä voi pitää kuin suuntaa-antavina.

HIFK tähtää puolen miljoonan euron voittoon julkaistujen tilastojen mukaan. Kuinka paljon on laskettu menestysbonuksia tuloihin? Onko ajateltu "satsataan 2,5 miljoonaa, niin päästään neljän parhaan joukkoon ja tehdään puolen miljoonan voitto" ja kuitenkin toteutetaan "käytetään 1,5+ miljoonaa pelaajiin ja ei saada niin isoja menestysbonuksia, mutta oheismyynti&mainostulot jyllää"

Pelaajabudjetit ovat yhtä suurta huuhaata kuin ilmoitetut katsojamäärät. Jokin totuuspohja, mutta ilmaa on. Kuinka paljon, niin se riippunee seurasta ja sen tilanteesta. HIFK ei voi lähteä kauteen kuin kärkipään budjetilla uskottavuuden takia. Mikäli kylällä alkaa juttu kiertää, että joukkue tavoittelee pienemmällä budjetilla sijoja 5-8, samalla kun naapurit porskuttavat suurilla budjeteilla ja nimekkäillä joukkueilla, niin kuka satunnaisempi katsoja vaivautuu Jäähalliin? Hardcore tappaelufanit, jotka eivät ole oppineet missä näkisi oikeaa nyrkkeilyä showpainin sijaan. On muuten WWE taas tekemässä kierrosta Suomeen ja main event lienee Batista vs. Jere. Provoa ja kärjistystä. Palkokasvin saa vetää nenään, jos huvittaa.

Pitkään olen kaivannut näkeväni kaukalossa HIFK, joka taklaa, taistelee ja pelaa taidolla. Taklauksia on ollut jonkin verran, taistelua harvemmin ja taitoa hetkittäin muutamien yksittäisten pelaajien toimesta. Viime vuosina olen nähnyt liikaa pelejä, missä pakastebroilerille olisi ollut tilausta. Tappiota tulee se on osa urheilua, mutta tahdotonta puuhastelua kaukalossa en siedä. Kun pelaaja ei selvästi ole kiinnostunut edes kurottamaan ja yrittämään kiekon tavoittelua, niin voiko koko pelistä kummoista tulla?
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Senior kirjoitti:
Yritän seurailla kirjoituksiasi aiheesta, mutta minua häiritsee epätietoisuus siitä, erotatko kaksi asiaa: pelaajabudjetin ja tosiasiassa maksettavat palkat. Saan vaikutelman, ettet ehkä? Budjetti kontra palkkamenot.

ps mies kirjoittaa mitä miehen pitää, mutta minä en avattuani ketjun "saisi itkuraivareita" luokkaa "mä en jaksa, sulkekaa Modet tämä ketju". Tämä ei vittuiluna, vaan ihan vilpittömänä mielipiteenä.

Senior... Kuten aiemmin täällä kerroin, niin olen itse yrittäjä. Tiedän tasan tarkkaan budjetin ja tosiasiassa maksettavan palkan eron. Vapaa-aikana toimin myös erään urheiluseuran joukkueenjohtajana. Tämän joukkueen budjetin teen itse, joten uskon ja toivon tietäväni erot. Hyvä että kysyit.

Avattuani tämän ketjun, niin huomaan, että en ole yksin, mutta turhaudun siihen, että niin moni vielä vain hyväksyvät kaikki temput HIFK:n puolelta. Lisäksi tällainen suoranainen vittuiluketju jonka joku teini täällä aloitti copy-pastaamalla lähes koko tekstini harmittaa. Näköjään näin sitten saa tehdä.

Halusin herättää viimeinkin keskustelua aiheesta. Hyssyttely riittää. Toivottavasti ymmärtävät toimiston puolella, että meitä huolestuneita on yhä enemmän ja enemmän!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tiki10 kirjoitti:
Tiedän tasan tarkkaan budjetin ja tosiasiassa maksettavan palkan eron.

Ok, luotan, että ymmärrät. Täällä on varmaan paljon lukijoita, jotka eivät välttämättä hahmota eroa riittävästi. Siksipä en ymmärrä, miksi lietsot "yleistä hässäkkää ja epävarmuutta" ymmärryksinesi kirjoittamalla "alinomaan" luokkaa "Jos mielestäsi HIFK:n ei pidä taistella mestaruudesta joka vuosi, niin kerro miksi? Eikö edes liigan suurin pelaajabudjetti riitä siihen?". Kärjistetty keskustelun avaus ja yksisilmäisyys, ne ovat kaksi eri asiaa. En ole aiemmin pitänyt Sinua kirjoitustesi perusteella yksisilmäisenä.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Budjeteista, lounareista ja vähän muustakin

Eiköhän täällä nyt kaikki jo tajua sen, että budjetilla ei makseta pelaajien palkkoja. Tiki varmaankin tuossa viestistä toiseen tarkoittaa, että IFK:lla olisi mahdollisuus palkata liigan kallein joukkue. Näin ei kuitenkaan tehdä ja Pena valittelee pelureiden palkkapyyntöjä. Telkussa (oisko ollut jopa maikkari) haastateltiin just jotain pelaaja-agentuuria, joka epäili NHL-jämien määrän suuruutta. Tässä kohtaa saattaa suuri pelaajabudjetti tulla apuun, jos on laittaa likoon enemmän kuin muilla. Näin voidaan saada ne parhaat / sopivimmat (brändille) muiden nenän alta. Itse en usko, että riittävän montaa pelaajaa meille tulee. Varsinkin kun puhutaan luvuista 2-3 (-Beny), se nyt ei vain riitä vahvistamaan tota tarkkisjengiä.

Yksi ratkaisu on tietysti kenkiä Centauri (pyydän anteeksi sitä aikaisempaa yhtymistä centti-läppään, oli mautonta) ulos ja luottaa Janneen ykkösveskana. Tai siis vaihtoehtona siis ettei haeta uutta ykköstä. Jannella on ainakin asenne kohdallaan ja kausi on alkanut hänen kohdaltaan loistavasti.

Nyt ollaan taisteltu uhrautuvalla fyysisellä hokilla täysin divarikuntoiselta narripakalta pojo, kaksinumeroisille sijoille povatulta Ässiltä toinen ja samaan kastiin sijoittuvalta Saipalta jopa kaksi. Neljä tappelua (") ja yli sata minuuttia jäähyjä. Mahtavaa! Ja jos joku sanoo, ettei narreillakaan mene hyvin, niin minä siihen että ei paljoa kiinnosta.

Joukkueen ongelma on selkeästi se, että jäähyminuutteja on reilusti enemmän kuin laukauksia vastustajan maalia kohti. Pelin nimeltä jääkiekko voittaja on se, joka tekee enemmän maaleja. Kova fyysinen ja taitava peli on yksi tapa päästä maalintekotilanteisiin. Nyt ei ole matkassa kuin tuo fyysinen peli. Jos sitäkään. Heti jos on joku pieni kiikastustilanne, niin hanskat jäähän ja muksimaan. Kyllä meitä nyt varmaan pelätään tosi paljon, Hele ja Pasi odottavat innolla meidän päärynäpallolauman vierailua.

Eli: ääni mixutikismille!

Ja yks juttu vielä: Ihminen kasvaa IFK-fanina. Maajoukkueen takaiskut, Muurisen projektit ja muutkin elämän vastoinkäymiset on helpompi kestää. Meitä koulutetaan siihen...
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK:n tämänhetkisestä pelistä ja pistemääristä en ole vielä huolissani, mutta jos loka-marraskuun aikana ei niitä vahvistuksia ala kuulumaan... ykkösketjun sellaisia, niin sitten voi tulla vähän rankempaa tekstiä, mutta muista Pentti se, että mielummin mennään sitten näillä koko kausi, kun roudataan joitain Hurttia Slovakian maalta. Silloin satsataan ainakin tulevaisuuteen.

mutta... 2 asiaa joihin olen tähän mennessä ollut pettynyt.

1. Sheddenin piti tuoda IFK:hon Kanadalaista periksiantamattomuutta ja taistelua. Näitä asioita ei olla vielä siinä määrin nähty, mitä odotettiin. Tällä materiaalilla ei voida odottaa TOP 3 sijoitusta runkosarjassa, mutta sitä voidaan odottaa, että kaikki antavat kaikkensa. Se riittää nyt.

2. Nämä IFK:n harrastamat tappelut ovat olleet pieniä pettymyksiä. Ei määrä. Vähän tuntuu, että yritetään mopoillaa mennä isojen poikien kisoihin. Yritys ja näytönhalut ovat perkeleenmoisia, mutta nauraahan tuolle IFK:n touhulle kohta kaikki, jos ei nyrkkitalkoista ala voittoja tippumaan. Mikä paha IFK? IFK:ssa pitäisi aina olla pari kolme kunnon hanskaajaa ja yksi liigan TOP 2:sta. Nyt ei ole, eikä sitä voida enää hankkiakaan, koska kotimaista sellaista ei ole tarjolla.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
tiki10 kirjoitti:
Avattuani tämän ketjun, niin huomaan, että en ole yksin, mutta turhaudun siihen, että niin moni vielä vain hyväksyvät kaikki temput HIFK:n puolelta.

Minä taas turhauduin tässä ketjussa ja vähän tuolla toisessakin ketjussa siihen,että ihmeen monille tuntuu olevan täysin mahdoton käsittää,että vaikka monet täällä(kuten minä) ovat tyytymättömiä tiettyihin asioihin HIFK:ssa,niin he eivät ajattele kaiken olevan päin persettä ja joukkueen täysi nolla.

Minusta HIFK:n jokavuotiset ongelmat joukkueen kokoamisessa ovat ilmiselvä fakta,ja asian korjaamiseksi voisi edes yrittää tehdä jotain.Seuraavassa lainaus viikon Veikkaajasta:

"Linköping tunnettiin vielä muutama vuosi sitten epämääräisesti poukkoilevana seurana.Vaikka taustalla oli runsaasti rahaa,johto ei osannut käyttää monien kadehtimia resursseja oikealla tavalla.Hankinnat olivat usein hakuammuntaa.Pelaajia värvättiin sieltä täältä miettimättä sen tarkemmin heidän roolejaan."

Kuulostaako yhtään tutulta,anyone?Voisiko ja pitäisikö asialle tehdä jotain?Voisihan sille,lainaus jatkuu:

"Strategiaa on muutettu olennaisesti.Linköping on luonut selkeän suunnitelman ja ryhtynyt rakentamaan menestystä sen pohjalta.Nyt joukkueeseen hankitaan pelaajia tarpeen mukaan.Ammattitaito on lisääntynyt kaikilla sektoreilla"

No,tuo ongelmanratkaisukohta nyt on aika yleisluontoista diibadaabaa,mutta jotain vastaavaa(UTJ) odottaisin silti meillekin.Muutoin en pidä joukkuetta siis floppina.Pidin jopa näkemästäni Ässät-ottelun ensimmäisessä erässä,ja muutenkin se pelityyli mihin joukkue pyrkii,miellyttää.
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Uncle Becker kirjoitti:
Telkussa (oisko ollut jopa maikkari) haastateltiin just jotain pelaaja-agentuuria, joka epäili NHL-jämien määrän suuruutta.

Jos itse olisit Pulliainen, sanoisit varmasti että pelaajat loppuu, jotta sun tallin pelaajat sais myytyä parempaan hintaan ja nopeammin.

Vois verrata siihen kun joka kausi Maikkarin "uutisena" on et nyt tänä kautena ei etelänmatkoja ole paljoa tarjolla, kun kysyntä on niin suurta ja jos haluaa lähteä, pitää varata nyt. Haastatellaan aina jotain matkatoimiston edustajaa. Sit kuitenkin peruutusmatkoja on tarjolla yhtä paljon kuin tavallisestikin.

Kyse on MARKKINOINNISTA.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tämän kauden joukkue on siitä erikoinen että vaikka siinä ei ole taitoa ei siinä ole juuri kovuuttakaan.
Tappelut hävitään lähes järjestään ja otteluiden kovimmat niitit jakaa naapuri kuten eilenkin.
Sheddenille on annettu heikot eväät.Ajatellaan että pelataan kova mutta kun ei ole siihenkään työkaluja.
 

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Thornton kirjoitti:
Muuttuukohan tämä "floppien floppi" yhtään vähemmän flopiksi tämänpäiväisen tiedotustilaisuuden ansiosta?

Itse kuulin kanssa Cityltä tuosta tiedotustilasuudesta, kuulemma yksi sopimus julkistetaan. Onko kellään tietoa mihin aikaan tuo on.. ja mahdollisesti kenet Pena & Shedden ovat saaneet signattua?
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
redcougar kirjoitti:
Itse kuulin kanssa Cityltä tuosta tiedotustilasuudesta, kuulemma yksi sopimus julkistetaan. Onko kellään tietoa mihin aikaan tuo on.. ja mahdollisesti kenet Pena & Shedden ovat saaneet signattua?
Aika on 14:30 luultavimminkin.
 

mop1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Aston Villa
mixu kirjoitti:
Tämän kauden joukkue on siitä erikoinen että vaikka siinä ei ole taitoa ei siinä ole juuri kovuuttakaan.
Tappelut hävitään lähes järjestään ja otteluiden kovimmat niitit jakaa naapuri kuten eilenkin.
Sheddenille on annettu heikot eväät.Ajatellaan että pelataan kova mutta kun ei ole siihenkään työkaluja.

Ne vasta harjoittelee tappelemaan , tuolla tahdilla luulisi kyllä kehitystäkin tulevan.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Optimisti saapuu paikalle

Olen tätä ketjua lähinnä huvittuneena seurannut mutta onneksi kritisoijat eivät täällä ole pelkkään katteettomaan kitinään syyllistyneet. Ensiksi täytyy muistaa että ketjun nimi on HIFK 2005-06 floppien floppi. Siihen ei nyt välttämättä voi organisaatiota sotkea, joten pysyttelen itse ketjun aiheessa.

Itse olen nähnyt vain ässä-pelin joka oli kamala. IFK huutaa edelleen niitä paria hyökkääjää, jotka ovat tulossa. Tänään toivottavasti saadaan mieluisia uutisia sille suunnalle. Kunhan nämä kaksi herraa Mr.CenterFish ja Mr.WingerFish saapuvat ja onnistuvat, on asiat mielestäni oikein hyvin. Emme kukaan voi vielä sanoa miten Shedden onnistuu joukkuetta johtamaan mutta mielestäni oikein hyviä merkkejä on paljon ilmassa.

Ulkomaalaisten saapuessa ja onnistuessa (tämä on nyt se edellytys) Meillä on hyökkäyksessä yksi ketju todella kovia pelaajia, ja kakkosketju mallia Luttinen-Hauhtonen-Järvinen, ja nämä herrat ovat aloittaneet oikein lupauksia herättävästi. Itse olen aina kuulunut anti-Turo-järjestöön enkä ala sitä kiistämään, mutta hienoa että mies on alkanut vihdoin menemään eteenpäin. Tämän jälkeen meille jää hyökkääjistöön vielä herrat Petrell, Häppölä, Hirso, Holma, Salonen, Vihko + juniorit. Ei paha.

En oikeasti ymmärrä, miksi tämä joukkue olisi floppi. Lundellin pitää olla kakkonen ja ykkösen pitää olla hyvä AHL-maalivahti. Puolustuksen osalta tässä varmaan ei kukaan ole huolissaan. Jos Shedden osaa hommansa, tämä jengi voi pelitavan toimiessa ja oikealla roolituksella olla helvetin paha pala keväällä. Ja sitä varmasti onkin. Mielestäni on aivan naurettavaa aloittaa tämä floppien floppi-vinku ennen kuin nähdään, ketkä ovat meidän ykkössentteri, ykköslaituri ja ykkösmaalivahti, ja vielä sen lisäksi, minkätasoinen joukkueenkehittäjä meidän valmentajamme on. Tässä voi nyt moni kirjoittaja tehdä itsestään pellen.

Sitten jos tullaan pelaajienhankkimispolitiikkaan ja muuhun organisaation johtoasioihin (henkilöihin), niin se onkin ihan toinen juttu, mutta se ei tähän ketjuun kuulu.
 

hifk_rulez

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / Man Utd / BVB
Pelejä on pelattu tällä hetkellä vain 3 ja jo puhutaan tämän kauden osalta floppien flopista täällä. Itse uskon, että tästä vielä hyvä tulee kauden edetessä pidemmälle, en rupea arvostelemaan joukkueen edesottamuksia vielä tässä vaiheessa. Joukkue pystyy pelaamaan paljon paremmin, kuin mitä tulokset ovat näissä kolmessa ottelussa olleet. Lundell pelannut molemmat ottelut loistavasti, joten Centomolle tuskin kannattaa antaa enään tilaisuuksia, pois vaan ja uutta etsintään.
 

#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,Datsjuk, VPeltonen,Liverpool, RealMadrid
huhut kertoo että tänään mahdollisesti infotilaisuus IFK:lla????uusi pelaaja torstaille vai mitä????voiko joku vahvistaa.....tästä voi tulla vielä jotain
 

IlarI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki muut paitsi Tappara tai JYP
#32 kirjoitti:
huhut kertoo että tänään mahdollisesti infotilaisuus IFK:lla????uusi pelaaja torstaille vai mitä????voiko joku vahvistaa.....tästä voi tulla vielä jotain


Radio Cityn Herätysliike tiesi kertoa, että iltapäivällä esitellään HIFK:n uusi vahvistus. Tai vahvistukset, yhdestä ei vielä aurinko nouse...
 

Borsato

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, NYR
Jannen ongelma..

on se että pelaa loistavasti, kunnes päästää yhden helpon ja usein sen joka ratkaisee matsin. ( esim. ässiä vastaan, kärppiä vastaan 2v. sitten pleijareissa jne.) Mutta erinomainen 2 veskari, ja näistä nykyisistä näköjään ykkönen..
 

Borsato

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, NYR
Yhdestä..

IlarI kirjoitti:
Radio Cityn Herätysliike tiesi kertoa, että iltapäivällä esitellään HIFK:n uusi vahvistus. Tai vahvistukset, yhdestä ei vielä aurinko nouse...
vahvistuksesta on kyse, ainakin lehdistötiedotteen mukaan.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tiki10 kirjoitti:
En jaksa väitellä enää näitten iki-onnellisten HIFK-fanien kanssa.

Voi sentään, tixu. Tämä ketjuhan on juuri sitä varten, että täällä keskustellaan ja väitellään. Optimistit sanovat, ettei peli vielä ole pelattu ja pessimistit taas, että homma selvä. Hanskat tiskiin. Jatketaan keskustelua, jooko, koska se on ainoa asia, jonka voimme tässäkin tilanteessa tehdä. Emme voi erottaa Penttiä, emme palkata Keklua, emme koota joukkuetta, joten keskustellaan.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Rambo kirjoitti:
Jos itse olisit Pulliainen, sanoisit varmasti että pelaajat loppuu, jotta sun tallin pelaajat sais myytyä parempaan hintaan ja nopeammin.

Vois verrata siihen kun joka kausi Maikkarin "uutisena" on et nyt tänä kautena ei etelänmatkoja ole paljoa tarjolla, kun kysyntä on niin suurta ja jos haluaa lähteä, pitää varata nyt. Haastatellaan aina jotain matkatoimiston edustajaa. Sit kuitenkin peruutusmatkoja on tarjolla yhtä paljon kuin tavallisestikin.

Kyse on MARKKINOINNISTA.

Olet oikeassa. Kyse on markkinoista. Siksi Pulliaisen kannattaakin tulla julkisuuteen huutamaan, että pelaajia ei ole. Koska seurapomot saavat kaiken pelaajainfjormaation maikkarin tulosruudusta ja tekstikanavalta, he panikoituvat. Pelaajien hinnat nousevat, Pulliainen rikastuu... Pulliaisen ikäväksi agentteja on paljon (myös ulkolaisia) ja tieto liikkuu sisäpiirissä, ei maikkarin tekstikanavalla. Muualtakin on kantautunut saman kaltaisia viestejä. Toivon todella, että Pena saa haluamansa, mielellään vähän ylikin, mutta aikamoista uhkapeliä nyt pelataan.

Katsotaan nyt tuo odotettu tiedotustilaisuus, se näyttänee suuntaa mitä on tulossa. Apujen lisäksi tuo kuriton lauma pitää vielä saada pelaamaan kunnon hokia. Auttavatko avut siihen, on toinen juttu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös