Hei, sähän oot se...

  • 55 464
  • 288

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Katson ja korotan. Minua on väitetty Samuli Edelmannin näköiseksi. Ja tämä silloin kun Samuli oli vähän pulskemmassa kunnossa. Käyn tämän takia vieläkin terapiassa.

-Tinke

Häjyt elokuvan aikoihin koin samaa ongelmaa, toki nykysellään olisin enään onnellinen edes tuosta vertauksesta.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Useamman kerran luultu Turkka Mastomäeksi.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Meikäläistä on luultu usemman kerran naapurikaupungin Vantaan poliisiksi ja tämä takia on tullut kuppiloissa jopa ongelmia venkuloiden kanssa. Itse en ole ikinä nähnyt kyseistä poliisia.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Minun väitetään näyttävän Kaj Kunnakselta. Ei herranjumala.

Hienoa. Kaj Kunnaksessa ei ole mitään huonoa, varsinkaan ulkonäössä. Palstatotuus on tietenkin aivan toinen ja mies on syvältä. Suuri yleisö ja naiset tykkäävät, se on pääasia.

Itseäni on kutsuttu OJ:ksi, enkä tarkoita Simpsonia. Kun vielä pelasin, niin osa kavereista muisti sanoa aina että Olli Jokinen sai jäähyn. Nyt kun raihnaisena katsotaan pelejä sohvalta, niin aina kun Jokinen jotain tekee, niin silloin sanotaan minun sukunimeni siihen tilalle. Tällä hetkellä tosin enää ymmärrettävästi aika harvoin.

Yhdennäköisyyttä ei kyllä mielestäni niin paljoa ole, mutta tietyistä kuvakulmista tietyn ikäisenä yhteneväisyyksiä on. Kaljua eikä liehulettiä ei kyllä ole koskaan ollut. :)
 

Rainer Zufall

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yksi vastustajajoukkueen pelaaja tuli pelin jälkeen erikseen kysymään, että olenko sukua Jari-Pekka Keurulaiselle. Meissä oli kuulemma niin paljon samaa näköä, että oli pakko kysyä.

En ole, eikä ole kuulemma kysyjäkään. Omituinen höpöttäjä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Jaoin reilut kymmenen vuotta sitten pari nimmaria RMJ:ssä Dr.Albanina, juuri ennen tämän keikkaa Mecano Beachilla. En kyllä mielestäni näytä häneltä ollenkaan mutta ladyt oli sen verran ottaneet että eivät muistaneet että no coke-hammaslääkäri on pari terroristisävyä meikäläistä tummempi:D Hiusmalli oli sama kun olin inttiin menossa joten heviletistä tehtiin alban ennenku piti leikata kokonaan.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Intissä lempinimi oli Rubinho kun kuulemma näytin Rubens Barrichellolta. Häjyt Samuli Edelmaniksi on sanottu myös. Sekä salkkareiden Sauli kun se oli badass.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Toisaalta itse kuulin joskus näyttäväni Bill Clintonilta vieläpä naisten sanomana ja pahinta tässä että olin silloin 90-luvun puolivälin tienoolla 19-vuotias.

Oliko samoihin aikoihin kun Clinton oli otsikoissa tehtyään turhan läheistä yhteistyötä Lewinskin kanssa? Saattoi meinaan olla erikoinen iskurepla esimerkiksi epätoivoisilta valtsikan fuksitytöiltä.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
"Marzi Nymania" on parikin kertaa nykäisty hihasta.
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Jimi Pääkalloksi, tai oikeastaan Jimi Jääpalloksi on sanottu. Ja Ismo Leikolaksi. Tosin eri vuosikymmenellä.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Oliko samoihin aikoihin kun Clinton oli otsikoissa tehtyään turhan läheistä yhteistyötä Lewinskin kanssa? Saattoi meinaan olla erikoinen iskurepla esimerkiksi epätoivoisilta valtsikan fuksitytöiltä.
Heh, oot asian ytimessä, tätä muistelin itsekin ja tarkastin skandaalin vuosiluvun. Tuo sikariepisodi päätyi uutisiin 1998 ja mä sain Bill Clinton -leiman otsaan joskus kolme neljä vuotta aiemmin kun herra oli 49v, enkä edes värjää hiuksiani harmaiksi, veikkaan että johtui kolvista mutta sen enempää en lähde arvailemaan nuorten naisten ajatustenjuoksua.

_
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kun minulla vielä oli hiuksia päässä, niin eräs pariskunta kutsui minua Timo Koivusaloksi. Ei jumalauta.
 

McGarnagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings, Kärpät, K-Vantaa
Valkoinen Ice Cube. Ilmeisesti tuppaan nyrpistelemään mallin "Iivana Julma" mukaisia kulmakarvojani keskimääräistä tallaajaa enemmän, mulla on pyöreähköt posket ja toisessa niistä luomia, jotka muodostavat kolmion. Nenä mulla ei ole niin leveä kuin Cubella. Kuva Ice Cuben naamasta.

Luonnollisesti olen hyvin otettu aina tämän kuullessani, vaikka noin lähtökohtaisesti tuo naama norsunvitulla-lookki ei liene paras lähestymistapa ainakaan uusia ihmisiä tavatessa. Noh, hopeareunuksena voivat kuvitella mun olevan aivan vitun kova jätkä.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Parran takia on Kasmiriksi silloin tällöin kutsuttu, ja muutamaksi muuksikin parrakkaaksi hahmoksi. Ei ole mitään väliä vaikken näytä yhtään keneltäkään näistä, mutta kun on parta niin se ilmeisesti riittää.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Aikoinaan poninhännän takia joko naiseksi tai homoksi, kun miehet hakivat silloin tällöin kapakassa tanssimaan.
Kerran yksi örveltäjä luuli minua "vitun mulkuksi", joka vei sen kaljan. Totesin, etten taida olla, mutta jos ostaa toisen, voin viedä kyllä sen, ettei tarvitsisi enää muualta etsiä - ei ymmärtänyt huumoria, mutta tajusi onneksi(-een) mennä kyselemään muualle.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Parran takia on Kasmiriksi silloin tällöin kutsuttu, ja muutamaksi muuksikin parrakkaaksi hahmoksi. Ei ole mitään väliä vaikken näytä yhtään keneltäkään näistä, mutta kun on parta niin se ilmeisesti riittää.

Äijän parta näyttää kyllä ehkä vähän Kasmirilta, mutta omat mielleyhtymäni sinusta ovat jostain syystä enemmän In Flamesin Anders Fridénin suuntaan. Ota tämä ehdottomasti kehuna. Ja ei ole syytä huoleen: saat käveleksiä jatkossakin rauhassa, vaikka tunnistankin sinut.

En kyllä muista, että minua olisi koskaan luultu tai kutsuttu toiseksi ihmiseksi.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole luultu keneksikään toiseksi, mutta pariin otteeseen olen saanut kuulla näyttäväni Coldplayn Chris Martinilta. Lievän yhdennäköisyyden olen valmis myöntämään lähinnä hiusten osalta, mutta siihen se sitten jääkin.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Mr. Beaniksi ovat vaittaneet. Kiitos vain. Tosin myohemmin selvisi, etta kyseessa on vain mun hassuttelu ilme joka on samanlainen. Tero Pitkamaki on toinen ja ei valttamatta ihme kun sukuakin on.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Meikäläistä on sanottu aika usein Samuli Edelmanniksi.
 

Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #44,
Jere Hårdina on vakuutteluista huolimatta joskus pitänyt antaa nimmareita. Vähän vanhempana sit Koop Arposeksi on luultu useamman kymmenen kertaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muutamia vuosia sitten eräs porukka kuvitteli minut Kaarle Viikatteeksi. Siihen aikaan meikäläisellä oli näiden paksujen tummasankaisten rillien lisäksi vielä parranreuhka naamassa ja pitkä tukka. Ehkä jotain yhdennäköisyyttä silleen oli.

En tosin kyllä usko, että ne oikeasti Kaarleksi minua luuli, vaan se oli joku vitsi. No, tarjosivat "Kaarlelle" oluen kuitenkin, joten en valita.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Hörhöt huutelee kaupungista riippumatta ja pitävät milloin minäkin tyyppinä.
Ehkä habitukseni on sellainen, että voivat pitää yhtenä heistä. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös